Nee, als je tactiek SCHOPPEN is, dat is niet zielig :-)quote:Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef Elvislives het volgende:
De penalty was terecht, maar ajax' speelde gewoon ZIELIG en LAF. ajax onwaardig zou ik zelf zeggen...
Jammer dat vitese hier geen gebruik van maakte
quote:Op maandag 12 december 2005 00:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, als je tactiek SCHOPPEN is, dat is niet zielig :-)
Als je tactiek huilen en bij ieder contact met een speler gaan liggen is, mag je lekker oprotten naar die hoofdstad van je! (zo dat is er ook weer uitquote:Op maandag 12 december 2005 00:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, als je tactiek SCHOPPEN is, dat is niet zielig :-)
quote:We moeten niet zeuren, wedstrijd gauw vergeten en met Sparta (u), NAC (t), Heracles (u) laten zien dat Vitesse dit jaar een echte subtopper is en niet enkel een goede reeks had (voor NEC uit).
Jij vieze vuile gore achterbakse stinkende kleinzielige smerige arrogante zelfingenomen pisnicht !quote:Op maandag 12 december 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Enige wedstrijd waarin ik altijd hoop dat Vitesse niet wint was gisteren. Vanaf nu weer alles winnen mannen!
quote:Opnieuw Duits bezoek voor Dingsdag
Vitesse-verdediger Michael Dingsdag mag zich nog steeds warmen aan belangstelling uit de Bundesliga. Gisteren, tijdens het duel met Ajax (0-2), waren scouts van Werder Bremen en 1.FC Koln in Gelredome aanwezig om de 23-jarige centrumverdediger aan het werk te zien. De belangstelling van Werder Bremen is niet nieuw. De Duitse topclub volgt al geruime tijd de ontwikkeling van Dingsdag, die bij Vitesse onder contract staat tot medio 2008.
In de winterstop zullen ze hem niet laten gaan (tenminste dat lijkt me echt oerstom).quote:Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoe lang gaan we Dingsdag nog houden?
[..]
Een Braziliaanse spits spelend in Japan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Een Japanse spits? Masashi Nakayama? Die is wel al oud.
Maar ik houd het voorlopig toch op Igor de Camargo. Brazilië is ook ver weg.
quote:Woudenberger Wagensveld op proef bij Vitesse
David Wagensveld staat in de belangstelling van Vitesse. De 18-jarige aanvaller van Woudenberg is een proeftraining aangeboden bij de Arnhemse eredivisieclub. Deze week worden afspraken gemaakt over de frequentie en de duur van het meetrainen. Assistent-trainer Arno van Wolfswinkel van Jong Vitesse zag Wagensveld zaterdag op sportpark De Grift aan het werk tegen Roda. De talentvolle Woudenberger is in zijn nopjes met het aanbod van Vitesse. ,,Het is een droom die uitkomt. Ik ben benieuwd hoe het er op een hoger niveau aan toegaat.''
Bron: AD/Amersfoortse Courant
Tsjah, dat is toch de invloed van sturing denk ik. Hij kan de groep op de juiste momenten niet scherp krijgen denk ik, al was ik positief verrast toen ik het verschil zag tussen RKC thuis eerste helft, en de tweede helft (donderspeech?). Sturing is gewoon niet de man die vitesse hogerop kan brengen. Krijg uiteraard te horen dat dat wel heel makkelijk te zeggen is nu het slecht gaat, maar het speelt al sinds vorig seizoen. Toen kon je het goed zien. Vitesse heeft al twee jaar genoeg kwaliteit, maar toch slaagt Sturing erin onbegrijpelijke resultaten te boeken. Altijd maar zeuren over strijd (wat overigens wel belangrijk is), maar hij eerst maar is de goede spelers opstellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Vitesse is dit jaar wel de club van de series... Paar zeges op rij, dan weer wat nederlagen. Had ze constanter verwacht eigenlijk.
Als er steeds een aantal nederlagen op een aantal overwinningen volgt en andersom dan zijn ze best constant bezigquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Vitesse is dit jaar wel de club van de series... Paar zeges op rij, dan weer wat nederlagen. Had ze constanter verwacht eigenlijk.
Sturing lijkt me niet de coach die Vitesse weer naar de subtop kan brengen. Daarvoor komt hij echt tekort. Sturing is toch meer de ideale assistent in plaats van de eindverantwoordelijke.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Aha, dus al mijn geld op Heracles volgende weekquote:Op zondag 18 december 2005 12:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als er steeds een aantal nederlagen op een aantal overwinningen volgt en andersom dan zijn ze best constant bezig![]()
Daar begint het stilaan op te lijken ja. Volgend jaar een zwaargewicht boven hem zetten?quote:Op zondag 18 december 2005 12:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sturing lijkt me niet de coach die Vitesse weer naar de subtop kan brengen. Daarvoor komt hij echt tekort. Sturing is toch meer de ideale assistent in plaats van de eindverantwoordelijke.
hem pletten gaat wat ver misschien, maar dat hij de verantwoordelijkheid niet kan dragen begint wel duidelijk te worden nu...quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar begint het stilaan op te lijken ja. Volgend jaar een zwaargewicht boven hem zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |