Ik vind Rafaella nou niet bepaaldquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef BVO het volgende:
Toen Alice hier nog een hype was stonden haar foto's met bijbehorende-reacties op élke pagina van een topic
. Maar goed, daar is het ook niet goed mee afgelopen he.
Ah, nou ja, dan zal het hier zo ook wel komen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:42 schreef BVO het volgende:
[..]5 om precies te zijn
.
Maar woensdag pas de eerste.
Nee, ik ook niet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind Rafaella nou niet bepaald
Ik snap 'm nu pasquote:
Geweldige opmerking vond ik het weer van d'rquote:
Ik had het nog helemaal niet gelezen, kwam er net pas achterquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:53 schreef BVO het volgende:
Geweldige opmerking vond ik het weer van d'r.
Waar zijn die dit jaar? Weer Rotterdam?quote:
Hilversum...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar zijn die dit jaar? Weer Rotterdam?
De optredens en uitslag wel ja.. de "workshops" met de artiesten zijn op andere locaties (oa Paradiso) opgenomen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn alle workshops daar ook, wat ik wel logisch zou vinden?
Vanavond wel?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Helemaal geen voetbal vanavond, da's wennen zeg.
Dat neem ik dan weer opquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:12 schreef Cee het volgende:
Neeeee, zappen tussen de BBC versie van Dancing with the Stars en Idols!
Bruce Forsyth![]()
Misschien wel, maar hij is in ieder geval niet 13-in-een-dozijn...quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 27 november 2005 01:55 schreef sbientje het volgende:
moohhhh!!!
volgens mij ben ik verliefdniet op harm hoor!
ik ga nu naar mijn bedjelekker dromen!
Waar staat die lijst eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2005 01:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Slaap lekker.![]()
Oh, je staat op de 10e plaats in de topposters van IDO.
OK thanks!quote:Op zondag 27 november 2005 12:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Arcee, kom eens hier!
Op de tweede pagina staat de meest recente lijst.
Wat danquote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef BVO het volgende:
Vaduzzzzzzzzz!
Ik heb de Wielerprono met terugwerkende kracht gewoon gewonnen!!!
Waren daar regels voor? Ik was er al bang voor dat je hier een keer mee zou komen...quote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef BVO het volgende:
Vaduzzzzzzzzz!
Ik heb de Wielerprono met terugwerkende kracht gewoon gewonnen!!!
Nee, officieel heb jij gewonnen, maar officieus voel ik me ook een klein beetje winnaarquote:Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waren daar regels voor? Ik was er al bang voor dat je hier een keer mee zou komen...![]()
En Sbientje, je hebt het flink te pakken he.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Vliefd zijn is altijd leuk, maakt niet uit hoe kansloos.
wie s dat dan?quote:Op zondag 27 november 2005 22:34 schreef sbientje het volgende:
ja, voor een mooiere jongen!
ja ik dacht ff dat ie m herkend had, die bvo! maar nee, hij had gewoon gespiekt!quote:
Jij bent goed bezig.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
BVO, waar is je originalteit m.b.t topictitels van kandidaten?
ach dat komt vanzelf in de loop van de tijd...quote:
Jammer..quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef Zhenar het volgende:
Wel tof!!! Maar ik heb dus al wat afgesproken!![]()
Bovendien verwacht ik deze week familieuitbreiding en moet ik voortdurend telefonisch bereikbaar zijn en tevens beschikbaar zijn om naar het AZU te kunnen reizen, dus in een studio bij live-opnamen zitten is dan eigenlijk niet mogelijk.
charmed_angel heeft contact met diegene die over de kaartjes gaat.. ik geef t alleen maar door.quote:Op maandag 28 november 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
Globe, Cee, Insomaniac, LeBeau, Tania18, Shining_Star.
Hoeveel kaartjes heb je??
Tofquote:
Yep ik heb een aantal van jullie gemaild.quote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
charmed_angel (een vriendin van mij) kent de producent van Idols en die heeft wat kaarten over voor de worksop a.s. zaterdag. Speciaal voor de DieHard Idols Fokkers !
Svensational, Tom_Tom- ,PeRi ,-Vaduz-, sbientje zijn al gemaild.
BVO en Zhenar..contact mij ff via de mail
Ik ga duhquote:Op maandag 28 november 2005 16:42 schreef BVO het volgende:
Aanstaande zaterdag?Ik heb een tentamen dan
(Ja, je leest het goed, zaterdagnamiddag/-avond heb ik een tentamen
).
Welke FOKkers gaan er nog meer?? Ik wil ook.
ok jou mail lees ik morgen... ik wil morgenochtend de namen en adressen doormailen. Om hoeveel kaartjes gaat weet ik niet. Diegene die als eerste mailt, komt bovenaan de lijst..... etc.quote:
ik was niet van de winegums.... dat was sammy.... en die gaat nietquote:Op maandag 28 november 2005 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ook
Miran neem je weer Winegums mee?
Wat neem jij dan mee?quote:Op maandag 28 november 2005 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was niet van de winegums.... dat was sammy.... en die gaat niet![]()
Yepz dat zijn bekende namen thx BVOquote:Op maandag 28 november 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
Globe, Cee, Insomaniac, LeBeau, Tania18, Shining_Star.
Hans was Popstars toch? Nou jah misschien issie wel ook bij Idols.............quote:Op maandag 28 november 2005 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat neem jij dan mee?
Zou HANS er ook weer zijn? Ik hoop dat Jacco er is
Jacco is publieksopwarmer bij Idols en Hans was de kale securityquote:Op maandag 28 november 2005 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hans was Popstars toch? Nou jah misschien issie wel ook bij Idols.............
Wie was Jacco ook alweer..... help mijn geheugen laat mij in de steek
Ik neem pepernoten mee.....![]()
owjah! Nu ik weet weer..... ja hans ken iknog wel, tijdens de finale van popstars waren sam en ik hem heeeeeeeeeeeeel erg dankbaar!quote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jacco is publieksopwarmer bij Idols en Hans was de kale security
Pepernoten is ook goed haha..btw Sam wil Huib ..dus duim ff mee dat die dr is zaterdag
Wie???quote:
Charmed Angelquote:
Ga je of nietquote:
echt een superactie vind ik ditquote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep ik heb een aantal van jullie gemaild.
Zouden jullie z.s.m. aan mij door willen geven of jullie willen of niet? Je kan je naam en adres ook naar Charmed_angel@hetnet.nl mailen!
Bedank Mark maar in dit topic. Hij leest regelmatig mee!quote:Op maandag 28 november 2005 19:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
echt een superactie vind ik dit![]()
ik heb je dan ook gemaild, heb je m gehad? hij haperde nogal
Zo duur om naar Hsum te komen? :Squote:Op maandag 28 november 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik ga iig niet. Dat kost me veel teveel geld.
waar woon je danquote:Op maandag 28 november 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik ga iig niet. Dat kost me veel teveel geld.
Heen en terug kost me bijna 20 euro. En met de feestdagen voor de boeg kan ik dat ff niet missen nee.quote:Op maandag 28 november 2005 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo duur om naar Hsum te komen? :S
Niemand met OV etc die met je meekan reizen?quote:Op maandag 28 november 2005 19:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heen en terug kost me bijna 20 euro. En met de feestdagen voor de boeg kan ik dat ff niet missen nee.
Ik heb zelf OV, dit is al met korting erafquote:Op maandag 28 november 2005 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niemand met OV etc die met je meekan reizen?
Jammer Sven!quote:Op maandag 28 november 2005 19:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb zelf OV, dit is al met korting eraf.
Ik ben de afgeloopen anderhalve maand al niet uitgeweest, nu ik weer stufi heb wil ik juist weer eens lekker een biertje pakkenquote:Op maandag 28 november 2005 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Paar biertjes minder open trekken de komende weken, dan moet het toch lukken?
dat red je tocj. \station is 5 a 7 minuten lopen. Dan ga je na de show weg en kijk je de resultshow nietquote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
He verdorie, de laatste trein terug vertrekt om 22:36.![]()
Sommige mensen maken gebruik van het IRC-kanaal van IDO.quote:Op maandag 28 november 2005 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij durft niet te zeggen dat hij uit Hoogeveen komt.
Nieuwerwets juist. Er zijn alleen veel te weinig mensen.quote:
Ik heb geen mail gehadquote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Svensational, Tom_Tom- ,PeRi ,-Vaduz-, sbientje , Dizer en pberends zijn gemaild iig.. heb jij nog echte IDO diehards die ik mis in rijtje?
Charmed_angels's mail adres staat in t topic..ik had fok@dizer.nl doorgegeven!quote:
Heb niks ontvangenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Charmed_angels's mail adres staat in t topic..ik had fok@dizer.nl doorgegeven!
donequote:Op dinsdag 29 november 2005 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Charmed_angel@hetnet.nl
Mail haar ff zsm
quote:
naja, dan vanavond de herhaling maar even opnemenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen idee Timmai, al hebben ze alle audities er ook niet allemaal opgezet.
Rustig dagje geweest hier overigens.
Ik kan ook niet. Moet werken en zoquote:Op woensdag 30 november 2005 12:46 schreef BVO het volgende:
Ik kan helaas niet.
Nou ja, ik zal op het publiek letten.
Zeg dat eens tegen mijn universiteit, die op zaterdagmiddag een tentamen plantquote:
Toch?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen mijn universiteit, die op zaterdagmiddag een tentamen plant.
Ik had best graag gewild, al was het alleen al om Floortje Rafaella!!!!!!.
Floortje is mijn nummer 2quote:Op woensdag 30 november 2005 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toch?
Ennuh Zaterdag een tentamen? WTF!![]()
De Erasmus is gaaf heurquote:Op woensdag 30 november 2005 12:53 schreef PeRi het volgende:
OP ZATERDAG?![]()
Kan je daar niet tegen protesteren ofzo? Wat is dat nu weer voor iets belachelijks. Easmus weer heh.
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Sbientje toch ook dacht ik.
Ik steek er hoog bovenuit, je kunt me bijna niet missen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef sbientje het volgende:
okee, ehm, vaduz, hoe gaan we dat doen?telefoonnr's uitwisselen? onze haren roze verven en elkaar daaraan herkennen? zeg jij het maar
![]()
Ik was al bang dat je foto's van vorig jaar ging plaatsenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ok mooi dat iedereen zijn kaarten heeft ontvangen....
Mij kunnen jullie ook niet missen ik ben met CDPen die valt altijd op!
![]()
zal wel even een fotootje plaatsen.....
[afbeelding]
Kon even niet zo snel een foto van vorig jaar vinden......quote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je foto's van vorig jaar ging plaatsen
Die foto met André is TE beschamend
ALS je het maar laatquote:Op woensdag 30 november 2005 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kon even niet zo snel een foto van vorig jaar vinden......![]()
Anders had ik die zeker geplaats![]()
Sowieso wil ik duidelijk mijn naam op TV zien.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:52 schreef BVO het volgende:
Jullie moeten voor ons wel een teken van leven geven hoor.
Dat laat ik aan jou overquote:Op donderdag 1 december 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Even op opvallende momenten BVO of Svennie roepen.
Vlak voor de uitslagquote:Op donderdag 1 december 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad -Vaduz-quote:
Aan z'n profiel te zien heet 'ie martin. Maar met Vaduz heb je zeker de goede te pakken lijkt me.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef sbientje het volgende:
CA, wat moet ik me eigenlijk voorstellne bij het publiek? hoeveel mensen zijn dat? je krijgt er zeker geen eten he?dan eten wij nl onderweg haahhaha
oh en vaduz, als ik nou een knul van 2 meter nog wat zie, dan roep ik heel hard.. VADOES!!! of heet je meer vaduus? of heb je ook een echte voornaam?![]()
je moet d ebus pakken...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is trouwens een tyfus eind lopen vanaf H'sum CS en vanaf Sportpark is t helemaal een doolhof om te vinden
Die gaat maar 1x per uur ofzoquote:
9292ov.nl geeft wat anders aanquote:Op donderdag 1 december 2005 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die gaat maar 1x per uur ofzo
Heb er om de hoek gewerkt dus ken t uit mn hoofd
geen idee hoeveel mensjes.....quote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef sbientje het volgende:
CA, wat moet ik me eigenlijk voorstellne bij het publiek? hoeveel mensen zijn dat? je krijgt er zeker geen eten he?dan eten wij nl onderweg haahhaha
oh en vaduz, als ik nou een knul van 2 meter nog wat zie, dan roep ik heel hard.. VADOES!!! of heet je meer vaduus? of heb je ook een echte voornaam?![]()
Is het zo'n eind vanaf het station joh?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is trouwens een tyfus eind lopen vanaf H'sum CS en vanaf Sportpark is t helemaal een doolhof om te vinden
zeker een kwartier vanaf Hilversum CS..en je mag midden door een woonwijk ploegen..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het zo'n eind vanaf het station joh?![]()
Met de bus moet je alsnog 4 straten doorlopen voor je dr bent..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar maak je me niet blij mee, is het met de bus wel te doen? (dan zoek ik dat even uit)
bordjesquote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Doen ze nog aan bordjes, of heb je iets wat je aan moet houden? Anders wordt het maar even routeplanner aanslingeren en het zelf uitzoeken.
wij denk ik in meerkerkquote:Op donderdag 1 december 2005 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee hoeveel mensjes.....
Geen eten.
Wij stoppen in Woerden om te maccen
Of helemaal niets. Is ook opvallend.quote:
Tom ook al, misschien registreert ze zich wel even.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:43 schreef sbientje het volgende:
ik had mail gehad van dewika! leuk he?
quote:
Nou alquote:
Gaat zeker lopen.quote:
Dat maakt 3quote:Op zondag 4 december 2005 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Globe, m'n zusje stond naast me. Die heb je ook wel gezien.
Ik moet trouwens volgende week WEER de wave doenquote:Op zondag 4 december 2005 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Sbientje niet gezien? Daar heb ik nog even mee gepraat.
Jacco kent me nog van vorig seizoen dus ik was automatisch de lulquote:
Maar was wel weer humorquote:
IdolsProno Workshopronde 2 en 3!! Daar staan zequote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zitten er 10 december in de workshop? GJ? Jij weet toch alles?
Jij hebt trouwens echt geluk dat je elke week kanquote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zitten er 10 december in de workshop? GJ? Jij weet toch alles?
Ik kan dus de tiende niet, verkeerd begrepen, hoewel ik echt dacht dat ik voor de tiende ook kaarten zo krijgen. Maar ik geef niet op! Ik moet naar de workshopronde! Deze 17de ga ik gelukkig wel......quote:Op zondag 4 december 2005 15:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens echt geluk dat je elke week kan![]()
CDP, Skaai, Vaduz, Sbien, C_A en de rest hun foto's topic.quote:Op zondag 4 december 2005 16:31 schreef Zhenar het volgende:
Hoe was het nou? Ben wel benieuwd naar de verhalen.![]()
Niet echt neequote:Op zondag 4 december 2005 20:28 schreef Ayaxola het volgende:
Sven, zou jij een cap kunnen nemen van Karlijn toen ze aan het begin een paar keer schuin naar beneden opzij, naar links keek?
Als je het nog snapt
quote:Op zondag 4 december 2005 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon na afloop:
Ja ik zag jullie al staan tijdens mn optreden
*c_a & CDP smelten*
Miran, ik ga nu ff mailen voor zaterdag..quote:
kan je niet 4 kaarten regelenquote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Miran, ik ga nu ff mailen voor zaterdag..
Ik neem eenDate
mee dus ik kan niet al te melig gaan doen
Dan heb Cosmo pech? hahaquote:Op zondag 4 december 2005 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je niet 4 kaarten regelenNeem ik Yurena weer mee..... die is ook best serieus... en dan zijn we gewoon een serieus kwartet
![]()
Ik ga t ffproberen te installerenquote:Op zondag 4 december 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
c_a en CDP, we motten jullie er natuurlijk ook bijhebben in #ido!
#IDO. Kom jij ook?
Wie is nou belangrijker?quote:Op zondag 4 december 2005 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan heb Cosmo pech? haha
Want k kan hem dr echt nie bijhebben...slecht voor mn uitstraling
Nee hij's wel tof heur..
Wat denk je?quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is nou belangrijker?![]()
Diegene die afgelopen zaterdag kaarten voor je heb geregeld? Of Cosmo?![]()
Ik weet het.... ik maakte maar een geintje.quote:
Jaaaaaaaaaaah we zijn er weer bij!!!!!quote:Op maandag 5 december 2005 12:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ gaat zaterdag weer de wave inzetten samen met charmed_angel![]()
Da's zeer jammer!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Voor mij geldt nog steeds hetzelfde. In het weekend zul je mij niet in de trein zien
.
lol..ik ben geen kaarten-pimpquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef PeRi het volgende:
Klotezooi, ik kan dit weekend niet.Volgende week ?
quote:
\quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb nu toevallig persoonlijk zelf 2 kaarten over..en vorige week alleen maar doorgeefluik
met dank aan Svenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
\
GJ wat heb je een lekkere avatar!
Kun je t niet doen vanaf t online filmpje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook morgen een mooie maken.... Kan morgen pas shots maken namelijk. Mijn vader was het vergeten op te nemen
nee als ik ze morgen maak zijn ze mooierquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kun je t niet doen vanaf t online filmpje?
Ik moet t ook nog zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee als ik ze morgen maak zijn ze mooier![]()
Ennuh ik moet toch shots maken..... schijnt dat ik 2 keer in beeld geweest benWat zullen ze geschrokken zijn thuis
![]()
ja hierrr! ik wil ze welquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb nu toevallig persoonlijk zelf 2 kaarten over..en vorige week alleen maar doorgeefluik
quote:
Ja he.quote:
Doe ik, waar kan ik ze het beste plaatsen? Hebben we er een speciaal topic voor?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Maak je ook wat mooie (grote) shots van I-Jay, Floortje, Charissa en Christon, C_A? (als ze aan het zingen zijn?)
okidokiquote:Op woensdag 7 december 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
Als het er veel zijn kun je ze idd in een nieuw topic openen. Anders plaats je ze maar in het Live-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |