Ik ken een (extreem) rechtse dierenactivist die hetzelfde zegt als linkse dierenactivistquote:Op woensdag 23 november 2005 15:43 schreef mgerben het volgende:
Flauwekul.
Links dierenactivisten geneuzel die niet rusten voordat iedereen vegetariër is.
Foie gras is een onderdeel van de Franse cultuur en traditie, dat in de huidige mode ineens 'niet correct' is. Stierenvechten: precies hetzelfde.
Ik zie dat van dat langzame praten ook je interpunctie verloren gaat. Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:34 schreef TechXP het volgende:
oh slowchat.... d a n g a i k w e l l a n g z a a m p r a t e n
ik krijg wel veel nieuwe kijkers en postersquote:Op woensdag 23 november 2005 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. voor de mensen die denken dat dit topic écht over Foie gras gaat.. er staat nog GCSC voor. General Chat Slow Chat.. het is dus een niet echt veelzeggende TT, al lijkt het soms anders
dat had ik inderdaad al gezien ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik krijg wel veel nieuwe kijkers en posters
moest je iets gezet hebben van foto's & ijsmeis dan ging jou dat ook wel gelukt zijn hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 18:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik krijg wel veel nieuwe kijkers en posters
zal ik de TT maar even veranderen ?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. voor de mensen die denken dat dit topic écht over Foie gras gaat.. er staat nog GCSC voor. General Chat Slow Chat.. het is dus een niet echt veelzeggende TT, al lijkt het soms anders
bwa ik vond het toch leuk dat de nieuwe mensen al direct te vinden waren voor een actiegroep tegen die dierenbeulenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
zal ik de TT maar even veranderen ?
haha, ik vind het wel grappig zo. Meteen allemaal nieuwe gezichten die zich blind staren op de TT en dat GCSC maar vergeten voor het gemak.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
zal ik de TT maar even veranderen ?
ik ben het tegendeel van een vegetarier, maar foie gras inderdaad gaat er bij mij ook niet inquote:Op woensdag 23 november 2005 19:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
bwa ik vond het toch leuk dat de nieuwe mensen al direct te vinden waren voor een actiegroep tegen die dierenbeulen![]()
Mja, ik vind het gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 23 november 2005 19:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben het tegendeel van een vegetarier, maar foie gras inderdaad gaat er bij mij ook niet in
neeee die zijn heel slecht voor je, niet doen, laten staan, en wachten tot ik komquote:Op woensdag 23 november 2005 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
chocoladetruffels zijn lekker ja.
oi, dat moet ik inderdaad niet hebben die ongeinquote:Op woensdag 23 november 2005 19:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
neeee die zijn heel slecht voor je, niet doen, laten staan, en wachten tot ik kom
die dingen hebben slechts een aan-functie en een stopfunctie ontbreekt....
* leonieke duikt op het bakjequote:Op woensdag 23 november 2005 19:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oi, dat moet ik inderdaad niet hebben die ongein
* indahnesia.com schuift het bakje truffels aan de kant voor Buzzer
Oeh.. harderquote:
jij eet geen groente en fruit?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben het tegendeel van een vegetarier, maar foie gras inderdaad gaat er bij mij ook niet in
nog een keer danquote:Op woensdag 23 november 2005 19:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oeh.. harder![]()
* leonieke eet ondertussen verder en verstopt wat truffels in alle mogelijke zakken
*haalt zakken leeg en stopt alle truffels in mond*quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog een keer dan![]()
![]()
![]()
![]()
leeg die zakken
![]()
![]()
![]()
a la fles: nu past er niets anders meer bijquote:Op woensdag 23 november 2005 20:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
*haalt zakken leeg en stopt alle truffels in mond*
Wat zeg je?
![]()
En zoals altijd slik ik makkelijk alles doorquote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
a la fles: nu past er niets anders meer bij
daar doe ik geen uitlatingen over in het openbaarquote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
En zoals altijd slik ik makkelijk alles door![]()
Zeg maar... wat moet er nog bij?![]()
Ik weet eigenlijk niet wat pepernoten zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar doe ik geen uitlatingen over in het openbaar![]()
wat dacht je van een hand pepernoten?
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat pepernoten zijn
Liever chocoladetruffelsquote:
Geef mij maar gewoon nic nacsquote:Op woensdag 23 november 2005 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
he he... dametje.. da's lekker hoor![]()
Slim planquote:Op woensdag 23 november 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar doe ik geen uitlatingen over in het openbaar![]()
Oh.. jij mag gewoon straks op vakantie gaanquote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ben inmiddels in Amsterdam, straks vroeg aar bed en morgen vroeg op
En? Beviel het?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:49 schreef leonieke het volgende:
Btw, in Amsterdam ben ik ook ooit al eens geweest![]()
Het was op schoolreis en 2 meisjes waren verloren gelopen en hadden zich achter een container verstopt. Mochten we meer dan een uur wachten tot de politie hen gevonden hadquote:
WOIquote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga wel genoeg foto's maken
heb je nog speciale verzoekjes?
Mijn hoofd in de sneeuwquote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga wel genoeg foto's maken
heb je nog speciale verzoekjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |