geen idee hoeveel mensjes.....quote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef sbientje het volgende:
CA, wat moet ik me eigenlijk voorstellne bij het publiek? hoeveel mensen zijn dat? je krijgt er zeker geen eten he?dan eten wij nl onderweg haahhaha
oh en vaduz, als ik nou een knul van 2 meter nog wat zie, dan roep ik heel hard.. VADOES!!! of heet je meer vaduus? of heb je ook een echte voornaam?![]()
Is het zo'n eind vanaf het station joh?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is trouwens een tyfus eind lopen vanaf H'sum CS en vanaf Sportpark is t helemaal een doolhof om te vinden
zeker een kwartier vanaf Hilversum CS..en je mag midden door een woonwijk ploegen..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het zo'n eind vanaf het station joh?![]()
Met de bus moet je alsnog 4 straten doorlopen voor je dr bent..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar maak je me niet blij mee, is het met de bus wel te doen? (dan zoek ik dat even uit)
bordjesquote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Doen ze nog aan bordjes, of heb je iets wat je aan moet houden? Anders wordt het maar even routeplanner aanslingeren en het zelf uitzoeken.
wij denk ik in meerkerkquote:Op donderdag 1 december 2005 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee hoeveel mensjes.....
Geen eten.
Wij stoppen in Woerden om te maccen
Of helemaal niets. Is ook opvallend.quote:
Tom ook al, misschien registreert ze zich wel even.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:43 schreef sbientje het volgende:
ik had mail gehad van dewika! leuk he?
quote:
Nou alquote:
Gaat zeker lopen.quote:
Dat maakt 3quote:Op zondag 4 december 2005 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Globe, m'n zusje stond naast me. Die heb je ook wel gezien.
Ik moet trouwens volgende week WEER de wave doenquote:Op zondag 4 december 2005 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Sbientje niet gezien? Daar heb ik nog even mee gepraat.
Jacco kent me nog van vorig seizoen dus ik was automatisch de lulquote:
Maar was wel weer humorquote:
IdolsProno Workshopronde 2 en 3!! Daar staan zequote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zitten er 10 december in de workshop? GJ? Jij weet toch alles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |