ja nu weer goedquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Conflict!
Hoe staat het leven?
Woon jij in de buurt van asse ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:12 schreef leonieke het volgende:
Hier ook geen sneeuw. Het zou gesneeuwd hebben in België en er zouden veel problemen zijn op de baan (niet in vergelijking met bij jullie natuurlijk) maar hier merken we er niets van.
Gisterenavond een paar vlokken maar nu is het gewoon regen
Morgen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, welkom in de wereld die niet onder de steen ligt.
hier komt weer donkere lucht aan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:12 schreef leonieke het volgende:
Hier ook geen sneeuw. Het zou gesneeuwd hebben in België en er zouden veel problemen zijn op de baan (niet in vergelijking met bij jullie natuurlijk) maar hier merken we er niets van.
Gisterenavond een paar vlokken maar nu is het gewoon regen
Assen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Woon jij in de buurt van asse ofzo?
Dat doet me deugdquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja nu weer goed
Met jou ook hoop ik?![]()
Alsof ik deel wil uitmaken van dat incestueuze zooitje machtswellustelingenquote:
Volgens mij wel, ik ken mensen die daar wonen iig, maar dat zegt verder niets.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
hebben ze in Belgie ook een Assen?
Dwangmodschap.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Alsof ik deel wil uitmaken van dat incestueuze zooitje machtswellustelingen
Beter dat je konijnen wegwaaien dan je deuren!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat doet me deugd![]()
Ja alles wel hoor. All ramen zitten nog in de sponningen. Dat was in dit gewest de eerste prioriteit de afgelopen twee dagen. Straks maar eens even kijken of mijn konijnen niet over de schutting zijn gewaaid.
Waarschijnlijk zitten ze ergens veilig op een meter diepte in een hol. Hoop ik dan maar![]()
wel Assenedequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
hebben ze in Belgie ook een Assen?
Nee maar ik werk er wel in de buurtquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Woon jij in de buurt van asse ofzo?
Geen gebroken dierenmoederhart anders hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Beter dat je konijnen wegwaaien dan je deuren!
Een deur kost veel meer!![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:20 schreef leonieke het volgende:
Nee maar ik werk er wel in de buurt![]()
Nu zit ik in het verre West-Vlaanderen![]()
doei!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen gebroken dierenmoederhart anders hoor![]()
![]()
Doei!![]()
Op de ring van Brussel is er een afrit naar ASSEquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:23 schreef Dark_Killah het volgende:
[..], niet verwacht dat het echt bestond. Zeg het assen dat jij bedoelt, is daar een station een magazijn / winkel van DelHais ligt het aan een soort 'grote' weg die overgaat in een snelweg?
hey Bquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is het toch fijn met de verwarming aan.![]()
Goedemiddag allemaal
Ik kom weer op het goede moment binnen zie ik
Hai hondjequote:
Dankjequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:49 schreef dolle_hond het volgende:
nog gecondoleerd B
ik zie t nou pas
edit t ffquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai hondje![]()
[..]
Dankje![]()
Ik mis haar nu, ze heeft waarschijnlijk een herseninfarct gehad, donderdag op vrijdag.
Dit moest ik gewoon voor haar doen.
Oepsquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
edit t ff
is dus nog snel gegaan
Het is vreemd in huis, geen hond die met de poot de waterbak door de kamer schuift, als die leeg is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:14 schreef leonieke het volgende:
Hoi d_h en B.
Ik zie het nu ook pas Bengeltje. Logisch dat je er je niet goed bij voelt. Dat gevoel overheerste hier ook toen we onze hond hebben moeten verlossen van de pijn.
Hoe was het op de sollicitatie?
Yups, kan ik begrijpen. Het meest vreemde vond ik dat als ik thuiskwam er geen hond meer kwam aangerend of tegen me kroop. Maar het went...quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is vreemd in huis, geen hond die met de poot de waterbak door de kamer schuift, als die leeg is.
Geen hond die met de poot de deken naar zich toetrekt, zodat ze erop kan liggen. en zo'n dingen.
Ik blijf duimen dat je donderdagmorgen om 8u direct goed nieuws krijgtquote:Die ging goed, Nu is het weer afwachten, ze was heel enthousiast maar wat zegt dat?
Ik zal als ik aangenomen word wel een stukje moeten reizen aangezien er hier in de stad
op het moment geen plaats voor me is.![]()
Ik krijg na woensdag bericht.
Ik heb nog een hondje, dus dat valt dan wel weer mee, het zijn de dingen diequote:Op zaterdag 26 november 2005 13:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups, kan ik begrijpen. Het meest vreemde vond ik dat als ik thuiskwam er geen hond meer kwam aangerend of tegen me kroop. Maar het went...
Ondertussen hebben we wel weer een hond maar er heeft toch 5 jaar of meer tussengezeten. Mijn pa wou geen hond meer.
Ik hoop dat ze me woensdag middag al beltquote:Ik blijf duimen dat je donderdagmorgen om 8u direct goed nieuws krijgt
Hoe lang zou je moeten reizen?
waar zou t dan zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog een hondje, dus dat valt dan wel weer mee, het zijn de dingen die
echt alleen Lady deed, die vallen op.
We zullen de komende jaren wel meerdere verliezen, ze zijn nu eenmaal allemaal op leeftijd.
[..]
Ik hoop dat ze me woensdag middag al belt![]()
Dankje iig
oja reis, bus -trein, uhhhhmmm half uurtje tot uur schat ik ,ligt aan de vertrektijden.
Hai MutZ![]()
we hopen met je meequote:Op zaterdag 26 november 2005 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog een hondje, dus dat valt dan wel weer mee, het zijn de dingen die
echt alleen Lady deed, die vallen op.
We zullen de komende jaren wel meerdere verliezen, ze zijn nu eenmaal allemaal op leeftijd.
[..]
Ik hoop dat ze me woensdag middag al belt![]()
Dankje iig
oja reis, bus -trein, uhhhhmmm half uurtje tot uur schat ik ,ligt aan de vertrektijden.
Hai MutZ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |