Jij hebt trouwens echt geluk dat je elke week kanquote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zitten er 10 december in de workshop? GJ? Jij weet toch alles?
Ik kan dus de tiende niet, verkeerd begrepen, hoewel ik echt dacht dat ik voor de tiende ook kaarten zo krijgen. Maar ik geef niet op! Ik moet naar de workshopronde! Deze 17de ga ik gelukkig wel......quote:Op zondag 4 december 2005 15:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens echt geluk dat je elke week kan![]()
CDP, Skaai, Vaduz, Sbien, C_A en de rest hun foto's topic.quote:Op zondag 4 december 2005 16:31 schreef Zhenar het volgende:
Hoe was het nou? Ben wel benieuwd naar de verhalen.![]()
Niet echt neequote:Op zondag 4 december 2005 20:28 schreef Ayaxola het volgende:
Sven, zou jij een cap kunnen nemen van Karlijn toen ze aan het begin een paar keer schuin naar beneden opzij, naar links keek?
Als je het nog snapt
quote:Op zondag 4 december 2005 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon na afloop:
Ja ik zag jullie al staan tijdens mn optreden
*c_a & CDP smelten*
Miran, ik ga nu ff mailen voor zaterdag..quote:
kan je niet 4 kaarten regelenquote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Miran, ik ga nu ff mailen voor zaterdag..
Ik neem eenDate
mee dus ik kan niet al te melig gaan doen
Dan heb Cosmo pech? hahaquote:Op zondag 4 december 2005 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je niet 4 kaarten regelenNeem ik Yurena weer mee..... die is ook best serieus... en dan zijn we gewoon een serieus kwartet
![]()
Ik ga t ffproberen te installerenquote:Op zondag 4 december 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
c_a en CDP, we motten jullie er natuurlijk ook bijhebben in #ido!
#IDO. Kom jij ook?
Wie is nou belangrijker?quote:Op zondag 4 december 2005 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan heb Cosmo pech? haha
Want k kan hem dr echt nie bijhebben...slecht voor mn uitstraling
Nee hij's wel tof heur..
Wat denk je?quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is nou belangrijker?![]()
Diegene die afgelopen zaterdag kaarten voor je heb geregeld? Of Cosmo?![]()
Ik weet het.... ik maakte maar een geintje.quote:
Jaaaaaaaaaaah we zijn er weer bij!!!!!quote:Op maandag 5 december 2005 12:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ gaat zaterdag weer de wave inzetten samen met charmed_angel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |