ik denk wel dat dat gebeurtquote:
wromniemeid?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef MutZ het volgende:
overigens had je geluk dat ik het las, ben de laatste dagen niet echt heel erg actief op FOK!...
iets met vlievd enzo... daarnaast loop ik ook nog voor een gedeelte stage en slaap daardoor ook heel erg veel...quote:
Tja, maar je wist het al, dus zo erg was het nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef MutZ het volgende:
overigens had je geluk dat ik het las, ben de laatste dagen niet echt heel erg actief op FOK!...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, maar je wist het al, dus zo erg was het niet
zo erg is dat toch allemaal niet? De komende dagen zal ik ook minder aanwezig zijn, zaterdag zeker, en zondag.. ach.. wellicht slaap ik een roes uitquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben de laaste tijd ook niet echt veel meer op FOK! ik raak eerlijk gezegt overal een beetje op uit gekeken, zelfs pc raak ik op uit gekeken,heb weinig te doen enzo
vanavond maar even lekker de stad in
misschien een 2de weerstation aanschaffen
Tip: ga es op een heel ander subforum posten, werkt heel goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben de laaste tijd ook niet echt veel meer op FOK! ik raak eerlijk gezegt overal een beetje op uit gekeken
dat werk inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tip: ga es op een heel ander subforum posten, werkt heel goed![]()
Fok! is niet aan het vervelen, Fok! is aan het verbaggeren. Dat is wél jammer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben vaag duh D_Hneej maar FOK! is gewoon niet meer zoals het was, ik weet het niet maar op een 1 of andere manier begint het gewoon te vervelen.
die users vertrekken omdat er bagger komt.. en zo verder en zo verderquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz misschien ligt het daar ook wel aan indah, en ben het ook helemaal met je eens, de beste users vertrekken helaas, in ruil daarvoor, nah you know.
aan wie denk je met 'beste users'??quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz misschien ligt het daar ook wel aan indah, en ben het ook helemaal met je eens, de beste users vertrekken helaas, in ruil daarvoor, nah you know.
Kan me er wel wat bij voorstellen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nah ik kan zo niet al die namen noemen, sterker nog, het is meer een gevoel, zoals indah net al hierboven al zegt...
neequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
In de zon nog wel..
Was het niet de zonnebank die dienst deed als zon?
Amersfoortquote:
en dat is waar precies?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
aah okay, want hier is het vrijwel droog.
brabant is gewoon helemaal sneeuwvrijquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindhoven, zoals in mijn profiel
klaar met t gegleuf?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef es70 het volgende:
Hier is het nat, nat, nat. Buiten, en mijn voeten ook.
Oh... Hier is Vlooiendam natuurlijk.
Ja. Eindelijk... Ze kwamen pas om half 12 met de zooi, en er zat een fijne folder van een uitvaartverzekering bijquote:
jee.. fikse wind dus..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:06 schreef buzzer het volgende:
Hier (=Haarlem) komt het al de hele dasg onafgebroken met bakken uit de lucht. Vannacht is de complete zijpui uit het pand gewaaid hier..
Lijkt me koudquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:06 schreef buzzer het volgende:
Hier (=Haarlem) komt het al de hele dasg onafgebroken met bakken uit de lucht. Vannacht is de complete zijpui uit het pand gewaaid hier..
je mag nu weer gaan opwarmen ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk... Ze kwamen pas om half 12 met de zooi, en er zat een fijne folder van een uitvaartverzekering bij. 2 keer bijna op mijn muil gegaan over de grafzerken die mensen hier buitengewoon decoratief schijnen te vinden om in hun straatjes te verwerken (marmer dus, niet echt grafzerken natuurlijk
). 3 keer tot mijn enkels in de plassen gestaan, er staan hier nogal wat stoepjes en steegjes blank
.
Nog een half uurtje, dan moet ik weer richting winkelcentrum en daarna de kinderen uit school halen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je mag nu weer gaan opwarmen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |