abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32534628
edit, tvp . . .

Het is toch te proberen om met juanfran/maxwell/urby als linksbuiten te spelen?
En anders moet er in de winterstop een buitenspeler komen . . .
pi_32534641
van Boerrigter heb ik dus nog geen goede verhalen gehoord van mijn 'bron'
maar hier op fok is ie wel populair
pi_32534649
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef Robar het volgende:
Waar is de OP
relax ouwe
pi_32534696
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

relax ouwe
hehe, ik post sneller dan mijn schaduw en het is altijd r . . . . . well, ik post snel laten we het daarop houden
  donderdag 24 november 2005 @ 13:11:48 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32534740

Zondag even drie punten ophalen in de Domstad, heb er zin in. Wij zijn Ajax, altijd de beste!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 24 november 2005 @ 13:13:05 #8
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32534768
Ajax
pi_32534822
AJAX ! KAMPIOENEN !
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32534880
Ik voorspel 0-2 voor zondag.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32534986
het word 1-0 voor ajax
pi_32535014
Het wordt 2-0 door doelpunten van Kruys en Di Tomasso.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 24 november 2005 @ 13:23:19 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32535023
quote:
Aanvangstijden wedstrijden in december gewijzigd
De aanvangstijden van drie duels die Ajax in december afwerkt, zijn gewijzigd. De duels in de eredivisie, Ajax - FC Groningen (dinsdag 27 december) en Heerenveen - Ajax (vrijdag 30 december), beginnen om beiden 20.00 uur. Het bekerduel tussen Eindhoven en Ajax begint om 20.45 uur. Die laatste wedstrijd is live op SBS6 te zien.
Dapp're Strijders meldde dit gisteren al, nu dus ook Ajax Netwerk. Goed nieuws, scheelt mij weer een vrije (mid)dag. Wedstrijd wordt overigens uitgezonden op RTL5 in plaats van SBS6, denk ik.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32535063
SBS6 heeft de rechten op de amstelcup toch? die pauper van een Hans K. Junior heeft de loting gedaan...
  donderdag 24 november 2005 @ 13:27:54 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32535147
Artikel niet goed gelezen. Dacht dat het om Heerenveen - Ajax (vrijdag 30 december 2005) ging, die komt op RTL5, neem ik aan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 november 2005 @ 13:33:40 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32535282
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dapp're Strijders meldde dit gisteren al, nu dus ook Ajax Netwerk. Goed nieuws, scheelt mij weer een vrije (mid)dag. Wedstrijd wordt overigens uitgezonden op RTL5 in plaats van SBS6, denk ik.
amstelcup is echt alleen op SBS
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32535645
Heerenveen -ajax is op 5...
pi_32536063
Ajax

Zondag wordt het 0-1
  donderdag 24 november 2005 @ 14:11:07 #19
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32536277
Ik zie het wel zitten om Juan aan de linkerkant op het middenveld en misschien zelfs wel als veredelde linksbuiten neer te zetten.
Hij is snel ( ja hij is snel ja,ik ga regelmatig bij de training kijken en hij is 1 van de snelste), een goed loopvermogen, heeft er vroeger ook een tijdje gespeeld en hij heeft een goede trap in huis.
Ik zeg doen. Urby achter hem zodat ze elkaar nog eens af kunnen wisselen.
Alleen nu nog de rechterkant.
Rosales heeft afgedaan voor mij.
Hoe goed ik Nigel ook vind,ik zie er geen rechtsbuiten in. Nigel moet gewoon op 6 (rechtshalf) met de vrijheid om door te schijven als 10 (zoals dinsdag)...dan komt het helemaal goed..

Misschien is Kenneth Perez wel iets als rechtsbuiten....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32536304
Leuke wedstrijd voor RTL 5
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 24 november 2005 @ 14:13:29 #21
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32536347
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik zie het wel zitten om Juan aan de linkerkant op het middenveld en misschien zelfs wel als veredelde linksbuiten neer te zetten.
Hij is snel ( ja hij is snel ja,ik ga regelmatig bij de training kijken en hij is 1 van de snelste), een goed loopvermogen, heeft er vroeger ook een tijdje gespeeld en hij heeft een goede trap in huis.
Ik zeg doen. Urby achter hem zodat ze elkaar nog eens af kunnen wisselen.
Alleen nu nog de rechterkant.
Rosales heeft afgedaan voor mij.
Hoe goed ik Nigel ook vind,ik zie er geen rechtsbuiten in. Nigel moet gewoon op 6 (rechtshalf) met de vrijheid om door te schijven als 10 (zoals dinsdag)...dan komt het helemaal goed..

Misschien is Kenneth Perez wel iets als rechtsbuiten....
Waarom spelers opstellen op posities waar zij niet thuishoren? Dat werkt niet, er moet gericht ingekocht worden. Een linksbuiten, die op linksbuiten komt te spelen en een rechtsbuiten die als rechtsbuiten komt te spelen. Kenneth Perez en Andy v/d Meyde bijvoorbeeld.
pi_32536790
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom spelers opstellen op posities waar zij niet thuishoren? Dat werkt niet, er moet gericht ingekocht worden. Een linksbuiten, die op linksbuiten komt te spelen en een rechtsbuiten die als rechtsbuiten komt te spelen. Kenneth Perez en Andy v/d Meyde bijvoorbeeld.
Maar Perez is weer een speler die naar binnenkomt en dan zelf iets prutst. Een echte voorzet komt er niet, hoewel hij het wel kan. Kun je er net zo goed babel zetten. Misschien kan Ajax de samenwerking met Arsenal aangaan (zoiets als PSV - Chelsea) en dan Quincy halen?
pi_32536861
Bij Quincy heb ik altijd het idee dat hij schijnbewegingen, om de schijnbewegingen maakt en dat het verder weinig rendement heeft.
pi_32536906
hebben trouwens de satellietclubs geen goede vleugels?
pi_32536915
idd, Quincy heeft op het moment veel te weinig rendement. bovendien voelt hij zich denk ik echt een vedette als ie bij ajax zou spelen.
  donderdag 24 november 2005 @ 14:34:15 #26
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32536921
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wie hoort op welke positie niet thuis dan??

JuanFran is linkermiddenvelder die ook als linkerverdediger kan speler...hetzelfde als Urby dus.
Als JuanFran links op het midden speelt en Urby erachter speelt ieder op zijn "eigen" plek.
Eventueel zou hij linksbuiten kunnen spelen maar daar zie ik liever Boerrigter(op dit moment dan he)....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  donderdag 24 november 2005 @ 14:35:26 #27
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32536952
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:32 schreef ThomasBerge het volgende:
Bij Quincy heb ik altijd het idee dat hij schijnbewegingen, om de schijnbewegingen maakt en dat het verder weinig rendement heeft.
Juist...ziet er leuk uit..maar rendement is 0....
|X|
|X|
pi_32536999
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Maar Perez is weer een speler die naar binnenkomt en dan zelf iets prutst. Een echte voorzet komt er niet, hoewel hij het wel kan. Kun je er net zo goed babel zetten. Misschien kan Ajax de samenwerking met Arsenal aangaan (zoiets als PSV - Chelsea) en dan Quincy halen?
Perez is 5 klassen beter dan Babel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32537020
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Babel zoals ie in het begin speelde was echt wel goed.. Maarja zelfde verhaal als met al die 'talenten'
pi_32537033
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

true, maar het ging om een buitenspeler met een voorzet. en daarin zijn ze beiden even slecht.
  donderdag 24 november 2005 @ 14:38:38 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32537039
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Wie hoort op welke positie niet thuis dan??
Je had het over Kenneth Perez als rechtsbuiten, dat is hetzelfde als Ryan Babel als linksbuiten.
pi_32537096
Over de poppetjes praten heeft niet zo veel zin vind ik, laten ze eens wat doen aan de uitvoering op het veld.
That's all folks!
pi_32537188
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

true, maar het ging om een buitenspeler met een voorzet. en daarin zijn ze beiden even slecht.
Bullshit natuurlijk want Ajax zou maar wat graag Robben op links hebben en Henry op rechts hebben die er 25 per jaar inleggen en maar 10 per jaar afgeven.

Perez is gewoon 5 klasse beter dan Babel op linksbuiten. Maar op die manier lukt het waarschijnlijk nog wel om zo'n klassevoetballer als Perez te vermoorden
pi_32537230
Perez is dan wel een zeer goede speler, maar niet de linksbuiten die we zoeken. Ajax moet eerder op zoek naar buitenspelers van het kaliber Gronkjaer en Wilhelmsson.
pi_32537343
Als Ajax 433 wil blijven spelen wel. Maar ik hoop toch zo dat ze het susteem eens omgooien...
pi_32537373
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

amstelcup is echt alleen op SBS
Het is ook niet de Amstelcup maar de Gatorade cup:
http://www.voetbal.nl/gatoradecup.html
pi_32537382
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Als Ajax 433 wil blijven spelen wel. Maar ik hoop toch zo dat ze het susteem eens omgooien...
Dat moet inderdaad eerst duidelijk worden vastgesteld, wil je uberhaupt beginnen met het kopen van spelers.
pi_32537733
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:43 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Bullshit natuurlijk want Ajax zou maar wat graag Robben op links hebben en Henry op rechts hebben die er 25 per jaar inleggen en maar 10 per jaar afgeven.
Robben speelt maar 5 wedstrijden per jaar
pi_32537744
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat moet inderdaad eerst duidelijk worden vastgesteld, wil je uberhaupt beginnen met het kopen van spelers.
reken maar op 4-3-3 hoor.
pi_32537761
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat is toch allang vastgestelde door de elfde colonne?
pi_32537767
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:01 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

reken maar op 4-3-3 hoor.
Dat zal het inderdaad wel zijn, en dan zou ik niet voor Perez kiezen.
pi_32538089
Altijd de eerste, kampioenen, en door niemand te verslaan

AAAAAAAAAAAJAX
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32538235
Mag ik nou lekker partijdig weer uit mijn dakkie gaan en even uitschreeuwen:

AAAAJJJJAAAAXXX!!!!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32538239
Ole oleeeee ole oleeee .

ÁJÁX!
pi_32538264
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef golfer het volgende:

AAAAJJJJAAAAXXX!!!!
Nee, gedraag je kutuser .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32538268
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef golfer het volgende:

AAAAJJJJAAAAXXX!!!!
Dat deed je toch altijd al?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32538288
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

In Southern Sun
pi_32538295
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:

Inderdaad. Er is niet veranderd aan mijn voorliefde voor AAAAAJAX.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32539054
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Perez is dan wel een zeer goede speler, maar niet de linksbuiten die we zoeken. Ajax moet eerder op zoek naar buitenspelers van het kaliber Gronkjaer en Wilhelmsson.
Onze Deense vriend was weliswaar snel, maar kon ook geen voorzet geven hoor...
pi_32539470
En ook niet blijven staan
pi_32539974
quote:
Porto: 'Met andere coach waren we al geplaatst'

24/11/2005 15:56

Co Adriaanse heeft een flinke aanval op zijn positie moeten incasseren. Lourenço Pinto, lid van de Raad van Toezicht van FC Porto en vertrouwensman van voorzitter Pinto da Costa, geeft de Nederlandse coach de schuld voor het uitblijven van succes in de Champions League.
'Het is overduidelijk dat het bestuur verschillende spelers van buitengewoon goede kwaliteit heeft aangekocht. Zij zijn in staat om deze groep makkelijk of in ieder geval met moeite te winnen', vertelde Pinto op Radio Renascença. 'De club mag simpelweg niet in een situatie als de huidige verkeren.'

Porto staat na vijf speeldagen op de vierde en laatste plaats in Groep H. Met nog één duel te gaan moeten de Portugezen zelf uit tegen FC Artmedia Bratislava winnen, terwijl Glasgow Rangers niet mag winnen tegen Internazionale. Alleen dan overleeft Porto de groepsfase van de Champions League.

'Porto heeft een fout gemaakt door Adriaanse te contracteren. Met een andere trainer had Porto zich al lang geplaatst voor de achtste finale. (...) Deze Hollander is niet de man voor Porto. Hij is niet in staat om de ploeg de successen te bezorgen die wij verlangen. (...) Porto heeft de juiste spelers weten te strikken maar faalde met het zoeken naar een coach in Nederland.'

Pinto begrijpt er ook niets van dat Adriaanse weinig gebruikt maakt van spits Benni McCarthy. 'Ik snap veel van zijn beslissingen niet. Bijvoorbeeld om McCarthy op de bank te houden terwijl het gelijk staat tegen een ploeg als Glasgow Rangers, die duidelijk veel slechter is. (...) Ik heb geen idee waarom hij hem niet inzet. Adriaanse's handelwijze is me in geen enkel duel bevallen.'
En het zagen aan de poten is alweer begonnen...
pi_32540054
Daar zijn ze in dat soort landen zo ontzettend goed in . . . . .
Gun die man wat tijd
pi_32540151
Zullen we dan maar?

DANNY GA NAAR HUIS< DANNY GA NAAR HUIS< DANNY DANNY DANNY GA NAAR HUISSSSS

want het is het einde van een werkdag, tot morgen !
  donderdag 24 november 2005 @ 16:33:28 #54
82589 S-Two
barba macacu
pi_32540433
Jammer dat de topics zo snel gaan, en de helft alleen maar geneuzel is over transfers die wellicht zouden komen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32540517
AJAAAAAAAAAX
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32540573
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef S-Two het volgende:
Jammer dat de topics zo snel gaan, en de helft alleen maar geneuzel is over transfers die wellicht zouden komen
En de andere helft is slap gelul over de opstelling...
Dan maar liever het transfernieuws hoor...
In Southern Sun
  donderdag 24 november 2005 @ 16:41:57 #57
82589 S-Two
barba macacu
pi_32540652
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En de andere helft is slap gelul over de opstelling...
Dan maar liever het transfernieuws hoor...
Ja okay, maar in het vorige topic heb ik 6x een persbericht voorbij zien komen over Stam en Landzaat, terwijl het daar 18 topics geleden ook al over ging.
  donderdag 24 november 2005 @ 16:44:34 #58
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32540729
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef S-Two het volgende:
De ajax-topics worden sowieso alleen maar gevuld met 'geneuzel"!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32540796
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef fernando_redondo het volgende:
En ook niet blijven staan
Daar zijn er wel meer van....
pi_32540898
Niet die ook nog homo zijn
  donderdag 24 november 2005 @ 16:50:16 #61
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32540904
AJAX!!!!!!!!!!
pi_32540976
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Niet die ook nog homo zijn
Zoals ik Farfan bij tijd en wijle naar VoH zie lonken......
  donderdag 24 november 2005 @ 16:56:49 #63
82589 S-Two
barba macacu
pi_32541078
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:44 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

De ajax-topics worden sowieso alleen maar gevuld met 'geneuzel"!
Of met posts van supporters van andere clubs die liever hier "hangen" ?
  donderdag 24 november 2005 @ 16:59:35 #64
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32541162
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef S-Two het volgende:
Of met posts van supporters van andere clubs die liever hier "hangen" ?
Of met neuzen die lekker happen op commentaar van supporters van andere clubs!

Kijk, zo krijgen we de topics wel vol!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 24 november 2005 @ 17:00:06 #65
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32541178
Als Utrecht zondag met het mes tussen de tanden speelt, dan kan het wel eens moeilijk worden voor ajax. Desondanks denk ik dat het een gelijk opgaande wedstrijd zal worden wat eindigt in een gelijkspel, 1-1 ofzo...
A.M.A.B
  donderdag 24 november 2005 @ 17:04:33 #66
82589 S-Two
barba macacu
pi_32541299
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:59 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Of met neuzen die lekker happen op commentaar van supporters van andere clubs!

Kijk, zo krijgen we de topics wel vol!
Ach, je moet wat he als je club niet meer europees speelt

hap hap
  donderdag 24 november 2005 @ 17:12:46 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32541524
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:00 schreef Cart_man het volgende:
Als Utrecht zondag met het mes tussen de tanden speelt, dan kan het wel eens moeilijk worden voor ajax. Desondanks denk ik dat het een gelijk opgaande wedstrijd zal worden wat eindigt in een gelijkspel, 1-1 ofzo...
Thuis tegen Feyenoord schitterde Robin Nelisse tegen zijn oude club, zou Dave v/d Bergh of Darl Douglas komende zondag kunnen schitteren tegen Ajax? Ik denk het niet, een afgetekende ruime overwinning.
pi_32541682
Als het maar over Ajax gaat toch?
Get woke, go broke!
pi_32541908
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Thuis tegen Feyenoord schitterde Robin Nelisse tegen zijn oude club, zou Dave v/d Bergh of Darl Douglas komende zondag kunnen schitteren tegen Ajax? Ik denk het niet, een afgetekende ruime overwinning.
Dat is wel heel erg positief. Zeker gezien het Utrecht uit is.....
Porcupine Tee - Normal
pi_32541959
Rellen tussen boro en supporters van Ajax in Amsterdam? Weet iemand er meer van.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 24 november 2005 @ 17:51:05 #71
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32542550
We hebben een A
We hebben een J
We hebben een A
We hebben een X

We hebben AJAX!!!!!!
Jawel, je keek.
pi_32542625
Zal best nog eens lastig kunnen worden zondag .
* JaWi present
slettebak [@] gmail.com
pi_32542699
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:27 schreef SoA-Holic het volgende:
Rellen tussen boro en supporters van Ajax in Amsterdam?
Neuh.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 24 november 2005 @ 17:57:04 #74
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32542726
quote:
Rellen tussen boro en supporters van Ajax in Amsterdam? Weet iemand er meer van.
Gezellig.
A.M.A.B
pi_32543216
quote:
Hoe kom je daarbij?
  donderdag 24 november 2005 @ 19:02:49 #76
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32544300

tvp
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32545091
AJAX

gewoon winnen van Utrecht
pi_32545192
Ja, we kunnen ons natuurlijk echt niets meer permitteren in de HCE...

"Elke wedstrijd is een finale *snif* .
Get woke, go broke!
  donderdag 24 november 2005 @ 20:01:33 #79
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_32545959
wanneer is de CL finale?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_32546063
quote:
24/11/2005 - Kluivert: kans op transfer naar Ajax erg klein
(Gepost door RvN)

In een interview in Voetbal International sluit Patrick Kluivert een overgang naar Ajax niet uit, maar hij acht de kans wel 'erg klein'. 'Ik speel net bij valencia. Heb hier voor drie jaar getekend, dan zou het raar zijn als ik in de winterstop al naar Ajax ga. Ik weet dat ze me volgen en die belangstelling streelt me. Ik vind het ook een eer. Ajax zal altijd mijn club blijven, dat gevoel raak ik nooit meer kwijt. Maar ik wil nog een paar jaar in Spanje spelen.'
  donderdag 24 november 2005 @ 20:15:46 #81
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32546362
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef The_Hives het volgende:
wanneer is de CL finale?
Meestal 21 mei toch?
pi_32546474
17 mei.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 24 november 2005 @ 20:25:48 #83
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32546658
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:05 schreef Radegast het volgende:

[..]
Kan Nashje z'n sig weer aanpassen
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32547169
Ben benieuwd zondag.. Zal nog een lastige kluif worden, maar wie weet.. Ik hoop elke week weer op de totale ommekeer
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_32547577
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:25 schreef D1 het volgende:

[..]

Kan Nashje z'n sig weer aanpassen
Heb 'm al aangepast sinds dinsdag . Maar Patrick blijft speciaal.
pi_32547898
Een echte Ajacied, Patje
Porcupine Tee - Normal
pi_32548275
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef The_Hives het volgende:
wanneer is de CL finale?
Die staat al in m'n agenda idd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32548682
Ajax
  donderdag 24 november 2005 @ 21:58:40 #89
82589 S-Two
barba macacu
pi_32549570
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:05 schreef Radegast het volgende:

[..]
Dat stuk over Kluivert was natuurlijk wel te verwachten, ik hoop alleen dat hij nog wel voor Ajax wil spelen (over een jaar ofso )
pi_32549794
quote:
Op donderdag 24 november 2005 18:18 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Hoorde ik van een az'ert. Maar blijkt dus niks van waar te zijn. Broodje aap verhaal dus, excuses
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_32549859
Ajax Amsterdam

Mooiste club van de wereld. Vroeger, nu en voor altijd!
Houd van een lijntje.
pi_32550960
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:58 schreef S-Two het volgende:

[..]

Dat stuk over Kluivert was natuurlijk wel te verwachten, ik hoop alleen dat hij nog wel voor Ajax wil spelen (over een jaar ofso )
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ie ooit nog in het shirt van Ajax te zien is.
quote:
Ajax zal altijd mijn club blijven, dat gevoel raak ik nooit meer kwijt. Maar ik wil nog een paar jaar in Spanje spelen.
Vooral uit dit stukje spreken toch woorden dat ie ooit nog wel terug wil komen naar Amsterdam.
pi_32551287
Straks reportage over het slechtste Ajax jaar ooit, en het seizoen 64-65

Op Studio Sport
Houd van een lijntje.
pi_32552180
Beetje magere repo
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32552463
Het einde was anders wel hoopvol
Houd van een lijntje.
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:59:39 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32555240
Ik zie Kluivert graag in Ajax-shirt, maar hij is al rond de 30 en ondanks z'n grote klasse is 't natuurlijk geen leiderstype. Dus als 'ie nog 2 of 3 jaar in Spanje wil ballen, dan hoop ik eigenlijk dat we hem tegen die tijd niet eens meer nodig zouden hebben eigenlijk.

Kluivert is de ideale man, nu. Nu hebben we zo iemand nodig. Is het niet om zelf te schitteren, dan is het wel om jongens als Babel en Rosenberg aan de hand te nemen. Want met alle respect voor Anastasiou, ik zou zelf ook lachen als ik als jonge Ajacied naar een Roda-speler op z'n retour (het spijt me, zo zie ik 'm nog steeds) zou moeten luisteren.
pi_32555358
Hup Ajax hup!
  vrijdag 25 november 2005 @ 01:07:24 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32555439
quote:
Scheringa: Ajax moet stoppen onrust te stoken in selectie AZ
In het eredivisiejournaal van talpa liet AZ voorzitter Dirk Scheringa weten zich te irriteren aan de manier waarop Ajax de laatste tijd onrust stookt in de selectie van AZ. Volgens Scheringa laat Ajax steeds weer nieuwe namen lekken van spelers van AZ in wie de club interesse zou hebben of wie op schaduwlijstjes van de club zouden staan. Volgens Scheringa levert dat veel onrust op.

Tuurlijk, Ajax laat maar lekken en maar lekken. Niemand gaat in interviews in op namen of uberhaupt op het transferbeleid, maar er wordt zo erg gelekt joh.

Ik denk dat Martin van Geel maar eens onder een alias nog wat meer naampjes moet droppen. Landzaat, Perez, Schaars, Mathijsen, Vlaar. Misschien dat we Opdam ook maar even moeten halen. Ze willen allemaal graag komen, dus laat ze maar even in de stress raken in Alkmaar.

Scheringa
pi_32555534
Een speler die misschien 130 minuten gespeeld heeft in het eerste van Valencia die Van Basten gaat liggen afzeiken past inderdaad prima bij Ajax

Sneijder zal vast zijn beste vriendje worden
  vrijdag 25 november 2005 @ 01:27:18 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32555809
Lekker stemmingmakende post ja. Het spijt me, maar het al dan niet van Basten afzeiken zal mij een worst wezen. 130 minuten spelen door blessures is met name vanwege de blessures iets waar je je zorgen over zou kunnen maken mocht hij teveel kosten.

Maar de kwaliteit die hij in zich heeft, en die hij zelfs af en toe heeft laten zien bij zowel Newcastle als in de minuten bij Valencia, die is gewoon van harte welkom bij Ajax.

En misschien kan 'ie daardoor ook weer vriendjes maken met Marco. Samen golfen in Noordwijk ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')