Zo gèrre, niet-Brabants scharminkel dat je er bent!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:18 schreef icebliss het volgende:
'Ah dah' ha'k 'm als 'n gêk gegund!!'![]()
Zo heel goed ben ik niet thuis in het Brabants, maar ik hoor Kees toch echt wel 149 brullenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:20 schreef MisterICE het volgende:
Eerst brult hij:
"141 moet hij nu uitgooien, dat zou lachen zijn!!!"
en gelijk daarna: "Wat moet hij nou gooien?"![]()
Het is 141 iig, dus het is dan of jouw fout of cees' foutquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Zo heel goed ben ik niet thuis in het Brabants, maar ik hoor Kees toch echt wel 149 brullen
Die auto staat ook wel lekker dichtbij geparkeerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:30 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]
stervende hoeren kankerstopbord
Kees zijn fout dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het is 141 iig, dus het is dan of jouw fout of cees' fout
Ik hoor als ik goed luister iets van: Die Spaanse zou ik graag nog eens een keer lekker in de bek willen en erop schijten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:48 schreef BrauN het volgende:
Hebben jullie wel eens gelet op die scène in het begin, waar Kees onder de douche staat?
Volgens de ondertiteling zegt hij: Die Spaanse zou ik wel eens lekker in de bek willen doen.
Echter, als je goed luistert zegt hij volgens mij eigenlijk: Die Spaanse zou ik graag nog eens een keer lekker op schijten.
Maar gelukkig er is nog de pret dvd van kees.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:28 schreef El_Rolando het volgende:
'Let maar op Kees, 't wordt een negen-darter'.
'Dat zal lachen zijn'.
...
'Da's sund'.
'Echt wel.'
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:31 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zo gèrre, niet-Brabants scharminkel dat je er bent!
Leuk detail: Als Kees de dvd in de speler heeft gelegd wil hij op het 'Close' knopje drukken, maar tot zijn schrik gaat de lade al automatisch dicht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:07 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Maar gelukkig er is nog de pret dvd van kees.
[afbeelding]
"Spaanse lolita's van achter?"
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Leuk detail: Als Kees de dvd in de speler heeft gelegd wil hij op het 'Close' knopje drukken, maar tot zijn schrik gaat de lade al automatisch dicht.
Je ziet 'm schrikken met z'n handje.
Ik bekijk 'm sowieso elke dag een keer, zo rond deze tijd als ik me begin te vervelen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
BrauN hoevaak heb jij deze aflevering nu al gezien?
we moeten eens met z'n allen op de koffie daar gaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik bekijk 'm sowieso elke dag een keer, zo rond deze tijd als ik me begin te vervelen.
BrauN, no. 1 Cees-fanquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik bekijk 'm sowieso elke dag een keer, zo rond deze tijd als ik me begin te vervelen.
Net ook ff weer gekeken of het zo was, en inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Leuk detail: Als Kees de dvd in de speler heeft gelegd wil hij op het 'Close' knopje drukken, maar tot zijn schrik gaat de lade al automatisch dicht.
lolleromfg, die zit gewoon hendig sjiek die afstandsbediening af te trekken.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:01 schreef Zebbie het volgende:
Daar op dat stuk dat Huubke gaat vertellen over Mieke. Moet je eens goed op Cees' handen letten op de achtergrond
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2005 08:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
lolleromfg, die zit gewoon hendig sjiek die afstandsbediening af te trekken.
Owjahquote:Op woensdag 30 november 2005 14:25 schreef renz0r het volgende:
Rond 17.10 als die in het cafe zn biertje drinkt. Kijkt die wanneer die zn biertje killed recht in de camera. Die ogen, ziet zoow mongool uit
Zonder ondertiteling moet ik ook erg goed luisterenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:57 schreef Falco het volgende:
Je merkt ook dan dat het SBS-wijf echt totaal niks te zeggen heeft tegen die kerel, omdat zij dat onverstaanbare gebrabbel van die kerel niet kan volgen.
Je moet ze schuppen!quote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef BrauN het volgende:
Waar niemand hier bijna iets over zegt is die vent met die lange blonde haren, die komt kijken bij 'het verzetje'. Dat is toch óók wel een held hoor, mijns inziens!
Echt een tekenfilmfiguur, die vent. Dat uiterlijk, die hele houding, z'n tactloze geblaat, zijn harde stem. Hij is tóf!
D'r het er een z'n wijf verrekes afgesloage.
Dès wel te hôpe ja! Zit ik op de bank, kèke ze zo tegen munne stijve lul oan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |