quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Zondag even drie punten ophalen in de Domstad, heb er zin in. Wij zijn Ajax, altijd de beste!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:01 schreef mvg het volgende:
[..]
..............
Die 3 punten kan je wel vergeten.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ie 3ptn gaan gewoon mee naar Amsterdam net zoals vorig jaar...Want wij zijn AJAX , nog steeds de beste..
Ksst, ga jij even een ander topique verzieken ja?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:56 schreef Robar het volgende:
De kans dat rood-wit kampioen wordt acht ik erg groot . . . .
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ksst, ga jij even een ander topique verzieken ja?
quote:Scheringa: 'Ajax zaait veel onrust bij ons'
Donderdag 24 november, door SV, Amsterdam, 23.43u GMT+01.00, Talpa
AZ-voorzitter Dirk Scheringa vindt dat Ajax veel irriaties veroorzaakt bij onder andere zijn club, omdat de Amsterdammers volgens de preses namen van gescoute spelers laat lekken.
Afgelopen weken vielen de namen van Danny Landzaat, Joris Mathijsen, Kenneth Perez en Ron Vlaar als mogelijke aankopen voor Ajax bij AZ. 'Dat zaait onrust bij ons. Ajax moet voorkomen dat dit uitlekt', aldus Scheringa in het Talpa-journaal.
Kennenlijk neemt de preses de geruchten wel erg hoog op. Ajax heeft nooit en te nimmer bevestigd dat de club interesse heeft in bijvoorbeeld Matthijsen en Perez. De DSB-topman is tevens nog steeds geirriteerd over de wijze waarop Martin van Geel is weggegaan: 'Dat was niet netjes van hem'.
Hij zou juist trots moeten zijn dat een topclub geinteresseerd is in zijn spelersquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef superjoden het volgende:
[..]
Hij zou juist trots moeten zijn dat een tobclub geinteresseerd is in zijn spelers![]()
De manier waarop jij probeert lollig te zijn begint nu toch echt zielige vormen aan te nemen . . .quote:
Rotterdamse humor, om te gillenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef Robar het volgende:
[..]
De manier waarop jij probeert lollig te zijn begint nu toch echt zielige vormen aan te nemen . . .
quote:
Ik probeer helemaal niet lollig te zijn...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef Robar het volgende:
[..]
De manier waarop jij probeert lollig te zijn begint nu toch echt zielige vormen aan te nemen . . .
Dan is het nog zieliger als je naar jullie eigen prestaties kijktquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet lollig te zijn...
Ik heb het niet over onze prestaties...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan is het nog zieliger als je naar jullie eigen prestaties kijkt![]()
Daar kan je heel kort over zijn... die zijn er nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik heb het niet over onze prestaties...
Het zou grappig zijn, wanneer dit op waarheid berustte. Maar dat doet het niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar kan je heel kort over zijn... die zijn er niet
Vluchtgedrag... Trouwens: Hiddink weg bij Pisvee?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn, wanneer dit op waarheid berustte. Maar dat doet het niet.
Was gezellig, moet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |