ik denk wel dat dat gebeurtquote:
wromniemeid?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef MutZ het volgende:
overigens had je geluk dat ik het las, ben de laatste dagen niet echt heel erg actief op FOK!...
iets met vlievd enzo... daarnaast loop ik ook nog voor een gedeelte stage en slaap daardoor ook heel erg veel...quote:
Tja, maar je wist het al, dus zo erg was het nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef MutZ het volgende:
overigens had je geluk dat ik het las, ben de laatste dagen niet echt heel erg actief op FOK!...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, maar je wist het al, dus zo erg was het niet
zo erg is dat toch allemaal niet? De komende dagen zal ik ook minder aanwezig zijn, zaterdag zeker, en zondag.. ach.. wellicht slaap ik een roes uitquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben de laaste tijd ook niet echt veel meer op FOK! ik raak eerlijk gezegt overal een beetje op uit gekeken, zelfs pc raak ik op uit gekeken,heb weinig te doen enzo
vanavond maar even lekker de stad in
misschien een 2de weerstation aanschaffen
Tip: ga es op een heel ander subforum posten, werkt heel goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben de laaste tijd ook niet echt veel meer op FOK! ik raak eerlijk gezegt overal een beetje op uit gekeken
dat werk inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tip: ga es op een heel ander subforum posten, werkt heel goed![]()
Fok! is niet aan het vervelen, Fok! is aan het verbaggeren. Dat is wél jammer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben vaag duh D_Hneej maar FOK! is gewoon niet meer zoals het was, ik weet het niet maar op een 1 of andere manier begint het gewoon te vervelen.
die users vertrekken omdat er bagger komt.. en zo verder en zo verderquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz misschien ligt het daar ook wel aan indah, en ben het ook helemaal met je eens, de beste users vertrekken helaas, in ruil daarvoor, nah you know.
aan wie denk je met 'beste users'??quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz misschien ligt het daar ook wel aan indah, en ben het ook helemaal met je eens, de beste users vertrekken helaas, in ruil daarvoor, nah you know.
Kan me er wel wat bij voorstellen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nah ik kan zo niet al die namen noemen, sterker nog, het is meer een gevoel, zoals indah net al hierboven al zegt...
neequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
In de zon nog wel..
Was het niet de zonnebank die dienst deed als zon?
Amersfoortquote:
en dat is waar precies?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
aah okay, want hier is het vrijwel droog.
brabant is gewoon helemaal sneeuwvrijquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindhoven, zoals in mijn profiel
klaar met t gegleuf?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef es70 het volgende:
Hier is het nat, nat, nat. Buiten, en mijn voeten ook.
Oh... Hier is Vlooiendam natuurlijk.
Ja. Eindelijk... Ze kwamen pas om half 12 met de zooi, en er zat een fijne folder van een uitvaartverzekering bijquote:
jee.. fikse wind dus..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:06 schreef buzzer het volgende:
Hier (=Haarlem) komt het al de hele dasg onafgebroken met bakken uit de lucht. Vannacht is de complete zijpui uit het pand gewaaid hier..
Lijkt me koudquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:06 schreef buzzer het volgende:
Hier (=Haarlem) komt het al de hele dasg onafgebroken met bakken uit de lucht. Vannacht is de complete zijpui uit het pand gewaaid hier..
je mag nu weer gaan opwarmen ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk... Ze kwamen pas om half 12 met de zooi, en er zat een fijne folder van een uitvaartverzekering bij. 2 keer bijna op mijn muil gegaan over de grafzerken die mensen hier buitengewoon decoratief schijnen te vinden om in hun straatjes te verwerken (marmer dus, niet echt grafzerken natuurlijk
). 3 keer tot mijn enkels in de plassen gestaan, er staan hier nogal wat stoepjes en steegjes blank
.
Nog een half uurtje, dan moet ik weer richting winkelcentrum en daarna de kinderen uit school halen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je mag nu weer gaan opwarmen ?
In de lengte.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
te klein in de lengte of de breedte?
Die moest ik uiteraard ook inleveren maar ik had er 2 gekregen bij het bestellen. Ik heb overigens wel de sjaal en de sokken gehouden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Moest je die niet inleveren
. Mijn collega kreeg te horen dat haar contract niet verlengd werd en of ze meteen haar bedrijfskleding maar weer even in wilde leveren...
Op zich zijn het wel goeie regenpakken, ze vallen alleen een beetje groot (en toen ik begon was er meer van mij dan op dit moment)
Sjaal en sokken heb ik niet eens gekregen... Ik heb 2 fleecejacksquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die moest ik uiteraard ook inleveren maar ik had er 2 gekregen bij het bestellen. Ik heb overigens wel de sjaal en de sokken gehouden.
Wordt allemaal weggegooid denk ik. Gewoon vragen of je iets dat je wil hebben mag houden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Sjaal en sokken heb ik niet eens gekregen... Ik heb 2 fleecejacks. Vraag me af wat ze met al die rooie meuk gaan doen als we straks TNT worden...
Oh ja, de pet heb ik ook dubbelquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wordt allemaal weggegooid denk ik. Gewoon vragen of je iets dat je wil hebben mag houden.Achteraf had ik de polo's ook gewoon moeten houden. Die fleecedingen/schipperstruien heb ik ook twee keer gehad maar die waren retewarm.
Overigens had ik alles twee keer gekregen wegens een foute bestelling. Later wel 1 zomerpakket gekregen, en op de sokken en de sjaal en pet na alles dus dubbel.
Ohja, die pet heb ik ook nog
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me koud.
Je bent iets vergeten aan de andere kant...
Wat voor 1 heb jij? Ik heb een dikke grijze met op de voorkant de letters van TPG Post er in geborduurd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh ja, de pet heb ik ook dubbel. Niemand van de 'vrouwtjes' wilde 'm hebben (zeker bang voor hun coupe
).
ik zat net t nieuwe weeralarm te lezenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Zijn er nog mensen die in het oosten van het land moeten zijn ?
ik hoop nog binnen te komen vandaagquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik blijf lekker binnen vandaag.
Ja, uiteindelijk wel, maar kga eerst naar t westenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Zijn er nog mensen die in het oosten van het land moeten zijn ?
Een andere binnen dan je nu binnen zit, neem ik aan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik hoop nog binnen te komen vandaag
het wordt/is gevaarlijk op de weg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zat net t nieuwe weeralarm te lezen
klobtquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een andere binnen dan je nu binnen zit, neem ik aan.
Ik zou de kleur niet grijs noemen, maar hij is wel geborduurd, zal dus wel dezelfde zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat voor 1 heb jij? Ik heb een dikke grijze met op de voorkant de letters van TPG Post er in geborduurd.![]()
![]()
Ik ben een heldquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
70 fucking kilometer
Amsterdam - Hengelo
tussen Soest en Bathmen
70 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer![]()
tjaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan netjes achteraan aansluiten![]()
![]()
heel nederland staat vast, en netjes achteraan sluiten hequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Misstique het volgende:
Hele fucking A1 staat vast! En ik moet zo naar A'dam![]()
![]()
het strooien zal zo ook niet lukken trouwensquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gaat niet, dan moet je inhalen door een pak sneeuw.![]()
Kom ik gewoon te laat voor mn concertquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heel nederland staat vast, en netjes achteraan sluiten he![]()
al zou het strooien kunnen over de file heen, wordt het nog niet ingereden. Dubbel probleem dus. Slaap maar lekker. Hopelijk heeft iedereen een volle tank benzinequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het strooien zal zo ook niet lukken trouwens
wordt de nacht in de auto doorbrengen voor velen
Kan niet:quote:
neem kaarten mee voor onderwegquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kan niet:
1. ik moet tot 17.30 uur werken
2. ik rij met 3 anderen waar ik op moet wachten
Dat kan dus niet.. ik moet wachten op 3 anderen..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog niet weg
Hup! De auto in!
Ah, hoop dat ze er rekening meehouden dan..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.. ik moet wachten op 3 anderen..
Doe ik!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, hoop dat ze er rekening meehouden dan..
Sneeuw voorspeld vanavond, doe wel voorzichtig
Ik kom morgen wel naar huis, vandaag slecht weer.quote:
Ik hoorde net een stuk van 78 kilometer filequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Er zijn op dit moment 69 meldingen, waarvan 59 files (720 km)
720 is daarmee het langst van vandaag tot op dit moment.
Amersfoort naar Amsterdam. We hebben al besloten om met de trein te gaan, auto is niet te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef indahnesia.com het volgende:
van waar naar waar moet je miss??
trein wel ja?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Amersfoort naar Amsterdam. We hebben al besloten om met de trein te gaan, auto is niet te doen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:14 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Jag.. valt wel mee.. hier in Eindhoven moet het nog komen. Maar de verlichting knipperde zonet al 2 keer.
uurtje vertraging maarquote:
hehe.. misschien is dat nu wel beter ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
hier in het noorden is het lekker weer, vanmiddag scheen de zon nog en heel af en toe een sputtertje regen gevoeld...![]()
Volgens de site van NS en teletekst wel, maar we gaan het nu al niet meer redden om op tijd te zijn voor het voorprogramma. Hopelijk kunnen we nog wel deel van t concert meepakken.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:11 schreef indahnesia.com het volgende:
stroomuitval in delen van het land
geen treinverkeer in delen van het land
700 km file
... chaos dus.
hier ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
serieuze dip in de stroomvoorziening zonet. damn..
Hier ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
hier niet
40.000 mensen in de achterhoek wel. Hier knippert het ligt regelmatig en is er wat straatverlichting uit inmiddels.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
Wie zit er zonder stroom? Hier is niets aan de hand.
Wow.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
40.000 mensen in de achterhoek wel. Hier knippert het ligt regelmatig en is er wat straatverlichting uit inmiddels.
zo af en toe ja. Maar de kaarsen branden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wow.Das niet niks.
Het licht in jullie huis knippert?
Maar goed ook dat die niet uitgaan door stroomuitval.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo af en toe ja. Maar de kaarsen branden.
jahquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar goed ook dat die niet uitgaan door stroomuitval.
hey Jag.. veel plezier met je sneeuw.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:26 schreef Jaguarized het volgende:
nog even een snelle hoi
het begint hier ook al te sneeuwen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey Jag.. veel plezier met je sneeuw.
Hai jag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:26 schreef Jaguarized het volgende:
nog even een snelle hoi
het begint hier ook al te sneeuwen
ach ja, ik ga een wandeling maken dadelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
hopelijk niet zo erg als bij jullie.
![]()
Gelukkig niet zo snel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jahmaar ze kunnen wel op gaan. Maar we hebben een zak van 100 waxinelichtjes, dus dat redden we wel
![]()
Hoe erg is erg ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja, ik ga een wandeling maken dadelijk.![]()
hier is het glad, gaat het vriezen en ligt een paar CM sneeuw nu. Niet heel erg dus. Meer gezellig nog.quote:
Gelukkig , het moet wel gezellig blijven,quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is het glad, gaat het vriezen en ligt een paar CM sneeuw nu. Niet heel erg dus. Meer gezellig nog.
Dat is inderdaad niet leuk, en dat gun je niemand, hoeveel sneeuw ik dan ook graag mag zien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig , het moet wel gezellig blijven,
Die lui wat in de files staan, germ.
Ze zullen het koud krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet leuk, en dat gun je niemand, hoeveel sneeuw ik dan ook graag mag zien.
groen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
Hier ook alles stabiel.
Hoe zou Flash het hebben?
Hoeveel kaarsjes op de taartquote:
21quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes op de taart. Bij Storm 8
(paar dagen te vroeg, maar een kniesoor die daarop let
).
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[request] ik zou graag wat meer rechten willen op fok.
Dan heb je inmiddels een grotere taart nodig dan waar ik het nog mee redquote:
Fijn dat je veilig thuis bent.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:16 schreef classpc het volgende:
Zo, ik ben inmiddels weer terug.
Ik heb de hele dag nergens last van gehad. Alleen toen we vertrokken uit Utrecht, hadden we wat natte sneeuw.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan heb je inmiddels een grotere taart nodig dan waar ik het nog meer red.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een appelkruimelvlaai gereserveerd bij de Hema, altijd lekker.![]()
De punten zijn al afgeteld.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het maar taart is.
Wil ook wel langskomen.
Van wie heeft die dat?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
tis een krent hoor, die jag.
wel een dure jas, maar taart uitdelen mag niks kosten
Zal ik je dan maar een kaartje sturen uit NY enzo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn dag word alleen maar erger.![]()
Ho ff, jij vond 1 taart genoeg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
tis een krent hoor, die jag.
wel een dure jas, maar taart uitdelen mag niks kosten
heb je verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ho ff, jij vond 1 taart genoeg.Bovendien zei je nog zo: "Geen GCSC'ers, fles is er toch niet."
![]()
Dat zou ik lief vindenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar een kaartje sturen uit NY enzo?![]()
![]()
Dat zou nog kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb je verkeerd begrepen
ik zei: fles is er niet, dat scheelt 1 taart
Adres doorsturen.quote:
Ik mag toch zeker wel komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb je verkeerd begrepen
ik zei: fles is er niet, dat scheelt 1 taart
Voor 22 december 21.30.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor wanneer moet ik dat doorgestuurd hebben?
Ga maar ff afwassen jaquote:
Leuk, die aandacht.quote:
Ik ken hem wel hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef es70 het volgende:
Oh, da's natuurlijk vast van voor jullie tijd.
Bengeltje!
En dat terwijl je ten tijde van de eerste film nog in papa's verrekijker zatquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik ken hem wel hoor
Jammer dat 'ie er niet meer is.
Ik moet er niet aan denkenquote:
quote:
nee hoor, ik ken 'm ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef es70 het volgende:
Bengeltje!
Dat valt dan nog niet eens tegen... Jeugdsentiment voor mij, en jullie weten ook nog waar het over gaatquote:
*kuch, ja ver voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef es70 het volgende:
Bengeltje!
Maar toch succes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, en helemaal geen behoefte aan nu.
Bronquote:In het westen schijnt van tijd tot tijd de zon en soms vallen er enkele buien, af en toe met een winterse lading. In de oostelijke helft van het land is het bewolkt en met van tijd tot tijd sneeuw, lokaal valt er meer dan 5 cm. Temperaturen lopen uiteen van +1 tot +6 graden.
Vanavond en vannacht gaan in het westen de droge perioden overheersen, in de oostelijke helft van het land blijft het bewolkt met soms sneeuw. Het gaat vrijwel overal licht vriezen.
ja nu weer goedquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Conflict!
Hoe staat het leven?
Woon jij in de buurt van asse ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:12 schreef leonieke het volgende:
Hier ook geen sneeuw. Het zou gesneeuwd hebben in België en er zouden veel problemen zijn op de baan (niet in vergelijking met bij jullie natuurlijk) maar hier merken we er niets van.
Gisterenavond een paar vlokken maar nu is het gewoon regen
Morgen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, welkom in de wereld die niet onder de steen ligt.
hier komt weer donkere lucht aan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:12 schreef leonieke het volgende:
Hier ook geen sneeuw. Het zou gesneeuwd hebben in België en er zouden veel problemen zijn op de baan (niet in vergelijking met bij jullie natuurlijk) maar hier merken we er niets van.
Gisterenavond een paar vlokken maar nu is het gewoon regen
Assen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Woon jij in de buurt van asse ofzo?
Dat doet me deugdquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja nu weer goed
Met jou ook hoop ik?![]()
Alsof ik deel wil uitmaken van dat incestueuze zooitje machtswellustelingenquote:
Volgens mij wel, ik ken mensen die daar wonen iig, maar dat zegt verder niets.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
hebben ze in Belgie ook een Assen?
Dwangmodschap.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Alsof ik deel wil uitmaken van dat incestueuze zooitje machtswellustelingen
Beter dat je konijnen wegwaaien dan je deuren!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat doet me deugd![]()
Ja alles wel hoor. All ramen zitten nog in de sponningen. Dat was in dit gewest de eerste prioriteit de afgelopen twee dagen. Straks maar eens even kijken of mijn konijnen niet over de schutting zijn gewaaid.
Waarschijnlijk zitten ze ergens veilig op een meter diepte in een hol. Hoop ik dan maar![]()
wel Assenedequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
hebben ze in Belgie ook een Assen?
Nee maar ik werk er wel in de buurtquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Woon jij in de buurt van asse ofzo?
Geen gebroken dierenmoederhart anders hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Beter dat je konijnen wegwaaien dan je deuren!
Een deur kost veel meer!![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:20 schreef leonieke het volgende:
Nee maar ik werk er wel in de buurt![]()
Nu zit ik in het verre West-Vlaanderen![]()
doei!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen gebroken dierenmoederhart anders hoor![]()
![]()
Doei!![]()
Op de ring van Brussel is er een afrit naar ASSEquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:23 schreef Dark_Killah het volgende:
[..], niet verwacht dat het echt bestond. Zeg het assen dat jij bedoelt, is daar een station een magazijn / winkel van DelHais ligt het aan een soort 'grote' weg die overgaat in een snelweg?
hey Bquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is het toch fijn met de verwarming aan.![]()
Goedemiddag allemaal
Ik kom weer op het goede moment binnen zie ik
Hai hondjequote:
Dankjequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:49 schreef dolle_hond het volgende:
nog gecondoleerd B
ik zie t nou pas
edit t ffquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai hondje![]()
[..]
Dankje![]()
Ik mis haar nu, ze heeft waarschijnlijk een herseninfarct gehad, donderdag op vrijdag.
Dit moest ik gewoon voor haar doen.
Oepsquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
edit t ff
is dus nog snel gegaan
Het is vreemd in huis, geen hond die met de poot de waterbak door de kamer schuift, als die leeg is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:14 schreef leonieke het volgende:
Hoi d_h en B.
Ik zie het nu ook pas Bengeltje. Logisch dat je er je niet goed bij voelt. Dat gevoel overheerste hier ook toen we onze hond hebben moeten verlossen van de pijn.
Hoe was het op de sollicitatie?
Yups, kan ik begrijpen. Het meest vreemde vond ik dat als ik thuiskwam er geen hond meer kwam aangerend of tegen me kroop. Maar het went...quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is vreemd in huis, geen hond die met de poot de waterbak door de kamer schuift, als die leeg is.
Geen hond die met de poot de deken naar zich toetrekt, zodat ze erop kan liggen. en zo'n dingen.
Ik blijf duimen dat je donderdagmorgen om 8u direct goed nieuws krijgtquote:Die ging goed, Nu is het weer afwachten, ze was heel enthousiast maar wat zegt dat?
Ik zal als ik aangenomen word wel een stukje moeten reizen aangezien er hier in de stad
op het moment geen plaats voor me is.![]()
Ik krijg na woensdag bericht.
Ik heb nog een hondje, dus dat valt dan wel weer mee, het zijn de dingen diequote:Op zaterdag 26 november 2005 13:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups, kan ik begrijpen. Het meest vreemde vond ik dat als ik thuiskwam er geen hond meer kwam aangerend of tegen me kroop. Maar het went...
Ondertussen hebben we wel weer een hond maar er heeft toch 5 jaar of meer tussengezeten. Mijn pa wou geen hond meer.
Ik hoop dat ze me woensdag middag al beltquote:Ik blijf duimen dat je donderdagmorgen om 8u direct goed nieuws krijgt
Hoe lang zou je moeten reizen?
waar zou t dan zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog een hondje, dus dat valt dan wel weer mee, het zijn de dingen die
echt alleen Lady deed, die vallen op.
We zullen de komende jaren wel meerdere verliezen, ze zijn nu eenmaal allemaal op leeftijd.
[..]
Ik hoop dat ze me woensdag middag al belt![]()
Dankje iig
oja reis, bus -trein, uhhhhmmm half uurtje tot uur schat ik ,ligt aan de vertrektijden.
Hai MutZ![]()
we hopen met je meequote:Op zaterdag 26 november 2005 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog een hondje, dus dat valt dan wel weer mee, het zijn de dingen die
echt alleen Lady deed, die vallen op.
We zullen de komende jaren wel meerdere verliezen, ze zijn nu eenmaal allemaal op leeftijd.
[..]
Ik hoop dat ze me woensdag middag al belt![]()
Dankje iig
oja reis, bus -trein, uhhhhmmm half uurtje tot uur schat ik ,ligt aan de vertrektijden.
Hai MutZ![]()
Valt nog redelijk mee. Ik reis ook elke dag 45 minuten naar school en minstens 45 minuten terug. Maar dat is dan wel met de wagen. Als ik bus en trein zou nemen zou het veel langer duren vrees ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |