Ik wil dat graag nog wat breder trekkenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
juistem... wat scheren betreft wel.![]()
daar zie ik de noodzaak nog niet van inquote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil dat graag nog wat breder trekken![]()
en wellicht ook nog eens koudquote:Op donderdag 24 november 2005 15:56 schreef classpc het volgende:
Ik ben thuis gekomen.
Niet droog helaas.
kwestie van kritisch blijvenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maakt dat uit dan? Als een vrouw dat vind..![]()
Wellichtquote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en wellicht ook nog eens koud
ik moet ook nog eens 25 minuten stil zitten op de brommer. Maar hier regent het gelukkig nog niet. Nog niet...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Wellicht. Het is belachelijk koud, kleine kans dat je warm thuiskomt
.
tis idd lekker fris buitenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Wellicht. Het is belachelijk koud, kleine kans dat je warm thuiskomt
.
gewoon niet stil zitten dusquote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik moet ook nog eens 25 minuten stil zitten op de brommer. Maar hier regent het gelukkig nog niet. Nog niet...
Misschien als je alleen van je auto naar de deur en andersom moet lopen, als je een paar uur buiten loopt is het gewoon verrekte koudquote:
waarom zou je een paar uur buiten lopen? Ik zou trouwens morgen/zaterdag best een wandeling willen maken, mits het droog is. De wind maakt me niet uit, ik kan me goed inpakken.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien als je alleen van je auto naar de deur en andersom moet lopen, als je een paar uur buiten loopt is het gewoon verrekte koud. Zomer
.
Brrrr... ik opteer voor de open haard!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom zou je een paar uur buiten lopen? Ik zou trouwens morgen/zaterdag best een wandeling willen maken, mits het droog is. De wind maakt me niet uit, ik kan me goed inpakken.
Omdat dat nou eenmaal mijn werk isquote:Op donderdag 24 november 2005 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom zou je een paar uur buiten lopen? Ik zou trouwens morgen/zaterdag best een wandeling willen maken, mits het droog is. De wind maakt me niet uit, ik kan me goed inpakken.
ik kom geregeld buiten, dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien als je alleen van je auto naar de deur en andersom moet lopen, als je een paar uur buiten loopt is het gewoon verrekte koud. Zomer
.
o ja, da's waar ookquote:Op donderdag 24 november 2005 16:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat dat nou eenmaal mijn werk is.
En toch is het lastig om je op de kou te kleden als je aan het werk bent... Handschoenen heb ik ook niets aan, en kouwe handen zijn ook eigenlijk het grootste probleemquote:Op donderdag 24 november 2005 16:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kom geregeld buiten, dus dat valt wel mee.
maar op kou kun je je kleden, dat wel.
als je door de regen moet, is dat vervelend, maar als je nat bent en stil moet staan, dat is pas vervelend.
vond ik altijd al.
Ja, morgen ook weerquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, da's waar ook![]()
moet je morgen ook?
KNJ = Kerst Nieuw Jaar, maar HAH zegt me helaas nietsquote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, morgen ook weer. En volgens mij is de KNJ-periode wel heel vroeg begonnen, het is belachelijk druk
. Elke dag klote HAH (scheelt me snel een half uur...).
koude handen is idd erg vervelendquote:Op donderdag 24 november 2005 16:13 schreef es70 het volgende:
[..]
En toch is het lastig om je op de kou te kleden als je aan het werk bent... Handschoenen heb ik ook niets aan, en kouwe handen zijn ook eigenlijk het grootste probleem.
Huis-aan-huis, die brievenbus vervuilende rommel die bij de meeste mensen ongezien bij het oud papier gaatquote:Op donderdag 24 november 2005 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
KNJ = Kerst Nieuw Jaar, maar HAH zegt me helaas niets![]()
Hopelijjk voor jou is het morgen een beetje mooi weer. Voor mij hoop ik op flink wat slecht weer.![]()
o ja.. die rotzooi inderdaad. Altijd belachelijk gevonden dat de postbode dat moet doen. en inderdaad flikker ik het direct weg. Misschien moet ik 't toch maar lezen morgen dan, met de gedachte dat er door weer en wind mee gegaan is.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Huis-aan-huis, die brievenbus vervuilende rommel die bij de meeste mensen ongezien bij het oud papier gaat.
Heel vervelend, op de een of andere manier heb je dan ook veel sneller wondjes en aangezien ik normaal al vrij droge handen heb springen in deze periode ook de kloven inquote:Op donderdag 24 november 2005 16:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
koude handen is idd erg vervelend
t wordt hier idd altijd weggeflikkerdquote:Op donderdag 24 november 2005 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja.. die rotzooi inderdaad. Altijd belachelijk gevonden dat de postbode dat moet doen. en inderdaad flikker ik het direct weg. Misschien moet ik 't toch maar lezen morgen dan, met de gedachte dat er door weer en wind mee gegaan is.![]()
Brengt een hoop geld in het laatje voor de hoge omes bij de TPG (niet dat wij daar verder iets van merkenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja.. die rotzooi inderdaad. Altijd belachelijk gevonden dat de postbode dat moet doen. en inderdaad flikker ik het direct weg. Misschien moet ik 't toch maar lezen morgen dan, met de gedachte dat er door weer en wind mee gegaan is.![]()
Ik neem het zelf niet eens mee naar binnen, wat voor mezelf bestemd is donder ik zo terug in de krattenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
t wordt hier idd altijd weggeflikkerd
die belachelijke dingen die ook nog eens niet in de helft van de bussen past.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Brengt een hoop geld in het laatje voor de hoge omes bij de TPG (niet dat wij daar verder iets van merken). Las net in het personeelsblaadje dat ze blij zijn dat de Otto ook weer terug is op het nest... Leuk, nog een megadikke gids te bezorgen, happy, happy, joy, joy
.
Patrick heeft me maandag geholpen met de telefoonboeken. Hij weet nu wat ik bedoel als ik het over 'bijtende brievenbussen' hebquote:Op donderdag 24 november 2005 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die belachelijke dingen die ook nog eens niet in de helft van de bussen past.![]()
ik heb foldertjes gegooid toen ik 13/14 was. Kut-brievenbussen met een extra randje waar je je vingers aan openhaalt zeker.?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Patrick heeft me maandag geholpen met de telefoonboeken. Hij weet nu wat ik bedoel als ik het over 'bijtende brievenbussen' heb.
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb foldertjes gegooid toen ik 13/14 was. Kut-brievenbussen met een extra randje waar je je vingers aan openhaalt zeker.?
ja, waardeloos idd. Ik liet dan nog wel eens de foldertjes nat worden. Bij sommige heb ik eens gemeld dat ik er geen reclame in kreeg. Sindsdien niet meer bezorgd. Als er dan een klacht kwam, kreeg ik wel gelijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef es70 het volgende:
[..]En die die er 'mooi' uitzien maar waar net niks inpast (brievenbuspakketjes). Of de bussen die ontzettend stijf open gaan, dat soort krengen iig...
Goeie reisquote:
Er zit iets op je neusquote:
Speedy!!!quote:
Wil je erover praten?quote:
Mooi aanbod, ander keertje misschienquote:
Hai schatje!!!quote:
en denk er om:quote:Op donderdag 24 november 2005 16:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi aanbod, ander keertje misschien
Geen probleem, je mag mijn neus dan ook even leegzuigenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en denk er om:
voor wat hoort wat
lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen probleem, je mag mijn neus dan ook even leegzuigen
Ben jij nieuw hier?quote:
Heel goed, ik zal flink voor je sparenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk
en dan met t puntje van mijn tong de snotjes die wat vast zitten loswrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |