Assen of Den Bosch, kan niet kiezen.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:16 schreef Falco het volgende:
Tis overduidelijk dat Eindhoven de meest favoriete aflevering is. Maar wat is jullie favoriete aflevering daarna? Ik ga iig dan wel voor Den Bosch met Willem, Willy en haar zoon John.
De arme man wil vertellen dat zijn broer in aanraking is gekomen met de politie. Maar bier belemmert hem het duidelijk spreken.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mieke vertelt anderen dat ze eerst tot 10 moeten tellen. Nadat ze het desbetreffende persoon in een hoekje in elkaar getimmerd en uitgescholden heeft, natuurlijk.
zie 5:50
"Hij jjjjj.. Hij iszemeejaa.... hij is ejmeejaauungnng.. daarmee hkommen. Met die wouten."
- Kees
Wij hajjen vroeger op het woohwagenkamp hajjen wij dan een kratje bier bu'ten hajjen staan of 2 of 3 weejjewel.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:55 schreef zijle het volgende:
Assen was echt de mooiste met onze grote vriend Geert![]()
Heb je een link? Ik kan nergens meer die afleveringen vinden? Alleen op rapidshare zo'n heel kort stukje.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:07 schreef Henk-Wim het volgende:
crap dat die streaming video op google net te zwaar is voor mijn 512-pauper-verbindkje. Nu moet ik steeds ff wachten om weer te kunnen genieten...
http://video.google.com/videosearch?q=probleemwijken&btnG=Search+Videoquote:Op woensdag 30 november 2005 21:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik kan nergens meer die afleveringen vinden? Alleen op rapidshare zo'n heel kort stukje.
Als het dan maar niet vanuit een auto wordt verkocht,in het donker,dan vindt de rechter je niet geloofwaardig.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef Maisnon het volgende:
We kunnen ook gewoon BrauN in een kast douwen, en dan die kast voor een spotprijs in de buurt van de Edison straat willen verkopen, smokkelen we em zo dat huis binnen.
Een doos met frikandellen en een frituurpan erin, en hij kan weken overleven daarbinnen in die kast.
"Ven diefstal afkomstig is da, joah van diefstal afkomstig"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |