Iedereen vragen: Wie is datquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:49 schreef BrauN het volgende:
Voor de fans die 'm nog niet hadden... de Cees smiley voor msn:
[afbeelding]
Mag huubke ook?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oprotten met die kneuzen uit Duindorp.
Dit gaat over ons aller held Cees!
Dat staat vast voor 'Huubke'.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:07 schreef Sturmvogel het volgende:
Op z'n deur staat trouwens H. en C. van der Velde. Maar Onze Cees is vrijgezel
Eej Thnx, zal het na mn werk (rond een uurtje of 3) erbij gooien, bedankt voor het opzoeken!quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:03 schreef Rainboww het volgende:
[Handige info
Geert is eigenlijk ook wel een heldquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:00 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Geert is op weg naar zijn buurvrouw.
Hier staan er ook drie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:58 schreef partyyboyy het volgende:
Zit er bij die aflevering geen geluid ofzo?
Ja en daarna nog eens: kutkachelquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef blauw_muisje het volgende:
wat een kut TT zeg!
het is
kankerkachel!
Lite?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:56 schreef DaveMasteR het volgende:
Cees heeft weer een palletje vol geladen met bier.
[afbeelding]
Niet spotten met het Syndroom van Down!quote:
"Wat is het?"quote:Op zondag 27 november 2005 12:19 schreef Nuna het volgende:
Hoppa even een kant en klaar maaltijdje in de magnetron
hahahaha masterlijkquote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef DaveMasteR het volgende:
Cees is bij de HCC beurs geweest.Hij vond het er prachtig.
[afbeelding]
Gewoon allemaal sorteren hequote:Op zondag 27 november 2005 12:30 schreef BrauN het volgende:
Toch vraag ik me nog steeds af hoe je pallets kunt sorteren op naam.
quote:
hahahaquote:Op maandag 28 november 2005 12:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat er de maandag erna koppen hebben gerold bij Nuon!
Of zou de woningbouwvereninging verantwoordelijk zijn? Als ik Kees was ramde ik mooi de pui met de scooter!
Zit je nog op school? Dan zou ik daar nu mee stoppen. En een vriendin? Gauw uitmaken!quote:Op maandag 28 november 2005 15:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kees en huubke zijn de man!ik wil later net zo worden als zij
shit ik heb me diploma's al........ een leuke vriendin, een auto..... en ik weet niets over pallets sorterenquote:Op maandag 28 november 2005 15:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zit je nog op school? Dan zou ik daar nu mee stoppen. En een vriendin? Gauw uitmaken!
Verder is het raadzaam om je eens te verdiepen in het levenslied genre.
opleiding MBO ICT: goed gekeurd door Kees en Huubke.quote:Op maandag 28 november 2005 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit ik heb me diploma's al........ een leuke vriendin, een auto..... en ik weet niets over pallets sorteren
MBO ICT mag niet, ICT is weer iets te moeilijk voor Kees en Huubke...quote:Op maandag 28 november 2005 15:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
opleiding MBO ICT: goed gekeurd door Kees en Huubke.
Leuke vriendin: Als het een Spaanse is, ben je welkom.
Auto: In orde, maar wel om de 3 maanden verruilen.
als je pallets sorteert niet anders welquote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
KUT KUT KUT nog zoooooveel te doen!
*vriendin dumpen en een spaanse sloerie nemen*
*auto wegdoen*
*zoveel bavaria drinken dat ik niets meer van mijn opleiding, werk weet*
*bij kees en huubke gaan wonen*
ik heb werk,.... is dat erg?
quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
als je pallets sorteert niet anders wel
BrabanTs.quote:Op maandag 28 november 2005 16:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik spreek ook geen brabands...
brabant is verleden tijdquote:Op maandag 28 november 2005 16:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
BrabanTs.
Wat betreft gevoel voor spelling zit je al op één lijn met Kees en Huubke. Ga zo door, je hebt talent.
overmatig bier drinken doet wonderen...quote:Op maandag 28 november 2005 17:19 schreef DrDentz het volgende:
uurtje daarvoor sloeg die gast naast 'm 'm nog tegen de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |