Iedereen vragen: Wie is datquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:49 schreef BrauN het volgende:
Voor de fans die 'm nog niet hadden... de Cees smiley voor msn:
[afbeelding]
Mag huubke ook?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oprotten met die kneuzen uit Duindorp.
Dit gaat over ons aller held Cees!
Dat staat vast voor 'Huubke'.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:07 schreef Sturmvogel het volgende:
Op z'n deur staat trouwens H. en C. van der Velde. Maar Onze Cees is vrijgezel
Eej Thnx, zal het na mn werk (rond een uurtje of 3) erbij gooien, bedankt voor het opzoeken!quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:03 schreef Rainboww het volgende:
[Handige info
Geert is eigenlijk ook wel een heldquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:00 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Geert is op weg naar zijn buurvrouw.
Hier staan er ook drie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:58 schreef partyyboyy het volgende:
Zit er bij die aflevering geen geluid ofzo?
Ja en daarna nog eens: kutkachelquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef blauw_muisje het volgende:
wat een kut TT zeg!
het is
kankerkachel!
Lite?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:56 schreef DaveMasteR het volgende:
Cees heeft weer een palletje vol geladen met bier.
[afbeelding]
Niet spotten met het Syndroom van Down!quote:
"Wat is het?"quote:Op zondag 27 november 2005 12:19 schreef Nuna het volgende:
Hoppa even een kant en klaar maaltijdje in de magnetron
hahahaha masterlijkquote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef DaveMasteR het volgende:
Cees is bij de HCC beurs geweest.Hij vond het er prachtig.
[afbeelding]
Gewoon allemaal sorteren hequote:Op zondag 27 november 2005 12:30 schreef BrauN het volgende:
Toch vraag ik me nog steeds af hoe je pallets kunt sorteren op naam.
quote:
hahahaquote:Op maandag 28 november 2005 12:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat er de maandag erna koppen hebben gerold bij Nuon!
Of zou de woningbouwvereninging verantwoordelijk zijn? Als ik Kees was ramde ik mooi de pui met de scooter!
Zit je nog op school? Dan zou ik daar nu mee stoppen. En een vriendin? Gauw uitmaken!quote:Op maandag 28 november 2005 15:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kees en huubke zijn de man!ik wil later net zo worden als zij
shit ik heb me diploma's al........ een leuke vriendin, een auto..... en ik weet niets over pallets sorterenquote:Op maandag 28 november 2005 15:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zit je nog op school? Dan zou ik daar nu mee stoppen. En een vriendin? Gauw uitmaken!
Verder is het raadzaam om je eens te verdiepen in het levenslied genre.
opleiding MBO ICT: goed gekeurd door Kees en Huubke.quote:Op maandag 28 november 2005 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit ik heb me diploma's al........ een leuke vriendin, een auto..... en ik weet niets over pallets sorteren
MBO ICT mag niet, ICT is weer iets te moeilijk voor Kees en Huubke...quote:Op maandag 28 november 2005 15:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
opleiding MBO ICT: goed gekeurd door Kees en Huubke.
Leuke vriendin: Als het een Spaanse is, ben je welkom.
Auto: In orde, maar wel om de 3 maanden verruilen.
als je pallets sorteert niet anders welquote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
KUT KUT KUT nog zoooooveel te doen!
*vriendin dumpen en een spaanse sloerie nemen*
*auto wegdoen*
*zoveel bavaria drinken dat ik niets meer van mijn opleiding, werk weet*
*bij kees en huubke gaan wonen*
ik heb werk,.... is dat erg?
quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
als je pallets sorteert niet anders wel
BrabanTs.quote:Op maandag 28 november 2005 16:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik spreek ook geen brabands...
brabant is verleden tijdquote:Op maandag 28 november 2005 16:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
BrabanTs.
Wat betreft gevoel voor spelling zit je al op één lijn met Kees en Huubke. Ga zo door, je hebt talent.
overmatig bier drinken doet wonderen...quote:Op maandag 28 november 2005 17:19 schreef DrDentz het volgende:
uurtje daarvoor sloeg die gast naast 'm 'm nog tegen de grond
Doet Mieke ook Grieks?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]?, [afbeelding].
[afbeelding].
Gewoon als een vaerreken!quote:
Gewoon ergens anders gaan staan, da's de remedie, hè Chris.quote:Op maandag 28 november 2005 22:02 schreef Chriz2k het volgende:
Huubke: ''Omdat ik daar dus gewoon niet van gediend ben''
Dat is ook gewoon geniaal.
Ik wil er niet meer over praten, het is gewoon zo geniaalquote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gewoon ergens anders gaan staan, da's de remedie, hè Chris.
Huubke is tenslotte wel een man met principes.
Maar hij zegt ook: Alleen omdat ze zoveel lult.quote:Op maandag 28 november 2005 22:08 schreef BrauN het volgende:
Huubke, over een eventueel bezoekje aan Mieke: "Ik zou er nooit nie naartoe gaan. Al moest ik op m'n kop gaan staan, dan nog niet!"
Kan iemand mij even de logica uitleggen? Ik snap dat stukje van 'op m'n kop staan' niet helemaal in combinatie met het feit dat hij niet naar Mieke gaat voor een snelle wip.
en als hij dan zn kachel wil aansteken wil die kankerpallet niet brandenquote:Op maandag 28 november 2005 22:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:Ik hoop dat sbs6, kut zender, nog een keer terug gaat naar Kees
Is er veel veranderd, Kees?
'Ik sorteer nu kachels'
Mehehequote:Op maandag 28 november 2005 22:33 schreef BrauN het volgende:
Deze had ik in een ander topic gepost, maar aanschouw hier Adolf Huubler.
[afbeelding]
Kees: "Hij wis het nie. Hij wis het nie, hè."quote:Op maandag 28 november 2005 22:38 schreef TC03 het volgende:
Ik denk trouwens dat Ruud heel stiekem nogal zwart het één en ander illegaal verpatst.
Het zal wel met een sisser aflopen.quote:Op maandag 28 november 2005 22:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kees: "Hij wis het nie. Hij wis het nie, hè."
ik haal er eigenlijk helemaal niks uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:48 schreef BrauN het volgende:
Hebben jullie wel eens gelet op die scène in het begin, waar Kees onder de douche staat?
Volgens de ondertiteling zegt hij: Die Spaanse zou ik wel eens lekker in de bek willen doen.
Echter, als je goed luistert zegt hij volgens mij eigenlijk: Die Spaanse zou ik graag nog eens een keer lekker op schijten.
Jij bent dan waarschijnlijk ook geen zuiderling, dus is het sowieso geheimtaal wat Kees brabbelt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:56 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik haal er eigenlijk helemaal niks uit![]()
Laat staan dat wat Ruud aan Kees probeert te vertellen in de kankerkachelscene.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij bent dan waarschijnlijk ook geen zuiderling, dus is het sowieso geheimtaal wat Kees brabbelt.
Volgens mij brult Kees dan ook keihard "Hij moet HONDERDNEGENENVEERTIG uitgooien!" ipv 141 voor de negendarterquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:49 schreef Maisnon het volgende:
Dat stuk met het darten, ook zooo om gelachen
Spuiten op de kachel, dat loopt pas met een sisser af!quote:Op maandag 28 november 2005 23:58 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Het zal wel met een sisser aflopen.
Goed idee, heb je daar een mailadres voor of gebruikte je dat breaking news webformgeval?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:49 schreef Maikuuul het volgende:
Die varkenskop van dat wijf, trouwens mensen! ik heb al een mailtje gestuurd naar jensen zodat hij kees eens moet uitnodigen voor de showzouden jullie ook wel eens mogen doen als jullie hem zo sjiek vinde.
staat in de OPquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:33 schreef harrynack het volgende:
waar is de aflevering via google video gebleven?
hij bedoelt ofcourse welke combinatiequote:Op dinsdag 29 november 2005 18:20 schreef MisterICE het volgende:
Eerst brult hij:
"141 moet hij nu uitgooien, dat zou lachen zijn!!!"
en gelijk daarna: "Wat moet hij nou gooien?"![]()
Zo gèrre, niet-Brabants scharminkel dat je er bent!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:18 schreef icebliss het volgende:
'Ah dah' ha'k 'm als 'n gêk gegund!!'![]()
Zo heel goed ben ik niet thuis in het Brabants, maar ik hoor Kees toch echt wel 149 brullenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:20 schreef MisterICE het volgende:
Eerst brult hij:
"141 moet hij nu uitgooien, dat zou lachen zijn!!!"
en gelijk daarna: "Wat moet hij nou gooien?"![]()
Het is 141 iig, dus het is dan of jouw fout of cees' foutquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Zo heel goed ben ik niet thuis in het Brabants, maar ik hoor Kees toch echt wel 149 brullen
Die auto staat ook wel lekker dichtbij geparkeerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:30 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]
stervende hoeren kankerstopbord
Kees zijn fout dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het is 141 iig, dus het is dan of jouw fout of cees' fout
Ik hoor als ik goed luister iets van: Die Spaanse zou ik graag nog eens een keer lekker in de bek willen en erop schijten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:48 schreef BrauN het volgende:
Hebben jullie wel eens gelet op die scène in het begin, waar Kees onder de douche staat?
Volgens de ondertiteling zegt hij: Die Spaanse zou ik wel eens lekker in de bek willen doen.
Echter, als je goed luistert zegt hij volgens mij eigenlijk: Die Spaanse zou ik graag nog eens een keer lekker op schijten.
Maar gelukkig er is nog de pret dvd van kees.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:28 schreef El_Rolando het volgende:
'Let maar op Kees, 't wordt een negen-darter'.
'Dat zal lachen zijn'.
...
'Da's sund'.
'Echt wel.'
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:31 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zo gèrre, niet-Brabants scharminkel dat je er bent!
Leuk detail: Als Kees de dvd in de speler heeft gelegd wil hij op het 'Close' knopje drukken, maar tot zijn schrik gaat de lade al automatisch dicht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:07 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Maar gelukkig er is nog de pret dvd van kees.
[afbeelding]
"Spaanse lolita's van achter?"
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Leuk detail: Als Kees de dvd in de speler heeft gelegd wil hij op het 'Close' knopje drukken, maar tot zijn schrik gaat de lade al automatisch dicht.
Je ziet 'm schrikken met z'n handje.
Ik bekijk 'm sowieso elke dag een keer, zo rond deze tijd als ik me begin te vervelen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
BrauN hoevaak heb jij deze aflevering nu al gezien?
we moeten eens met z'n allen op de koffie daar gaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik bekijk 'm sowieso elke dag een keer, zo rond deze tijd als ik me begin te vervelen.
BrauN, no. 1 Cees-fanquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik bekijk 'm sowieso elke dag een keer, zo rond deze tijd als ik me begin te vervelen.
Net ook ff weer gekeken of het zo was, en inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Leuk detail: Als Kees de dvd in de speler heeft gelegd wil hij op het 'Close' knopje drukken, maar tot zijn schrik gaat de lade al automatisch dicht.
lolleromfg, die zit gewoon hendig sjiek die afstandsbediening af te trekken.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:01 schreef Zebbie het volgende:
Daar op dat stuk dat Huubke gaat vertellen over Mieke. Moet je eens goed op Cees' handen letten op de achtergrond
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2005 08:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
lolleromfg, die zit gewoon hendig sjiek die afstandsbediening af te trekken.
Owjahquote:Op woensdag 30 november 2005 14:25 schreef renz0r het volgende:
Rond 17.10 als die in het cafe zn biertje drinkt. Kijkt die wanneer die zn biertje killed recht in de camera. Die ogen, ziet zoow mongool uit
Zonder ondertiteling moet ik ook erg goed luisterenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:57 schreef Falco het volgende:
Je merkt ook dan dat het SBS-wijf echt totaal niks te zeggen heeft tegen die kerel, omdat zij dat onverstaanbare gebrabbel van die kerel niet kan volgen.
Je moet ze schuppen!quote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef BrauN het volgende:
Waar niemand hier bijna iets over zegt is die vent met die lange blonde haren, die komt kijken bij 'het verzetje'. Dat is toch óók wel een held hoor, mijns inziens!
Echt een tekenfilmfiguur, die vent. Dat uiterlijk, die hele houding, z'n tactloze geblaat, zijn harde stem. Hij is tóf!
D'r het er een z'n wijf verrekes afgesloage.
Dès wel te hôpe ja! Zit ik op de bank, kèke ze zo tegen munne stijve lul oan!
Nee jong braun hij zegt niet : D'r het er een z'n wijf verrekes afgesloagequote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef BrauN het volgende:
Waar niemand hier bijna iets over zegt is die vent met die lange blonde haren, die komt kijken bij 'het verzetje'. Dat is toch óók wel een held hoor, mijns inziens!
Echt een tekenfilmfiguur, die vent. Dat uiterlijk, die hele houding, z'n tactloze geblaat, zijn harde stem. Hij is tóf!
D'r het er een z'n wijf verrekes afgesloage.
Dès wel te hôpe ja! Zit ik op de bank, kèke ze zo tegen munne stijve lul oan!
Maikuuul, wie is er hier nou de Brabander?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee jong braun hij zegt niet : D'r het er een z'n wijf verrekes afgesloage
Hij zegt : hij heeft ze wijf rechtsaf geslagen ofzo![]()
En btw dat gebrabbel van de broer van kees lijkt op : Brhuhu indisch gegete
Omdat rehchts voorrang heeft of omdat hij rechtshandig isquote:Op woensdag 30 november 2005 17:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maikuuul, wie is er hier nou de Brabander?
Iemand verrekkes afsloan is een hele 'gangbare' manier om te zeggen dat je iemand volledig in elkaar hebt geslagen... Dat zegt die vent ook.
En daarnaast, waarom zou hij zeggen dat er een wijf rechtsaf is geslagen?
Jij wou zeggen dat alle acties en gesprekken van die bewoners allemaal nut hebben en volkomen logisch zijn?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
En daarnaast, waarom zou hij zeggen dat er een wijf rechtsaf is geslagen?
Het is: KUCHEKUCHEKUCHEviezigheid...KUCHquote:Op woensdag 30 november 2005 16:55 schreef DrDentz het volgende:
wie is richard dan?
ik dacht eerst KUCHEKUCHEKUCHEviezesigaret
Vriendjes van Kees die ook zijn leuke DVD'tjes wilden bekijkenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:13 schreef zijle het volgende:
Wat voor lui zitten er in de kamer bij dat stukje trouwens
Appelmoes = goor. Je krijgt daar alleen maar koud zompig voedsel van. Bah!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:34 schreef Boomlaars het volgende:
Kees gooit ook een halve liter appelmoes op zijn overheerlijke diner.
Dat deed ik ook toen ik 12 was
"Sproitjes" met appelmoes!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:34 schreef Boomlaars het volgende:
Kees gooit ook een halve liter appelmoes op zijn overheerlijke diner.
Dat deed ik ook toen ik 12 was
Assen of Den Bosch, kan niet kiezen.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:16 schreef Falco het volgende:
Tis overduidelijk dat Eindhoven de meest favoriete aflevering is. Maar wat is jullie favoriete aflevering daarna? Ik ga iig dan wel voor Den Bosch met Willem, Willy en haar zoon John.
De arme man wil vertellen dat zijn broer in aanraking is gekomen met de politie. Maar bier belemmert hem het duidelijk spreken.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mieke vertelt anderen dat ze eerst tot 10 moeten tellen. Nadat ze het desbetreffende persoon in een hoekje in elkaar getimmerd en uitgescholden heeft, natuurlijk.
zie 5:50
"Hij jjjjj.. Hij iszemeejaa.... hij is ejmeejaauungnng.. daarmee hkommen. Met die wouten."
- Kees
Wij hajjen vroeger op het woohwagenkamp hajjen wij dan een kratje bier bu'ten hajjen staan of 2 of 3 weejjewel.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:55 schreef zijle het volgende:
Assen was echt de mooiste met onze grote vriend Geert![]()
Heb je een link? Ik kan nergens meer die afleveringen vinden? Alleen op rapidshare zo'n heel kort stukje.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:07 schreef Henk-Wim het volgende:
crap dat die streaming video op google net te zwaar is voor mijn 512-pauper-verbindkje. Nu moet ik steeds ff wachten om weer te kunnen genieten...
http://video.google.com/videosearch?q=probleemwijken&btnG=Search+Videoquote:Op woensdag 30 november 2005 21:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik kan nergens meer die afleveringen vinden? Alleen op rapidshare zo'n heel kort stukje.
Als het dan maar niet vanuit een auto wordt verkocht,in het donker,dan vindt de rechter je niet geloofwaardig.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef Maisnon het volgende:
We kunnen ook gewoon BrauN in een kast douwen, en dan die kast voor een spotprijs in de buurt van de Edison straat willen verkopen, smokkelen we em zo dat huis binnen.
Een doos met frikandellen en een frituurpan erin, en hij kan weken overleven daarbinnen in die kast.
"Ven diefstal afkomstig is da, joah van diefstal afkomstig"
Omdat je pallets aan het sorteren was.Geef het toch gewoon toe man!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef greatgonzo het volgende:
waarom heb ik de eerste drie gemist!
![]()
Edisonstraat 76 was het toch?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
print alle stervende hoeren kanker kachel topics uit en stuur ze per post op.... misschien dat we nog wel over zn spaanse heenmogen als hij ons als volgelingen ziet
wannabee fokkers!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:14 schreef Escape het volgende:
http://www.sugababes.nl/showtopic/68926
HAHAHAHAHHA![]()
![]()
Die kanarie krijgt van mij wat te heure,kutkanarie man!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:20 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
KANKER HOEREN HOOGRENDEMENTSKETEL!
Cool ik dacht dat alleen woensel erop stondquote:Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef Nuna het volgende:
[..]
http://video.google.com/videosearch?q=probleemwijken&btnG=Search+Video
En dan op Woensel klikken.
Rob is een beetje bang, en zo groot is 'ie ook niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:18 schreef L.Mo het volgende:
[afbeelding]
Wat een stumper is die rob zeg, wijf staat m verrot te schelden en robje durft niks
N joyquote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef vamos1 het volgende:
omfgde aflevering staat erbij
gelijk ff kijken..
je hoort gvd in 10000 topics iets over die kankerkachel...
maar heb het zelf nóg niet gezien haha
Dan is het nog leuker!Have fun.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef vamos1 het volgende:
omfgde aflevering staat erbij
gelijk ff kijken..
je hoort gvd in 10000 topics iets over die kankerkachel...
maar heb het zelf nóg niet gezien haha
Idd, dit is goddomme te mooi ditquote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef greatgonzo het volgende:
waarom heb ik de eerste drie gemist!
![]()
stervende hoeren kanker kachel natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 13:53 schreef mhermsen het volgende:
[..]
Vertel;wat springt er voor jou echt uit?Schaam je maar niet.![]()
Ruud naar de hoeren;gaat'ie eerst op de bank liggen,daarna op bed,neuken hoeft niet;daar heeft'ie ook schijt aan....quote:Op donderdag 1 december 2005 15:42 schreef DrDentz het volgende:
zal Ruud ook weleens naar de hoeren gaan? geinig ook dat ze precies op hetzelfde moment thuiskomen als Kees naar de hoeren is geweest
Bleeft'ie zeker hangen als Ruud in beeld kwam,hahaha!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zat iedereen gisteravond naar die stream van Eindhoven te kijken?
Dat kreng was niet vooruit te branden
Hij en Ruud delen 1 IQquote:Op donderdag 1 december 2005 19:51 schreef Ramenta het volgende:
Laten we een spelletje doen:
Schat het IQ van onzer goede Kees![]()
Ik begin en ik denk dat zijn IQ toch al snel rond de 34 zit.
Niet dat ie dom is ofzo....![]()
jaaaa owjaaa heerlijk jaaaaaaquote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef DrDentz het volgende:
tijdens het seksen zegt kees "ja... come on!"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |