mwah, dat is geen slecht alternatiefquote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef leonieke het volgende:
Ik vind er eigenlijk niets bijzonders aan
Geef mij maar een plak côte d'or![]()
Pralinequote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef leonieke het volgende:
ook lekker iddquote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef leonieke het volgende:
Idd!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:17 schreef Shivo het volgende:
Foie gras zou verboden moeten worden. Fransen doen het wat dat betreft net zo slecht als de Spanjaarden met hun stierenvechten.
En die fransen hebben ook nog eens stierenvechten... dus de fransen zijn dubbelfout!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:17 schreef Shivo het volgende:
Foie gras zou verboden moeten worden. Fransen doen het wat dat betreft net zo slecht als de Spanjaarden met hun stierenvechten.
Ja maar in de chocolade industrie zijn dan weer slaven aan het werk. Dus ook geen chocola ajbquote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef leonieke het volgende:
Ben je GEK???quote:Op woensdag 23 november 2005 15:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja maar in de chocolade industrie zijn dan weer slaven aan het werk. Dus ook geen chocola ajb
Da's nie, da's allemaal kinderwerk in China.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en geen kleding, allemaal kinderwerk in bangladesh
Flauwekul.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:17 schreef Shivo het volgende:
dan hebben ze dat de laatste 5 jaar verplaatst en gewijzigd.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Da's nie, da's allemaal kinderwerk in China.
in Bangladesh maken ze IKEA spullen
Ja hoor, iedereen als vanouds, uhh Adam en Evaquote:Op woensdag 23 november 2005 15:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en geen kleding, allemaal kinderwerk in bangladesh
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, iedereen als vanouds, uhh Adam en Eva
iiii vreemd volk, engquote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
volgende keer maar weer een neutralere TT gebruiken
Je wil geen nieuwe vriendjes?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
volgende keer maar weer een neutralere TT gebruiken
Hondje is toch niet jouw hond.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geef toe dat ik hem goed opgeleid heb![]()
Foie gras is slecht en ik zal niet rusten voor het uitgebannen is - goedschiks danwel kwaadschiks. Zelfde voor dierenvechten.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:43 schreef mgerben het volgende:
[..]
Flauwekul.
Links dierenactivisten geneuzel die niet rusten voordat iedereen vegetariër is.
Foie gras is een onderdeel van de Franse cultuur en traditie, dat in de huidige mode ineens 'niet correct' is.
Stierenvechten: precies hetzelfde.
Van het woord 'actie' was ik nu wel zeker over de schrijfwijze hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef Shivo het volgende:
[..]
Foie gras is slecht en ik zal niet rusten voor het uitgebannen is - goedschiks danwel kwaadschiks. Zelfde voor dierenvechten.![]()
En een aksiekomitee: leuk!
Netjes netjesquote:Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef leonieke het volgende:
Net 49 toetsen verbeterd en afgesloten met een 35/35![]()
Leuk leuk leuk natuurlijk![]()
Er zijn wel meer dingen slecht.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef Shivo het volgende:
[..]
Foie gras is slecht en ik zal niet rusten voor het uitgebannen is - goedschiks danwel kwaadschiks. Zelfde voor dierenvechten.![]()
En een aksiekomitee: leuk!
Het is hun geraden...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes netjes
Steken ze er toch nog wat van op denk je dan
Wie zegt dat ik alleen deze dingen uitkies? En er valt heel wat op te voeden en te verbieden in deze wereld. Open eens wat random POL topics en kijk naar de reacties zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:27 schreef mgerben het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen slecht.
Waarom kies je deze precies uit?
Is het omdat je het leuk vind om andere mensen op te voeden / iets te verbieden?
Kusjeknuffelquote:Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef leonieke het volgende:
Veel plezier Bengeltje en oeh.. wat voel ik toch een vleugje jaloezie
(niet echt jaloezie, maar toch.. ik wou dat ik er bij kon zijn
*Stevige warme lange tongzoen geeftquote:Op woensdag 23 november 2005 16:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bioscoop? Waar bioscoop? Welke bioscoop?
Veel plezier!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Stevige warme lange tongzoen geeft
Ik ga er mee stoppen
Tot volgende week allemaal
Tot volgende weekquote:
ik wil ook wel een tongzoenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er mee stoppen
Welkom terugquote:Op woensdag 23 november 2005 17:00 schreef qu63 het volgende:
terug van de bank
Suc6 Flesjequote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er mee stoppen
dag dagquote:Op woensdag 23 november 2005 17:20 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier maar afsluiten
Nog wat werk verrichten en dan dafalgan nemen en vroeg mijn bed in...
Tot de volgende
Ik ken een (extreem) rechtse dierenactivist die hetzelfde zegt als linkse dierenactivistquote:Op woensdag 23 november 2005 15:43 schreef mgerben het volgende:
Flauwekul.
Links dierenactivisten geneuzel die niet rusten voordat iedereen vegetariër is.
Foie gras is een onderdeel van de Franse cultuur en traditie, dat in de huidige mode ineens 'niet correct' is. Stierenvechten: precies hetzelfde.
Ik zie dat van dat langzame praten ook je interpunctie verloren gaat. Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:34 schreef TechXP het volgende:
oh slowchat.... d a n g a i k w e l l a n g z a a m p r a t e n
ik krijg wel veel nieuwe kijkers en postersquote:Op woensdag 23 november 2005 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. voor de mensen die denken dat dit topic écht over Foie gras gaat.. er staat nog GCSC voor. General Chat Slow Chat.. het is dus een niet echt veelzeggende TT, al lijkt het soms anders
dat had ik inderdaad al gezien ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik krijg wel veel nieuwe kijkers en posters
moest je iets gezet hebben van foto's & ijsmeis dan ging jou dat ook wel gelukt zijn hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 18:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik krijg wel veel nieuwe kijkers en posters
zal ik de TT maar even veranderen ?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. voor de mensen die denken dat dit topic écht over Foie gras gaat.. er staat nog GCSC voor. General Chat Slow Chat.. het is dus een niet echt veelzeggende TT, al lijkt het soms anders
bwa ik vond het toch leuk dat de nieuwe mensen al direct te vinden waren voor een actiegroep tegen die dierenbeulenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
zal ik de TT maar even veranderen ?
haha, ik vind het wel grappig zo. Meteen allemaal nieuwe gezichten die zich blind staren op de TT en dat GCSC maar vergeten voor het gemak.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
zal ik de TT maar even veranderen ?
ik ben het tegendeel van een vegetarier, maar foie gras inderdaad gaat er bij mij ook niet inquote:Op woensdag 23 november 2005 19:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
bwa ik vond het toch leuk dat de nieuwe mensen al direct te vinden waren voor een actiegroep tegen die dierenbeulen![]()
Mja, ik vind het gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 23 november 2005 19:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben het tegendeel van een vegetarier, maar foie gras inderdaad gaat er bij mij ook niet in
neeee die zijn heel slecht voor je, niet doen, laten staan, en wachten tot ik komquote:Op woensdag 23 november 2005 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
chocoladetruffels zijn lekker ja.
oi, dat moet ik inderdaad niet hebben die ongeinquote:Op woensdag 23 november 2005 19:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
neeee die zijn heel slecht voor je, niet doen, laten staan, en wachten tot ik kom
die dingen hebben slechts een aan-functie en een stopfunctie ontbreekt....
* leonieke duikt op het bakjequote:Op woensdag 23 november 2005 19:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oi, dat moet ik inderdaad niet hebben die ongein
* indahnesia.com schuift het bakje truffels aan de kant voor Buzzer
Oeh.. harderquote:
jij eet geen groente en fruit?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben het tegendeel van een vegetarier, maar foie gras inderdaad gaat er bij mij ook niet in
nog een keer danquote:Op woensdag 23 november 2005 19:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oeh.. harder![]()
* leonieke eet ondertussen verder en verstopt wat truffels in alle mogelijke zakken
*haalt zakken leeg en stopt alle truffels in mond*quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog een keer dan![]()
![]()
![]()
![]()
leeg die zakken
![]()
![]()
![]()
a la fles: nu past er niets anders meer bijquote:Op woensdag 23 november 2005 20:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
*haalt zakken leeg en stopt alle truffels in mond*
Wat zeg je?
![]()
En zoals altijd slik ik makkelijk alles doorquote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
a la fles: nu past er niets anders meer bij
daar doe ik geen uitlatingen over in het openbaarquote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
En zoals altijd slik ik makkelijk alles door![]()
Zeg maar... wat moet er nog bij?![]()
Ik weet eigenlijk niet wat pepernoten zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar doe ik geen uitlatingen over in het openbaar![]()
wat dacht je van een hand pepernoten?
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat pepernoten zijn
Liever chocoladetruffelsquote:
Geef mij maar gewoon nic nacsquote:Op woensdag 23 november 2005 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
he he... dametje.. da's lekker hoor![]()
Slim planquote:Op woensdag 23 november 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar doe ik geen uitlatingen over in het openbaar![]()
Oh.. jij mag gewoon straks op vakantie gaanquote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ben inmiddels in Amsterdam, straks vroeg aar bed en morgen vroeg op
En? Beviel het?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:49 schreef leonieke het volgende:
Btw, in Amsterdam ben ik ook ooit al eens geweest![]()
Het was op schoolreis en 2 meisjes waren verloren gelopen en hadden zich achter een container verstopt. Mochten we meer dan een uur wachten tot de politie hen gevonden hadquote:
WOIquote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga wel genoeg foto's maken
heb je nog speciale verzoekjes?
Mijn hoofd in de sneeuwquote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga wel genoeg foto's maken
heb je nog speciale verzoekjes?
dafalganquote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier eens afsluiten
Mijn werk schiet niet op dus ik begin me te enerveren
Ik ga gewoon in mijn bed kruipen met een dafalgan en proberen te slapen
FLES!
Héél véél plezier in Polen en wees toch maar lekker voorzichtig
Geheime boodschap voor de Marokkaanse gemeenschap.quote:
hoiquote:
Nu nouquote:Op woensdag 23 november 2005 21:12 schreef leonieke het volgende:
Oh wat was dat eigenlijk een verschrikkelijke reis..![]()
sterkte dan maarquote:
Mja dat was.. ruzie met de groep omdat ik me slecht voelde in mijn vel en niet enthousiast genoeg was naar hun goesting (was ik net heel die boel te weten gekomen van hormonen en eisprong en kinderen/geen kinderen) Ga zo maar eens 9 dagen wegquote:
have heel veel fun Fles!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hee lui, de mazzel, tot volgende week wel een keer
deze niet toch?quote:
ja die andere heb ik een paar weken gehad, maar sinds maandag of zo heb ik deze alquote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
deze niet toch?
hiervoor had je een andere
hef heel feel vun!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
anyway, ik ga er op korte termijn mee nokkentot volgende week of zo
lukt het niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 07:24 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Ik wil 's nachts eens goed slapen! Is dat nou zoveel gevraagd?![]()
Het is al wéken geleden dat ik nog eens doorgeslapen heb. Vannacht 3 keer opgestaan omdat ik phille zo aan het ambeteren was. Hij heeft dus ook heel de nacht liggen woelenquote:
viel wel mee hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai hondje![]()
Was je mandje ook zo lekker warm
Een warm welkom, zo mag ik t zienquote:Op donderdag 24 november 2005 09:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet lang meer![]()
hoofd omhoog, strot open en slikken
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
Je merkt nu al dat flash weg is,
Waar is iedereeeeeeeeeeeeennnnnnnnn
Dat is ook fijnquote:Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er ook wel nog
Hai Bquote:
hai buzzer.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hai B
ben even lekker bezig hier en daar
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook fijn
Hai Misstique
Yep, heb alleen net even de vuilnisbak hier leeg gegooid, geen probleem hoop ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:57 schreef Garbage het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, B![]()
All is well?
De TT sprak me wel aanquote:Op donderdag 24 november 2005 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat heeft jou naar GCSC getrokken.
Wat je met m'n familie doet boeit me niet zo... Zolang als je maar lief met mij omgaatquote:Op donderdag 24 november 2005 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, heb alleen net even de vuilnisbak hier leeg gegooid, geen probleem hoop ik.
Dat doe ik, tenminste zal het proberen.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:05 schreef Garbage het volgende:
[..]
Wat je met m'n familie doet boeit me niet zo... Zolang als je maar lief met mij omgaat
Ik ben een dierenvriendinquote:Op donderdag 24 november 2005 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het foie of de dierenmishandeling
sorryquote:Op donderdag 24 november 2005 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
Je merkt nu al dat flash weg is,
Waar is iedereeeeeeeeeeeeennnnnnnnn
Alleen zomers dan hè??quote:Op woensdag 23 november 2005 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, iedereen als vanouds, uhh Adam en Eva
en dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
het wordt morgen lekker onstuimig weer...
storm aan de kust
buien met zeer zware windstoten
temperaturen net boven nul
winterse buien
toch maar eens een camera meenemen.
momenteel een beetje meer daar inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hai buzzer.
Beetje hier, meer daar?
hey mensquote:
wat je meestal met een camera doet denk ik....quote:
Grote vlieger mee en gaanquote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
laat ik me meenemen door die rukwinden.Ik weeg toch niet zo veel
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
laat ik me nemen door die rukwinden.Ik weeg toch niet zo veel
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
laat ik me meenemen door die rukwinden.Ik weeg toch niet zo veel
![]()
Ik lach niet, mag ik dan wel de foto's zien?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
ja ja, nu allemaal lachen, en straks wel de foto's willen zien zeker![]()
uiteraardquote:Op donderdag 24 november 2005 13:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik lach niet, mag ik dan wel de foto's zien?![]()
Ja, wat dacht je dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
ja ja, nu allemaal lachen, en straks wel de foto's willen zien zeker![]()
Hey meis!quote:
aangenaam, ik ben Vikingsmeisje, ook wel eens VM genoemdquote:Op donderdag 24 november 2005 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. allemaal nieuwe gezichten hier
dank je...quote:
Och er zijn geen harde tepels te zien, dus zo koud heb je het nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dank je...
zit nog te twijfelen om een truitje aan te doen, het is immers wel winter.. of zal ik het toch maar zo laten??
zoiets had ik ook alquote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och er zijn geen harde tepels te zien, dus zo koud heb je het nog niet.
dus laat maar zo.
ach, en al waren ze wel te zienquote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och er zijn geen harde tepels te zien, dus zo koud heb je het nog niet.
dus laat maar zo.
hey VM, ik ben indahnesia.com, in het kort indah of pindahquote:Op donderdag 24 november 2005 13:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
aangenaam, ik ben Vikingsmeisje, ook wel eens VM genoemd![]()
Dan wou jij ook nog wel even je handen erop leggen?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, en al waren ze wel te zien
ik hou het dan wel op indah...quote:Op donderdag 24 november 2005 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey VM, ik ben indahnesia.com, in het kort indah of pindah![]()
nee, dat doe ik niet bij onbekenden.. Hoewel ze zich wel voorgesteld heeft natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan wou jij ook nog wel even je handen erop leggen?
dan zal ik het vast wel warm krijgenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan wou jij ook nog wel even je handen erop leggen?
en wanneer is een onbekende niet onbekend meer?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat doe ik niet bij onbekenden.. Hoewel ze zich wel voorgesteld heeft natuurlijk![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, waar leg je de grens... geen idee..
die zelfde vraag kun je prjekteren op vreemd gaanquote:Op donderdag 24 november 2005 14:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en wanneer is een onbekende niet onbekend meer?
ik begin liever eerst met het eerste.. daarna zien we wel hoe het vreemdgaan gaat verlopenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
die zelfde vraag kun je prjekteren op vreemd gaan
kwestie van doorneuken?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
die zelfde vraag kun je prjekteren op vreemd gaan
dan had je net even iets later moeten scheren...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schuurpapier is niet cool![]()
komt mooi uit dan. ik scheer me niet iedere dag namelijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan had je net even iets later moeten scheren...
o nee, laat maar, ik vind het zalig gekust te worden door een man met stoppeltjes
das zooo lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt mooi uit dan. ik scheer me niet iedere dag namelijk.![]()
maar dat schuurpapier sloeg dan ook ergens anders op![]()
ook geen stoppels daarquote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt mooi uit dan. ik scheer me niet iedere dag namelijk.![]()
maar dat schuurpapier sloeg dan ook ergens anders op![]()
droog.. ik ben een lamzak wat dat betreft.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
das zooo lekker
en als je het wel doet, nat of droog??
dan zit je wel goed volgens mijquote:Op donderdag 24 november 2005 14:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ook geen stoppels daar
of zit ik nu weer fout
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
droog.. ik ben een lamzak wat dat betreft.![]()
gelukkig, was even bang dat ik weer zat te blunderenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan zit je wel goed volgens mij![]()
kan geregeld worden hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 14:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vind natscheren zo sexy![]()
ja he.. en dat op een donderdagmiddagquote:Op donderdag 24 november 2005 15:01 schreef Misstique het volgende:
Goeie gesprekken hier
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan geregeld worden hoor![]()
![]()
Shake hands!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:22 schreef classpc het volgende:
Wat een kutweer
en ik moet straks ook nog naar huis
en het wordt er morgen niet beter opquote:Op donderdag 24 november 2005 15:22 schreef classpc het volgende:
Wat een kutweer
2e voor de auto, 3e in totaalquote:
het is echt nigusweer inderdaad, en ze verwachten nog veel meer regen vanavondquote:Op donderdag 24 november 2005 15:22 schreef classpc het volgende:
Wat een kutweer
waarom?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vind natscheren zo sexy![]()
Ik heb gewoon hardstikke goed gemaildquote:Op donderdag 24 november 2005 15:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo werkt t bansysteem toch niet
[MED] Tha_T moet weer een weekje posten,
ahaquote:Op donderdag 24 november 2005 15:38 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hardstikke goed gemaild
ooh.. op die fiets.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan moet ik even zien hoe het loopt![]()
![]()
precies! gewoon doen en niet gaan analyseren!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maakt dat uit dan? Als een vrouw dat vind..![]()
juistem... wat scheren betreft wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
precies! gewoon doen en niet gaan analyseren!![]()
Ik wil dat graag nog wat breder trekkenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
juistem... wat scheren betreft wel.![]()
daar zie ik de noodzaak nog niet van inquote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil dat graag nog wat breder trekken![]()
en wellicht ook nog eens koudquote:Op donderdag 24 november 2005 15:56 schreef classpc het volgende:
Ik ben thuis gekomen.
Niet droog helaas.
kwestie van kritisch blijvenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maakt dat uit dan? Als een vrouw dat vind..![]()
Wellichtquote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en wellicht ook nog eens koud
ik moet ook nog eens 25 minuten stil zitten op de brommer. Maar hier regent het gelukkig nog niet. Nog niet...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Wellicht. Het is belachelijk koud, kleine kans dat je warm thuiskomt
.
tis idd lekker fris buitenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Wellicht. Het is belachelijk koud, kleine kans dat je warm thuiskomt
.
gewoon niet stil zitten dusquote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik moet ook nog eens 25 minuten stil zitten op de brommer. Maar hier regent het gelukkig nog niet. Nog niet...
Misschien als je alleen van je auto naar de deur en andersom moet lopen, als je een paar uur buiten loopt is het gewoon verrekte koudquote:
waarom zou je een paar uur buiten lopen? Ik zou trouwens morgen/zaterdag best een wandeling willen maken, mits het droog is. De wind maakt me niet uit, ik kan me goed inpakken.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien als je alleen van je auto naar de deur en andersom moet lopen, als je een paar uur buiten loopt is het gewoon verrekte koud. Zomer
.
Brrrr... ik opteer voor de open haard!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom zou je een paar uur buiten lopen? Ik zou trouwens morgen/zaterdag best een wandeling willen maken, mits het droog is. De wind maakt me niet uit, ik kan me goed inpakken.
Omdat dat nou eenmaal mijn werk isquote:Op donderdag 24 november 2005 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom zou je een paar uur buiten lopen? Ik zou trouwens morgen/zaterdag best een wandeling willen maken, mits het droog is. De wind maakt me niet uit, ik kan me goed inpakken.
ik kom geregeld buiten, dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien als je alleen van je auto naar de deur en andersom moet lopen, als je een paar uur buiten loopt is het gewoon verrekte koud. Zomer
.
o ja, da's waar ookquote:Op donderdag 24 november 2005 16:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat dat nou eenmaal mijn werk is.
En toch is het lastig om je op de kou te kleden als je aan het werk bent... Handschoenen heb ik ook niets aan, en kouwe handen zijn ook eigenlijk het grootste probleemquote:Op donderdag 24 november 2005 16:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kom geregeld buiten, dus dat valt wel mee.
maar op kou kun je je kleden, dat wel.
als je door de regen moet, is dat vervelend, maar als je nat bent en stil moet staan, dat is pas vervelend.
vond ik altijd al.
Ja, morgen ook weerquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, da's waar ook![]()
moet je morgen ook?
KNJ = Kerst Nieuw Jaar, maar HAH zegt me helaas nietsquote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, morgen ook weer. En volgens mij is de KNJ-periode wel heel vroeg begonnen, het is belachelijk druk
. Elke dag klote HAH (scheelt me snel een half uur...).
koude handen is idd erg vervelendquote:Op donderdag 24 november 2005 16:13 schreef es70 het volgende:
[..]
En toch is het lastig om je op de kou te kleden als je aan het werk bent... Handschoenen heb ik ook niets aan, en kouwe handen zijn ook eigenlijk het grootste probleem.
Huis-aan-huis, die brievenbus vervuilende rommel die bij de meeste mensen ongezien bij het oud papier gaatquote:Op donderdag 24 november 2005 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
KNJ = Kerst Nieuw Jaar, maar HAH zegt me helaas niets![]()
Hopelijjk voor jou is het morgen een beetje mooi weer. Voor mij hoop ik op flink wat slecht weer.![]()
o ja.. die rotzooi inderdaad. Altijd belachelijk gevonden dat de postbode dat moet doen. en inderdaad flikker ik het direct weg. Misschien moet ik 't toch maar lezen morgen dan, met de gedachte dat er door weer en wind mee gegaan is.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Huis-aan-huis, die brievenbus vervuilende rommel die bij de meeste mensen ongezien bij het oud papier gaat.
Heel vervelend, op de een of andere manier heb je dan ook veel sneller wondjes en aangezien ik normaal al vrij droge handen heb springen in deze periode ook de kloven inquote:Op donderdag 24 november 2005 16:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
koude handen is idd erg vervelend
t wordt hier idd altijd weggeflikkerdquote:Op donderdag 24 november 2005 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja.. die rotzooi inderdaad. Altijd belachelijk gevonden dat de postbode dat moet doen. en inderdaad flikker ik het direct weg. Misschien moet ik 't toch maar lezen morgen dan, met de gedachte dat er door weer en wind mee gegaan is.![]()
Brengt een hoop geld in het laatje voor de hoge omes bij de TPG (niet dat wij daar verder iets van merkenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja.. die rotzooi inderdaad. Altijd belachelijk gevonden dat de postbode dat moet doen. en inderdaad flikker ik het direct weg. Misschien moet ik 't toch maar lezen morgen dan, met de gedachte dat er door weer en wind mee gegaan is.![]()
Ik neem het zelf niet eens mee naar binnen, wat voor mezelf bestemd is donder ik zo terug in de krattenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
t wordt hier idd altijd weggeflikkerd
die belachelijke dingen die ook nog eens niet in de helft van de bussen past.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Brengt een hoop geld in het laatje voor de hoge omes bij de TPG (niet dat wij daar verder iets van merken). Las net in het personeelsblaadje dat ze blij zijn dat de Otto ook weer terug is op het nest... Leuk, nog een megadikke gids te bezorgen, happy, happy, joy, joy
.
Patrick heeft me maandag geholpen met de telefoonboeken. Hij weet nu wat ik bedoel als ik het over 'bijtende brievenbussen' hebquote:Op donderdag 24 november 2005 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die belachelijke dingen die ook nog eens niet in de helft van de bussen past.![]()
ik heb foldertjes gegooid toen ik 13/14 was. Kut-brievenbussen met een extra randje waar je je vingers aan openhaalt zeker.?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Patrick heeft me maandag geholpen met de telefoonboeken. Hij weet nu wat ik bedoel als ik het over 'bijtende brievenbussen' heb.
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb foldertjes gegooid toen ik 13/14 was. Kut-brievenbussen met een extra randje waar je je vingers aan openhaalt zeker.?
ja, waardeloos idd. Ik liet dan nog wel eens de foldertjes nat worden. Bij sommige heb ik eens gemeld dat ik er geen reclame in kreeg. Sindsdien niet meer bezorgd. Als er dan een klacht kwam, kreeg ik wel gelijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef es70 het volgende:
[..]En die die er 'mooi' uitzien maar waar net niks inpast (brievenbuspakketjes). Of de bussen die ontzettend stijf open gaan, dat soort krengen iig...
Goeie reisquote:
Er zit iets op je neusquote:
Speedy!!!quote:
Wil je erover praten?quote:
Mooi aanbod, ander keertje misschienquote:
Hai schatje!!!quote:
en denk er om:quote:Op donderdag 24 november 2005 16:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi aanbod, ander keertje misschien
Geen probleem, je mag mijn neus dan ook even leegzuigenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en denk er om:
voor wat hoort wat
lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen probleem, je mag mijn neus dan ook even leegzuigen
Ben jij nieuw hier?quote:
Heel goed, ik zal flink voor je sparenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk
en dan met t puntje van mijn tong de snotjes die wat vast zitten loswrikken
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heel goed, ik zal flink voor je sparen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |