abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33003837
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef Elvislives het volgende:
De penalty was terecht, maar ajax' speelde gewoon ZIELIG en LAF. ajax onwaardig zou ik zelf zeggen...
Jammer dat vitese hier geen gebruik van maakte
Nee, als je tactiek SCHOPPEN is, dat is niet zielig :-)
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 12 december 2005 @ 00:04:15 #152
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_33003870
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:03 schreef Jajong het volgende:

[..]

Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_33004740
Penalty was gewoon terecht. En dat Vitesse op het scherpst van de snede speelt vind ik helemaal niet erg.
pi_33006519
Penalty was gewoon terecht. Ajax speelde in herfststijl. Zoals als blaadjes van de bomen vallen met een zuchtje wind zo vielen de spelers van Ajax.

Vitesse was aanvallend weer veels te zwak en kwamm veels te kort. Ajax kreeg de terechte penal in de schoot geworpen en kon het daarna rustig uitspelen. Volgens mij heeft Ajax in de eerste helft 1 penal en 1 kansje gehad. In de tweede helft ging Vitesse meer op de aanval waardoor ajax gevaarlijk kon counteren een paar keer.

Ajax was gisteren scherper en wint daardoor. Vitesse te onnauwkeurig en aanvallend te zwak.

Zowel Ajax en Vitesse zullen nog wel wat wedstrijden verliezen dit seizoen als ze zo blijven spelen.
  maandag 12 december 2005 @ 12:09:31 #155
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_33010782
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:03 schreef Jajong het volgende:

[..]

Als je tactiek huilen en bij ieder contact met een speler gaan liggen is, mag je lekker oprotten naar die hoofdstad van je! (zo dat is er ook weer uit )
Ik schaam me ervoor dat Ajax de hoofdstad van Nederland vertegenwoordigd in het buitenland, laat Rotterdam ff de hoofdstad worden, die vechten tenminste nog voor de punten...

En ohjah, penalty was natuurlijk terecht, bleeeh.... klotewedstrijd.... nouja, nu maar weer gaan winnen in de 3 komende wedstrijden...
Maximaal 4 regels
pi_33011744
En laten we eerlijk zijn, van Ajax mag je verliezen (das gewoon ingecalculeerd). Alle punten die je bij de top 3 (of 4 met AZ erbij) pakt zijn mooi meegenomen. Alleen op de manier hoe is niet echt goed natuurlijk. Zowel van de kant van Ajax, snel liggen, als de kant van Vitesse. Die penalty was onnodig, en Charisteas stond in z'n eentje voor Wapenaar. Dat mag gewoon niet.
pi_33013159
Zoals ik al zei:
quote:
We moeten niet zeuren, wedstrijd gauw vergeten en met Sparta (u), NAC (t), Heracles (u) laten zien dat Vitesse dit jaar een echte subtopper is en niet enkel een goede reeks had (voor NEC uit).
pi_33019149
Enige wedstrijd waarin ik altijd hoop dat Vitesse niet wint was gisteren. Vanaf nu weer alles winnen mannen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33019307
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Enige wedstrijd waarin ik altijd hoop dat Vitesse niet wint was gisteren. Vanaf nu weer alles winnen mannen!
Jij vieze vuile gore achterbakse stinkende kleinzielige smerige arrogante zelfingenomen pisnicht !

nou, gefeliciteerd dan maar de overwinning
pi_33019706
Hoe lang gaan we Dingsdag nog houden ?
quote:
Opnieuw Duits bezoek voor Dingsdag

Vitesse-verdediger Michael Dingsdag mag zich nog steeds warmen aan belangstelling uit de Bundesliga. Gisteren, tijdens het duel met Ajax (0-2), waren scouts van Werder Bremen en 1.FC Koln in Gelredome aanwezig om de 23-jarige centrumverdediger aan het werk te zien. De belangstelling van Werder Bremen is niet nieuw. De Duitse topclub volgt al geruime tijd de ontwikkeling van Dingsdag, die bij Vitesse onder contract staat tot medio 2008.
pi_33020030
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoe lang gaan we Dingsdag nog houden ?
[..]
In de winterstop zullen ze hem niet laten gaan (tenminste dat lijkt me echt oerstom).
Of we hem in de zomer kunnen houden... ik betwijfel het, laat ze iig maar vast jonge talenten scouten.
(ik wil niet weer zo'n ouwe bok als petter vd berg, talent wil ik: money verdienen)
pi_33029634
Op het ogenblik veel verhalen bij Vitesse.

De nieuwe spits zal van ver weg komen? (Op Vitesse forum wordt over Japan gesproken)
Over kledingsponser Quick is de vraag of die wel blijft? (ook hierover komen vage geruchten binnen)
En de schermen zouden deze week arriveren en volgens sommigen later. Ik houd het erop dat ze de volgende thuiswedstrijd er hangenn.
pi_33050197
Een Japanse spits? Masashi Nakayama? Die is wel al oud.

Maar ik houd het voorlopig toch op Igor de Camargo. Brazilië is ook ver weg.
www.thuisuiteten.nl
pi_33050644
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Een Japanse spits? Masashi Nakayama? Die is wel al oud.

Maar ik houd het voorlopig toch op Igor de Camargo. Brazilië is ook ver weg.
Een Braziliaanse spits spelend in Japan.
pi_33050682
Aha... Dat lijken me geen toppers, eigenlijk. Of speelt die Edilson daar tegenwoordig?
www.thuisuiteten.nl
pi_33050970
Het zou gaan over Lucas Severino, ex-Stade Rennes, waar ie voor veel geld (iemand op het forum zegt zeker te weten voor 20 miljoen, transfermarkt.de zegt 5 miljoen) is gehaald, en na twee seizoenen (waarvan 1 verhuurd geweest aan een Braziliaanse club) transfervrij naar Tokyo Verdy 1969 is vertrokken...z'n statistieken zijn niet erg indrukwekkend.

Het lijkt mij niks eigenlijk...
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:47:11 #167
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33051271
Het hele verhaaltje gaat inderdaad niet om hem, dit is waarschijnlijk een soort afleidingsmanoevre, of een trucje van zijn zaakwaarnemer om interesse van buitenandse scouts te krijgen.
Het klopt wel dat vitesse in Japan aan het zoeken/onderhandelen is met een spits en zijn club, door middel van financiers willen ze dit doen.

Oh enne: Amoah heeft 7 ton opgeleverd volgens de VI van morgen.

Dat was het weer eventjes...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_33051790
Severino Lucas, die is erg duur ja. Speelde ook voor Marseille meen ik. Nooit echt veel gescoord nee.
www.thuisuiteten.nl
pi_33051921
Ik ken hem niet, het is het proberen wel waard denk ik. Als je maar niet van die Rink taferelen gaat krijgen dan.
That's all folks!
pi_33054887
Rink was meer een paniek aankoop. Ik denk niet dat Vitesse nu weer zo zal handelen. Zaken zijn vrij duidelijk nu bij Vitesse en ze weten zo ongeveer wat ze kunnen verwachten en wat ze willen.

Ik vraag me ook af of het om boven genoemde speler Dat Vitesse ergens mee bezig is was al langer bekend bij mij. Ik heb alleen geen idee welke speler.
pi_33057279
Rink en Ilic.

De nieuwe Stefanovic en een frivole Braziliaan. Dat zouden ze moeten zijn bij aankomst...

Eigenlijk geweldig, beiden na een half jaar weg.
pi_33078188
Ilic was niet vreemd, die was als twintiger al sloom en als dikke dertiger nog erger dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_33083951
quote:
Woudenberger Wagensveld op proef bij Vitesse

David Wagensveld staat in de belangstelling van Vitesse. De 18-jarige aanvaller van Woudenberg is een proeftraining aangeboden bij de Arnhemse eredivisieclub. Deze week worden afspraken gemaakt over de frequentie en de duur van het meetrainen. Assistent-trainer Arno van Wolfswinkel van Jong Vitesse zag Wagensveld zaterdag op sportpark De Grift aan het werk tegen Roda. De talentvolle Woudenberger is in zijn nopjes met het aanbod van Vitesse. ,,Het is een droom die uitkomt. Ik ben benieuwd hoe het er op een hoger niveau aan toegaat.''

Bron: AD/Amersfoortse Courant
  woensdag 14 december 2005 @ 21:42:47 #174
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33084160
Da's onze nieuwe topspits!
Vamos el TRI!
  donderdag 15 december 2005 @ 17:06:38 #175
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33106670
fantastisch nieuws:

Michael Jansen mag weer voetballen

ARNHEM - Michael Jansen mag weer voetballen. De verdediger van Vitesse kampte met hartproblemen, maar heeft het groene licht gekregen. De 21-jarige linksback mag de training hervatten.
Jansen viel op 8 mei opeens om in het duel tegen Ajax. Later bleek dat hij hartritmestoornissen had. De verdediger zat op dat moment in de voorselectie van Oranje.

De Nijmegenaar onderging een ingreep aan zijn hart. Dat had aanvankelijk niet het gewenste effect. Daarna is hij heel voorzichtig teruggebracht op topniveau. Donderdag kreeg hij het groene licht van de medische staf.

Zijn gezondheid staat natuurlijk op punt 1, maar het zou echt top zijn als hij weer onze kleuren zal gaan verdedigen. Ik denk dat hij dan erg rustig gebracht wordt dit jaat, om er dan volgend seizoen weer 100% te staan!

Michael, gefeliciteerd!
Vamos el TRI!
pi_33110389
Mooi nieuws over Michael Jansen!
pi_33124274
Absoluut goed nieuws!!

Nu rustigaan alles opbouwen en goed onder controle houden!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 december 2005 @ 15:00:18 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33134966
mooi dat Jansen weer aan de gang kan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33149841
Voorspelbaar
  zaterdag 17 december 2005 @ 02:07:08 #180
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_33152689
sjez... het was me koud op die tribune, en dan z'on baggerwedstrijd, en dan is het leuke kan je nog 125 km terug rijden :S
Maximaal 4 regels
pi_33154979
Wedstrijd was bagger, scheids was in mijnogen ook bagger (niet dat we daarddor verliezen). 3x op rij bagger nu!
pi_33163081
Wat een rampwedstrijd
pi_33168029
Hmm, Vitesse is dit jaar wel de club van de series... Paar zeges op rij, dan weer wat nederlagen. Had ze constanter verwacht eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_33169769
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Vitesse is dit jaar wel de club van de series... Paar zeges op rij, dan weer wat nederlagen. Had ze constanter verwacht eigenlijk.
Tsjah, dat is toch de invloed van sturing denk ik. Hij kan de groep op de juiste momenten niet scherp krijgen denk ik, al was ik positief verrast toen ik het verschil zag tussen RKC thuis eerste helft, en de tweede helft (donderspeech?). Sturing is gewoon niet de man die vitesse hogerop kan brengen. Krijg uiteraard te horen dat dat wel heel makkelijk te zeggen is nu het slecht gaat, maar het speelt al sinds vorig seizoen. Toen kon je het goed zien. Vitesse heeft al twee jaar genoeg kwaliteit, maar toch slaagt Sturing erin onbegrijpelijke resultaten te boeken. Altijd maar zeuren over strijd (wat overigens wel belangrijk is), maar hij eerst maar is de goede spelers opstellen.
pi_33185836
Het is niet alleen strijd waarmee je een wedstrijd wint. In mijn ogen is Sturing tactisch gezien onvoldoende. Iedere wedstrijd zijn er de 'standaard'-wissels tussen de 65e en 70e minuut, die eigenlijk weinig tot niks brengen. Ik heb het gevoel dat hij bepaalde dingen in het veld net te laat ziet.

Maar ja, als we nu weer een goeie serie neerzetten... 16 punten uit 6 duels net zoals eerder , dan moet het wel goedkomen. Wel eerst winnen tegen Heracles uit, want Vitesse in het rechterrijtje, das toch niet echt lekker.
pi_33185868
quote:
Als er steeds een aantal nederlagen op een aantal overwinningen volgt en andersom dan zijn ze best constant bezig
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33185901
quote:
Sturing lijkt me niet de coach die Vitesse weer naar de subtop kan brengen. Daarvoor komt hij echt tekort. Sturing is toch meer de ideale assistent in plaats van de eindverantwoordelijke.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33187617
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:01 schreef dndiek het volgende:

[..]

Als er steeds een aantal nederlagen op een aantal overwinningen volgt en andersom dan zijn ze best constant bezig
Aha, dus al mijn geld op Heracles volgende week
pi_33193358
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Sturing lijkt me niet de coach die Vitesse weer naar de subtop kan brengen. Daarvoor komt hij echt tekort. Sturing is toch meer de ideale assistent in plaats van de eindverantwoordelijke.
Daar begint het stilaan op te lijken ja. Volgend jaar een zwaargewicht boven hem zetten?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 december 2005 @ 16:37:11 #190
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33193704
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Daar begint het stilaan op te lijken ja. Volgend jaar een zwaargewicht boven hem zetten?
hem pletten gaat wat ver misschien, maar dat hij de verantwoordelijkheid niet kan dragen begint wel duidelijk te worden nu...
Vamos el TRI!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 18 december 2005 @ 16:54:39 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33194205
Wie zou dan wel de ideale man zijn om Vitesse net dat zetje omhoog te geven?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33194348
Artur Jorge of Leo Beenhakker.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 december 2005 @ 17:02:03 #193
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_33194432
Theo Bos
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33195000
Maaskant
pi_33195472
Van Hanegem
pi_33196602
Ron Jans
pi_33196612
Ach, what the heck, Guus Hiddink
  zondag 18 december 2005 @ 18:47:35 #199
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33197466
vreven
borgarde
atteveld
de wolf
couto
Vamos el TRI!
pi_33197957
Tot wanneer zitten we eigenlijk nog aan Sturing vast, want de selectie heeft helaas wel zoveel kwaliteit dat het zo om de zoveel tijd de nodige punten pakt en we niet onderaan bungelen zodat het bestuur niet anders kan dan hem ontslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')