Zal ik je dan maar een kaartje sturen uit NY enzo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn dag word alleen maar erger.![]()
Ho ff, jij vond 1 taart genoeg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
tis een krent hoor, die jag.
wel een dure jas, maar taart uitdelen mag niks kosten
heb je verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ho ff, jij vond 1 taart genoeg.Bovendien zei je nog zo: "Geen GCSC'ers, fles is er toch niet."
![]()
Dat zou ik lief vindenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar een kaartje sturen uit NY enzo?![]()
![]()
Dat zou nog kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb je verkeerd begrepen
ik zei: fles is er niet, dat scheelt 1 taart
Adres doorsturen.quote:
Ik mag toch zeker wel komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb je verkeerd begrepen
ik zei: fles is er niet, dat scheelt 1 taart
Voor 22 december 21.30.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor wanneer moet ik dat doorgestuurd hebben?
Ga maar ff afwassen jaquote:
Leuk, die aandacht.quote:
Ik ken hem wel hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef es70 het volgende:
Oh, da's natuurlijk vast van voor jullie tijd.
Bengeltje!
En dat terwijl je ten tijde van de eerste film nog in papa's verrekijker zatquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik ken hem wel hoor
Jammer dat 'ie er niet meer is.
Ik moet er niet aan denkenquote:
quote:
nee hoor, ik ken 'm ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef es70 het volgende:
Oh, da's natuurlijk vast van voor jullie tijd.
Bengeltje!
Dat valt dan nog niet eens tegen... Jeugdsentiment voor mij, en jullie weten ook nog waar het over gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |