Nee jong braun hij zegt niet : D'r het er een z'n wijf verrekes afgesloagequote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef BrauN het volgende:
Waar niemand hier bijna iets over zegt is die vent met die lange blonde haren, die komt kijken bij 'het verzetje'. Dat is toch óók wel een held hoor, mijns inziens!
Echt een tekenfilmfiguur, die vent. Dat uiterlijk, die hele houding, z'n tactloze geblaat, zijn harde stem. Hij is tóf!
D'r het er een z'n wijf verrekes afgesloage.
Dès wel te hôpe ja! Zit ik op de bank, kèke ze zo tegen munne stijve lul oan!
Maikuuul, wie is er hier nou de Brabander?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee jong braun hij zegt niet : D'r het er een z'n wijf verrekes afgesloage
Hij zegt : hij heeft ze wijf rechtsaf geslagen ofzo![]()
En btw dat gebrabbel van de broer van kees lijkt op : Brhuhu indisch gegete
Omdat rehchts voorrang heeft of omdat hij rechtshandig isquote:Op woensdag 30 november 2005 17:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maikuuul, wie is er hier nou de Brabander?
Iemand verrekkes afsloan is een hele 'gangbare' manier om te zeggen dat je iemand volledig in elkaar hebt geslagen... Dat zegt die vent ook.
En daarnaast, waarom zou hij zeggen dat er een wijf rechtsaf is geslagen?
Jij wou zeggen dat alle acties en gesprekken van die bewoners allemaal nut hebben en volkomen logisch zijn?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
En daarnaast, waarom zou hij zeggen dat er een wijf rechtsaf is geslagen?
Het is: KUCHEKUCHEKUCHEviezigheid...KUCHquote:Op woensdag 30 november 2005 16:55 schreef DrDentz het volgende:
wie is richard dan?
ik dacht eerst KUCHEKUCHEKUCHEviezesigaret
Vriendjes van Kees die ook zijn leuke DVD'tjes wilden bekijkenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:13 schreef zijle het volgende:
Wat voor lui zitten er in de kamer bij dat stukje trouwens
Appelmoes = goor. Je krijgt daar alleen maar koud zompig voedsel van. Bah!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:34 schreef Boomlaars het volgende:
Kees gooit ook een halve liter appelmoes op zijn overheerlijke diner.
Dat deed ik ook toen ik 12 was
"Sproitjes" met appelmoes!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:34 schreef Boomlaars het volgende:
Kees gooit ook een halve liter appelmoes op zijn overheerlijke diner.
Dat deed ik ook toen ik 12 was
Assen of Den Bosch, kan niet kiezen.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:16 schreef Falco het volgende:
Tis overduidelijk dat Eindhoven de meest favoriete aflevering is. Maar wat is jullie favoriete aflevering daarna? Ik ga iig dan wel voor Den Bosch met Willem, Willy en haar zoon John.
De arme man wil vertellen dat zijn broer in aanraking is gekomen met de politie. Maar bier belemmert hem het duidelijk spreken.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mieke vertelt anderen dat ze eerst tot 10 moeten tellen. Nadat ze het desbetreffende persoon in een hoekje in elkaar getimmerd en uitgescholden heeft, natuurlijk.
zie 5:50
"Hij jjjjj.. Hij iszemeejaa.... hij is ejmeejaauungnng.. daarmee hkommen. Met die wouten."
- Kees
Wij hajjen vroeger op het woohwagenkamp hajjen wij dan een kratje bier bu'ten hajjen staan of 2 of 3 weejjewel.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:55 schreef zijle het volgende:
Assen was echt de mooiste met onze grote vriend Geert![]()
Heb je een link? Ik kan nergens meer die afleveringen vinden? Alleen op rapidshare zo'n heel kort stukje.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:07 schreef Henk-Wim het volgende:
crap dat die streaming video op google net te zwaar is voor mijn 512-pauper-verbindkje. Nu moet ik steeds ff wachten om weer te kunnen genieten...
http://video.google.com/videosearch?q=probleemwijken&btnG=Search+Videoquote:Op woensdag 30 november 2005 21:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik kan nergens meer die afleveringen vinden? Alleen op rapidshare zo'n heel kort stukje.
Als het dan maar niet vanuit een auto wordt verkocht,in het donker,dan vindt de rechter je niet geloofwaardig.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef Maisnon het volgende:
We kunnen ook gewoon BrauN in een kast douwen, en dan die kast voor een spotprijs in de buurt van de Edison straat willen verkopen, smokkelen we em zo dat huis binnen.
Een doos met frikandellen en een frituurpan erin, en hij kan weken overleven daarbinnen in die kast.
"Ven diefstal afkomstig is da, joah van diefstal afkomstig"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |