mwah, dat is geen slecht alternatiefquote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef leonieke het volgende:
Ik vind er eigenlijk niets bijzonders aan
Geef mij maar een plak côte d'or![]()
Pralinequote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef leonieke het volgende:
ook lekker iddquote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef leonieke het volgende:
Idd!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:17 schreef Shivo het volgende:
Foie gras zou verboden moeten worden. Fransen doen het wat dat betreft net zo slecht als de Spanjaarden met hun stierenvechten.
En die fransen hebben ook nog eens stierenvechten... dus de fransen zijn dubbelfout!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:17 schreef Shivo het volgende:
Foie gras zou verboden moeten worden. Fransen doen het wat dat betreft net zo slecht als de Spanjaarden met hun stierenvechten.
Ja maar in de chocolade industrie zijn dan weer slaven aan het werk. Dus ook geen chocola ajbquote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef leonieke het volgende:
Ben je GEK???quote:Op woensdag 23 november 2005 15:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja maar in de chocolade industrie zijn dan weer slaven aan het werk. Dus ook geen chocola ajb
Da's nie, da's allemaal kinderwerk in China.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en geen kleding, allemaal kinderwerk in bangladesh
Flauwekul.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:17 schreef Shivo het volgende:
dan hebben ze dat de laatste 5 jaar verplaatst en gewijzigd.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Da's nie, da's allemaal kinderwerk in China.
in Bangladesh maken ze IKEA spullen
Ja hoor, iedereen als vanouds, uhh Adam en Evaquote:Op woensdag 23 november 2005 15:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en geen kleding, allemaal kinderwerk in bangladesh
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, iedereen als vanouds, uhh Adam en Eva
iiii vreemd volk, engquote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
volgende keer maar weer een neutralere TT gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |