Ik steek er hoog bovenuit, je kunt me bijna niet missen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef sbientje het volgende:
okee, ehm, vaduz, hoe gaan we dat doen?telefoonnr's uitwisselen? onze haren roze verven en elkaar daaraan herkennen? zeg jij het maar
![]()
Ik was al bang dat je foto's van vorig jaar ging plaatsenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ok mooi dat iedereen zijn kaarten heeft ontvangen....
Mij kunnen jullie ook niet missen ik ben met CDPen die valt altijd op!
![]()
zal wel even een fotootje plaatsen.....
[afbeelding]
Kon even niet zo snel een foto van vorig jaar vinden......quote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je foto's van vorig jaar ging plaatsen
Die foto met André is TE beschamend
ALS je het maar laatquote:Op woensdag 30 november 2005 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kon even niet zo snel een foto van vorig jaar vinden......![]()
Anders had ik die zeker geplaats![]()
Sowieso wil ik duidelijk mijn naam op TV zien.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:52 schreef BVO het volgende:
Jullie moeten voor ons wel een teken van leven geven hoor.
Dat laat ik aan jou overquote:Op donderdag 1 december 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Even op opvallende momenten BVO of Svennie roepen.
Vlak voor de uitslagquote:Op donderdag 1 december 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad -Vaduz-quote:
Aan z'n profiel te zien heet 'ie martin. Maar met Vaduz heb je zeker de goede te pakken lijkt me.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef sbientje het volgende:
CA, wat moet ik me eigenlijk voorstellne bij het publiek? hoeveel mensen zijn dat? je krijgt er zeker geen eten he?dan eten wij nl onderweg haahhaha
oh en vaduz, als ik nou een knul van 2 meter nog wat zie, dan roep ik heel hard.. VADOES!!! of heet je meer vaduus? of heb je ook een echte voornaam?![]()
je moet d ebus pakken...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is trouwens een tyfus eind lopen vanaf H'sum CS en vanaf Sportpark is t helemaal een doolhof om te vinden
Die gaat maar 1x per uur ofzoquote:
9292ov.nl geeft wat anders aanquote:Op donderdag 1 december 2005 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die gaat maar 1x per uur ofzo
Heb er om de hoek gewerkt dus ken t uit mn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |