ik zat net t nieuwe weeralarm te lezenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Zijn er nog mensen die in het oosten van het land moeten zijn ?
ik hoop nog binnen te komen vandaagquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik blijf lekker binnen vandaag.
Ja, uiteindelijk wel, maar kga eerst naar t westenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Zijn er nog mensen die in het oosten van het land moeten zijn ?
Een andere binnen dan je nu binnen zit, neem ik aan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik hoop nog binnen te komen vandaag
het wordt/is gevaarlijk op de weg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zat net t nieuwe weeralarm te lezen
klobtquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een andere binnen dan je nu binnen zit, neem ik aan.
Ik zou de kleur niet grijs noemen, maar hij is wel geborduurd, zal dus wel dezelfde zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat voor 1 heb jij? Ik heb een dikke grijze met op de voorkant de letters van TPG Post er in geborduurd.![]()
![]()
Ik ben een heldquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
70 fucking kilometer
Amsterdam - Hengelo
tussen Soest en Bathmen
70 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer![]()
tjaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan netjes achteraan aansluiten![]()
![]()
heel nederland staat vast, en netjes achteraan sluiten hequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Misstique het volgende:
Hele fucking A1 staat vast! En ik moet zo naar A'dam![]()
![]()
het strooien zal zo ook niet lukken trouwensquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gaat niet, dan moet je inhalen door een pak sneeuw.![]()
Kom ik gewoon te laat voor mn concertquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heel nederland staat vast, en netjes achteraan sluiten he![]()
al zou het strooien kunnen over de file heen, wordt het nog niet ingereden. Dubbel probleem dus. Slaap maar lekker. Hopelijk heeft iedereen een volle tank benzinequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het strooien zal zo ook niet lukken trouwens
wordt de nacht in de auto doorbrengen voor velen
Kan niet:quote:
neem kaarten mee voor onderwegquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kan niet:
1. ik moet tot 17.30 uur werken
2. ik rij met 3 anderen waar ik op moet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |