abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32688850
Ach een paar idioten die zich niet kunnen gedragen heb je bij elke club zitten. Deze mogen van mij een stadion verbod krijgen en de boete mag op ze verhaald worden in dit soort gevallen.

Verder een heerlijke overwining. uit de laatste 6 wedstrijden 16 punten. Hopenlijk wordt dit 19 uit 9.

Een heerlijke reeks zet Vitesse neer en het thuis publiek wordt dit seizoen ook vermaakt!
pi_32692451
Ajax zal zich ook even achter de oren krabben als ze hun rechtsbuiten, met passeer actie, snelheid en goede voorzet, bij een concurrent als Vitesse ziet spelen . Jammer dat er niet, net zoals bij Yakubu, een optie tot koop is bedongen.

De tweede helft was echt smullen!
pi_32694761
Gelukkig is die maar verhuurd kunnen ze hem volgend jaar weer terug halen
pi_32698694
Het draait ineens weer als een tierelier. Goed dat Sturing mocht blijven dus.

En Theo draait een zeer sterk seizoen inderdaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32698909
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Het draait ineens weer als een tierelier. Goed dat Sturing mocht blijven dus.

En Theo draait een zeer sterk seizoen inderdaad.
Kijk, een winnende coach heeft altijd gelijk, toch ben ik geen liefhebber van Sturing.
Dan zal hij eerst eens ballen moeten tonen als straks Knopper bv weer terug is (wat dan).
En hij zal met een tactische move vitesse eens een topclub moeten laten verslaan.
Hij zal het wisselbeleid drastisch moeten verbeteren (laatste wedstrijden al beter dacht ik zo).

We zullen het in het verdere verloop van het seizoen wel zien, ook een trainer kan leren.
pi_32709637
Nou wel lekker winnen van NEC, anders gaan ze ons nog inhalen ook (ervan uitgaande dat ze nu winnen bij Willem II)
pi_32710925
Ja dat gaat gewoon heel lastig worden. Team met enorm veel vertrouwen, spelen thuis, worden door het publiek gedwongen om te winnen van Vitesse, krijgen heel weinig tegengoals en dan vergeet ik vast nog wel wat negetieve dingen voor Vitesse.

Positieve dingen voor Vitesse, ze scoren makkelijk, ze hebben enorm veel vertrouwen, ze spelen uit (dus hoeven het spel niet te maken en kunnen optimaal gebruik maken van de snelheid voorin).

Ik hoop op een gelijkspel (uiteraard is meer altijd welkom), dan doe je het gewoon goed. Als het maar geen saaie 1-0 of 0-0 ofzo wordt. Ik hoop op een spannende enerverende derby!
pi_32712732
Probleem is dat we eigenlijk teveel tegendoelpunten krijgen. Is niet erg zolang je er steeds eentje meer maakt, en dat gebeurd dan ook nog wel. Maar tegen NEC wordt niet veel gescoord, dus dan moet je naar mijn mening ook niet teveel risico's nemen als verdediging zijnde. Ben benieuwd zondag.
  donderdag 1 december 2005 @ 08:25:09 #59
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32718676
Babos staat op dit moment lekker te keepen. Hij heeft weer een hoop vertrouwen en dat kun je aan hem zien. Ik denk dat het zondag 1-0 voor NEC wordt....
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_32733363
NEC uit moet lukken. Gewoon die jongens blind laten stormen en dan toeslaan via de snelle negers.
www.thuisuiteten.nl
pi_32733438
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
NEC uit moet lukken. Gewoon die jongens blind laten stormen en dan toeslaan via de snelle negers.
Probleem is dat NEC niet blind gaat stormen
pi_32735221
Houd vertrouwen, het komt goed. Gaan ze wel doen, gedreven door haat en passie.
www.thuisuiteten.nl
pi_32785825
KOMOP VITES!
It's a casual life...
  zondag 4 december 2005 @ 00:59:01 #64
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_32797025

nijmegen leeft & arnep beeft
pi_32798392
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:59 schreef cazzie het volgende:
[afbeelding]

nijmegen leeft & arnep beeft
en zo ist maar net jong, wees blij dat jullie een keer positief de wedstrijd in gaan
pi_32799344
Ik denk een 0 - 0..
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32808584
eeen veroote 1-0 geworden voor nek. Vitesse speelde zwak beroert en slecht.

Een grote schande om zo een derby te verliezen!!!
pi_32808890
Geen enkele bal naar voren kwam goed aan. Negen van de tien kopduels gingen verloren. De flanken veel te weinig bereikt en gebruikt. Opgeteld maar één kans, en dat was een vrije trap van Janssen van weet ik hoeveel meter. Jammer.
pi_32810915
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef DeVinger het volgende:
Ja dat gaat gewoon heel lastig worden. Team met enorm veel vertrouwen, spelen thuis, worden door het publiek gedwongen om te winnen van Vitesse, krijgen heel weinig tegengoals en dan vergeet ik vast nog wel wat negetieve dingen voor Vitesse.

Positieve dingen voor Vitesse, ze scoren makkelijk, ze hebben enorm veel vertrouwen, ze spelen uit (dus hoeven het spel niet te maken en kunnen optimaal gebruik maken van de snelheid voorin).

Ik hoop op een gelijkspel (uiteraard is meer altijd welkom), dan doe je het gewoon goed. Als het maar geen saaie 1-0 of 0-0 ofzo wordt. Ik hoop op een spannende enerverende derby!
Dik terecht dat Vitesse hier op zijn bek gaat. Als je zo slap speelt verdien enkel minpunten!

Vitesse weer terug op aarde, met helaas volgende week een opgeleefd AJAX?
Jammer is alleen, NEC heeft de aarde verlaten en is vertrokken naar de hemel.
pi_32810924
1 - 0
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32812294
Zonde mannen, verliezen van NEC is doodzonde. Maar het komt wel goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_32816294
Verliezen is geen doodzonde zelfs niet van nek, maar met de instelling en mentalitijd die er vandaag was is het niet doozonde maar diep triest, schandalig en Vitesse onwaardig!!

Ja ik kan me er kwaad om maken als spelers een belachelijke inzet tonen en geen strijd leveren. Dat is het minste wat je van een speler kan verwachten. Inzet en strijd!
pi_32816344
Precies, je zet hiermee niet alleen jezelf als speler voor schut, maar ook ons als supporters.
  maandag 5 december 2005 @ 08:17:31 #74
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32827367
Wat een klote instelling had viteese zeg...Het was gewoon dik verdiend dat NEC won.
Ik vind het slecht dat Vitesse met zo'n instelling de derby gaat spelen. het leeft dan misschien niet meer ze in Arnhem zelf, maar in de dorpen tussen Arnhem en Nijmegnen in leeft de derby enorm.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 december 2005 @ 11:22:48 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32830166
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef Domenica het volgende:
Precies, je zet hiermee niet alleen jezelf als speler voor schut, maar ook ons als supporters.
Helemaal als Theo zegt dat hij het verlies na 5 minuten al aan zag komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')