Patrick heeft me maandag geholpen met de telefoonboeken. Hij weet nu wat ik bedoel als ik het over 'bijtende brievenbussen' hebquote:Op donderdag 24 november 2005 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die belachelijke dingen die ook nog eens niet in de helft van de bussen past.![]()
ik heb foldertjes gegooid toen ik 13/14 was. Kut-brievenbussen met een extra randje waar je je vingers aan openhaalt zeker.?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Patrick heeft me maandag geholpen met de telefoonboeken. Hij weet nu wat ik bedoel als ik het over 'bijtende brievenbussen' heb.
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb foldertjes gegooid toen ik 13/14 was. Kut-brievenbussen met een extra randje waar je je vingers aan openhaalt zeker.?
ja, waardeloos idd. Ik liet dan nog wel eens de foldertjes nat worden. Bij sommige heb ik eens gemeld dat ik er geen reclame in kreeg. Sindsdien niet meer bezorgd. Als er dan een klacht kwam, kreeg ik wel gelijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef es70 het volgende:
[..]En die die er 'mooi' uitzien maar waar net niks inpast (brievenbuspakketjes). Of de bussen die ontzettend stijf open gaan, dat soort krengen iig...
Goeie reisquote:
Er zit iets op je neusquote:
Speedy!!!quote:
Wil je erover praten?quote:
Mooi aanbod, ander keertje misschienquote:
Hai schatje!!!quote:
en denk er om:quote:Op donderdag 24 november 2005 16:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi aanbod, ander keertje misschien
Geen probleem, je mag mijn neus dan ook even leegzuigenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en denk er om:
voor wat hoort wat
lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen probleem, je mag mijn neus dan ook even leegzuigen
Ben jij nieuw hier?quote:
Heel goed, ik zal flink voor je sparenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk
en dan met t puntje van mijn tong de snotjes die wat vast zitten loswrikken
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heel goed, ik zal flink voor je sparen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |