Tsjah, dat is toch de invloed van sturing denk ik. Hij kan de groep op de juiste momenten niet scherp krijgen denk ik, al was ik positief verrast toen ik het verschil zag tussen RKC thuis eerste helft, en de tweede helft (donderspeech?). Sturing is gewoon niet de man die vitesse hogerop kan brengen. Krijg uiteraard te horen dat dat wel heel makkelijk te zeggen is nu het slecht gaat, maar het speelt al sinds vorig seizoen. Toen kon je het goed zien. Vitesse heeft al twee jaar genoeg kwaliteit, maar toch slaagt Sturing erin onbegrijpelijke resultaten te boeken. Altijd maar zeuren over strijd (wat overigens wel belangrijk is), maar hij eerst maar is de goede spelers opstellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Vitesse is dit jaar wel de club van de series... Paar zeges op rij, dan weer wat nederlagen. Had ze constanter verwacht eigenlijk.
Als er steeds een aantal nederlagen op een aantal overwinningen volgt en andersom dan zijn ze best constant bezigquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Vitesse is dit jaar wel de club van de series... Paar zeges op rij, dan weer wat nederlagen. Had ze constanter verwacht eigenlijk.
Sturing lijkt me niet de coach die Vitesse weer naar de subtop kan brengen. Daarvoor komt hij echt tekort. Sturing is toch meer de ideale assistent in plaats van de eindverantwoordelijke.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Aha, dus al mijn geld op Heracles volgende weekquote:Op zondag 18 december 2005 12:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als er steeds een aantal nederlagen op een aantal overwinningen volgt en andersom dan zijn ze best constant bezig![]()
Daar begint het stilaan op te lijken ja. Volgend jaar een zwaargewicht boven hem zetten?quote:Op zondag 18 december 2005 12:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sturing lijkt me niet de coach die Vitesse weer naar de subtop kan brengen. Daarvoor komt hij echt tekort. Sturing is toch meer de ideale assistent in plaats van de eindverantwoordelijke.
hem pletten gaat wat ver misschien, maar dat hij de verantwoordelijkheid niet kan dragen begint wel duidelijk te worden nu...quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar begint het stilaan op te lijken ja. Volgend jaar een zwaargewicht boven hem zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |