Da's zeer jammer!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Voor mij geldt nog steeds hetzelfde. In het weekend zul je mij niet in de trein zien
.
lol..ik ben geen kaarten-pimpquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef PeRi het volgende:
Klotezooi, ik kan dit weekend niet.Volgende week ?
quote:
\quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb nu toevallig persoonlijk zelf 2 kaarten over..en vorige week alleen maar doorgeefluik
met dank aan Svenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
\
GJ wat heb je een lekkere avatar!
Kun je t niet doen vanaf t online filmpje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook morgen een mooie maken.... Kan morgen pas shots maken namelijk. Mijn vader was het vergeten op te nemen
nee als ik ze morgen maak zijn ze mooierquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kun je t niet doen vanaf t online filmpje?
Ik moet t ook nog zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee als ik ze morgen maak zijn ze mooier![]()
Ennuh ik moet toch shots maken..... schijnt dat ik 2 keer in beeld geweest benWat zullen ze geschrokken zijn thuis
![]()
ja hierrr! ik wil ze welquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb nu toevallig persoonlijk zelf 2 kaarten over..en vorige week alleen maar doorgeefluik
quote:
Ja he.quote:
Doe ik, waar kan ik ze het beste plaatsen? Hebben we er een speciaal topic voor?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Maak je ook wat mooie (grote) shots van I-Jay, Floortje, Charissa en Christon, C_A? (als ze aan het zingen zijn?)
okidokiquote:Op woensdag 7 december 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
Als het er veel zijn kun je ze idd in een nieuw topic openen. Anders plaats je ze maar in het Live-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |