Dat kan dus niet.. ik moet wachten op 3 anderen..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog niet weg
Hup! De auto in!
Ah, hoop dat ze er rekening meehouden dan..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.. ik moet wachten op 3 anderen..
Doe ik!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, hoop dat ze er rekening meehouden dan..
Sneeuw voorspeld vanavond, doe wel voorzichtig
Ik kom morgen wel naar huis, vandaag slecht weer.quote:
Ik hoorde net een stuk van 78 kilometer filequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Er zijn op dit moment 69 meldingen, waarvan 59 files (720 km)
720 is daarmee het langst van vandaag tot op dit moment.
Amersfoort naar Amsterdam. We hebben al besloten om met de trein te gaan, auto is niet te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef indahnesia.com het volgende:
van waar naar waar moet je miss??
trein wel ja?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Amersfoort naar Amsterdam. We hebben al besloten om met de trein te gaan, auto is niet te doen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:14 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Jag.. valt wel mee.. hier in Eindhoven moet het nog komen. Maar de verlichting knipperde zonet al 2 keer.
uurtje vertraging maarquote:
hehe.. misschien is dat nu wel beter ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
hier in het noorden is het lekker weer, vanmiddag scheen de zon nog en heel af en toe een sputtertje regen gevoeld...![]()
Volgens de site van NS en teletekst wel, maar we gaan het nu al niet meer redden om op tijd te zijn voor het voorprogramma. Hopelijk kunnen we nog wel deel van t concert meepakken.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:11 schreef indahnesia.com het volgende:
stroomuitval in delen van het land
geen treinverkeer in delen van het land
700 km file
... chaos dus.
hier ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
serieuze dip in de stroomvoorziening zonet. damn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |