hai buzzer.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hai B
ben even lekker bezig hier en daar
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook fijn
Hai Misstique
Yep, heb alleen net even de vuilnisbak hier leeg gegooid, geen probleem hoop ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:57 schreef Garbage het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, B![]()
All is well?
De TT sprak me wel aanquote:Op donderdag 24 november 2005 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat heeft jou naar GCSC getrokken.
Wat je met m'n familie doet boeit me niet zo... Zolang als je maar lief met mij omgaatquote:Op donderdag 24 november 2005 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, heb alleen net even de vuilnisbak hier leeg gegooid, geen probleem hoop ik.
Dat doe ik, tenminste zal het proberen.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:05 schreef Garbage het volgende:
[..]
Wat je met m'n familie doet boeit me niet zo... Zolang als je maar lief met mij omgaat
Ik ben een dierenvriendinquote:Op donderdag 24 november 2005 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het foie of de dierenmishandeling
sorryquote:Op donderdag 24 november 2005 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
Je merkt nu al dat flash weg is,
Waar is iedereeeeeeeeeeeeennnnnnnnn
Alleen zomers dan hè??quote:Op woensdag 23 november 2005 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, iedereen als vanouds, uhh Adam en Eva
en dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
het wordt morgen lekker onstuimig weer...
storm aan de kust
buien met zeer zware windstoten
temperaturen net boven nul
winterse buien
toch maar eens een camera meenemen.
momenteel een beetje meer daar inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hai buzzer.
Beetje hier, meer daar?
hey mensquote:
wat je meestal met een camera doet denk ik....quote:
Grote vlieger mee en gaanquote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
laat ik me meenemen door die rukwinden.Ik weeg toch niet zo veel
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
laat ik me nemen door die rukwinden.Ik weeg toch niet zo veel
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
laat ik me meenemen door die rukwinden.Ik weeg toch niet zo veel
![]()
Ik lach niet, mag ik dan wel de foto's zien?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
ja ja, nu allemaal lachen, en straks wel de foto's willen zien zeker![]()
uiteraardquote:Op donderdag 24 november 2005 13:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik lach niet, mag ik dan wel de foto's zien?![]()
Ja, wat dacht je dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
ja ja, nu allemaal lachen, en straks wel de foto's willen zien zeker![]()
Hey meis!quote:
aangenaam, ik ben Vikingsmeisje, ook wel eens VM genoemdquote:Op donderdag 24 november 2005 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. allemaal nieuwe gezichten hier
dank je...quote:
Och er zijn geen harde tepels te zien, dus zo koud heb je het nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dank je...
zit nog te twijfelen om een truitje aan te doen, het is immers wel winter.. of zal ik het toch maar zo laten??
zoiets had ik ook alquote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och er zijn geen harde tepels te zien, dus zo koud heb je het nog niet.
dus laat maar zo.
ach, en al waren ze wel te zienquote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och er zijn geen harde tepels te zien, dus zo koud heb je het nog niet.
dus laat maar zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |