quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Zondag even drie punten ophalen in de Domstad, heb er zin in. Wij zijn Ajax, altijd de beste!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:01 schreef mvg het volgende:
[..]
..............
Die 3 punten kan je wel vergeten.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ie 3ptn gaan gewoon mee naar Amsterdam net zoals vorig jaar...Want wij zijn AJAX , nog steeds de beste..
Ksst, ga jij even een ander topique verzieken ja?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:56 schreef Robar het volgende:
De kans dat rood-wit kampioen wordt acht ik erg groot . . . .
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ksst, ga jij even een ander topique verzieken ja?
quote:Scheringa: 'Ajax zaait veel onrust bij ons'
Donderdag 24 november, door SV, Amsterdam, 23.43u GMT+01.00, Talpa
AZ-voorzitter Dirk Scheringa vindt dat Ajax veel irriaties veroorzaakt bij onder andere zijn club, omdat de Amsterdammers volgens de preses namen van gescoute spelers laat lekken.
Afgelopen weken vielen de namen van Danny Landzaat, Joris Mathijsen, Kenneth Perez en Ron Vlaar als mogelijke aankopen voor Ajax bij AZ. 'Dat zaait onrust bij ons. Ajax moet voorkomen dat dit uitlekt', aldus Scheringa in het Talpa-journaal.
Kennenlijk neemt de preses de geruchten wel erg hoog op. Ajax heeft nooit en te nimmer bevestigd dat de club interesse heeft in bijvoorbeeld Matthijsen en Perez. De DSB-topman is tevens nog steeds geirriteerd over de wijze waarop Martin van Geel is weggegaan: 'Dat was niet netjes van hem'.
Hij zou juist trots moeten zijn dat een topclub geinteresseerd is in zijn spelersquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef superjoden het volgende:
[..]
Hij zou juist trots moeten zijn dat een tobclub geinteresseerd is in zijn spelers![]()
De manier waarop jij probeert lollig te zijn begint nu toch echt zielige vormen aan te nemen . . .quote:
Rotterdamse humor, om te gillenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef Robar het volgende:
[..]
De manier waarop jij probeert lollig te zijn begint nu toch echt zielige vormen aan te nemen . . .
quote:
Ik probeer helemaal niet lollig te zijn...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef Robar het volgende:
[..]
De manier waarop jij probeert lollig te zijn begint nu toch echt zielige vormen aan te nemen . . .
Dan is het nog zieliger als je naar jullie eigen prestaties kijktquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet lollig te zijn...
Ik heb het niet over onze prestaties...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan is het nog zieliger als je naar jullie eigen prestaties kijkt![]()
Daar kan je heel kort over zijn... die zijn er nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik heb het niet over onze prestaties...
Het zou grappig zijn, wanneer dit op waarheid berustte. Maar dat doet het niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar kan je heel kort over zijn... die zijn er niet
Vluchtgedrag... Trouwens: Hiddink weg bij Pisvee?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn, wanneer dit op waarheid berustte. Maar dat doet het niet.
Was gezellig, moet werken.
?? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Vluchtgedrag... Trouwens: Hiddink weg bij Pisvee?
Lijkt me dat je dat weet als je bij een club in Nederland komt... Misschien is het wat als opvolger van Ferguson?quote:Guus Hiddink zinspeelt op vertrek bij PSV
Na het slechte resultaat tegen Schalke 04 heeft Guus Hiddink een aanwijzing gegeven dat zijn toekomst mogelijk niet bij PSV ligt.
Hiddink heeft er geen trek meer in elk jaar weer te moeten bouwen aan een nieuwe ploeg. De Achterhoeker, die ook als technisch directeur werkt in Eindhoven, wil een vast plaatsje in de (Europese) top.
'Ik vind dat dit PSV het gezien de omstandigheden goed doet. Maar ik wil niet continu opbouwen', tekende het AD op uit de mond van Hiddink na de 3-0 nederlaag in Gelsenkirchen. 'Op een gegeven moment wil ik ook een tijdje in de top blijven hangen.'
Hoewel Hiddink later zijn woorden afzwakte, voedt deze opmerking de twijfels over een langer verblijf in Eindhoven. De Achterhoeker wil smeden aan een ploeg die de Europese top moet kunnen bestormen en niet elk jaar wordt uitgehold door het vertrek van de toppers.
Maar het lot van een club als PSV is dat het niet kan opboksen tegen de rijke Europese clubs en dus elk jaar rekening moet houden met het vertrek van z'n beste spelers. En dat betekent dat Hiddink als PSV-trainer elk jaar weer moet bouwen aan een nieuwe ploeg.
Hij wil naar een Europese topclubquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:24 schreef superjoden het volgende:
Wat hebben wij daarmee te maken dat Hiddink evt. vertrekt?
Maar ajax wil hem nietquote:
dan is het weer logischquote:
en als een speler weg wil houd je hem toch niet tegen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lijkt mij ook moeilijk. Ajax zou ook niet lang zijn topspelers vast kunnen houden. Zeker niet zolang het commerciele belang boven het sportieve belang staat
Als Ajax Hiddink zou kunnen contracteren, slaan ze echt een dubbelslag eerste klas. Dus ze zouden dom zijn dat niet te doen.quote:
En hem ook TD maken, heb je dat gezeik ook niet meer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Ajax Hiddink zou kunnen contracteren, slaan ze echt een dubbelslag eerste klas. Dus ze zouden dom zijn dat niet te doen.
Ja als het zo gaat als toen, dan zitten er weer 3 CL's aan te komenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Het einde was anders wel hoopvol
Over 7 jaar jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja als het zo gaat als toen, dan zitten er weer 3 CL's aan te komen![]()
Geduld is een schone zaakquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Worden we wel vanaf volgend seizoen 3 keer achter elkaar kampioen, en komt er eerst nog een verloren CL finale aan
Het zit Markus Rosenberg ook niet mee, hoop dat 2006 hem meer geluk brengt.quote:Rosenberg mist 'big deal' met Bikkembergs
Donderdag 24 november, door SV, Amsterdam, 21.04u GMT+01.00, Expressen
Markus Rosenberg dacht even met het uiterst populaire modeconcern Dirk Bikkembergs in zee te gaan, maar zag een miljoencontract alsnog in rook opgaan.
Dit meldt de Zweedse krant Expressen. De 23-jarige Rosenberg, die een zwak heeft voor modieuze kleding, heeft een flinke aanbieding van Bikkembergs naast zich neer moeten leggen, omdat zijn huidige schoeiselcontract met Puma het niet toe staat. Rosenberg moest dan poseren voor Bikkembergs.
'Een verbintenis met Bikkembergs zou competitie met Puma opleveren', verklaart zaakwaarnemer Martin Dahlin in de krant. Rosenberg is ervan overtuigd dat in de toekomst zijn droomcontract met een kledingsponsor nog komt. (foto: Olle Sporong)
Dit is wel het laatste wat ik vervelend voor hem vind.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het zit Markus Rosenberg ook niet mee, hoop dat 2006 hem meer geluk brengt.
Dat valt nou ook wel weer mee. Hij speelt bij Ajax, de mooiste club ter wereld, verdient bakken met geld en heeft nog een leuke kop ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het zit Markus Rosenberg ook niet mee, hoop dat 2006 hem meer geluk brengt.
Ach man, "jullie" zaten net zo te janken toen Hiddink interesse had in De Jong en Van der Vaart. Hypocriet hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Scheringa moet niet zo kinderlijk janken.. welkom in de wereld van het PROF voetbal...
Twee topclubs onderling is heel wat anders. AZ is normaal gesproken geen directe concurrent dus een scheve vergelijking.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach man, "jullie" zaten net zo te janken toen Hiddink interesse had in De Jong en Van der Vaart. Hypocriet hoor.
toen was het hiddink en geen roddel. Ik heb nog niemand van ajax openlijk horen praten over welke speler van AZ dan ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach man, "jullie" zaten net zo te janken toen Hiddink interesse had in De Jong en Van der Vaart. Hypocriet hoor.
en Trabelsi en Pienaar. Het spijt me, maar dat is toch wel even wat anders. Van Ajax naar PSV is tijdens deze momentopname wellicht een kleine stap vooruit, maar over het algemeen wanneer je bij Ajax zit is PSV geen vooruitgang en vice versa. Dan liggen de zaken even anders. Spelers overnemen van AZ stel ik gelijk aan spelers overnemen van Heerenveen, Roda JC, Willem II en andere clubs van dat kaliber. Een hele goede subtopper met een flinke uitschuiver naar boven op z'n tijd, maar zeker geen concurrent van Ajax, PSV en Feyenoord. Ja, EN Feyenoord ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Probleem is dat bij ajax een systeemverandering uit den boze is....quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Ajax Hiddink zou kunnen contracteren, slaan ze echt een dubbelslag eerste klas. Dus ze zouden dom zijn dat niet te doen.
Klein verschil: Nigel en VdV hadden al meerdere malen aangegeven absoluut niet naar PSV te willen. In dat geval is de interesse een ordinaire poging tot het veroorzaken van onrustquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik snap die kerel niet, hoe durft hij dat te zeggenquote:Scheringa hekelt handelwijze Ajax
Geldschieter en voorzitter Dirk Scheringa liet gisteren in het Eredivisiejournaal weten zich aan de handelwijze van Ajax te ergeren. Volgens hem zorgen de Amsterdammers alleen maar voor onrust in de selectie en wordt er geen woord bij daad gevoegd. De Amsterdammers hebben volgens Scheringa interesse in Vlaar, Perez, Landzaat en Mathijsen.
“Het is enorm irritant dat één van onze grootste concurrenten continu onrust stookt in onze selectie. Het wordt tijd dat Ajax zelf spelers gaat scouten en niet voortdurend op onze spelers aast,” aldus de voorzitter.
Vooral in oud-technisch directeur Martin van Geel is hij zeer teleurgesteld. Afgelopen zomer maakte hij de overstap van AZ naar Amsterdam en hij is nu verantwoordelijk voor het halen van nieuwe spelers. Hij zou zijn oude club meer moeten respecteren en niet voor zoveel onrust moeten zorgen.
Dat zou zeer knap zijn natuurlijk. Tevens de redding van Blind.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:17 schreef M0NTANA het volgende:
Vorig seizoen voor het eerst sinds vijf (?) jaar weer eens gewonnen in Nieuw Galgenwaard, komende zondag gaan we gewoon wéér winnen in de Domstad.
En het blijft scouten btw, of je dat nu in Zuid Amerika of in Alkmaar doetquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik snap die kerel niet, hoe durft hij dat te zeggen.
Idd ik snap hem ook niet. Er is totaal geen sprake van concurentie, want ze staan na 1/3 van de competitie al 8 punten los van ajaks.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sterker nog, Hiddink voelt zichzelf te groot om te buigen voor een systeem, lijkt me. Dat is iemand die zelf alle macht en controle in handen wil hebben, anders zint 't 'm niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Probleem is dat bij ajax een systeemverandering uit den boze is....
Dus denk niet dat Hiddink significant betere reultaten zal halen..
*hap*quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Idd ik snap hem ook niet. Er is totaal geen sprake van concurentie, want ze staan na 1/3 van de competitie al 8 punten los van ajaks.
Hypocriete hond, loopt zelf steeds op Ajax af te geven door te zeggen dat het de grootste concurrent is en dat de supporters er een hekel an hebben. De helft van z'n selectie heeft een Ajax verleden en de andere helft wil voor Ajax spelen. Kortzichtige hond.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Thomas Vermaelen drie jaar langer Ajacied
25/11/2005 16:06
Ajax en Thomas Vermaelen hebben elkaar gevonden in een nieuw contract, dat de Belgische verdediger tot medio 2010 in Amsterdam houdt.
Vermaelen (20), die nog een verbintenis had voor twee jaar, is sinds 2003 in dienst van Ajax. In februari 2004 maakte de Belgische jeugdinternational tegen FC Volendam zijn debuut in de Amsterdamse hoofdmacht.
Halverwege vorig seizoen werd Vermaelen verhuurd aan RKC Waalwijk. De verdediger groeide in Waalwijk uit tot vaste waarde en verdiende zo ook een nieuwe kans bij Ajax. In Amsterdam kwam hij dit seizoen tot zes officiële wedstrijden.
Vóór Ajax speelde Vermaelen voor Germinal Ekeren, dat later overging in de fusieclub Germinal-Beerschot.
Amenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:49 schreef twi het volgende:
[..]
en Trabelsi en Pienaar. Het spijt me, maar dat is toch wel even wat anders. Van Ajax naar PSV is tijdens deze momentopname wellicht een kleine stap vooruit, maar over het algemeen wanneer je bij Ajax zit is PSV geen vooruitgang en vice versa. Dan liggen de zaken even anders. Spelers overnemen van AZ stel ik gelijk aan spelers overnemen van Heerenveen, Roda JC, Willem II en andere clubs van dat kaliber. Een hele goede subtopper met een flinke uitschuiver naar boven op z'n tijd, maar zeker geen concurrent van Ajax, PSV en Feyenoord. Ja, EN Feyenoord ja.
Goed nieuws, ik vind hem dit seizoen erg sterk spelen!quote:
quote:Boro-fans neergestoken in Amsterdam
Een fan van Middlesbrough is vandaag het slachtoffer geworden van een steekpartij. De supporter is aan zijn verwondingen overleden. Daarnaast werd ook een andere Engelse supporter neergestoken, maar hij overleefde de ramp wel.
Gisteravond ging Middlesbrough nog op bezoek bij AZ, een duel dat eindigde in een 0-0 gelijkspel waardoor de Engelsen doorgaan naar de derde ronde van het Uefa Cup-toernooi. Duizenden supporters van Middlesbrough waren waren overgekomen vanuit Engeland om de wedstrijd te volgen.
Waarom staat dat hier? Er is wel meer nieuws over Amsterdam, maar dat hoort in dat nieuws-forum, niet in een Ajax topic.quote:
en je bron is?quote:
Ben ik wel welkom, twitje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef twi het volgende:
[..]
*hap*
En nu weer lekker terug naar je eigen topic
Jij altijd.quote:
Komt van AT5. Staat niets over Middlesbrough en al helemaal niet over Ajax. On topic dus weer!quote:Britse toerist doodgestoken
Een Britse toerist is in de nacht van donderdag op vrijdag bij een steekpartij om het leven gekomen. Een tweede man, ook een Brit, raakte zwaargewond. De twee kwamen rond 03.00 uur uit een café in de Warmoesstraat en liepen naar de Oudezijdsarmsteeg. Daar bood een man drugs aan, maar de Britten gingen hier niet op in. Er ontstond ruzie waarbij de dealer op de toeristen instak. De dader vluchtte daarop richting Oudezijds Voorburgwal. De politie zoekt getuigen: mogelijk zat de jas van de dader onder het bloed. Ook de taxichauffeur die de dader zag vluchten, wordt verzocht te bellen: 0900-8844.
Dan nog heeft het niks met voetbal te maken, laat dat soort berichten maar mooi lopen in het vervolg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ow ik hoorde op verschillende forums dat het door ajax supporters is gepleegd.
Misschien houdtie ook wel van Marrokaanse jongetjes. Wellicht dat Aissatti en Afellay 'm van een probleem af kunnen helpen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef cultheld het volgende:
Heitinga kun je beter naar de seksuoloog sturen.
Als het voetbal gerelateerd is, dan heeft het zeker wel met voetbal te maken...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan nog heeft het niks met voetbal te maken, laat dat soort berichten maar mooi lopen in het vervolg.
Waarom moet je mijn clubvoorkeur er nou weer bij halen? Ik hoop voor je dat je geen verpleger bent, want de verbanden die jij legt, lijken van Mars te komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:54 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien houdtie ook wel van Marrokaanse jongetjes. Wellicht dat Aissatti en Afellay 'm van een probleem af kunnen helpen.
VI.nlquote:
Thomas Vermaelen drie jaar langer Ajacied
25/11/2005 16:06
Ajax en Thomas Vermaelen hebben elkaar gevonden in een nieuw contract, dat de Belgische verdediger tot medio 2010 in Amsterdam houdt.
Vermaelen (20), die nog een verbintenis had voor twee jaar, is sinds 2003 in dienst van Ajax. In februari 2004 maakte de Belgische jeugdinternational tegen FC Volendam zijn debuut in de Amsterdamse hoofdmacht.
Halverwege vorig seizoen werd Vermaelen verhuurd aan RKC Waalwijk. De verdediger groeide in Waalwijk uit tot vaste waarde en verdiende zo ook een nieuwe kans bij Ajax. In Amsterdam kwam hij dit seizoen tot zes officiële wedstrijden.
Vóór Ajax speelde Vermaelen voor Germinal Ekeren, dat later overging in de fusieclub Germinal-Beerschot.
Amstel Cup Sportdrankjes cupquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
waarom speelt ajax tegen fc eindhoven![]()
Voorbereiding op volgend seizoenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
waarom speelt ajax tegen fc eindhoven![]()
Jij zei A, dan vond ik het vrij onbeschoft om geen B te zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:Waarom moet je mijn clubvoorkeur er nou weer bij halen? Ik hoop voor je dat je geen verpleger bent, want de verbanden die jij legt, lijken van Mars te komen.
hahaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn clubvoorkeur er nou weer bij halen? Ik hoop voor je dat je geen verpleger bent, want de verbanden die jij legt, lijken van Mars te komen.
Tsja.....quote:Ajax contracteert Michael Krohn-Dehli
Amsterdam, 25 november 2005
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Michael Krohn-Dehli (22) over een nieuw contract. Het contract loopt van 1 juli 2006 tot en met 30 juni 2009.
De in Kopenhagen geboren Krohn-Dehli speelt op het moment bij RKC Waalwijk en is aan het einde van het huidige voetbalseizoen transfervrij. De Deen stond van juli 2000 tot en met juni 2004 bij Ajax onder contract en speelde in de A1 en Jong Ajax. In het seizoen 2003-2004 speelde Krohn-Dehli 16 keer met Jong Ajax en won de ploeg het kampioenschap onder leiding van trainersduo Van ’t Schip en Van Basten.
Voordat Michael Krohn-Dehli naar Ajax kwam in 2000 speelde hij bij Deense clubs Rosenhoj, Hvidovre en Brøndby.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:00 schreef twi het volgende:
Krohn-Dehli...tsja...Blind zal 'm wel kennen. Maar bij RKC speelt 'ie niet, geblesseerd ofzo? Of zit 'ie daar gewoon op de bank?
quote:Ajax haalt Krohn-Dehli weer op bij RKC
25/11/2005 18:48
Ajax haalt Michael Krohn-Dehli terug naar Amsterdam. De Deen zal komende zomer RKC Waalwijk transfervrij verlaten voor de Amsterdamse club.
Krohn-Dehli kwam vrijdag met Ajax tot een akkoord over een contract, dat hem van 1 juli 2006 tot medio 2009 aan de Amsterdamse club bindt. Momenteel staat de aanvallende middenvelder nog onder contract bij RKC, dat hem in de zomer van 2004 had overgenomen van Ajax en tot en met juni 2006 had vastgelegd.
Dit seizoen kwam de 22-jarige Krohn-Dehli nog niet in actie vanwege een knieblessure. Vorig seizoen speelde hij 31 duels en scoorde hij twee keer voor de Waalwijkers.
Krohn-Dehli stond van 2000 tot 2004 al op de loonlijst van Ajax, dat hem had opgepikt in Denemarken, waar hij speelde bij Rosenhoj, Hvidovre en Brøndby IF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |