hehe, ik post sneller dan mijn schaduw en het is altijd r . . . . . well, ik post snel laten we het daarop houdenquote:
Dapp're Strijders meldde dit gisteren al, nu dus ook Ajax Netwerk. Goed nieuws, scheelt mij weer een vrije (mid)dag. Wedstrijd wordt overigens uitgezonden op RTL5 in plaats van SBS6, denk ik.quote:Aanvangstijden wedstrijden in december gewijzigd
De aanvangstijden van drie duels die Ajax in december afwerkt, zijn gewijzigd. De duels in de eredivisie, Ajax - FC Groningen (dinsdag 27 december) en Heerenveen - Ajax (vrijdag 30 december), beginnen om beiden 20.00 uur. Het bekerduel tussen Eindhoven en Ajax begint om 20.45 uur. Die laatste wedstrijd is live op SBS6 te zien.
amstelcup is echt alleen op SBSquote:Op donderdag 24 november 2005 13:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dapp're Strijders meldde dit gisteren al, nu dus ook Ajax Netwerk. Goed nieuws, scheelt mij weer een vrije (mid)dag. Wedstrijd wordt overigens uitgezonden op RTL5 in plaats van SBS6, denk ik.
Waarom spelers opstellen op posities waar zij niet thuishoren? Dat werkt niet, er moet gericht ingekocht worden. Een linksbuiten, die op linksbuiten komt te spelen en een rechtsbuiten die als rechtsbuiten komt te spelen. Kenneth Perez en Andy v/d Meyde bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik zie het wel zitten om Juan aan de linkerkant op het middenveld en misschien zelfs wel als veredelde linksbuiten neer te zetten.
Hij is snel ( ja hij is snel ja,ik ga regelmatig bij de training kijken en hij is 1 van de snelste), een goed loopvermogen, heeft er vroeger ook een tijdje gespeeld en hij heeft een goede trap in huis.
Ik zeg doen. Urby achter hem zodat ze elkaar nog eens af kunnen wisselen.
Alleen nu nog de rechterkant.
Rosales heeft afgedaan voor mij.
Hoe goed ik Nigel ook vind,ik zie er geen rechtsbuiten in. Nigel moet gewoon op 6 (rechtshalf) met de vrijheid om door te schijven als 10 (zoals dinsdag)...dan komt het helemaal goed..
Misschien is Kenneth Perez wel iets als rechtsbuiten....
Maar Perez is weer een speler die naar binnenkomt en dan zelf iets prutst. Een echte voorzet komt er niet, hoewel hij het wel kan. Kun je er net zo goed babel zetten. Misschien kan Ajax de samenwerking met Arsenal aangaan (zoiets als PSV - Chelsea) en dan Quincy halen?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom spelers opstellen op posities waar zij niet thuishoren? Dat werkt niet, er moet gericht ingekocht worden. Een linksbuiten, die op linksbuiten komt te spelen en een rechtsbuiten die als rechtsbuiten komt te spelen. Kenneth Perez en Andy v/d Meyde bijvoorbeeld.
Wie hoort op welke positie niet thuis dan??quote:Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom spelers opstellen op posities waar zij niet thuishoren? Dat werkt niet, er moet gericht ingekocht worden. Een linksbuiten, die op linksbuiten komt te spelen en een rechtsbuiten die als rechtsbuiten komt te spelen. Kenneth Perez en Andy v/d Meyde bijvoorbeeld.
Juist...ziet er leuk uit..maar rendement is 0....quote:Op donderdag 24 november 2005 14:32 schreef ThomasBerge het volgende:
Bij Quincy heb ik altijd het idee dat hij schijnbewegingen, om de schijnbewegingen maakt en dat het verder weinig rendement heeft.
Perez is 5 klassen beter dan Babelquote:Op donderdag 24 november 2005 14:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Maar Perez is weer een speler die naar binnenkomt en dan zelf iets prutst. Een echte voorzet komt er niet, hoewel hij het wel kan. Kun je er net zo goed babel zetten. Misschien kan Ajax de samenwerking met Arsenal aangaan (zoiets als PSV - Chelsea) en dan Quincy halen?
Babel zoals ie in het begin speelde was echt wel goed.. Maarja zelfde verhaal als met al die 'talenten'quote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Perez is 5 klassen beter dan Babel
true, maar het ging om een buitenspeler met een voorzet. en daarin zijn ze beiden even slecht.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Perez is 5 klassen beter dan Babel
Je had het over Kenneth Perez als rechtsbuiten, dat is hetzelfde als Ryan Babel als linksbuiten.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Wie hoort op welke positie niet thuis dan??
Bullshit natuurlijk want Ajax zou maar wat graag Robben op links hebben en Henry op rechts hebben die er 25 per jaar inleggen en maar 10 per jaar afgeven.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
true, maar het ging om een buitenspeler met een voorzet. en daarin zijn ze beiden even slecht.
Het is ook niet de Amstelcup maar de Gatorade cup:quote:Op donderdag 24 november 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
amstelcup is echt alleen op SBS
Dat moet inderdaad eerst duidelijk worden vastgesteld, wil je uberhaupt beginnen met het kopen van spelers.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Als Ajax 433 wil blijven spelen wel. Maar ik hoop toch zo dat ze het susteem eens omgooien...
Robben speelt maar 5 wedstrijden per jaarquote:Op donderdag 24 november 2005 14:43 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk want Ajax zou maar wat graag Robben op links hebben en Henry op rechts hebben die er 25 per jaar inleggen en maar 10 per jaar afgeven.
reken maar op 4-3-3 hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad eerst duidelijk worden vastgesteld, wil je uberhaupt beginnen met het kopen van spelers.
Dat is toch allang vastgestelde door de elfde colonne?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad eerst duidelijk worden vastgesteld, wil je uberhaupt beginnen met het kopen van spelers.
Nee, gedraag je kutuserquote:Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef golfer het volgende:
Mag ik nou lekker partijdig weer uit mijn dakkie gaan en even uitschreeuwen:
AAAAJJJJAAAAXXX!!!!
Dat deed je toch altijd al?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef golfer het volgende:
Mag ik nou lekker partijdig weer uit mijn dakkie gaan en even uitschreeuwen:
AAAAJJJJAAAAXXX!!!!
quote:
Inderdaad. Er is niet veranderd aan mijn voorliefde voor AAAAAJAX.quote:
Onze Deense vriend was weliswaar snel, maar kon ook geen voorzet geven hoor...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Perez is dan wel een zeer goede speler, maar niet de linksbuiten die we zoeken. Ajax moet eerder op zoek naar buitenspelers van het kaliber Gronkjaer en Wilhelmsson.
En het zagen aan de poten is alweer begonnen...quote:Porto: 'Met andere coach waren we al geplaatst'
24/11/2005 15:56
Co Adriaanse heeft een flinke aanval op zijn positie moeten incasseren. Lourenço Pinto, lid van de Raad van Toezicht van FC Porto en vertrouwensman van voorzitter Pinto da Costa, geeft de Nederlandse coach de schuld voor het uitblijven van succes in de Champions League.
'Het is overduidelijk dat het bestuur verschillende spelers van buitengewoon goede kwaliteit heeft aangekocht. Zij zijn in staat om deze groep makkelijk of in ieder geval met moeite te winnen', vertelde Pinto op Radio Renascença. 'De club mag simpelweg niet in een situatie als de huidige verkeren.'
Porto staat na vijf speeldagen op de vierde en laatste plaats in Groep H. Met nog één duel te gaan moeten de Portugezen zelf uit tegen FC Artmedia Bratislava winnen, terwijl Glasgow Rangers niet mag winnen tegen Internazionale. Alleen dan overleeft Porto de groepsfase van de Champions League.
'Porto heeft een fout gemaakt door Adriaanse te contracteren. Met een andere trainer had Porto zich al lang geplaatst voor de achtste finale. (...) Deze Hollander is niet de man voor Porto. Hij is niet in staat om de ploeg de successen te bezorgen die wij verlangen. (...) Porto heeft de juiste spelers weten te strikken maar faalde met het zoeken naar een coach in Nederland.'
Pinto begrijpt er ook niets van dat Adriaanse weinig gebruikt maakt van spits Benni McCarthy. 'Ik snap veel van zijn beslissingen niet. Bijvoorbeeld om McCarthy op de bank te houden terwijl het gelijk staat tegen een ploeg als Glasgow Rangers, die duidelijk veel slechter is. (...) Ik heb geen idee waarom hij hem niet inzet. Adriaanse's handelwijze is me in geen enkel duel bevallen.'
En de andere helft is slap gelul over de opstelling...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef S-Two het volgende:
Jammer dat de topics zo snel gaan, en de helft alleen maar geneuzel is over transfers die wellicht zouden komen
Ja okay, maar in het vorige topic heb ik 6x een persbericht voorbij zien komen over Stam en Landzaat, terwijl het daar 18 topics geleden ook al over ging.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En de andere helft is slap gelul over de opstelling...
Dan maar liever het transfernieuws hoor...
De ajax-topics worden sowieso alleen maar gevuld met 'geneuzel"!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef S-Two het volgende:
Jammer dat de topics zo snel gaan, en de helft alleen maar geneuzel is over transfers die wellicht zouden komen
Daar zijn er wel meer van....quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef fernando_redondo het volgende:
En ook niet blijven staan
Zoals ik Farfan bij tijd en wijle naar VoH zie lonken......quote:Op donderdag 24 november 2005 16:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Niet die ook nog homo zijn
Of met posts van supporters van andere clubs die liever hier "hangen" ?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De ajax-topics worden sowieso alleen maar gevuld met 'geneuzel"!
Of met neuzen die lekker happen op commentaar van supporters van andere clubs!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef S-Two het volgende:
Of met posts van supporters van andere clubs die liever hier "hangen" ?
Ach, je moet wat he als je club niet meer europees speeltquote:Op donderdag 24 november 2005 16:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Of met neuzen die lekker happen op commentaar van supporters van andere clubs!
Kijk, zo krijgen we de topics wel vol!
Thuis tegen Feyenoord schitterde Robin Nelisse tegen zijn oude club, zou Dave v/d Bergh of Darl Douglas komende zondag kunnen schitteren tegen Ajax? Ik denk het niet, een afgetekende ruime overwinning.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:00 schreef Cart_man het volgende:
Als Utrecht zondag met het mes tussen de tanden speelt, dan kan het wel eens moeilijk worden voor ajax. Desondanks denk ik dat het een gelijk opgaande wedstrijd zal worden wat eindigt in een gelijkspel, 1-1 ofzo...
Dat is wel heel erg positief. Zeker gezien het Utrecht uit is.....quote:Op donderdag 24 november 2005 17:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Thuis tegen Feyenoord schitterde Robin Nelisse tegen zijn oude club, zou Dave v/d Bergh of Darl Douglas komende zondag kunnen schitteren tegen Ajax? Ik denk het niet, een afgetekende ruime overwinning.
Neuh.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:27 schreef SoA-Holic het volgende:
Rellen tussen boro en supporters van Ajax in Amsterdam?
Gezellig.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:27 schreef SoA-Holic het volgende:
Rellen tussen boro en supporters van Ajax in Amsterdam? Weet iemand er meer van.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:27 schreef SoA-Holic het volgende:
Rellen tussen boro en supporters van Ajax in Amsterdam? Weet iemand er meer van.
quote:24/11/2005 - Kluivert: kans op transfer naar Ajax erg klein
(Gepost door RvN)
In een interview in Voetbal International sluit Patrick Kluivert een overgang naar Ajax niet uit, maar hij acht de kans wel 'erg klein'. 'Ik speel net bij valencia. Heb hier voor drie jaar getekend, dan zou het raar zijn als ik in de winterstop al naar Ajax ga. Ik weet dat ze me volgen en die belangstelling streelt me. Ik vind het ook een eer. Ajax zal altijd mijn club blijven, dat gevoel raak ik nooit meer kwijt. Maar ik wil nog een paar jaar in Spanje spelen.'
Meestal 21 mei toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef The_Hives het volgende:
wanneer is de CL finale?
Kan Nashje z'n sig weer aanpassenquote:
Die staat al in m'n agenda idd.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef The_Hives het volgende:
wanneer is de CL finale?
Dat stuk over Kluivert was natuurlijk wel te verwachten, ik hoop alleen dat hij nog wel voor Ajax wil spelen (over een jaar ofsoquote:
Hoorde ik van een az'ert. Maar blijkt dus niks van waar te zijn. Broodje aap verhaal dus, excusesquote:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ie ooit nog in het shirt van Ajax te zien is.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat stuk over Kluivert was natuurlijk wel te verwachten, ik hoop alleen dat hij nog wel voor Ajax wil spelen (over een jaar ofso)
Vooral uit dit stukje spreken toch woorden dat ie ooit nog wel terug wil komen naar Amsterdam.quote:Ajax zal altijd mijn club blijven, dat gevoel raak ik nooit meer kwijt. Maar ik wil nog een paar jaar in Spanje spelen.
quote:Scheringa: Ajax moet stoppen onrust te stoken in selectie AZ
In het eredivisiejournaal van talpa liet AZ voorzitter Dirk Scheringa weten zich te irriteren aan de manier waarop Ajax de laatste tijd onrust stookt in de selectie van AZ. Volgens Scheringa laat Ajax steeds weer nieuwe namen lekken van spelers van AZ in wie de club interesse zou hebben of wie op schaduwlijstjes van de club zouden staan. Volgens Scheringa levert dat veel onrust op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |