neequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
In de zon nog wel..
Was het niet de zonnebank die dienst deed als zon?
Amersfoortquote:
en dat is waar precies?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
aah okay, want hier is het vrijwel droog.
brabant is gewoon helemaal sneeuwvrijquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindhoven, zoals in mijn profiel
klaar met t gegleuf?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef es70 het volgende:
Hier is het nat, nat, nat. Buiten, en mijn voeten ook.
Oh... Hier is Vlooiendam natuurlijk.
Ja. Eindelijk... Ze kwamen pas om half 12 met de zooi, en er zat een fijne folder van een uitvaartverzekering bijquote:
jee.. fikse wind dus..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:06 schreef buzzer het volgende:
Hier (=Haarlem) komt het al de hele dasg onafgebroken met bakken uit de lucht. Vannacht is de complete zijpui uit het pand gewaaid hier..
Lijkt me koudquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:06 schreef buzzer het volgende:
Hier (=Haarlem) komt het al de hele dasg onafgebroken met bakken uit de lucht. Vannacht is de complete zijpui uit het pand gewaaid hier..
je mag nu weer gaan opwarmen ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk... Ze kwamen pas om half 12 met de zooi, en er zat een fijne folder van een uitvaartverzekering bij. 2 keer bijna op mijn muil gegaan over de grafzerken die mensen hier buitengewoon decoratief schijnen te vinden om in hun straatjes te verwerken (marmer dus, niet echt grafzerken natuurlijk
). 3 keer tot mijn enkels in de plassen gestaan, er staan hier nogal wat stoepjes en steegjes blank
.
Nog een half uurtje, dan moet ik weer richting winkelcentrum en daarna de kinderen uit school halen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je mag nu weer gaan opwarmen ?
In de lengte.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
te klein in de lengte of de breedte?
Die moest ik uiteraard ook inleveren maar ik had er 2 gekregen bij het bestellen. Ik heb overigens wel de sjaal en de sokken gehouden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Moest je die niet inleveren
. Mijn collega kreeg te horen dat haar contract niet verlengd werd en of ze meteen haar bedrijfskleding maar weer even in wilde leveren...
Op zich zijn het wel goeie regenpakken, ze vallen alleen een beetje groot (en toen ik begon was er meer van mij dan op dit moment)
Sjaal en sokken heb ik niet eens gekregen... Ik heb 2 fleecejacksquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die moest ik uiteraard ook inleveren maar ik had er 2 gekregen bij het bestellen. Ik heb overigens wel de sjaal en de sokken gehouden.
Wordt allemaal weggegooid denk ik. Gewoon vragen of je iets dat je wil hebben mag houden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Sjaal en sokken heb ik niet eens gekregen... Ik heb 2 fleecejacks. Vraag me af wat ze met al die rooie meuk gaan doen als we straks TNT worden...
Oh ja, de pet heb ik ook dubbelquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wordt allemaal weggegooid denk ik. Gewoon vragen of je iets dat je wil hebben mag houden.Achteraf had ik de polo's ook gewoon moeten houden. Die fleecedingen/schipperstruien heb ik ook twee keer gehad maar die waren retewarm.
Overigens had ik alles twee keer gekregen wegens een foute bestelling. Later wel 1 zomerpakket gekregen, en op de sokken en de sjaal en pet na alles dus dubbel.
Ohja, die pet heb ik ook nog
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me koud.
Je bent iets vergeten aan de andere kant...
Wat voor 1 heb jij? Ik heb een dikke grijze met op de voorkant de letters van TPG Post er in geborduurd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh ja, de pet heb ik ook dubbel. Niemand van de 'vrouwtjes' wilde 'm hebben (zeker bang voor hun coupe
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |