Jij hebt trouwens echt geluk dat je elke week kanquote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zitten er 10 december in de workshop? GJ? Jij weet toch alles?
Ik kan dus de tiende niet, verkeerd begrepen, hoewel ik echt dacht dat ik voor de tiende ook kaarten zo krijgen. Maar ik geef niet op! Ik moet naar de workshopronde! Deze 17de ga ik gelukkig wel......quote:Op zondag 4 december 2005 15:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens echt geluk dat je elke week kan![]()
CDP, Skaai, Vaduz, Sbien, C_A en de rest hun foto's topic.quote:Op zondag 4 december 2005 16:31 schreef Zhenar het volgende:
Hoe was het nou? Ben wel benieuwd naar de verhalen.![]()
Niet echt neequote:Op zondag 4 december 2005 20:28 schreef Ayaxola het volgende:
Sven, zou jij een cap kunnen nemen van Karlijn toen ze aan het begin een paar keer schuin naar beneden opzij, naar links keek?
Als je het nog snapt
quote:Op zondag 4 december 2005 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon na afloop:
Ja ik zag jullie al staan tijdens mn optreden
*c_a & CDP smelten*
Miran, ik ga nu ff mailen voor zaterdag..quote:
kan je niet 4 kaarten regelenquote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Miran, ik ga nu ff mailen voor zaterdag..
Ik neem eenDate
mee dus ik kan niet al te melig gaan doen
Dan heb Cosmo pech? hahaquote:Op zondag 4 december 2005 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je niet 4 kaarten regelenNeem ik Yurena weer mee..... die is ook best serieus... en dan zijn we gewoon een serieus kwartet
![]()
Ik ga t ffproberen te installerenquote:Op zondag 4 december 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
c_a en CDP, we motten jullie er natuurlijk ook bijhebben in #ido!
#IDO. Kom jij ook?
Wie is nou belangrijker?quote:Op zondag 4 december 2005 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan heb Cosmo pech? haha
Want k kan hem dr echt nie bijhebben...slecht voor mn uitstraling
Nee hij's wel tof heur..
Wat denk je?quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is nou belangrijker?![]()
Diegene die afgelopen zaterdag kaarten voor je heb geregeld? Of Cosmo?![]()
Ik weet het.... ik maakte maar een geintje.quote:
Jaaaaaaaaaaah we zijn er weer bij!!!!!quote:Op maandag 5 december 2005 12:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ gaat zaterdag weer de wave inzetten samen met charmed_angel![]()
Da's zeer jammer!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Voor mij geldt nog steeds hetzelfde. In het weekend zul je mij niet in de trein zien
.
lol..ik ben geen kaarten-pimpquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef PeRi het volgende:
Klotezooi, ik kan dit weekend niet.Volgende week ?
quote:
\quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb nu toevallig persoonlijk zelf 2 kaarten over..en vorige week alleen maar doorgeefluik
met dank aan Svenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
\
GJ wat heb je een lekkere avatar!
Kun je t niet doen vanaf t online filmpje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook morgen een mooie maken.... Kan morgen pas shots maken namelijk. Mijn vader was het vergeten op te nemen
nee als ik ze morgen maak zijn ze mooierquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kun je t niet doen vanaf t online filmpje?
Ik moet t ook nog zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee als ik ze morgen maak zijn ze mooier![]()
Ennuh ik moet toch shots maken..... schijnt dat ik 2 keer in beeld geweest benWat zullen ze geschrokken zijn thuis
![]()
ja hierrr! ik wil ze welquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb nu toevallig persoonlijk zelf 2 kaarten over..en vorige week alleen maar doorgeefluik
quote:
Ja he.quote:
Doe ik, waar kan ik ze het beste plaatsen? Hebben we er een speciaal topic voor?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Maak je ook wat mooie (grote) shots van I-Jay, Floortje, Charissa en Christon, C_A? (als ze aan het zingen zijn?)
okidokiquote:Op woensdag 7 december 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
Als het er veel zijn kun je ze idd in een nieuw topic openen. Anders plaats je ze maar in het Live-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |