Hey meis!quote:
aangenaam, ik ben Vikingsmeisje, ook wel eens VM genoemdquote:Op donderdag 24 november 2005 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. allemaal nieuwe gezichten hier
dank je...quote:
Och er zijn geen harde tepels te zien, dus zo koud heb je het nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dank je...
zit nog te twijfelen om een truitje aan te doen, het is immers wel winter.. of zal ik het toch maar zo laten??
zoiets had ik ook alquote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och er zijn geen harde tepels te zien, dus zo koud heb je het nog niet.
dus laat maar zo.
ach, en al waren ze wel te zienquote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och er zijn geen harde tepels te zien, dus zo koud heb je het nog niet.
dus laat maar zo.
hey VM, ik ben indahnesia.com, in het kort indah of pindahquote:Op donderdag 24 november 2005 13:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
aangenaam, ik ben Vikingsmeisje, ook wel eens VM genoemd![]()
Dan wou jij ook nog wel even je handen erop leggen?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, en al waren ze wel te zien
ik hou het dan wel op indah...quote:Op donderdag 24 november 2005 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey VM, ik ben indahnesia.com, in het kort indah of pindah![]()
nee, dat doe ik niet bij onbekenden.. Hoewel ze zich wel voorgesteld heeft natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan wou jij ook nog wel even je handen erop leggen?
dan zal ik het vast wel warm krijgenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan wou jij ook nog wel even je handen erop leggen?
en wanneer is een onbekende niet onbekend meer?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat doe ik niet bij onbekenden.. Hoewel ze zich wel voorgesteld heeft natuurlijk![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, waar leg je de grens... geen idee..
die zelfde vraag kun je prjekteren op vreemd gaanquote:Op donderdag 24 november 2005 14:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en wanneer is een onbekende niet onbekend meer?
ik begin liever eerst met het eerste.. daarna zien we wel hoe het vreemdgaan gaat verlopenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
die zelfde vraag kun je prjekteren op vreemd gaan
kwestie van doorneuken?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
die zelfde vraag kun je prjekteren op vreemd gaan
dan had je net even iets later moeten scheren...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schuurpapier is niet cool![]()
komt mooi uit dan. ik scheer me niet iedere dag namelijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan had je net even iets later moeten scheren...
o nee, laat maar, ik vind het zalig gekust te worden door een man met stoppeltjes
das zooo lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt mooi uit dan. ik scheer me niet iedere dag namelijk.![]()
maar dat schuurpapier sloeg dan ook ergens anders op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |