abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32534628
edit, tvp . . .

Het is toch te proberen om met juanfran/maxwell/urby als linksbuiten te spelen?
En anders moet er in de winterstop een buitenspeler komen . . .
pi_32534641
van Boerrigter heb ik dus nog geen goede verhalen gehoord van mijn 'bron'
maar hier op fok is ie wel populair
pi_32534649
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef Robar het volgende:
Waar is de OP
relax ouwe
pi_32534696
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

relax ouwe
hehe, ik post sneller dan mijn schaduw en het is altijd r . . . . . well, ik post snel laten we het daarop houden
  donderdag 24 november 2005 @ 13:11:48 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32534740

Zondag even drie punten ophalen in de Domstad, heb er zin in. Wij zijn Ajax, altijd de beste!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 24 november 2005 @ 13:13:05 #8
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32534768
Ajax
pi_32534822
AJAX ! KAMPIOENEN !
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32534880
Ik voorspel 0-2 voor zondag.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32534986
het word 1-0 voor ajax
pi_32535014
Het wordt 2-0 door doelpunten van Kruys en Di Tomasso.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 24 november 2005 @ 13:23:19 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32535023
quote:
Aanvangstijden wedstrijden in december gewijzigd
De aanvangstijden van drie duels die Ajax in december afwerkt, zijn gewijzigd. De duels in de eredivisie, Ajax - FC Groningen (dinsdag 27 december) en Heerenveen - Ajax (vrijdag 30 december), beginnen om beiden 20.00 uur. Het bekerduel tussen Eindhoven en Ajax begint om 20.45 uur. Die laatste wedstrijd is live op SBS6 te zien.
Dapp're Strijders meldde dit gisteren al, nu dus ook Ajax Netwerk. Goed nieuws, scheelt mij weer een vrije (mid)dag. Wedstrijd wordt overigens uitgezonden op RTL5 in plaats van SBS6, denk ik.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32535063
SBS6 heeft de rechten op de amstelcup toch? die pauper van een Hans K. Junior heeft de loting gedaan...
  donderdag 24 november 2005 @ 13:27:54 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32535147
Artikel niet goed gelezen. Dacht dat het om Heerenveen - Ajax (vrijdag 30 december 2005) ging, die komt op RTL5, neem ik aan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 november 2005 @ 13:33:40 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32535282
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dapp're Strijders meldde dit gisteren al, nu dus ook Ajax Netwerk. Goed nieuws, scheelt mij weer een vrije (mid)dag. Wedstrijd wordt overigens uitgezonden op RTL5 in plaats van SBS6, denk ik.
amstelcup is echt alleen op SBS
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32535645
Heerenveen -ajax is op 5...
pi_32536063
Ajax

Zondag wordt het 0-1
  donderdag 24 november 2005 @ 14:11:07 #19
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32536277
Ik zie het wel zitten om Juan aan de linkerkant op het middenveld en misschien zelfs wel als veredelde linksbuiten neer te zetten.
Hij is snel ( ja hij is snel ja,ik ga regelmatig bij de training kijken en hij is 1 van de snelste), een goed loopvermogen, heeft er vroeger ook een tijdje gespeeld en hij heeft een goede trap in huis.
Ik zeg doen. Urby achter hem zodat ze elkaar nog eens af kunnen wisselen.
Alleen nu nog de rechterkant.
Rosales heeft afgedaan voor mij.
Hoe goed ik Nigel ook vind,ik zie er geen rechtsbuiten in. Nigel moet gewoon op 6 (rechtshalf) met de vrijheid om door te schijven als 10 (zoals dinsdag)...dan komt het helemaal goed..

Misschien is Kenneth Perez wel iets als rechtsbuiten....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32536304
Leuke wedstrijd voor RTL 5
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 24 november 2005 @ 14:13:29 #21
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32536347
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik zie het wel zitten om Juan aan de linkerkant op het middenveld en misschien zelfs wel als veredelde linksbuiten neer te zetten.
Hij is snel ( ja hij is snel ja,ik ga regelmatig bij de training kijken en hij is 1 van de snelste), een goed loopvermogen, heeft er vroeger ook een tijdje gespeeld en hij heeft een goede trap in huis.
Ik zeg doen. Urby achter hem zodat ze elkaar nog eens af kunnen wisselen.
Alleen nu nog de rechterkant.
Rosales heeft afgedaan voor mij.
Hoe goed ik Nigel ook vind,ik zie er geen rechtsbuiten in. Nigel moet gewoon op 6 (rechtshalf) met de vrijheid om door te schijven als 10 (zoals dinsdag)...dan komt het helemaal goed..

Misschien is Kenneth Perez wel iets als rechtsbuiten....
Waarom spelers opstellen op posities waar zij niet thuishoren? Dat werkt niet, er moet gericht ingekocht worden. Een linksbuiten, die op linksbuiten komt te spelen en een rechtsbuiten die als rechtsbuiten komt te spelen. Kenneth Perez en Andy v/d Meyde bijvoorbeeld.
pi_32536790
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom spelers opstellen op posities waar zij niet thuishoren? Dat werkt niet, er moet gericht ingekocht worden. Een linksbuiten, die op linksbuiten komt te spelen en een rechtsbuiten die als rechtsbuiten komt te spelen. Kenneth Perez en Andy v/d Meyde bijvoorbeeld.
Maar Perez is weer een speler die naar binnenkomt en dan zelf iets prutst. Een echte voorzet komt er niet, hoewel hij het wel kan. Kun je er net zo goed babel zetten. Misschien kan Ajax de samenwerking met Arsenal aangaan (zoiets als PSV - Chelsea) en dan Quincy halen?
pi_32536861
Bij Quincy heb ik altijd het idee dat hij schijnbewegingen, om de schijnbewegingen maakt en dat het verder weinig rendement heeft.
pi_32536906
hebben trouwens de satellietclubs geen goede vleugels?
pi_32536915
idd, Quincy heeft op het moment veel te weinig rendement. bovendien voelt hij zich denk ik echt een vedette als ie bij ajax zou spelen.
  donderdag 24 november 2005 @ 14:34:15 #26
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32536921
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wie hoort op welke positie niet thuis dan??

JuanFran is linkermiddenvelder die ook als linkerverdediger kan speler...hetzelfde als Urby dus.
Als JuanFran links op het midden speelt en Urby erachter speelt ieder op zijn "eigen" plek.
Eventueel zou hij linksbuiten kunnen spelen maar daar zie ik liever Boerrigter(op dit moment dan he)....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  donderdag 24 november 2005 @ 14:35:26 #27
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32536952
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:32 schreef ThomasBerge het volgende:
Bij Quincy heb ik altijd het idee dat hij schijnbewegingen, om de schijnbewegingen maakt en dat het verder weinig rendement heeft.
Juist...ziet er leuk uit..maar rendement is 0....
|X|
|X|
pi_32536999
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Maar Perez is weer een speler die naar binnenkomt en dan zelf iets prutst. Een echte voorzet komt er niet, hoewel hij het wel kan. Kun je er net zo goed babel zetten. Misschien kan Ajax de samenwerking met Arsenal aangaan (zoiets als PSV - Chelsea) en dan Quincy halen?
Perez is 5 klassen beter dan Babel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32537020
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Babel zoals ie in het begin speelde was echt wel goed.. Maarja zelfde verhaal als met al die 'talenten'
pi_32537033
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

true, maar het ging om een buitenspeler met een voorzet. en daarin zijn ze beiden even slecht.
  donderdag 24 november 2005 @ 14:38:38 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32537039
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Wie hoort op welke positie niet thuis dan??
Je had het over Kenneth Perez als rechtsbuiten, dat is hetzelfde als Ryan Babel als linksbuiten.
pi_32537096
Over de poppetjes praten heeft niet zo veel zin vind ik, laten ze eens wat doen aan de uitvoering op het veld.
That's all folks!
pi_32537188
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

true, maar het ging om een buitenspeler met een voorzet. en daarin zijn ze beiden even slecht.
Bullshit natuurlijk want Ajax zou maar wat graag Robben op links hebben en Henry op rechts hebben die er 25 per jaar inleggen en maar 10 per jaar afgeven.

Perez is gewoon 5 klasse beter dan Babel op linksbuiten. Maar op die manier lukt het waarschijnlijk nog wel om zo'n klassevoetballer als Perez te vermoorden
pi_32537230
Perez is dan wel een zeer goede speler, maar niet de linksbuiten die we zoeken. Ajax moet eerder op zoek naar buitenspelers van het kaliber Gronkjaer en Wilhelmsson.
pi_32537343
Als Ajax 433 wil blijven spelen wel. Maar ik hoop toch zo dat ze het susteem eens omgooien...
pi_32537373
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

amstelcup is echt alleen op SBS
Het is ook niet de Amstelcup maar de Gatorade cup:
http://www.voetbal.nl/gatoradecup.html
pi_32537382
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Als Ajax 433 wil blijven spelen wel. Maar ik hoop toch zo dat ze het susteem eens omgooien...
Dat moet inderdaad eerst duidelijk worden vastgesteld, wil je uberhaupt beginnen met het kopen van spelers.
pi_32537733
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:43 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Bullshit natuurlijk want Ajax zou maar wat graag Robben op links hebben en Henry op rechts hebben die er 25 per jaar inleggen en maar 10 per jaar afgeven.
Robben speelt maar 5 wedstrijden per jaar
pi_32537744
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat moet inderdaad eerst duidelijk worden vastgesteld, wil je uberhaupt beginnen met het kopen van spelers.
reken maar op 4-3-3 hoor.
pi_32537761
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat is toch allang vastgestelde door de elfde colonne?
pi_32537767
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:01 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

reken maar op 4-3-3 hoor.
Dat zal het inderdaad wel zijn, en dan zou ik niet voor Perez kiezen.
pi_32538089
Altijd de eerste, kampioenen, en door niemand te verslaan

AAAAAAAAAAAJAX
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32538235
Mag ik nou lekker partijdig weer uit mijn dakkie gaan en even uitschreeuwen:

AAAAJJJJAAAAXXX!!!!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32538239
Ole oleeeee ole oleeee .

ÁJÁX!
pi_32538264
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef golfer het volgende:

AAAAJJJJAAAAXXX!!!!
Nee, gedraag je kutuser .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32538268
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef golfer het volgende:

AAAAJJJJAAAAXXX!!!!
Dat deed je toch altijd al?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32538288
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

In Southern Sun
pi_32538295
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:

Inderdaad. Er is niet veranderd aan mijn voorliefde voor AAAAAJAX.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32539054
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Perez is dan wel een zeer goede speler, maar niet de linksbuiten die we zoeken. Ajax moet eerder op zoek naar buitenspelers van het kaliber Gronkjaer en Wilhelmsson.
Onze Deense vriend was weliswaar snel, maar kon ook geen voorzet geven hoor...
pi_32539470
En ook niet blijven staan
pi_32539974
quote:
Porto: 'Met andere coach waren we al geplaatst'

24/11/2005 15:56

Co Adriaanse heeft een flinke aanval op zijn positie moeten incasseren. Lourenço Pinto, lid van de Raad van Toezicht van FC Porto en vertrouwensman van voorzitter Pinto da Costa, geeft de Nederlandse coach de schuld voor het uitblijven van succes in de Champions League.
'Het is overduidelijk dat het bestuur verschillende spelers van buitengewoon goede kwaliteit heeft aangekocht. Zij zijn in staat om deze groep makkelijk of in ieder geval met moeite te winnen', vertelde Pinto op Radio Renascença. 'De club mag simpelweg niet in een situatie als de huidige verkeren.'

Porto staat na vijf speeldagen op de vierde en laatste plaats in Groep H. Met nog één duel te gaan moeten de Portugezen zelf uit tegen FC Artmedia Bratislava winnen, terwijl Glasgow Rangers niet mag winnen tegen Internazionale. Alleen dan overleeft Porto de groepsfase van de Champions League.

'Porto heeft een fout gemaakt door Adriaanse te contracteren. Met een andere trainer had Porto zich al lang geplaatst voor de achtste finale. (...) Deze Hollander is niet de man voor Porto. Hij is niet in staat om de ploeg de successen te bezorgen die wij verlangen. (...) Porto heeft de juiste spelers weten te strikken maar faalde met het zoeken naar een coach in Nederland.'

Pinto begrijpt er ook niets van dat Adriaanse weinig gebruikt maakt van spits Benni McCarthy. 'Ik snap veel van zijn beslissingen niet. Bijvoorbeeld om McCarthy op de bank te houden terwijl het gelijk staat tegen een ploeg als Glasgow Rangers, die duidelijk veel slechter is. (...) Ik heb geen idee waarom hij hem niet inzet. Adriaanse's handelwijze is me in geen enkel duel bevallen.'
En het zagen aan de poten is alweer begonnen...
pi_32540054
Daar zijn ze in dat soort landen zo ontzettend goed in . . . . .
Gun die man wat tijd
pi_32540151
Zullen we dan maar?

DANNY GA NAAR HUIS< DANNY GA NAAR HUIS< DANNY DANNY DANNY GA NAAR HUISSSSS

want het is het einde van een werkdag, tot morgen !
  donderdag 24 november 2005 @ 16:33:28 #54
82589 S-Two
barba macacu
pi_32540433
Jammer dat de topics zo snel gaan, en de helft alleen maar geneuzel is over transfers die wellicht zouden komen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32540517
AJAAAAAAAAAX
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32540573
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef S-Two het volgende:
Jammer dat de topics zo snel gaan, en de helft alleen maar geneuzel is over transfers die wellicht zouden komen
En de andere helft is slap gelul over de opstelling...
Dan maar liever het transfernieuws hoor...
In Southern Sun
  donderdag 24 november 2005 @ 16:41:57 #57
82589 S-Two
barba macacu
pi_32540652
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En de andere helft is slap gelul over de opstelling...
Dan maar liever het transfernieuws hoor...
Ja okay, maar in het vorige topic heb ik 6x een persbericht voorbij zien komen over Stam en Landzaat, terwijl het daar 18 topics geleden ook al over ging.
  donderdag 24 november 2005 @ 16:44:34 #58
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32540729
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef S-Two het volgende:
De ajax-topics worden sowieso alleen maar gevuld met 'geneuzel"!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32540796
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef fernando_redondo het volgende:
En ook niet blijven staan
Daar zijn er wel meer van....
pi_32540898
Niet die ook nog homo zijn
  donderdag 24 november 2005 @ 16:50:16 #61
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32540904
AJAX!!!!!!!!!!
pi_32540976
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Niet die ook nog homo zijn
Zoals ik Farfan bij tijd en wijle naar VoH zie lonken......
  donderdag 24 november 2005 @ 16:56:49 #63
82589 S-Two
barba macacu
pi_32541078
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:44 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

De ajax-topics worden sowieso alleen maar gevuld met 'geneuzel"!
Of met posts van supporters van andere clubs die liever hier "hangen" ?
  donderdag 24 november 2005 @ 16:59:35 #64
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32541162
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef S-Two het volgende:
Of met posts van supporters van andere clubs die liever hier "hangen" ?
Of met neuzen die lekker happen op commentaar van supporters van andere clubs!

Kijk, zo krijgen we de topics wel vol!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 24 november 2005 @ 17:00:06 #65
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32541178
Als Utrecht zondag met het mes tussen de tanden speelt, dan kan het wel eens moeilijk worden voor ajax. Desondanks denk ik dat het een gelijk opgaande wedstrijd zal worden wat eindigt in een gelijkspel, 1-1 ofzo...
A.M.A.B
  donderdag 24 november 2005 @ 17:04:33 #66
82589 S-Two
barba macacu
pi_32541299
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:59 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Of met neuzen die lekker happen op commentaar van supporters van andere clubs!

Kijk, zo krijgen we de topics wel vol!
Ach, je moet wat he als je club niet meer europees speelt

hap hap
  donderdag 24 november 2005 @ 17:12:46 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32541524
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:00 schreef Cart_man het volgende:
Als Utrecht zondag met het mes tussen de tanden speelt, dan kan het wel eens moeilijk worden voor ajax. Desondanks denk ik dat het een gelijk opgaande wedstrijd zal worden wat eindigt in een gelijkspel, 1-1 ofzo...
Thuis tegen Feyenoord schitterde Robin Nelisse tegen zijn oude club, zou Dave v/d Bergh of Darl Douglas komende zondag kunnen schitteren tegen Ajax? Ik denk het niet, een afgetekende ruime overwinning.
pi_32541682
Als het maar over Ajax gaat toch?
Get woke, go broke!
pi_32541908
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Thuis tegen Feyenoord schitterde Robin Nelisse tegen zijn oude club, zou Dave v/d Bergh of Darl Douglas komende zondag kunnen schitteren tegen Ajax? Ik denk het niet, een afgetekende ruime overwinning.
Dat is wel heel erg positief. Zeker gezien het Utrecht uit is.....
Porcupine Tee - Normal
pi_32541959
Rellen tussen boro en supporters van Ajax in Amsterdam? Weet iemand er meer van.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 24 november 2005 @ 17:51:05 #71
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32542550
We hebben een A
We hebben een J
We hebben een A
We hebben een X

We hebben AJAX!!!!!!
Jawel, je keek.
pi_32542625
Zal best nog eens lastig kunnen worden zondag .
* JaWi present
slettebak [@] gmail.com
pi_32542699
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:27 schreef SoA-Holic het volgende:
Rellen tussen boro en supporters van Ajax in Amsterdam?
Neuh.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 24 november 2005 @ 17:57:04 #74
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32542726
quote:
Rellen tussen boro en supporters van Ajax in Amsterdam? Weet iemand er meer van.
Gezellig.
A.M.A.B
pi_32543216
quote:
Hoe kom je daarbij?
  donderdag 24 november 2005 @ 19:02:49 #76
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32544300

tvp
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32545091
AJAX

gewoon winnen van Utrecht
pi_32545192
Ja, we kunnen ons natuurlijk echt niets meer permitteren in de HCE...

"Elke wedstrijd is een finale *snif* .
Get woke, go broke!
  donderdag 24 november 2005 @ 20:01:33 #79
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_32545959
wanneer is de CL finale?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_32546063
quote:
24/11/2005 - Kluivert: kans op transfer naar Ajax erg klein
(Gepost door RvN)

In een interview in Voetbal International sluit Patrick Kluivert een overgang naar Ajax niet uit, maar hij acht de kans wel 'erg klein'. 'Ik speel net bij valencia. Heb hier voor drie jaar getekend, dan zou het raar zijn als ik in de winterstop al naar Ajax ga. Ik weet dat ze me volgen en die belangstelling streelt me. Ik vind het ook een eer. Ajax zal altijd mijn club blijven, dat gevoel raak ik nooit meer kwijt. Maar ik wil nog een paar jaar in Spanje spelen.'
  donderdag 24 november 2005 @ 20:15:46 #81
108558 Messenga
pi_32546362
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef The_Hives het volgende:
wanneer is de CL finale?
Meestal 21 mei toch?
pi_32546474
17 mei.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 24 november 2005 @ 20:25:48 #83
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32546658
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:05 schreef Radegast het volgende:

[..]
Kan Nashje z'n sig weer aanpassen
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32547169
Ben benieuwd zondag.. Zal nog een lastige kluif worden, maar wie weet.. Ik hoop elke week weer op de totale ommekeer
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_32547577
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:25 schreef D1 het volgende:

[..]

Kan Nashje z'n sig weer aanpassen
Heb 'm al aangepast sinds dinsdag . Maar Patrick blijft speciaal.
pi_32547898
Een echte Ajacied, Patje
Porcupine Tee - Normal
pi_32548275
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef The_Hives het volgende:
wanneer is de CL finale?
Die staat al in m'n agenda idd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32548682
Ajax
  donderdag 24 november 2005 @ 21:58:40 #89
82589 S-Two
barba macacu
pi_32549570
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:05 schreef Radegast het volgende:

[..]
Dat stuk over Kluivert was natuurlijk wel te verwachten, ik hoop alleen dat hij nog wel voor Ajax wil spelen (over een jaar ofso )
pi_32549794
quote:
Op donderdag 24 november 2005 18:18 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Hoorde ik van een az'ert. Maar blijkt dus niks van waar te zijn. Broodje aap verhaal dus, excuses
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_32549859
Ajax Amsterdam

Mooiste club van de wereld. Vroeger, nu en voor altijd!
Houd van een lijntje.
pi_32550960
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:58 schreef S-Two het volgende:

[..]

Dat stuk over Kluivert was natuurlijk wel te verwachten, ik hoop alleen dat hij nog wel voor Ajax wil spelen (over een jaar ofso )
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ie ooit nog in het shirt van Ajax te zien is.
quote:
Ajax zal altijd mijn club blijven, dat gevoel raak ik nooit meer kwijt. Maar ik wil nog een paar jaar in Spanje spelen.
Vooral uit dit stukje spreken toch woorden dat ie ooit nog wel terug wil komen naar Amsterdam.
pi_32551287
Straks reportage over het slechtste Ajax jaar ooit, en het seizoen 64-65

Op Studio Sport
Houd van een lijntje.
pi_32552180
Beetje magere repo
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32552463
Het einde was anders wel hoopvol
Houd van een lijntje.
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:59:39 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32555240
Ik zie Kluivert graag in Ajax-shirt, maar hij is al rond de 30 en ondanks z'n grote klasse is 't natuurlijk geen leiderstype. Dus als 'ie nog 2 of 3 jaar in Spanje wil ballen, dan hoop ik eigenlijk dat we hem tegen die tijd niet eens meer nodig zouden hebben eigenlijk.

Kluivert is de ideale man, nu. Nu hebben we zo iemand nodig. Is het niet om zelf te schitteren, dan is het wel om jongens als Babel en Rosenberg aan de hand te nemen. Want met alle respect voor Anastasiou, ik zou zelf ook lachen als ik als jonge Ajacied naar een Roda-speler op z'n retour (het spijt me, zo zie ik 'm nog steeds) zou moeten luisteren.
pi_32555358
Hup Ajax hup!
  vrijdag 25 november 2005 @ 01:07:24 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32555439
quote:
Scheringa: Ajax moet stoppen onrust te stoken in selectie AZ
In het eredivisiejournaal van talpa liet AZ voorzitter Dirk Scheringa weten zich te irriteren aan de manier waarop Ajax de laatste tijd onrust stookt in de selectie van AZ. Volgens Scheringa laat Ajax steeds weer nieuwe namen lekken van spelers van AZ in wie de club interesse zou hebben of wie op schaduwlijstjes van de club zouden staan. Volgens Scheringa levert dat veel onrust op.

Tuurlijk, Ajax laat maar lekken en maar lekken. Niemand gaat in interviews in op namen of uberhaupt op het transferbeleid, maar er wordt zo erg gelekt joh.

Ik denk dat Martin van Geel maar eens onder een alias nog wat meer naampjes moet droppen. Landzaat, Perez, Schaars, Mathijsen, Vlaar. Misschien dat we Opdam ook maar even moeten halen. Ze willen allemaal graag komen, dus laat ze maar even in de stress raken in Alkmaar.

Scheringa
pi_32555534
Een speler die misschien 130 minuten gespeeld heeft in het eerste van Valencia die Van Basten gaat liggen afzeiken past inderdaad prima bij Ajax

Sneijder zal vast zijn beste vriendje worden
  vrijdag 25 november 2005 @ 01:27:18 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32555809
Lekker stemmingmakende post ja. Het spijt me, maar het al dan niet van Basten afzeiken zal mij een worst wezen. 130 minuten spelen door blessures is met name vanwege de blessures iets waar je je zorgen over zou kunnen maken mocht hij teveel kosten.

Maar de kwaliteit die hij in zich heeft, en die hij zelfs af en toe heeft laten zien bij zowel Newcastle als in de minuten bij Valencia, die is gewoon van harte welkom bij Ajax.

En misschien kan 'ie daardoor ook weer vriendjes maken met Marco. Samen golfen in Noordwijk ofzo.
pi_32556386
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]

Zondag even drie punten ophalen in de Domstad, heb er zin in. Wij zijn Ajax, altijd de beste!

Die 3 punten kan je wel vergeten.
Sprakeloos Soms is er zoveel wat we voelen maar zo weinig wat we kunnen zeggen...
R.I.P. David di Tommaso
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:40:09 #102
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32557874
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 02:01 schreef mvg het volgende:

[..]

..............

Die 3 punten kan je wel vergeten.

Ik heb nieuws voor je.....die 3ptn gaan gewoon mee naar Amsterdam net zoals vorig jaar...Want wij zijn AJAX , nog steeds de beste..

***Hier vast een linkje om in de stemming te komen***
|X|
|X|
pi_32558217
Was toch wel grappig om te zien die vergelijking met 64/65, maar zo dramatisch als dat seizoen zal het nooit worden. Daarvoor zijn de verschillen tegenwoordig te groot.
pi_32558258
YES ! het is gelukt !

* Mangoworks2002 is zondag in de bussinessclass van Galgenwaard aanwezig bij Utrecht - Ajax
pi_32558992
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ie 3ptn gaan gewoon mee naar Amsterdam net zoals vorig jaar...Want wij zijn AJAX , nog steeds de beste..

pi_32559368
Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!
Alom gevreesd in heel den lande,
Glorie onzer Amstelstad...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat?
Ajax hup, geen krachten sparen,
Van ons voetbal-legioen.
Een roep, die geldt, dat is je ware:
Rood en Wit wordt kampioen!
Ajax hup, rood-witte schare,
Dapp're strijders, fier en koen.
Geen club die ons kan evenaren,
Rood en Wit wordt kampioen!

AJAX !!! AJAX !!!
pi_32559475
De kans dat rood-wit kampioen wordt acht ik erg groot . . . .
pi_32559669
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:56 schreef Robar het volgende:
De kans dat rood-wit kampioen wordt acht ik erg groot . . . .
Ksst, ga jij even een ander topique verzieken ja?
pi_32559694
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ksst, ga jij even een ander topique verzieken ja?
why

AZ = Rood/Wit
Ajax= Rood/Wit
PSV= Rood/Wit
Feyenoord= Rood/Wit

De kans lijkt mij dus zeer sterk aanwezig dat Rood en Wit kampioen wordt . . .
Ik heb toch niet gezegd in welke verhouding ik de kansen zie

[ Bericht 34% gewijzigd door Robar op 25-11-2005 10:16:33 ]
pi_32560014
Ik zeg 2-1 voor Ajax.

vrijdag 25 november 2005 @ 10:44:00 #111
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32560323
quote:
Scheringa: 'Ajax zaait veel onrust bij ons'
Donderdag 24 november, door SV, Amsterdam, 23.43u GMT+01.00, Talpa

AZ-voorzitter Dirk Scheringa vindt dat Ajax veel irriaties veroorzaakt bij onder andere zijn club, omdat de Amsterdammers volgens de preses namen van gescoute spelers laat lekken.

Afgelopen weken vielen de namen van Danny Landzaat, Joris Mathijsen, Kenneth Perez en Ron Vlaar als mogelijke aankopen voor Ajax bij AZ. 'Dat zaait onrust bij ons. Ajax moet voorkomen dat dit uitlekt', aldus Scheringa in het Talpa-journaal.

Kennenlijk neemt de preses de geruchten wel erg hoog op. Ajax heeft nooit en te nimmer bevestigd dat de club interesse heeft in bijvoorbeeld Matthijsen en Perez. De DSB-topman is tevens nog steeds geirriteerd over de wijze waarop Martin van Geel is weggegaan: 'Dat was niet netjes van hem'.
pi_32560332
Utrecht is toch ook rood en wit, toch wint ajax en word het kampioen
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:46:12 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32560365
Scheringa moet niet zo kinderlijk janken.. welkom in de wereld van het PROF voetbal...
Get woke, go broke!
pi_32560372
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Hij zou juist trots moeten zijn dat een topclub geinteresseerd is in zijn spelers
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:56:05 #115
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32560601
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef superjoden het volgende:

[..]

Hij zou juist trots moeten zijn dat een tobclub geinteresseerd is in zijn spelers
A.M.A.B
pi_32560727
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:56 schreef Cart_man het volgende:

[..]

De manier waarop jij probeert lollig te zijn begint nu toch echt zielige vormen aan te nemen . . .
pi_32560760
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef Robar het volgende:

[..]

De manier waarop jij probeert lollig te zijn begint nu toch echt zielige vormen aan te nemen . . .
Rotterdamse humor, om te gillen
pi_32560767
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:56 schreef Cart_man het volgende:

[..]

, dacht al waar blijf je nou
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:03:35 #119
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32560783
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

Rotterdamse humor, om te gillen
ik zeik in m'n broek van 't lachten
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:06:08 #120
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32560846
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik probeer helemaal niet lollig te zijn...
A.M.A.B
pi_32560902
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik probeer helemaal niet lollig te zijn...
Dan is het nog zieliger als je naar jullie eigen prestaties kijkt
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:12:44 #122
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32561035
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dan is het nog zieliger als je naar jullie eigen prestaties kijkt
Ik heb het niet over onze prestaties...
A.M.A.B
pi_32561134
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:12 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik heb het niet over onze prestaties...
Daar kan je heel kort over zijn... die zijn er niet
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:18:47 #124
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32561194
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef Chadi het volgende:

[..]

Daar kan je heel kort over zijn... die zijn er niet
Het zou grappig zijn, wanneer dit op waarheid berustte. Maar dat doet het niet.

Was gezellig, moet werken.
A.M.A.B
pi_32561227
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:18 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Het zou grappig zijn, wanneer dit op waarheid berustte. Maar dat doet het niet.

Was gezellig, moet werken.
Vluchtgedrag... Trouwens: Hiddink weg bij Pisvee?
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:21:00 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32561270
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Vluchtgedrag... Trouwens: Hiddink weg bij Pisvee?
?? Waar heb je het over?
Get woke, go broke!
pi_32561306
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

?? Waar heb je het over?
klik
pi_32561327
quote:
Guus Hiddink zinspeelt op vertrek bij PSV

Na het slechte resultaat tegen Schalke 04 heeft Guus Hiddink een aanwijzing gegeven dat zijn toekomst mogelijk niet bij PSV ligt.
Hiddink heeft er geen trek meer in elk jaar weer te moeten bouwen aan een nieuwe ploeg. De Achterhoeker, die ook als technisch directeur werkt in Eindhoven, wil een vast plaatsje in de (Europese) top.

'Ik vind dat dit PSV het gezien de omstandigheden goed doet. Maar ik wil niet continu opbouwen', tekende het AD op uit de mond van Hiddink na de 3-0 nederlaag in Gelsenkirchen. 'Op een gegeven moment wil ik ook een tijdje in de top blijven hangen.'

Hoewel Hiddink later zijn woorden afzwakte, voedt deze opmerking de twijfels over een langer verblijf in Eindhoven. De Achterhoeker wil smeden aan een ploeg die de Europese top moet kunnen bestormen en niet elk jaar wordt uitgehold door het vertrek van de toppers.

Maar het lot van een club als PSV is dat het niet kan opboksen tegen de rijke Europese clubs en dus elk jaar rekening moet houden met het vertrek van z'n beste spelers. En dat betekent dat Hiddink als PSV-trainer elk jaar weer moet bouwen aan een nieuwe ploeg.
Lijkt me dat je dat weet als je bij een club in Nederland komt... Misschien is het wat als opvolger van Ferguson?
pi_32561354
Wat hebben wij daarmee te maken dat Hiddink evt. vertrekt?
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:25:10 #130
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32561373
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:24 schreef superjoden het volgende:
Wat hebben wij daarmee te maken dat Hiddink evt. vertrekt?
Hij wil naar een Europese topclub
pi_32561394
Blijkt maar dat het bij elke club of het nu goed loopt wel rommelt en dat het bij ajax niet meer of minder is.
pi_32561411
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:25 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Maar ajax wil hem niet
pi_32561434
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:25 schreef DeTolk het volgende:

[..]

dan is het weer logisch

laten we het hier maar gewoon over onze club hebben. Wij zijn Ajax, De Beste
pi_32561438
lijkt mij ook moeilijk. Ajax zou ook niet lang zijn topspelers vast kunnen houden. Zeker niet zolang het commerciele belang boven het sportieve belang staat
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:28:30 #135
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32561467
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lijkt mij ook moeilijk. Ajax zou ook niet lang zijn topspelers vast kunnen houden. Zeker niet zolang het commerciele belang boven het sportieve belang staat
en als een speler weg wil houd je hem toch niet tegen.
pi_32561478
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Maar ajax wil hem niet
Als Ajax Hiddink zou kunnen contracteren, slaan ze echt een dubbelslag eerste klas. Dus ze zouden dom zijn dat niet te doen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:29:37 #137
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32561501
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Als Ajax Hiddink zou kunnen contracteren, slaan ze echt een dubbelslag eerste klas. Dus ze zouden dom zijn dat niet te doen.
En hem ook TD maken, heb je dat gezeik ook niet meer.
pi_32562361
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Het einde was anders wel hoopvol
Ja als het zo gaat als toen, dan zitten er weer 3 CL's aan te komen
Porcupine Tee - Normal
pi_32562380
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:59 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ja als het zo gaat als toen, dan zitten er weer 3 CL's aan te komen
Over 7 jaar ja
pi_32562422
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:00 schreef Robar het volgende:

[..]

Over 7 jaar ja
Geduld is een schone zaak

Worden we wel vanaf volgend seizoen 3 keer achter elkaar kampioen, en komt er eerst nog een verloren CL finale aan
Porcupine Tee - Normal
pi_32562906
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:02 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Geduld is een schone zaak

Worden we wel vanaf volgend seizoen 3 keer achter elkaar kampioen, en komt er eerst nog een verloren CL finale aan

* vast plekje aan de Amsterdams grachten confisqueerd
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:22:24 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32563007
quote:
Rosenberg mist 'big deal' met Bikkembergs
Donderdag 24 november, door SV, Amsterdam, 21.04u GMT+01.00, Expressen

Markus Rosenberg dacht even met het uiterst populaire modeconcern Dirk Bikkembergs in zee te gaan, maar zag een miljoencontract alsnog in rook opgaan.

Dit meldt de Zweedse krant Expressen. De 23-jarige Rosenberg, die een zwak heeft voor modieuze kleding, heeft een flinke aanbieding van Bikkembergs naast zich neer moeten leggen, omdat zijn huidige schoeiselcontract met Puma het niet toe staat. Rosenberg moest dan poseren voor Bikkembergs.

'Een verbintenis met Bikkembergs zou competitie met Puma opleveren', verklaart zaakwaarnemer Martin Dahlin in de krant. Rosenberg is ervan overtuigd dat in de toekomst zijn droomcontract met een kledingsponsor nog komt. (foto: Olle Sporong)
Het zit Markus Rosenberg ook niet mee, hoop dat 2006 hem meer geluk brengt.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:40:56 #143
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32563491
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dit is wel het laatste wat ik vervelend voor hem vind.
Toch zegt het wel wat dat een merk als Bikkemberg hem benaderd om hun merk te vertegenwoordigen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32563520
Is Rosenberg al zo bekend dan?
Houd van een lijntje.
pi_32563588
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat valt nou ook wel weer mee. Hij speelt bij Ajax, de mooiste club ter wereld, verdient bakken met geld en heeft nog een leuke kop ook.

Ondanks dat ie wat aanpassingsproblemen heeft die nog wel over gaan zou ´ie toch alles moeten hebben waar de meesten alleen van kunnen dromen (zelfs Cartman stiekem snachts als ie in zn Ajax pyjama in bed ligt ) dus je moet wel alles blijven relativeren
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:45:22 #146
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32563601
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Scheringa moet niet zo kinderlijk janken.. welkom in de wereld van het PROF voetbal...
Ach man, "jullie" zaten net zo te janken toen Hiddink interesse had in De Jong en Van der Vaart. Hypocriet hoor.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32563634
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ach man, "jullie" zaten net zo te janken toen Hiddink interesse had in De Jong en Van der Vaart. Hypocriet hoor.
Twee topclubs onderling is heel wat anders. AZ is normaal gesproken geen directe concurrent dus een scheve vergelijking.
pi_32563646
quote:

[..]

toen was het hiddink en geen roddel. Ik heb nog niemand van ajax openlijk horen praten over welke speler van AZ dan ook.
pi_32563709
En een ander verschil is dat geen Ajacied naar psv wil (althans niet meer sinds de jaren 80), maar wel veel azetters naar Ajax (en terecht natuurlijk).
Houd van een lijntje.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:49:58 #150
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32565368
quote:

[..]

en Trabelsi en Pienaar. Het spijt me, maar dat is toch wel even wat anders. Van Ajax naar PSV is tijdens deze momentopname wellicht een kleine stap vooruit, maar over het algemeen wanneer je bij Ajax zit is PSV geen vooruitgang en vice versa. Dan liggen de zaken even anders. Spelers overnemen van AZ stel ik gelijk aan spelers overnemen van Heerenveen, Roda JC, Willem II en andere clubs van dat kaliber. Een hele goede subtopper met een flinke uitschuiver naar boven op z'n tijd, maar zeker geen concurrent van Ajax, PSV en Feyenoord. Ja, EN Feyenoord ja.
pi_32568069
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Probleem is dat bij ajax een systeemverandering uit den boze is....
Dus denk niet dat Hiddink significant betere reultaten zal halen..
pi_32568081
Wordt weer een match van buigen of barsten voor Danny Blind zondag. Normaal gesproken verliest Ajax altijd bij FC Utrecht en dan zijn de problemen in de competitie toch wel echt ongelooflijk groot geworden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32568114
quote:

[..]

Klein verschil: Nigel en VdV hadden al meerdere malen aangegeven absoluut niet naar PSV te willen. In dat geval is de interesse een ordinaire poging tot het veroorzaken van onrust
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:17:27 #154
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32568120
Vorig seizoen voor het eerst sinds vijf (?) jaar weer eens gewonnen in Nieuw Galgenwaard, komende zondag gaan we gewoon wéér winnen in de Domstad.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:27:23 #155
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32568410
quote:
Scheringa hekelt handelwijze Ajax

Geldschieter en voorzitter Dirk Scheringa liet gisteren in het Eredivisiejournaal weten zich aan de handelwijze van Ajax te ergeren. Volgens hem zorgen de Amsterdammers alleen maar voor onrust in de selectie en wordt er geen woord bij daad gevoegd. De Amsterdammers hebben volgens Scheringa interesse in Vlaar, Perez, Landzaat en Mathijsen.

“Het is enorm irritant dat één van onze grootste concurrenten continu onrust stookt in onze selectie. Het wordt tijd dat Ajax zelf spelers gaat scouten en niet voortdurend op onze spelers aast,” aldus de voorzitter.

Vooral in oud-technisch directeur Martin van Geel is hij zeer teleurgesteld. Afgelopen zomer maakte hij de overstap van AZ naar Amsterdam en hij is nu verantwoordelijk voor het halen van nieuwe spelers. Hij zou zijn oude club meer moeten respecteren en niet voor zoveel onrust moeten zorgen.
Ik snap die kerel niet, hoe durft hij dat te zeggen .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_32568612
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:17 schreef M0NTANA het volgende:
Vorig seizoen voor het eerst sinds vijf (?) jaar weer eens gewonnen in Nieuw Galgenwaard, komende zondag gaan we gewoon wéér winnen in de Domstad.
Dat zou zeer knap zijn natuurlijk. Tevens de redding van Blind.
www.thuisuiteten.nl
pi_32568934
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef Houniet het volgende:

[..]

En het blijft scouten btw, of je dat nu in Zuid Amerika of in Alkmaar doet
pi_32569424
quote:

[..]

Idd ik snap hem ook niet. Er is totaal geen sprake van concurentie, want ze staan na 1/3 van de competitie al 8 punten los van ajaks.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:59:46 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32569429
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Probleem is dat bij ajax een systeemverandering uit den boze is....
Dus denk niet dat Hiddink significant betere reultaten zal halen..
Sterker nog, Hiddink voelt zichzelf te groot om te buigen voor een systeem, lijkt me. Dat is iemand die zelf alle macht en controle in handen wil hebben, anders zint 't 'm niet.
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:01:53 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32569490
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Idd ik snap hem ook niet. Er is totaal geen sprake van concurentie, want ze staan na 1/3 van de competitie al 8 punten los van ajaks.
*hap*

En nu weer lekker terug naar je eigen topic
pi_32569867
quote:

[..]

Hypocriete hond, loopt zelf steeds op Ajax af te geven door te zeggen dat het de grootste concurrent is en dat de supporters er een hekel an hebben. De helft van z'n selectie heeft een Ajax verleden en de andere helft wil voor Ajax spelen. Kortzichtige hond.

Ik woon in alkmaar dus heb elke dag met die az-stumpertjes te maken
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:21:38 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32570118
Vers van de pers:
quote:
Thomas Vermaelen drie jaar langer Ajacied
25/11/2005 16:06

Ajax en Thomas Vermaelen hebben elkaar gevonden in een nieuw contract, dat de Belgische verdediger tot medio 2010 in Amsterdam houdt.

Vermaelen (20), die nog een verbintenis had voor twee jaar, is sinds 2003 in dienst van Ajax. In februari 2004 maakte de Belgische jeugdinternational tegen FC Volendam zijn debuut in de Amsterdamse hoofdmacht.

Halverwege vorig seizoen werd Vermaelen verhuurd aan RKC Waalwijk. De verdediger groeide in Waalwijk uit tot vaste waarde en verdiende zo ook een nieuwe kans bij Ajax. In Amsterdam kwam hij dit seizoen tot zes officiële wedstrijden.

Vóór Ajax speelde Vermaelen voor Germinal Ekeren, dat later overging in de fusieclub Germinal-Beerschot.
pi_32570119
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:49 schreef twi het volgende:

[..]

en Trabelsi en Pienaar. Het spijt me, maar dat is toch wel even wat anders. Van Ajax naar PSV is tijdens deze momentopname wellicht een kleine stap vooruit, maar over het algemeen wanneer je bij Ajax zit is PSV geen vooruitgang en vice versa. Dan liggen de zaken even anders. Spelers overnemen van AZ stel ik gelijk aan spelers overnemen van Heerenveen, Roda JC, Willem II en andere clubs van dat kaliber. Een hele goede subtopper met een flinke uitschuiver naar boven op z'n tijd, maar zeker geen concurrent van Ajax, PSV en Feyenoord. Ja, EN Feyenoord ja.
Amen
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:23:10 #164
108558 Messenga
pi_32570167
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:21 schreef twi het volgende:
Vers van de pers:
[..]

vrijdag 25 november 2005 @ 16:29:23 #165
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32570371
quote:
Vers van de pers:
[..]

Goed nieuws, ik vind hem dit seizoen erg sterk spelen!
Tegen Sparta Praag was hij ook erg solide! Het zou me niks verbazen als hij zich de komende weken definitief in de basis speelt!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32570386
quote:
Boro-fans neergestoken in Amsterdam

Een fan van Middlesbrough is vandaag het slachtoffer geworden van een steekpartij. De supporter is aan zijn verwondingen overleden. Daarnaast werd ook een andere Engelse supporter neergestoken, maar hij overleefde de ramp wel.

Gisteravond ging Middlesbrough nog op bezoek bij AZ, een duel dat eindigde in een 0-0 gelijkspel waardoor de Engelsen doorgaan naar de derde ronde van het Uefa Cup-toernooi. Duizenden supporters van Middlesbrough waren waren overgekomen vanuit Engeland om de wedstrijd te volgen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:32:44 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32570472
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Waarom staat dat hier? Er is wel meer nieuws over Amsterdam, maar dat hoort in dat nieuws-forum, niet in een Ajax topic.
pi_32570510
quote:

[..]
en je bron is?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:35:48 #169
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32570572
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef twi het volgende:

[..]

*hap*

En nu weer lekker terug naar je eigen topic
Ben ik wel welkom, twitje.
A.M.A.B
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:36:57 #170
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32570608
quote:

[..]
Ze schijnen door een dealer te zijn neergestoken die hun drugs wilde verkopen...
A.M.A.B
pi_32570623
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

en je bron is?
quote:
maar hij overleefde de ramp wel.
zal wel erg betrouwbaar zijn
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:37:46 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32570631
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ben ik wel welkom, twitje.
Jij altijd.

En de bron van dat andere verhaal weet ik niet, maar er zijn aardig wat bronnen die hetzelfde nieuws melden. Maar ten eerste staat het nog niet eens vast dat het Boro fan waren, ten tweede heeft het behalve dat het in Amsterdam heeft plaatsgevonden helemaal niets te maken met Ajax.
pi_32570708
Ow ik hoorde op verschillende forums dat het door ajax supporters is gepleegd.
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:42:28 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32570755
quote:
Britse toerist doodgestoken
Een Britse toerist is in de nacht van donderdag op vrijdag bij een steekpartij om het leven gekomen. Een tweede man, ook een Brit, raakte zwaargewond. De twee kwamen rond 03.00 uur uit een café in de Warmoesstraat en liepen naar de Oudezijdsarmsteeg. Daar bood een man drugs aan, maar de Britten gingen hier niet op in. Er ontstond ruzie waarbij de dealer op de toeristen instak. De dader vluchtte daarop richting Oudezijds Voorburgwal. De politie zoekt getuigen: mogelijk zat de jas van de dader onder het bloed. Ook de taxichauffeur die de dader zag vluchten, wordt verzocht te bellen: 0900-8844.
Komt van AT5. Staat niets over Middlesbrough en al helemaal niet over Ajax. On topic dus weer!

AJAX ALTIJD DE BESTE
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:42:41 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32570762
Laat me raden, Feyenoord-forums...
pi_32570838
Vermaelen van Geel snapt t in ieder geval wel
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:50:49 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32571008
Nu even Grygera bij laten tekenen tot 2008/2009, Heitinga naar de psycholoog sturen, Vlaar halen, Escude verkopen en je hebt je centrum inclusief vervangers voor volgend jaar al klaar.
pi_32571088
Heitinga kun je beter naar de seksuoloog sturen.
pi_32571095
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ow ik hoorde op verschillende forums dat het door ajax supporters is gepleegd.
Dan nog heeft het niks met voetbal te maken, laat dat soort berichten maar mooi lopen in het vervolg.
That's all folks!
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:54:11 #180
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32571121
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef cultheld het volgende:
Heitinga kun je beter naar de seksuoloog sturen.
Misschien houdtie ook wel van Marrokaanse jongetjes. Wellicht dat Aissatti en Afellay 'm van een probleem af kunnen helpen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:56:23 #181
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32571197
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dan nog heeft het niks met voetbal te maken, laat dat soort berichten maar mooi lopen in het vervolg.
Als het voetbal gerelateerd is, dan heeft het zeker wel met voetbal te maken...

In dit geval gaat het echter niet om voetbal maar om een drugsgerelateerde kwestie...
A.M.A.B
pi_32571215
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:54 schreef twi het volgende:

[..]

Misschien houdtie ook wel van Marrokaanse jongetjes. Wellicht dat Aissatti en Afellay 'm van een probleem af kunnen helpen.
Waarom moet je mijn clubvoorkeur er nou weer bij halen? Ik hoop voor je dat je geen verpleger bent, want de verbanden die jij legt, lijken van Mars te komen.
pi_32571223
quote:

Thomas Vermaelen drie jaar langer Ajacied

25/11/2005 16:06

Ajax en Thomas Vermaelen hebben elkaar gevonden in een nieuw contract, dat de Belgische verdediger tot medio 2010 in Amsterdam houdt.

Vermaelen (20), die nog een verbintenis had voor twee jaar, is sinds 2003 in dienst van Ajax. In februari 2004 maakte de Belgische jeugdinternational tegen FC Volendam zijn debuut in de Amsterdamse hoofdmacht.

Halverwege vorig seizoen werd Vermaelen verhuurd aan RKC Waalwijk. De verdediger groeide in Waalwijk uit tot vaste waarde en verdiende zo ook een nieuwe kans bij Ajax. In Amsterdam kwam hij dit seizoen tot zes officiële wedstrijden.

Vóór Ajax speelde Vermaelen voor Germinal Ekeren, dat later overging in de fusieclub Germinal-Beerschot.
VI.nl

Ben er best positief over . Zit nog zeker rek in die jongen.
pi_32571262
25 november: Kerstcadeau voor supporters

In de donkere dagen voor kerst speelt Ajax twee bekerwedstrijden in Brabant. Jong Ajax treedt op 20 december om 20.00 uur aan in Helmond tegen Helmond Sport. Twee dagen later komt Ajax 1 in actie in Eindhoven tegen de plaatselijke FC. Beide wedstrijden zijn door de lokale autoriteiten beoordeeld als risicowedstrijden, waardoor er een buscombi-verplichting is. De wedstrijd tegen Helmond Sport kost ¤. 26,69.

Mede op verzoek van de Supportersvereniging Ajax heeft de selectie van Danny Blind toegezegd de kosten van het wedstrijdkaartje in Eindhoven te betalen. Dat is mooi, in een periode waarin het voor supporters al duur genoeg is. Naast de andere uitwedstrijden in Breda, Londen, Heerenveen en Arnhem moeten ook de oliebollen, kerstcadeaus en vuurwerk nog worden betaald. Beide bekerduels zijn op een doordeweekse dag en dat betekent dat veel supporters een vrije dag op moeten nemen. Ook dat kost geld. Dankzij de kerstgedachte van de spelers is de combi naar Eindhoven nu ¤. 20,19 in plaats van de oorspronkelijke ¤. 29,19.

.
slettebak [@] gmail.com
pi_32571320
waarom speelt ajax tegen fc eindhoven
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:02:12 #186
131729 jna
pi_32571370
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Amstel Cup Sportdrankjes cup
Jawel, je keek.
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:03:34 #187
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32571400
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Voorbereiding op volgend seizoen
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:04:48 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32571436
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:Waarom moet je mijn clubvoorkeur er nou weer bij halen? Ik hoop voor je dat je geen verpleger bent, want de verbanden die jij legt, lijken van Mars te komen.
Jij zei A, dan vond ik het vrij onbeschoft om geen B te zeggen

Goeie comeback BTW mijn verbanden lijken van Mars te komen. Ik hou het niet meer droog hier
pi_32571442
.
slettebak [@] gmail.com
pi_32572035
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom moet je mijn clubvoorkeur er nou weer bij halen? Ik hoop voor je dat je geen verpleger bent, want de verbanden die jij legt, lijken van Mars te komen.
haha
pi_32572615
quote:
Vers van de pers:
[..]

Goed nieuws
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:22:52 #192
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32573766
beter van Vermaelen
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_32574011
quote:
Ajax contracteert Michael Krohn-Dehli

Amsterdam, 25 november 2005

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Michael Krohn-Dehli (22) over een nieuw contract. Het contract loopt van 1 juli 2006 tot en met 30 juni 2009.

De in Kopenhagen geboren Krohn-Dehli speelt op het moment bij RKC Waalwijk en is aan het einde van het huidige voetbalseizoen transfervrij. De Deen stond van juli 2000 tot en met juni 2004 bij Ajax onder contract en speelde in de A1 en Jong Ajax. In het seizoen 2003-2004 speelde Krohn-Dehli 16 keer met Jong Ajax en won de ploeg het kampioenschap onder leiding van trainersduo Van ’t Schip en Van Basten.

Voordat Michael Krohn-Dehli naar Ajax kwam in 2000 speelde hij bij Deense clubs Rosenhoj, Hvidovre en Brøndby.
Tsja.....

[ Bericht 3% gewijzigd door F1Bas op 25-11-2005 18:43:50 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:30:49 #194
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32574042
Idd, maar afwachten. Ik heb nog niet veel van hem gezien.
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:46:53 #195
82589 S-Two
barba macacu
pi_32574609
Mooi voor Vermaelen en Ajax .
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:00:45 #196
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32575038
Krohn-Dehli...tsja...Blind zal 'm wel kennen. Maar bij RKC speelt 'ie niet, geblesseerd ofzo? Of zit 'ie daar gewoon op de bank?
pi_32575100
Krohn-Deli heeft me nog niet overtuigd, Vermaelen is een goede zaak!
Klik dan als je durft
pi_32575403
Vermaelen .

Leuk trouwens dat Scheringa zich bedreigd voelt door Ajax, want az zou het liefst ons irriteren. Gelukkig zijn we ze een stap voor . Sukkels.

Nu hopen op de komst van Vlaar, Landzaat en misschien Mathijsen.
pi_32575554
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:00 schreef twi het volgende:
Krohn-Dehli...tsja...Blind zal 'm wel kennen. Maar bij RKC speelt 'ie niet, geblesseerd ofzo? Of zit 'ie daar gewoon op de bank?
quote:
Ajax haalt Krohn-Dehli weer op bij RKC

25/11/2005 18:48

Ajax haalt Michael Krohn-Dehli terug naar Amsterdam. De Deen zal komende zomer RKC Waalwijk transfervrij verlaten voor de Amsterdamse club.
Krohn-Dehli kwam vrijdag met Ajax tot een akkoord over een contract, dat hem van 1 juli 2006 tot medio 2009 aan de Amsterdamse club bindt. Momenteel staat de aanvallende middenvelder nog onder contract bij RKC, dat hem in de zomer van 2004 had overgenomen van Ajax en tot en met juni 2006 had vastgelegd.

Dit seizoen kwam de 22-jarige Krohn-Dehli nog niet in actie vanwege een knieblessure. Vorig seizoen speelde hij 31 duels en scoorde hij twee keer voor de Waalwijkers.

Krohn-Dehli stond van 2000 tot 2004 al op de loonlijst van Ajax, dat hem had opgepikt in Denemarken, waar hij speelde bij Rosenhoj, Hvidovre en Brøndby IF.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32575606
Dit snap ik niet helemaal, zal wel voor de breedte zijn
pi_32575644
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:20 schreef Jajong het volgende:
Dit snap ik niet helemaal, zal wel voor de breedte zijn
Ja dat denk ik ook/
pi_32575686
Van Geel : we willen meer NL'ers bij Ajax. En biedt vervolgens een Belg en een Deen een contract aan.

Blind : Ik vind dat we meer NL'ers moeten hebben in de selectie. Om vervolgens Rosenberg en Juan Fran te halen.
pi_32575720
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:22 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Van Geel : we willen meer NL'ers bij Ajax. En biedt vervolgens een Belg en een Deen een contract aan.

Blind : Ik vind dat we meer NL'ers moeten hebben in de selectie. Om vervolgens Rosenberg en Juan Fran te halen.
Daarom halen we binnenkort Vlaar, Landzaat en Mathijssen van jouw cluppie
pi_32575774
Één s Thomas.

Krohn-Dehli voor de breedte is wel een goed idee vind ik.
pi_32575791
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:23 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Daarom halen we binnenkort Vlaar, Landzaat en Mathijssen van jouw cluppie
Joris is met één s, Danny met twee.
pi_32575868
In de jeugd was Krohn-Dehli altijd aardig. Maar goed, je hebt ook Lindgren nog op die positie. Ik snap er ook niet veel van, blijkbaar ziet de opvolger van Blind iets in hem.
www.thuisuiteten.nl
pi_32575881
De reden dat van Geel zich richt op derderangs verdedigers als Vermaelen, is juist omdat ie geen poot aan de grond krijgt in Alkmaar wat Vlaar en Joris aangaat. Hate to break your bubbles.
pi_32576021
Alsof Mathijsen een versterking voor Ajax zou zijn. Vlaar ook niet, trouwens. De enige AZ-speler die je eventueel kunt gebruiken is Landzaat, misschien Perez. De rest is niet goed genoeg.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:33:57 #209
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32576046
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Maar goed, je hebt ook Lindgren nog op die positie.
Die mag na dit seizoen best wel bij ons blijven hoor.
pi_32576464
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Alsof Mathijsen een versterking voor Ajax zou zijn. Vlaar ook niet, trouwens. De enige AZ-speler die je eventueel kunt gebruiken is Landzaat, misschien Perez. De rest is niet goed genoeg.
Vlaar zou een veel betere mandekker zijn dan Grygera natuurlijk. Dat ziet iedereen. Mathijsen is eenzelfde type, alleen dan nog beter. De speler die jullie trouwens pas echt nodig is natuurlijk Opdam. De nummer 4, met opbouwende kwaliteiten en broodnodige lengte die jullie missen. Iemand die overal tussen zit en vooruit verdedigt.

Verderest is elke positie natuurlijk ook veel beter ingevuld bij AZ, m.u.v. de rechtsback. Dat snap jij ook op heldere momenten, alleen heb je doorgaans de grootste moeite dat te erkennen als het voetbalverstand van je vertroebeld raakt met jaloezie.
pi_32576634
AZ is een leuk groepje met subtoppertjes, maar ik denk dat die jongens stuk voor stuk zullen falen als ze bij een ander team komen. Zie Jantje K.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:53:26 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32576671
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
In de jeugd was Krohn-Dehli altijd aardig. Maar goed, je hebt ook Lindgren nog op die positie. Ik snap er ook niet veel van, blijkbaar ziet de opvolger van Blind iets in hem.
Ik zie dat hij bij RKC soms linksbuiten heeft gestaan. Zou dat dan de theorie erachter moeten zijn? Is 'ie een linkspoot? Ik heb 'm af en toe wel bij RKC gezien waarbij 'ie voor wat dreigende acties zorgde, maar veelal door het midden en met wat ongelukkige afloop.
pi_32576706
Owja we hebben Lindgren ook nog. Die is wel wat belangrijker dan Krohn-Dehli vind ik.

En Vermaelen voor derderangs verdediger uitmaken . Hij is nu al beter dan Alex.
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:55:25 #214
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32576736
Hehe
pi_32576737
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:53 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zie dat hij bij RKC soms linksbuiten heeft gestaan. Zou dat dan de theorie erachter moeten zijn? Is 'ie een linkspoot? Ik heb 'm af en toe wel bij RKC gezien waarbij 'ie voor wat dreigende acties zorgde, maar veelal door het midden en met wat ongelukkige afloop.
Linksbenig ja, was in de jeugd ook wel eens een 11, maar bij RKC speelden ze vaker 4-4-2 met hem op de linkerflank, beetje diep.
www.thuisuiteten.nl
pi_32576738
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
AZ is een leuk groepje met subtoppertjes, maar ik denk dat die jongens stuk voor stuk zullen falen als ze bij een ander team komen. Zie Jantje K.
En Robin Nelisse en Ali Elkhattabi.
pi_32576932
quote:
Ach Kromkamp is te gretig geweest met zijn transfer. Hij speelt wel regelmatig in de PD, afgelopen weekend nog. CL alleen zelden. Wellicht dat ie het toch nog wel redt daar op termijn.

Maar als je dat soort vergelijkingen perse wil maken : van de hele Ajax selectie zou alleen Trabelsi een plaats in de basis krijgen bij Villarreal. Zelfs de talentvolle Sneijder zou Riquelme niet eruit spelen.

Ik had het over AZ vs Ajax en het vergelijk tussen die 2.
pi_32576975
Vandaar dat er veel clubs achter De Jong, Maxwell en Pienaar aan zitten.
www.thuisuiteten.nl
pi_32577084
Transfervrije Ajax-spelers zijn handige deals als je je bank wil versterken als buitenlandse topclup. Leuk spul voor derbij op de trainingen.
pi_32577118
Laat die Frituurspecialist maar lullen, volgend jaar wordt AZ weer gewoon 7e en dan is hij weer voor Ajax
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:07:54 #221
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32577141
quote:
Ik denk ook als ze bij Ajax komen, wie mislukt er tegenwoordig niet bij Ajax
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:08:52 #222
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32577170
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:07 schreef Jajong het volgende:
Laat die Frituurspecialist maar lullen, volgend jaar wordt AZ weer gewoon 7e
Dat werd vorig jaar ook geroepen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:08:59 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32577176
Volgend jaar? Dit jaar worden ze gewoon 7e...
pi_32577223
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef twi het volgende:
Volgend jaar? Dit jaar worden ze gewoon 7e...
Volgend jaar is nog steeds dit seizoen hoor
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:18:39 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32577447
Krohn-Dehli inruilen voor Boukhari is natuurlijk weinig mis mee. Dat kan geen achteruitgang zijn.
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:25:10 #226
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32577697
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef twi het volgende:
Krohn-Dehli inruilen voor Boukhari is natuurlijk weinig mis mee. Dat kan geen achteruitgang zijn.
heb je nog gelijk in ook
pi_32577716
Een lamme inruilen tegen een blinde. Lood om oud ijzer.

Jullie ambitie's voor een vaste plek in de subtop of de middenmoot worden wel erg doorzichtig met dit soort moves.
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:30:59 #228
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32577896
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:25 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Een lamme inruilen tegen een blinde. Lood om oud ijzer.

Jullie ambitie's voor een vaste plek in de subtop of de middenmoot worden wel erg doorzichtig met dit soort moves.
We happen toch niet .

AZ #8 : Kruistocht door Europa
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:09:26 #229
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_32580805
Ajax is en blijft de grootste, meest legendarische club met de meeste potentie van Nederland. Daar kan een leuk seizoen van een club uit de provincie niks aan veranderen. AZ raakt aan het eind van het seizoen een aantal belangrijke spelers kwijt, dan kan niet anders. Zeker als AZ nog een paar potjes wint in de UEFA cup en het Nederlands Elftal het goed doet op het WK met een paar AZ-ers in het team. AZ heeft niet het vermogen en de allure om dat op te vangen. Dan kan de portomonee van Scheringa nog zo dik zijn, daar red je het niet mee. Dus geniet nog maar even van het succes....
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:27:59 #230
131729 jna
pi_32581328
Laat maar lullen, die naam zegt al genoeg over z'n intelligentie

Ontopic: Goede zet om Vermaelen langer bij de club te houden, die komt er volgens mij nog wel. Dat van Krohn-Dehli snap ik niet helemaal maarja, hij is gratis af te halen.
Jawel, je keek.
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:57:06 #231
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32582192
En dat is 3:
quote:
FEYENOORD A1 WINT IN ARENA

Feyenoord A1 heeft de kwartfinale van het bekertoernooi bereikt. De ploeg van trainer Henk Fraser versloeg in de Arena aartsrivaal ajax met 1-3. Royston Drenthe was de grote man aan Rotterdamse zijde. Hij scoorde tweemaal. Het andere Feyenoord doelpunt kwam op naam van Ribeiro.

Het is de derde keer dat Feyenoord de Arena met een zege verlaat. Eerder dit seizoen won het eerste elftal al met 1-2 in amsterdam, daarna volgde een klinkende 1-5 zege van Jong Feyenoord. De A-junioren speelden in de Arena geen grootse wedstrijd, maar waren wel attent op de momenten dat het moest.
A.M.A.B
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:13:49 #232
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32582596
Hey Cart_man, stuur me even een mailtje als de B, C, D, E en F elftallen van Feyenoord van Ajax hebben gewonnen.

Alleen Feyenoord heeft een G elftal,dus daar hoeven we gelukkig geen nederlaag te verwachten
pi_32582647
quote:
Babel: geen nieuwe spits voor Ajax

Ryan Babel liet tegenover AT5 weten dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Ajax op korte termijn een nieuwe spits zal gaan aantrekken. Die opmerking is in lijn met een eerdere uitlating van Danny Blind dat de club voor de winterstop alleen op zoek is naar een linksbuiten. De naam van Huntelaar werd veelvuldig genoemd voor de spitspositie. In de geruchtencircuits werd ook gemeld dat een transfer in de winterstop mogelijk zou zijn.
pi_32584820
Krohn-Dehli verhuren aan Twente. Misschien bloeit ie net zo mooi op als Culina.

We hebben volgend jaar wel een mooi middenveld met een beetje geluk: Sneijder, Landzaat, Maduro, Lindenbergh, Lindgren en Krohn-Dehli.
pi_32584890
Tja, wat weet Babel van de ontwikkelingen binnen Ajax?
Een nietszeggend bericht imo...
In Southern Sun
pi_32585036
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:07 schreef Jajong het volgende:
Laat die Frituurspecialist maar lullen, volgend jaar wordt AZ weer gewoon 7e en dan is hij weer voor Ajax
Lijkt me niet, AZ gaat zich structureel bemoeien met de hoogste plekken, ze zijn daar uitstekend bezig.

De move van Krohn Dehli snap ik niet zo, lijkt me wel een prima speler voor in de breedte.
That's all folks!
pi_32585161
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Lijkt me niet, AZ gaat zich structureel bemoeien met de hoogste plekken, ze zijn daar uitstekend bezig.

De move van Krohn Dehli snap ik niet zo, lijkt me wel een prima speler voor in de breedte.
Hmm, moet bewezen worden, wat nou als alle goede spelers van AZ zomaar wegwandelen ondanks alle dreigingen van Scheringa?
In Southern Sun
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:03:29 #238
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32585665
Ik zie er eigenlijk weinig mogelijkheden toe, met een begroting van nog geen 20 miljoen, een stadion (straks) van nog geen 13.000 plaatsen en de topspelers die stuk voor stuk 30 of ouder zijn.
pi_32586030
AZ heeft de afgelopen jaren gewoon uitstekend gescout en ingekocht. Een belangrijke meneer in deze is echter naar de ArenA verhuist. Als er nu gaten in de selectie bij AZ gaan vallen, dan zie ik geen spelers die dat gaan opvullen. Jaliens, Steinson, Sektioui en Meerdink kunnen de kar echt niet gaan trekken, als Landzaat, Van Galen, Mathijssen en Perez vertrokken zijn.
Ajax moet daarentegen nu een lijn inzetten waarmee er weer een strucureel goede selectie komt. de nederlandse insteek (nederlands spekende spelers) lijkt me geen slechte keuze. Je ziet gewoon aan Ajax hoe moeilijk het is steunpilaren te vinden, waardoor de jongelingen de kar niet hoeven te trekken. Erwin Koeman probeert dat nu in Rotterdam en PSV doet het met Ooijer en Cocu. AZ heeft een team met volwassen mensen die allen stabiel zijn, maar wel aan hun top zitten.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_32586104
Van Geel de man achter het succes van AZ de afgelopen jaren? Deels. Het viel allemaal net zo goed als bij een Heerenveen, Willem II (wel weer Van Geel) en Roda met hun eerdere successen...
In Southern Sun
pi_32586150
ik zeg ook niet dat hij de belangrijkste man is, maar een redelijke visie zou hij vast wel hebben. En das al heel wat tegenwoordig.
pi_32586204
Die visie mag hij dan bij Ajax tot wasdom gaan brengen. Pas dan is hij een belangrijke meneer.
In Southern Sun
pi_32586821
quote:

[..]

Gelul, zoals al eerder gezegd, de beste spelers gaan, ze hebben niet de begroting en de mensen daar om een goed nieuw team op te bouwen, daar doet een team als AZ veel langer over omdat ze simpelweg de middelen niet hebben.
pi_32587062
Nog 2 nachtjes slapen
Punk !
pi_32587064
En dan staat Utrecht boven Ajax
Punk !
pi_32587071
Forza Utreg
Punk !
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:14:15 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32587094
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:12 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Forza Utreg
Lachen dus als jullie weer eens verliezen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32587111
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:12 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Forza Utreg
Ga in je big brother topic posten, plz
pi_32587116
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Lachen dus als jullie weer eens verliezen.
Wat bedoel je met WEER eens

Zo 17-12-1995 FC Utrecht - Ajax 0-3
Zo 13-10-1996 FC Utrecht - Ajax 1-1
Zo 31-8-1997 FC Utrecht - Ajax 1-7
Zo 13-9-1998 FC Utrecht - Ajax 2-2
Zo 14-5-2000 FC Utrecht - Ajax 3-1
Zo 26-11-2000 FC Utrecht - Ajax 2-1
Zo 23-12-2001 FC Utrecht - Ajax 3-1
Zo 23-2-2003 FC Utrecht - Ajax 1-0
Zo 29-2-2004 FC Utrecht - Ajax 1-0
Zo 23-1-2005 FC Utrecht - Ajax 0-2

Punk !
pi_32587127
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ga in je big brother topic posten, plz
Sorry
Punk !
pi_32587320
Ik heb van horen zeggen (lekker betrouwbaar! , i know ) dat Krohn-Dehli hoog op 't verlanglijstje stond van Van Gaal om naar AZ gehaald te worden. Van Geel - Van Gaal 1-0.

Krohn-Dehli zou op den duur de vervanger van Rosales moeten gaan worden.
pi_32587327
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:30 schreef Radegast het volgende:
Ik heb van horen zeggen (lekker betrouwbaar! , i know ) dat Krohn-Deli hoog op 't verlanglijstje stond van Van Gaal om naar AZ gehaald te worden. Van Geel - Van Gaal 1-0.

Krohn-Deli zou op den duur de vervanger van Rosales moeten gaan worden.
EYO !

We hadden het over Utrecht - Ajax
Jullie durven er niet over te beginnen he
Punk !
pi_32587392
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:31 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

EYO !

We hadden het over Utrecht - Ajax
Jullie durven er niet over te beginnen he
Het gaat een enorme kutwedstrijd worden en Ajax gaat winnen met 0-1. Doei!
pi_32587410
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:36 schreef Radegast het volgende:

[..]

Het gaat een enorme kutwedstrijd worden en Ajax gaat winnen met 0-1. Doei!
Waarom kut
En waarom zo zelfverzekerd over Ajax
Utrecht doet het niet super idd dit seizoen en blijft middenmoter
Maar Utrecht speelt altijd met 200 % tegen Ajax
En het publiek ook
Punk !
pi_32588927
quote:
Ik heb van horen zeggen (lekker betrouwbaar! , i know ) dat Krohn-Dehli hoog op 't verlanglijstje stond van Van Gaal om naar AZ gehaald te worden. Van Geel - Van Gaal 1-0.

De vervanger van Rosales? Krohn-Dehli heeft dit seizoen nog geen wedstrijd voor RKC gespeelt.
pi_32589028
Wegens een blessure. Vorig jaar speelde hij meer dan 30 wedstrijden daar. Al heeft hij mij toen ook niet echt overtuigd.
Klik dan als je durft
pi_32589938
quote:
Escudé krijgt half december duidelijkheid

De forse contractverlenging van Vermaelen geeft eens te meer vraagtekens bij de toekomst voor Julien Escudé bij Ajax. Danny Blind wilde daar tegenover De Gelderlander nog niet op ingaan: "Half december krijgt Julien uitsluitsel over onze plannen en of daarin voor hem een rol is weggelegd."
quote:
Blind oefent met 4-4-2 systeem

De Gelderlander meldt dat Danny Blind vrijdag zijn team op de training liet oefenen in een 4-4-2 opstelling, met Anastasiou en Rosenberg centraal voorin en Edgar Manucharyan daarachter. "We brainstormen ook wel eens over 4-4-2. Maar ik heb het nog niet gedaan, omdat ik vind dat de veldbezetting met drie aanvallers toch beter is" aldus Blind. Het zou in ieder geval de aanvallers meer vrijheden geven dan het traditionele 4-3-3 waarvoor je echte buitenspelers nodig hebt.
pi_32590255
Zo 17-12-1995 FC Utrecht - Ajax 0-3
Zo 13-10-1996 FC Utrecht - Ajax 1-1
Zo 31-8-1997 FC Utrecht - Ajax 1-7
Zo 13-9-1998 FC Utrecht - Ajax 2-2
Zo 14-5-2000 FC Utrecht - Ajax 3-1
Zo 26-11-2000 FC Utrecht - Ajax 2-1
Zo 23-12-2001 FC Utrecht - Ajax 3-1
Zo 23-2-2003 FC Utrecht - Ajax 1-0
Zo 29-2-2004 FC Utrecht - Ajax 1-0
Zo 23-1-2005 FC Utrecht - Ajax 0-2

Punk !
pi_32590287
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:23 schreef ThomasBerge het volgende:
4-4-2! eindelijk
pi_32590359
Dat heb je al gepost Clint en ik geloof dat er altijd fijntjes richting Ajax werd gezegd dat resultaten in het verleden blablabla...

En vorig jaar wonnen wij.
In Southern Sun
pi_32590923
quote:

[..]

Ik denk niet dat AZ een structurele topploeg wordt. Als het straks even minder draait, willen die jongens allemaal naar Ajax, PSV, Feyenoord of het buitenland en lopen die successupporters daar ook weer weg. Dan heb je weer gewoon het oude AZ dat in de middenmoot speelt.
www.thuisuiteten.nl
pi_32590946
quote:

Een linkspoot als rechtsbuiten??
www.thuisuiteten.nl
pi_32590981
Dan schets je het ergste scenario, ik denk niet dat het zo hard gaat. De basis in de organisatie is erg stabiel.
That's all folks!
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:30:24 #264
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32590992
Ik moet eens leren lezen.

[ Bericht 81% gewijzigd door pfaf op 26-11-2005 11:39:58 ]
pi_32590995
Nou, ze zijn afhankelijk van ome Dirk en zijn centen. Er hoeft maar iets met Dirk te gebeuren en het is exit AZ natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_32591278
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:15 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

Wat bedoel je met WEER eens

En ondanks dat eindigen we uiteindelijk altijd ver boven jullie. Wat een kutleven moet jij hebben zeg.

Leuk dat al die provincieclubjes nu een grote bek krijgen als ze tegen Ajax moeten, maar wij spelen volgend jaar hoe dan ook gewoon weer CL, dus bedankt voor alle bezorgdheid maar er is niks om je druk om te maken.
pi_32591466
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Een linkspoot als rechtsbuiten??
Hij is rechts
pi_32591550
Nou, dat is nieuw voor mij. Speelde altijd op links, zowel in de jeugd als bij RKC.
www.thuisuiteten.nl
pi_32591586
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is nieuw voor mij. Speelde altijd op links, zowel in de jeugd als bij RKC.
Tja, weer wat geleerd.

http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=33383/ns=true

daar staat dat ie rechts is.
pi_32591606
Okee, zal wel zo zijn dan, hij zal het zelf wel weten. Dan is het logischer dat ie op rechts mag voor Maurito.
www.thuisuiteten.nl
pi_32591624
Kan hij niet voor de rechtshalf positie zijn gehaald, met een oog op een eventueel vertrek van Galasek en/of De Jong?
pi_32591684
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

En ondanks dat eindigen we uiteindelijk altijd ver boven jullie. Wat een kutleven moet jij hebben zeg.

Leuk dat al die provincieclubjes nu een grote bek krijgen als ze tegen Ajax moeten, maar wij spelen volgend jaar hoe dan ook gewoon weer CL, dus bedankt voor alle bezorgdheid maar er is niks om je druk om te maken.
weheheh
Niet zo gefrusteerd he, mag je elkaar tegenwoordig niet meer een btje plagen
Punk !
pi_32591744
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Kan hij niet voor de rechtshalf positie zijn gehaald, met een oog op een eventueel vertrek van Galasek en/of De Jong?
Dat denk ik niet, eigenlijk. Daar zal Maduro wel komen, Sneijder 10, Lindenbergh of Urby 8.
www.thuisuiteten.nl
pi_32591797
"hij kent het ajaxsysteem" blablabla, gewoon 15e man. Dan hadden ze net zo goed De Ridder kunnen houden. Das tenminste een echte jood...
pi_32591973
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:13 schreef Gollemrulez het volgende:
"hij kent het ajaxsysteem" blablabla, gewoon 15e man. Dan hadden ze net zo goed De Ridder kunnen houden. Das tenminste een echte jood...
De Ridder hadden ze inderdaad moeten houden. Liever De Ridder dan Rosales.
pi_32592084
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:07 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

weheheh
Niet zo gefrusteerd he, mag je elkaar tegenwoordig niet meer een btje plagen
Tuurlijk, maar wel beetje beide beentjes op de grond blijven staan he
pi_32592474
De wedstrijd gaat waarschijnlijk toch niet door
Houd van een lijntje.
pi_32592495
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je best kans van.
pi_32592512
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:22 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

De Ridder hadden ze inderdaad moeten houden. Liever De Ridder dan Rosales.
De Ridder is de grootste overschatte voetballer die er op de wereld rond loopt.
pi_32592555
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:46 schreef jimjim1983 het volgende:
vandaag blijf 't droog toch?
Het kan vanavond en vannacht gaan sneeuwen in Utrecht, volgens weeronline.nl
pi_32592568
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

De grootste niet, maar overschat is hij zeker
Houd van een lijntje.
pi_32592572
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij doet niet af tegenover Rosales
pi_32592590
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarschijnlijk wel hoor
Punk !
pi_32592617
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:27 schreef jna het volgende:
Laat maar lullen, die naam zegt al genoeg over z'n intelligentie

Ontopic: Goede zet om Vermaelen langer bij de club te houden, die komt er volgens mij nog wel. Dat van Krohn-Dehli snap ik niet helemaal maarja, hij is gratis af te halen.
Krohn-Dehli naar Ajax? Die was twee jaar terug nog niet goed genoeg en vertrok naar RKC...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32593166
quote:
De Jong zit weer om de tafel met Ajax
Zaterdag 26 november, door JVS, Amsterdam, 11.08u GMT+01.00, Telegraaf

Vandaag meldt de Telegraaf dat Nigel de Jong gister weer met technisch directeur Martin van Geel heeft gesproken. Ajax wil ver gaan om de geboren Amsterdammer te behouden.

Ook Danny Blind ziet graag dat de international bijtekent: "Ik probeer Nigel te overtuigen van het feit dat het nu pas begint, ik denk dat hij hier nog veel kan leren."
quote:
Times: City mag bod uitoefenen op Pienaar
Zaterdag 26 november, door SV, Amsterdam, 11.35u GMT+01.00, The Times

Manchester City-manager Stuart Pearce mag op korte termijn een bod uitoefenen op Ajax-middenvelder Steven Pienaar. Dit maakte de Engelse The Times vanmorgen bekend.

De Engelse ploeg wil al lange tijd Pienaar aan banden leggen. Nu Pienaar gezegd heeft te willen vertrekken bij Ajax, staan de deuren open.

Naar verluidt wil Ajax 3 miljoen voor de middenvelder. Maar dan nog blijft de vraag of Ajax hem al in de winterstop wil laten vertrekken, nu de 2de ronde van de Champions League is behaald. In de zomer is hij transfervrij.
pi_32593179
quote:
De Engelse ploeg wil al lange tijd Pienaar aan banden leggen.
Aparte zin.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32593342
Ik zou hem laten gaan, en er nog 3 miljoen voor vangen in de winterstop.
pi_32593463
Alles wat je voor hem pakt is mooi meegenomen

En dan kan Blind hem tenminste niet meer rechtsbuiten zetten
Houd van een lijntje.
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:40:31 #290
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32593567
Danny blind ziet de Jong graag blijven? Ik zie Blind liever vertrekken, wat een rukker is die gast zeg
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? &gt;:)
pi_32593599
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:40 schreef BennyNL het volgende:
Danny blind ziet de Jong graag blijven? Ik zie Blind liever vertrekken, wat een rukker is die gast zeg
Ga nu maar weer met je pillen spelen.
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:00:59 #292
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32593967
De Jong moet blijven ja, maar da's logisch.
pi_32594028
die 'rellen tussen ajax en boro supporters' was dus een engelsman die neegestoken is door een dealer of was dat al gemeld?
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:03:26 #294
108558 Messenga
pi_32594029
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:40 schreef BennyNL het volgende:
Jij ziet ze vliegen, ofniet ?
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:03:55 #295
108558 Messenga
pi_32594036
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:03 schreef jimjim1983 het volgende:
die 'rellen tussen ajax en boro supporters' was dus een engelsman die neegestoken is door een dealer of was dat al gemeld?
Nee Mooi dat dat ook weer uit de wereld is
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:06:16 #296
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32594083
Was al gemeld ja, maar uiteraard omdat het Amsterdam is, zijn het gelijk Ajacieden...Denk dat ik voortaan elk nieuwsfeitje over geweld maar in 't Feyenoord-topic ga posten
pi_32594434
'aan banden leggen'

!!
pi_32596091
Nog niet zien staan hier, leuke actie
quote:
25-11-2005: 100% vertrouwen vanuit VAK 410

Een kleine delegatie van VAK 410 heeft vanmorgen na afloop van de training in het Rinus Michels Stadion de selectie een hart onder de riem gestoken.
De selectie en de technische staf ontvingen als blijk van clubliefde vanuit 410 een witte of rode roos. Met op het kaartje de tekst: "100% vertrouwen in spelers en trainers. VAK 410".
De ludieke actie werd door de spelers zeer gewaardeerd en tegelijkertijd maakten de spelers van de gelegenheid gebruik om 410 te complimenteren met de acties die wij houden op het vak. Ook de persvoorlichtster werd ondanks het slechte weer in het zonnetje gezet en ontving van de galante 410'ers een rode roos. Met blozende wangetjes verliet zij de training. Wij hopen haar dan ook binnenkort op het vak te mogen ontvangen.
In Southern Sun
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:08:29 #299
131729 jna
pi_32596746
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog niet zien staan hier, leuke actie
[..]