Van het woord 'actie' was ik nu wel zeker over de schrijfwijze hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef Shivo het volgende:
[..]
Foie gras is slecht en ik zal niet rusten voor het uitgebannen is - goedschiks danwel kwaadschiks. Zelfde voor dierenvechten.![]()
En een aksiekomitee: leuk!
Netjes netjesquote:Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef leonieke het volgende:
Net 49 toetsen verbeterd en afgesloten met een 35/35![]()
Leuk leuk leuk natuurlijk![]()
Er zijn wel meer dingen slecht.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef Shivo het volgende:
[..]
Foie gras is slecht en ik zal niet rusten voor het uitgebannen is - goedschiks danwel kwaadschiks. Zelfde voor dierenvechten.![]()
En een aksiekomitee: leuk!
Het is hun geraden...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes netjes
Steken ze er toch nog wat van op denk je dan
Wie zegt dat ik alleen deze dingen uitkies? En er valt heel wat op te voeden en te verbieden in deze wereld. Open eens wat random POL topics en kijk naar de reacties zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:27 schreef mgerben het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen slecht.
Waarom kies je deze precies uit?
Is het omdat je het leuk vind om andere mensen op te voeden / iets te verbieden?
Kusjeknuffelquote:Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef leonieke het volgende:
Veel plezier Bengeltje en oeh.. wat voel ik toch een vleugje jaloezie
(niet echt jaloezie, maar toch.. ik wou dat ik er bij kon zijn
*Stevige warme lange tongzoen geeftquote:Op woensdag 23 november 2005 16:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bioscoop? Waar bioscoop? Welke bioscoop?
Veel plezier!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Stevige warme lange tongzoen geeft
Ik ga er mee stoppen
Tot volgende week allemaal
Tot volgende weekquote:
ik wil ook wel een tongzoenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er mee stoppen
Welkom terugquote:Op woensdag 23 november 2005 17:00 schreef qu63 het volgende:
terug van de bank
Suc6 Flesjequote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er mee stoppen
dag dagquote:Op woensdag 23 november 2005 17:20 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier maar afsluiten
Nog wat werk verrichten en dan dafalgan nemen en vroeg mijn bed in...
Tot de volgende
Ik ken een (extreem) rechtse dierenactivist die hetzelfde zegt als linkse dierenactivistquote:Op woensdag 23 november 2005 15:43 schreef mgerben het volgende:
Flauwekul.
Links dierenactivisten geneuzel die niet rusten voordat iedereen vegetariër is.
Foie gras is een onderdeel van de Franse cultuur en traditie, dat in de huidige mode ineens 'niet correct' is. Stierenvechten: precies hetzelfde.
Ik zie dat van dat langzame praten ook je interpunctie verloren gaat. Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:34 schreef TechXP het volgende:
oh slowchat.... d a n g a i k w e l l a n g z a a m p r a t e n
ik krijg wel veel nieuwe kijkers en postersquote:Op woensdag 23 november 2005 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. voor de mensen die denken dat dit topic écht over Foie gras gaat.. er staat nog GCSC voor. General Chat Slow Chat.. het is dus een niet echt veelzeggende TT, al lijkt het soms anders
dat had ik inderdaad al gezien ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik krijg wel veel nieuwe kijkers en posters
moest je iets gezet hebben van foto's & ijsmeis dan ging jou dat ook wel gelukt zijn hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 18:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik krijg wel veel nieuwe kijkers en posters
zal ik de TT maar even veranderen ?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. voor de mensen die denken dat dit topic écht over Foie gras gaat.. er staat nog GCSC voor. General Chat Slow Chat.. het is dus een niet echt veelzeggende TT, al lijkt het soms anders
bwa ik vond het toch leuk dat de nieuwe mensen al direct te vinden waren voor een actiegroep tegen die dierenbeulenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
zal ik de TT maar even veranderen ?
haha, ik vind het wel grappig zo. Meteen allemaal nieuwe gezichten die zich blind staren op de TT en dat GCSC maar vergeten voor het gemak.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
zal ik de TT maar even veranderen ?
ik ben het tegendeel van een vegetarier, maar foie gras inderdaad gaat er bij mij ook niet inquote:Op woensdag 23 november 2005 19:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
bwa ik vond het toch leuk dat de nieuwe mensen al direct te vinden waren voor een actiegroep tegen die dierenbeulen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |