abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 december 2005 @ 21:26:02 #126
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32979560
of zullen we de laatste wedstrijd hem nog lekker uitfluiten bij ieder balcontact

Nee, hij heeft natuurlijk lang voor Vitesse gespeeld, veel goals gemaakt en ook best belangrijke, maar het is gewoon tijd voor wat nieuws... Ik ben benieuwd wie er binnenkomt
Maximaal 4 regels
  zondag 11 december 2005 @ 17:06:52 #127
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32991414
wat een kutspelers dat ajax...steeds maar op de grond liggen janken etc.
Maar ze zijn ajax, dus ze hebben de scheids mee he. bah zaadclub is het!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 11 december 2005 @ 17:10:13 #128
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_32991493
Slechte wedstrijd vandaag zeg, erg jammer om achter elkaar van NEC en Ajax te verliezen..
pi_32992683
Niet eens slecht gespeeld, maar te weinig gecreeerd. Penalty was volgens mij terecht. Tweede doelpunt heb ik niet goed kunnen zien. Scheidsrechter was weer een drama.
  zondag 11 december 2005 @ 18:18:15 #130
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_32993095
Whehe Vitesse staat weer op de grond. Ook briljant als je een paar jaar geleden denkt dat wanneer je een nieuw stadion bouwt ook ineens beter gaat voetballen
Opgeblazen club.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_32993158
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:06 schreef Elvislives het volgende:
wat een kutspelers dat ajax...steeds maar op de grond liggen janken etc.
Maar ze zijn ajax, dus ze hebben de scheids mee he. bah zaadclub is het!
En jullie waren zo goed dat jullie eigenlijk hadden moeten winnen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32993798
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:18 schreef Baklap het volgende:
Whehe Vitesse staat weer op de grond. Ook briljant als je een paar jaar geleden denkt dat wanneer je een nieuw stadion bouwt ook ineens beter gaat voetballen
Opgeblazen club.
, Het is toch geen schande om van Ajax te verliezen

Ach we hadden het niet verdiend om te winnen. Wat hebben wij veel ballen ingeleverd zeg, ongelofelijk Ik vond dat veel spelers hun normale niveau lang niet haalden ( Vreven, De Mul, Hersi) De enige die ik goed vond spelen was Dingsdag. Veel domme fouten gezien. Waar die 0-1 uit ontstond had echt nooit mogen gebeuren. Veel te makkelijk ingeleverd uit een vrije schop. En die 0-2 was gewoon goed uitgecounterd. Jammer, dan maar bij Sparta uit proberen een begin te maken aan een nieuwe goeie reeks
pi_32993837
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:18 schreef Baklap het volgende:
Opgeblazen club.
Dank je.
  zondag 11 december 2005 @ 18:52:25 #134
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32993866
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:21 schreef Suijk het volgende:

[..]

En jullie waren zo goed dat jullie eigenlijk hadden moeten winnen?
wat roepen jullie altijd? "Wat zijn Ajax, wij zijn de beste!" dan hoor je je ook op die manier te profileren en geen ANTI-voetbal te spelen door massaal te verdedigen en al te gaan liggen janken als er een vlieg tegenje kop aanknalt.

ikben met je eens dat vitesse geen tot weinig kansen heeft gecreerd. een punt was eerlijk geweest.
Vamos el TRI!
pi_32993937
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:52 schreef Elvislives het volgende:

[..]

wat roepen jullie altijd? "Wat zijn Ajax, wij zijn de beste!" dan hoor je je ook op die manier te profileren en geen ANTI-voetbal te spelen door massaal te verdedigen en al te gaan liggen janken als er een vlieg tegenje kop aanknalt.

ikben met je eens dat vitesse geen tot weinig kansen heeft gecreerd. een punt was eerlijk geweest.
Momenteel is Ajax helemaal niet de beste. Het voetbal is kut, het zegt al genoeg dat ik behoorlijk 'bang' was voor deze uitwedstrijd. Had eerlijk gezegd geen 3 punten verwacht. Verder heb ik er nog maar weinig van gezien, maar dat Ajax wel wat meer stevigere spelers kan gebruiken is wel een feit ja.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32994037
Maar vlak voor de penalty werd er toch gevlagd voor buitenspel? Spelers protesteren, denken er wordt vast wel gefloten en dan zet er een lompe tackle in (wie eigenlijk?). Dat het een overtreding was geloof ik wel maar ik weet zeker dat die grens stond te vlaggen .

De 1e helft hadden wij de kansen, eigenlijk kreeg ajakkes pas kansen laat in de 2e helft uit counters. Professioneel uitgespeeld laat ik het maar op houden .
Verliezen van ajakkes kan, maar als zij niet die onterechte penalty geven dan moet ik nog maar zien of ze kunnen scoren .
  zondag 11 december 2005 @ 19:03:36 #137
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32994172
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:49 schreef Domenica het volgende:

[..]

, Het is toch geen schande om van Ajax te verliezen

Ach we hadden het niet verdiend om te winnen. Wat hebben wij veel ballen ingeleverd zeg, ongelofelijk Ik vond dat veel spelers hun normale niveau lang niet haalden ( Vreven, De Mul, Hersi) De enige die ik goed vond spelen was Dingsdag. Veel domme fouten gezien. Waar die 0-1 uit ontstond had echt nooit mogen gebeuren. Veel te makkelijk ingeleverd uit een vrije schop. En die 0-2 was gewoon goed uitgecounterd. Jammer, dan maar bij Sparta uit proberen een begin te maken aan een nieuwe goeie reeks
wapenaar was ook erg goed met cruciale reddingen
Vamos el TRI!
pi_32994204
Er werd ook gevlagd, en toen kregen vrij schop, die heel snel genomen werd (dacht door Knol) en toen schoot ie m gewoon in de voeten van Boekhari, Vreven haalde hem neer.

Owja Wapenaar deed het ook erg goed.
pi_32995412
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef Domenica het volgende:
Er werd ook gevlagd, en toen kregen vrij schop, die heel snel genomen werd (dacht door Knol) en toen schoot ie m gewoon in de voeten van Boekhari, Vreven haalde hem neer.
.
pi_32995629
We moeten niet zeuren, wedstrijd gauw vergeten en met Sparta (u), NAC (t), Heracles (u) laten zien dat Vitesse dit jaar een echte subtopper is en niet enkel een goede reeks had (voor NEC uit).

Natuurlijk, die penalty is zuur, maar de manier waarop er werd uitverdedigt (ongeacht of het buitenspel was of niet) was om te huilen, dan nog een lompe tackle op Boukhari. Sowieso, ontzettend veel foute passen, balverlies etc. Tot aan de 0-2 had je telkens het gevoel dat er meer te halen was, AJAX speelde verre van goed, maar het was telkens NET niet. Die 0-2 voel je dan aan je water, en dan is het over. Het was gewoon de wedstrijd van "net niet".

Ik ben benieuwd hoe Vitesse zich bij Sparta (NAC, Heracles) laat zien. Een lekkere kerstvakantie hoop ik
pi_32995914
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

.
Praat ik tegen jou? Gay
pi_32996229
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:57 schreef Domenica het volgende:

[..]

Praat ik tegen jou? Gay
Ja.

je gaf namelijk antwoord op mijn vraag. En doordat ik zo verbaasd was, dat knol dat zo zou zou verpesten als een amateur, verstomde ik. Vandaar die .

Voordat je denkt dat ik een ajacied ben .

[ Bericht 18% gewijzigd door Dubnobasswithmyheadman op 11-12-2005 20:30:53 ]
pi_32997074
Nu ik de beelden zie:

Vreven, wat een mongool zeg.
Knol...
  zondag 11 december 2005 @ 20:37:33 #144
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32997526
Echt stom van Knol om de bal zo snel te nemen, als hij dat niet gedaan had, was de wedstrijd waarschijnlijk heel anders verlopen.
Wat heb ik me trouwens geërgerd aan die ajaxieden zeg, stelletje huilebalken.
Vrijdag naar Rotterdam, dat moet echt een overwinning worden!
Maximaal 4 regels
pi_32997636
@ dubno.....: ok!

Weet jij hoe dat zit vrijdag Tha_Mars? Vrij vervoer en gewoon kaartje halen bij Sparta-stadion?
  zondag 11 december 2005 @ 20:47:16 #146
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32997789
jup, stond ook in het boekie...
Bij het stadion kan je kaartje halen kassa A of 1 ofzo, op Vitesse.nl zou in de loop van de week meer info erover staan...
Maximaal 4 regels
  zondag 11 december 2005 @ 23:30:49 #147
70256 Baklap
pi_33002953
Onterechte penalty? Punt was eerlijk geweest?
Komop zeg, verliezen van Ajax in deze fase terwijl je zelf de meest opgeblazen ploeg van Nederland bent is al erg zat, maar om dat ook nog onzin uit te gaan kramen..
pi_33003325
Als je die penal onterecht vindt kan je beter G-voetbal-fan worden ofzo
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zondag 11 december 2005 @ 23:58:06 #149
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33003712
De penalty was terecht, maar ajax' speelde gewoon ZIELIG en LAF. ajax onwaardig zou ik zelf zeggen...
Jammer dat vitese hier geen gebruik van maakte
Vamos el TRI!
  maandag 12 december 2005 @ 00:02:51 #150
70256 Baklap
pi_33003826
Winnen = winnen.
Voorbij op de ranglijst en truste maar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')