Hier ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
hier niet
40.000 mensen in de achterhoek wel. Hier knippert het ligt regelmatig en is er wat straatverlichting uit inmiddels.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
Wie zit er zonder stroom? Hier is niets aan de hand.
Wow.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
40.000 mensen in de achterhoek wel. Hier knippert het ligt regelmatig en is er wat straatverlichting uit inmiddels.
zo af en toe ja. Maar de kaarsen branden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wow.Das niet niks.
Het licht in jullie huis knippert?
Maar goed ook dat die niet uitgaan door stroomuitval.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo af en toe ja. Maar de kaarsen branden.
jahquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar goed ook dat die niet uitgaan door stroomuitval.
hey Jag.. veel plezier met je sneeuw.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:26 schreef Jaguarized het volgende:
nog even een snelle hoi
het begint hier ook al te sneeuwen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey Jag.. veel plezier met je sneeuw.
Hai jag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:26 schreef Jaguarized het volgende:
nog even een snelle hoi
het begint hier ook al te sneeuwen
ach ja, ik ga een wandeling maken dadelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
hopelijk niet zo erg als bij jullie.
![]()
Gelukkig niet zo snel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jahmaar ze kunnen wel op gaan. Maar we hebben een zak van 100 waxinelichtjes, dus dat redden we wel
![]()
Hoe erg is erg ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja, ik ga een wandeling maken dadelijk.![]()
hier is het glad, gaat het vriezen en ligt een paar CM sneeuw nu. Niet heel erg dus. Meer gezellig nog.quote:
Gelukkig , het moet wel gezellig blijven,quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is het glad, gaat het vriezen en ligt een paar CM sneeuw nu. Niet heel erg dus. Meer gezellig nog.
Dat is inderdaad niet leuk, en dat gun je niemand, hoeveel sneeuw ik dan ook graag mag zien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig , het moet wel gezellig blijven,
Die lui wat in de files staan, germ.
Ze zullen het koud krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet leuk, en dat gun je niemand, hoeveel sneeuw ik dan ook graag mag zien.
groen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
Hier ook alles stabiel.
Hoe zou Flash het hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |