Kijk, een winnende coach heeft altijd gelijk, toch ben ik geen liefhebber van Sturing.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Het draait ineens weer als een tierelier. Goed dat Sturing mocht blijven dus.
En Theo draait een zeer sterk seizoen inderdaad.
Probleem is dat NEC niet blind gaat stormenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
NEC uit moet lukken. Gewoon die jongens blind laten stormen en dan toeslaan via de snelle negers.
en zo ist maar net jong, wees blij dat jullie een keer positief de wedstrijd in gaanquote:Op zondag 4 december 2005 00:59 schreef cazzie het volgende:
[afbeelding]
nijmegen leeft & arnep beeft
Dik terecht dat Vitesse hier op zijn bek gaat. Als je zo slap speelt verdien enkel minpunten!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef DeVinger het volgende:
Ja dat gaat gewoon heel lastig worden. Team met enorm veel vertrouwen, spelen thuis, worden door het publiek gedwongen om te winnen van Vitesse, krijgen heel weinig tegengoals en dan vergeet ik vast nog wel wat negetieve dingen voor Vitesse.
Positieve dingen voor Vitesse, ze scoren makkelijk, ze hebben enorm veel vertrouwen, ze spelen uit (dus hoeven het spel niet te maken en kunnen optimaal gebruik maken van de snelheid voorin).
Ik hoop op een gelijkspel (uiteraard is meer altijd welkom), dan doe je het gewoon goed. Als het maar geen saaie 1-0 of 0-0 ofzo wordt. Ik hoop op een spannende enerverende derby!
Helemaal als Theo zegt dat hij het verlies na 5 minuten al aan zag komenquote:Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef Domenica het volgende:
Precies, je zet hiermee niet alleen jezelf als speler voor schut, maar ook ons als supporters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |