Je hebt één woord gemist... 'waarschijnlijk'! Wanneer een artikel niet leverbaar is, bijvoorbeeld door een kwaliteitscontrole, productievertraging of een distributieprobleem, dan wordt vaak een prognose doorgegeven wanneer het er wel weer is. Dat is echter een indicatie en kan nog wijzigen (ten gunste of ten nadeel).quote:Op woensdag 23 november 2005 01:00 schreef Syndicate het volgende:
Bah!
De Malm garderobekast (middenbruin) is al 4 weken niet op voorraad in A'dam en Haarlem (rest van NL trouwens ook niet)
Weet misschien iemand of deze kast binnenkort nog binnenkomt? Had 4 weken terug gevraagd aan een medewerker ter plekke en die kon me vertellen dat het nog 2 weken zou duren.. niet dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich wel. wanneer je vanaf de voorzijde (deur) van de kast tot aan de achterkant meet, parallel aan de zijkant, dan heb je dezelfde diepte aan de linker- en rechterkant van de hoek. Alleen, het hoekpunt is dieper vanwege de 'loze ruimte' die je krijgt omdat de kast wel de hele hoek van je kamer opvult. (Maar dat is weer extra opbergruimte, misschien juist wel handig.)quote:Op woensdag 23 november 2005 11:45 schreef teigan het volgende:
Ja, maar die moet je dus schijnbaar aan een gewone kast zetten, en die heeft dan als diepte 58 cm...
Dus dan heb je een kast om de hoek die niet overal even diep is?
Volgens mij moet je die met beugels aan de muur hangen, maar da's niet echt mijn vakgebied moet ik zeggen... voor dergelijke vragen stuur ik mensen gewoon door naar Textielquote:Op donderdag 24 november 2005 10:55 schreef SilverStar het volgende:
mijn vraag over de ophanghaken van de index gordijnroedes is nog niet beantwoord: kan je die echt aan het plafond hangen? het lijkt mij dat de haken daar niet ver genoeg voor doorlopen, of is het schroefje dat je door de gordijnroede moet doen genoeg om de boel stevig vast te houden?
het lijkt er dus op dat ze ook aan het plafond kunnen, maar het staat er niet nog net iets specifieker bij dat dat daadwerkelijk kanquote:Kies schroeven/beslag dat geschikt is voor de wand/het plafond waar ze in gemonteerd moeten worden.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die met beugels aan de muur hangen, maar da's niet echt mijn vakgebied moet ik zeggen... voor dergelijke vragen stuur ik mensen gewoon door naar Textiel![]()
Hm, die wil ik ook deze week gaan halen..quote:Op woensdag 23 november 2005 01:00 schreef Syndicate het volgende:
Bah!
De Malm garderobekast (middenbruin) is al 4 weken niet op voorraad in A'dam en Haarlem (rest van NL trouwens ook niet)
Weet misschien iemand of deze kast binnenkort nog binnenkomt? Had 4 weken terug gevraagd aan een medewerker ter plekke en die kon me vertellen dat het nog 2 weken zou duren.. niet dus.
Bij lock moet je 2 keer slaan zowel in de lengte- als in de breedterichting en je moet een voor een doen. Bij click sla je idd alleen in de lengte richting en dan de hele rij in een keer eraan vastklikken. Maar het probleem is grotendeels opgelost. Die gleuven zijn niet breed genoeg (dat krijg je als ze zo goedkoop zijn). Ff een schroevendraaier erdoor heen raggen en het is opgelost.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:18 schreef rotterdamse het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen klik en lock laminaat. Klik laminaat sla je ook aan met een blok en voor de zijkanten gebruik je de haak om hem aan te slaan. Wat is volgens jou het verschil?
Hm, een stuk koperen pijp van de bouwmarkt erin ipv de plastic buizen? (-> zwaarder gewicht)quote:Op maandag 28 november 2005 20:06 schreef rotterdamse het volgende:
Yep...de plastic buizen zitten erin, zowel aan de achter als aan de zijkanten.
Hij is leukquote:Op maandag 28 november 2005 20:58 schreef ROG het volgende:
[..]
Hm, een stuk koperen pijp van de bouwmarkt erin ipv de plastic buizen? (-> zwaarder gewicht)
Zelf heb ik twee Klippans maar heb ze nog niet zo lang dat ik dergelijke dingen ben tegengekomen. Overigens koop je je Klippan 'kaal' en is dus iedere hoes een losse hoes.quote:Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef Ri-Klain het volgende:
Is dat lubberen/kreuken ook met de officele stof van de klippan (dus met de orginele hoes eromheen)? Of alleen bij de losse hoezen die je kan kopen?
* Ri-Klain graag een klippan wiltmaar niet van uitgelubberde banken houdt
![]()
O dus kaal is ie altijd wit ofzoquote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef ROG het volgende:
[..]
Zelf heb ik twee Klippans maar heb ze nog niet zo lang dat ik dergelijke dingen ben tegengekomen. Overigens koop je je Klippan 'kaal' en is dus iedere hoes een losse hoes.
kaal is zonder bekleding en dat is dan wit schuimrubberquote:Op maandag 28 november 2005 23:34 schreef Ri-Klain het volgende:
O dus kaal is ie altijd wit ofzoof kan je die ook in verschillende kleuren nemen?
Ok dank jequote:Op maandag 28 november 2005 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
kaal is zonder bekleding en dat is dan wit schuimrubber
je hebt 3 maanden omruilgarantie en 2 jaar volledige garantie op alle meubelen...quote:Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef Ri-Klain het volgende:
Ok dank je![]()
Ik wil denk ik toch maar een klippan, dan maar hopen dat ie niet uitrekt
![]()
Mijn schoonzusje heeft een zwarte leren Klippan en ook een stoel erbij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef kruimel_20 het volgende:
Hoor van veel mensen "koop geen Ikea bank ".
Wil er zelf ook een gaan kopen...om mee te starten lijkt het me een goede bank.
Zijn er meer mensen met ervaring met de Klippan bank?
Mijn klippans (2 banken en de originel stoel die een blauwe maandag in de handel is geweest) zijn nu ruim 16 jaar oud en worden zeer intensief gebruikt. De stof van de stoel is gescheurd (een grand foullard doet wonderenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef kruimel_20 het volgende:
Hoor van veel mensen "koop geen Ikea bank ".
Wil er zelf ook een gaan kopen...om mee te starten lijkt het me een goede bank.
Zijn er meer mensen met ervaring met de Klippan bank?
Het is wel goedkoop (10 euro voor 2,4 m2) alleen het kost je echt veel moeite om te leggen. Verder breken de hoeken makkelijk af, maar voor zover ik kan beoordelen is ie wel goed bestand tegen krassen en deuken. De kleur vind ik wel mooier dan andere laminaten bij ikea. Als ik nog eens zou mogen kiezen, dan zou ik toch voor kliklaminaat gaan (hemse of tundra). Het kost je 4 euro meer per pakket en het scheelt je echt uren qua werk.quote:Op maandag 28 november 2005 16:27 schreef rotterdamse het volgende:
Wat is trouwens je verdere oordeel over het Span laminaat? (heb nl. ook nog wat vloeren die aan nieuwe 'bedekking' toe zijn.
Ja belachelijk en wij hebben zondag gewoon gewerktquote:Op maandag 28 november 2005 21:01 schreef Allan24 het volgende:
Geen productnieuws, maar wel IKEA: afgelopen zaterdag is IKEA Hengelo een uur eerder dicht gegaan dan normaal (19:00 in plaats van 20:00 uur). De gemeente en de brandweer hebben voor diverse bedrijfspanden besloten dat verband met de hevige sneeuwval op de platte daken het zekere voor het onzekere genomen moest worden, dus omwille van veiligheid is dat zo gegaan. Maandagochtend was het probleem niet voorbij en is (ook weer om veiligheidsredenen) IKEA Hengelo niet om 10:00 open gegaan; pas om 14:30 uur zijn de deuren van het slot gehaald en was de situatie weer normaal
dus als je in Hengelo voor een dichte deur hebt gestaan, dan weet je nu waarom![]()
erg goede keus!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:37 schreef Blik het volgende:
ik ga ook een mysinge bank kopen, in het bruin en gewoon 2-persoons, hebben niet zoveel ruimte
Een vriend van me wilde er wel een, geloof ik. Hij heeft ook zo'n bank en vond het jammer dat je geen tafel bij kon bestellen. Ik zal het eens navragen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:05 schreef Remco_h het volgende:
mijn bank![]()
[afbeelding]
ik heb alleen een enkele chaise longue ipv de dubbele op de foto...
erg fijne bank!!! beetje jammer van die duffe tafeltjes (die ik er ook niet op heb en als iemand ze wil moeten ze maar ff mailen)
Er zit inderdaad maar 1 plank bij las ik op de site? Beetje de plank misgeslagen Ikea!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom je bij de Malm garderobekast niet wat extra planken kan bestellen. Er zitten gaten in de hele zijwand. En ik vind die kast mooi, hij past goed bij de rest wat ik wil en hij is niet te breed. Alleen, ik wil geen hangkast maar een legkast. Waarom werkt Ikea niet mee..?
Ja, één plank en de rest van de kast is voor hangdingen. Dat is voor mij gewoon veel te veel. Dat ze niet veel extra moeite gaan doen om de kast half-half uit te voeren snap ik nog wel, maar een paar extra planken plus vier van die busjes verkopen lijkt me toch niet al te moeilijk. Zeker omdat de gaatjes er nota bene al in zitten..quote:Op woensdag 7 december 2005 17:11 schreef ROG het volgende:
[..]
Er zit inderdaad maar 1 plank bij las ik op de site? Beetje de plank misgeslagen Ikea!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:21 schreef ROG het volgende:Ik gok zo maar dat ik dat geintje geen drie keer kan uithalen. En twee planken is toch wat inefficientSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:21 schreef ROG het volgende:
Hmmm, inderdaad. Overigens moet ik mijn Malm kast nog kopen, ding is nergens op voorraad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mensen die dat doen, verpesten het voor de rest. Sowieso, sturen er eentje na? Not, kom dat zelf maar halen; je kassabon wordt aangetekend dus 2x zit er al helemaal niet in.
Trouwens, IKEA oplichten voor een plank
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
Ik wil Ikea helemaal niet oplichten. Ik wil best tegen een meerprijs planken bestellen. Alleen Ikea werkt niet mee...quote:Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Trouwens, IKEA oplichten voor een plank![]()
Euuhh niemand licht Ikea op hier..?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
mensen die dat doen, verpesten het voor de rest. Sowieso, sturen er eentje na? Not, kom dat zelf maar halen; je kassabon wordt aangetekend dus 2x zit er al helemaal niet in.
Trouwens, IKEA oplichten voor een plank![]()
Dat idee opper ik ook altijd wanneer mensen daarom vragenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef De_Hertog het volgende:
Het antwoord van Ikea is dat ik maar gewoon bij de Gamma wat planken moet kopen en op maat laten zagen. Tsja. Aangezien ik geen andere geschikte kast heb kunnen vinden..
Maarja, ergens in Zweden worden die mooie die-erbij-horen planken gezaagd en gemaakt.. dat lonkt toch.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat idee opper ik ook altijd wanneer mensen daarom vragen
Ik denk dat iedereen een SMSje krijgt... Het kan natuurlijk ook zijn dat iemand die voor het eerst bij IKEA die kast koopt en er dus nog maar 9 zijn...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef ROG het volgende:
Nice, thanks. Ik had me opgegeven voor de SMSjes van Haarlem (10) en Delft ("meer dan Haarlem"), dinsdag of woensdagochtend gelijk SMS. Maarja, werk he.. Volgende week aanvallen!
(Btw, als er maar tien kasten binnenkomen krijgen maar tien mensen een SMS he? Krijg je daar nooit boze lui mee?)
Van de klantenservice begreep ik dat het aantal SMSjes (= geSMSde mensen die als eersten aangemeld zijn) gelijk is aan het aantal binnengekomen artikelen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen een SMSje krijgt... Het kan natuurlijk ook zijn dat iemand die voor het eerst bij IKEA die kast koopt en er dus nog maar 9 zijn...
Als je volgende week gaat zou ik dus even eerst bellen!
Ik heb 'm vorige week geprobeerd en er zijn ook verschillende stoeltjes van deze serie. Maar ik kan ze niet aanraden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:12 schreef kruimel_20 het volgende:
[afbeelding]
KLOBO
2-zitsbank
¤ 119.00
Dat is nog goedkoper dan de Klippan! (hoewel ik de klippan toch iets mooier vind)
Binnenkort toch maar even in de ikea op gaan zitten dan![]()
Komt ie ook nog in meerdere kleuren?
Hoe krijgen ze het zo goedkoop he...
Oké, vind ik het raar vindenquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:09 schreef ROG het volgende:
[..]
Van de klantenservice begreep ik dat het aantal SMSjes (= geSMSde mensen die als eersten aangemeld zijn) gelijk is aan het aantal binnengekomen artikelen.
Idem, stel je meldt jezelf aan en je bent zonder het te weten nummer 11 in rij (wat ze je niet vertellen), er komen 10 items binnen, en van de tien geSMSden besluit er maar de helft uiteindelijk te kopen zit jij nog mooi te wachten op je SMS..quote:
Spuitbus en je sjabloon goed en ruim afplakken?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:03 schreef Fiorenza het volgende:
Sjabloonverven is geen succes...
Bron?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef Troel het volgende:
Ik dacht dat een aantal ikeamatrassen juist beste uit de test kwamen?
Het is een sjabloon met allemaal kleine ouderwetse vormpjes en kringeltjes (dat je nu vaak op behang en gordijnen ziet) Ik duf het niet aan om het met spuitbus te proberen...quote:Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef ROG het volgende:
[..]
Spuitbus en je sjabloon goed en ruim afplakken?
Consumentenbond.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:23 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Bron?
Ik hoop t, begin nu een beetje te twijfelen namelijk.
Zit natuurlijk het liefste voor een dubbeltje op de eerste rij.
Maar als goedkoop duurkoop is...
quote:Volkskrant:
Uit een recent onderzoek van de Consumentenbond kwam de Sultan Forsbacka van Ikea als beste uit de bus.
Ik weet het wel zeker! Ook kan je bij ons (volgens mij als enige) het matras zelfs terugbrengen als je hem niet goed vind!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:23 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Bron?
Ik hoop t, begin nu een beetje te twijfelen namelijk.
Zit natuurlijk het liefste voor een dubbeltje op de eerste rij.
Maar als goedkoop duurkoop is...
Malm? Die verkopen best goed, grote kans dat die al weg is dan!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef ROG het volgende:
[..]
Idem, stel je meldt jezelf aan en je bent zonder het te weten nummer 11 in rij (wat ze je niet vertellen), er komen 10 items binnen, en van de tien geSMSden besluit er maar de helft uiteindelijk te kopen zit jij nog mooi te wachten op je SMS..Waarschijnlijk ga je dan wel mee in de volgende levering?
Maar "mijn" Malm kast is op voorraad, binnenkort tijd maken!![]()
Ik ga het navragen, er heeft pas iets over in het weekbericht van service gestaan... meer info volgtquote:Op woensdag 14 december 2005 21:40 schreef WebForce het volgende:
[..]
Malm? Die verkopen best goed, grote kans dat die al weg is dan!Rare service! Klantenservicemerdewerker die de boel even ophelderd?
quote:Ruim 90.000 mensen hebben hun stem uitgebracht.* We zijn blij met de hoogste waardering, een 7.6! En natuurlijk halen we alles uit de kast om je ook in 2006 weer te blijven verassen. Met ons assortiment, onze lage prijzen,de sfeer in de winkel en onze ruime openingstijden. Wij blijven streven naar verbeteringen. Jouw ideeën en tips zijn ook altijd welkom.
We trakteren iedereen die op ons gestemd heeft én iedereen die op ons had willen stemmen. In alle vestigingen is er van donderdag 15 t/m zondag 18 december** gratis appelgebak met koffie of thee voor elke bezoeker (maximaal 1 per persoon).
* Bron: Elsevier/Q&A
** Zondag open: IKEA Amsterdam, Delft, Duiven, Eindhoven, Groningen, Haarlem en Utrecht.
juist wel, want we hebben onwaarschijnlijk lage prijzenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef QyRoZ het volgende:
Ik woon tegenwoordig op 5 minuten van de IKEA. Dat gaat niet goed zijn voor mijn bankrekening.
echt niet, je komt alijd met meer dan je wil hebben thuis.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
juist wel, want we hebben onwaarschijnlijk lage prijzen
plein in het zelfbedieningsmagazijn voor de kassa's meestalquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef _Boo_ het volgende:
Waar vindt je de producten die op Woonsdag in de aanbieding zijn? Op een speciale plek (in de buurt van de kassa?) of op de plek waar het normaal ook staat?
Wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het !!!!quote:
Stap op de fiets en kom naar Heerlen, mag je de mijne gratis meenemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef Allan24 het volgende:
Wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het !!!!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stap op de fiets en kom naar Heerlen, mag je de mijne gratis meenemen
weet je het echt nog niet dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:12 schreef Allan24 het volgende:Ik was gisteren in Zuid-Limburg, had da gezegd!!
wat is het dan?
quote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef Adelante het volgende:
ook nog geen kerstfeest gehad in Breda dan?
maar goed, het kerstcadeau dat IKEA Nederland dit jaar aan alle 3500 medewerkers schenkt is een:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben met z'n allen HEEL hard zitten lachen in de kantine van de week omdat dat een van de geruchten was die rondgingen... deze vonden we 't minst waarschijnlijk
Breda heeft 't kerstfeest morgenavond
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
wacht maar tot je de inhoud ziet, dat maakt het nóg onwaarschijnlijker en zal zeker aanleiding zijn voor nog meer gesprek over het cadeauquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef Allan24 het volgende:Wij hebben met z'n allen HEEL hard zitten lachen in de kantine van de week omdat dat een van de geruchten was die rondgingen... deze vonden we 't minst waarschijnlijk
Breda heeft 't kerstfeest morgenavond
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
wacht maar tot je de inhoud ziet, dat maakt het nóg onwaarschijnlijker en zal zeker aanleiding zijn voor nog meer gesprek over het cadeau![]()
en is Breda niet open morgen dan?![]()
Pleinquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
plein in het zelfbedieningsmagazijn voor de kassa's meestal
bij·de·hand·je (het ~, ~s)quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef Allan24 het volgende:
plein (het ~, ~en)
1 open, onbebouwde ruimte bij of tussen bouwwerken => plaats, plaza
Je krijgt gewoon nieuwe planken of nieuwe kast meequote:Op zondag 18 december 2005 09:48 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb een kast gekocht bij IKEA, en nu ik heb in elkaar wil zetten, zijn de planken helemaal krom getrokken. Ik ben van plan om vanmiddag terug te gaan naar IKEA, maar wat kan ik dan verwachten? Een nieuwe kast, of sturen ze het op om te onderzoek of......?
Dat is helemaal mooi!quote:Op zondag 18 december 2005 12:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon nieuwe planken of nieuwe kast mee![]()
Wij hebben gister ons kerstfeest gehad. Was gezellig![]()
Het kerstcadeau,quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
wacht maar tot je de inhoud ziet, dat maakt het nóg onwaarschijnlijker en zal zeker aanleiding zijn voor nog meer gesprek over het cadeau![]()
en is Breda niet open morgen dan?![]()
Pics?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Het kerstcadeau,,
,
. *mompelt iets over een gegeven paard*
Bedankt voor 't snelle antwoordquote:Op woensdag 21 december 2005 19:01 schreef ROG het volgende:
De BITS hangt hier in 't zilver (mén ik sterf van de Ikea spullen), in de schappen liggen de speciale stiften er gewoon naast.. Dus gewoon maar een pakje meegenomen en werkt probleemloos tot nu toe.
http://www.cyclobag.com/quote:
Niet te lang een tekstje laten staan, dan wordt het wat lastiger, we konden het bord weggooien.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:01 schreef ROG het volgende:
De BITS hangt hier in 't zilver (mén ik sterf van de Ikea spullen), in de schappen liggen de speciale stiften er gewoon naast.. Dus gewoon maar een pakje meegenomen en werkt probleemloos tot nu toe.
owquote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Niet te lang een tekstje laten staan, dan wordt het wat lastiger, we konden het bord weggooien.![]()
Hm, zo lang heb ik hem nog niet..quote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Niet te lang een tekstje laten staan, dan wordt het wat lastiger, we konden het bord weggooien.![]()
Volgens mij rond de 20 euro.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:31 schreef Mass het volgende:
Weet iemand wat het kost om iets thuis te laten bezorgen door de IKEA? Ik heb het idee dat mijn nieuwe bed niet in mijn Corsa past![]()
wij hebben hem hier als speelgoed kast en staat hier goed vol met lego, blokken en andere troep, de bovensteplanken helemaal vol met dvd's en helemaal bovenop een behoorlijke rij boeken. zoonlief van rond de 10 kilo zit regelmatig in de kast en dochterlief van 13 kilo kruipt er nog wel eens naast. Maar hij staat nog steeds en we proppen hem steeds voller. Dus die 13 kilo zullen wel per plankje zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:37 schreef snoekiesnoek het volgende:
Even een vraag aan de Ikea experts: wij willen de expedit kasten kopen, deze bedoel ik:
[afbeelding]
Maar er staat bij dat de draagkracht 13 kg is??? Dat is toch per plankje of kan ik die kast niet volduwen met boeken (op elke plank)?
Dit geeft een nieuwe dimensie aan het spreekwoord "iemand op de kast jagen"quote:Op woensdag 28 december 2005 07:36 schreef knorretje het volgende:
zoonlief van rond de 10 kilo zit regelmatig in de kast
Hmm, ik heb bij twee verschillende Ikea's vandaag twee keer fors meer dan 25 euro uitgegeven maar niets gehad. Maar ach, ik heb een mooie Magiker kast en een mooie Pax/Nexus garderobekastquote:Op woensdag 28 december 2005 17:53 schreef Troel het volgende:
Je krijgt bij besteding van 25 euro een kaartje met gelukkig nieuwjaar, wat is dat precies?
WIj hadden vandaag minder dan 25 euro en kregen dus niets, maar er stond ook nergens aangegeven dat je iets zou krijgen bij 25 euro
Misschien een handige buurjongen vragen? Ik gebruik nooit een manual voor iets en volgens mij is 99% van de mannen zo?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef Ingridh007 het volgende:
Iemand een tip waar ik op dit moment een manual zou kunnen vinden. (googlen lukte me niet.)
Geen idee. Misschien een locale actie, bij welke IKEA was je?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:53 schreef Troel het volgende:
Je krijgt bij besteding van 25 euro een kaartje met gelukkig nieuwjaar, wat is dat precies?
WIj hadden vandaag minder dan 25 euro en kregen dus niets, maar er stond ook nergens aangegeven dat je iets zou krijgen bij 25 euro
Stuur even het artikelnummer van je bed (of de maat, is ook goed) + je mailadres naar <username> @xs4all.nl - stuur ik je morgen de handleiding wel effe met de mail opquote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef Ingridh007 het volgende:
Zo, mn bed is geleverd. Maar dan wel zonder monteerinstructie manual.
2x de helpdesk gebeld, die me naar 2 verschillende emailadressen me de manual zou mailen.
Nu is de helpdesk dicht en heb ik 0 manuals ontvangen.
Iemand een tip waar ik op dit moment een manual zou kunnen vinden. (googlen lukte me niet.)
Ik heb trouwens bed Hopen.
Zit idd ingeklapt oid... Ik heb em nooit in elkaar gezet, maar ik weet wel dat wat je in elkaar moet zetten je ook weer uit elkaar kan halenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:12 schreef _Boo_ het volgende:
Bij de verpakkingsmaat van de Klippan bank zag ik dan dat de hoogte het halve aantal centimeters was van de normale hoogte, dus ik neem aan dat je deze uit elkaar kunt halen. Weet iemand hoe dit precies zit? Kun je de achterkant eraf halen ofzo? en de leuningen? en schroef je dit dan aan elkaar ofzo? Kun je hem ook weer uit elkaar halen nadat hij in elkaar is gezet
welke ga je nemen??quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga vanavond naar de Ikea voor een leuke, hopelijk goedkope salontafel
Iemand die me kan helpen?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef De_Hertog het volgende:
Kun je er op een of andere manier achter komen welke kleur, bijvoorbeeld, de achterwand van de Magiker-serie is? Ik wil namelijk van een ander kastje de wand in dezelfde kleur schilderen.
Mja, ik heb al kleurkaartjes bij de Gamma gehaald, maar niet echt de goede. Morgen maar meer kaartjes halenquote:
Tip: vraag bij de Gamma of je een kleurenwaaier mag lenen. Eventueel tegen een borgsom (die dingen zijn schijnbaar nog best duur). Hoef je ook niet 10x op en neer naar de IKEA.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, ik heb al kleurkaartjes bij de Gamma gehaald, maar niet echt de goede. Morgen maar meer kaartjes halen
Ik heb de kast al thuis staan. Nu de bijpassende kleur nog.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Tip: vraag bij de Gamma of je een kleurenwaaier mag lenen. Eventueel tegen een borgsom (die dingen zijn schijnbaar nog best duur). Hoef je ook niet 10x op en neer naar de IKEA.
Volgens mij niet. Hopen en Malm zijn voor zover ik weet alleen te gebruiken in combinatie met (een) lattenbodem(s) en matras(sen)quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:29 schreef goudvarken het volgende:
aan de ikea crew:
Zijn er ook boxsprings bij jullie verkrijgbaar met ombouw of zijn deze in de normale ombouwen te plaatsen?
alleen zo'n boxspring staat zo kaal, en bedden zoals de malm en de hopen bevallen me wel.
Heb je de montagehandleiding gevolgd dan? Ik weet dat 'ie er niet bij zat (heb ook niks meer gehoord op eerdere post met aanbod 'm op te sturen), maar mijn ervaring is dat een doorzakkende lattenbodem 9 vd 10 keer het gevolg is van een montagefout...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:44 schreef Ingridh007 het volgende:
Jahoor, heb mn bed een week en ben zojuist door mn lattenbodem gegaan
Ik ging op mn bed zitten *krak*, deed niet eens lomp oid.
Mn vader gaat em nu maken
quote:Zitbank, chaise-longue en tweepersoonsbed in één.
Extra opbergruimte onder de zitting van het hoekelement; praktisch voor het opbergen van beddengoed e.d.
Het uittrekbare gedeelte is bekleed met dezelfde stof als de bank; trek uit en je hebt een ruime chaise-longue.
nVuilafstotend - hierdoor is het mogelijk het gemorste met een doekje op te nemen, voordat het in de stof dringt.
De binnenveringsmatras biedt een goed ligcomfort.
gewoon proberen, nieuw kopen kan altijd nogquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef blaaatkipje het volgende:
vraagje![]()
ik heb zo'n SKRUVSTA-stoel en daar heb je een kussen in zitten. Nou wilde ik de hoes van dat kussen even uitwassen maar nu blijkt dat je het niet in de wasmachine mag doen en ook niet met de handwas![]()
Hoe krijg je dat ding dan schoon of moet ik gewoon maar een nieuwe kopen?
kun je een losse hoes kopen daarvoor dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:01 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon proberen, nieuw kopen kan altijd nog
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:54 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
kun je een losse hoes kopen daarvoor dan?
ik gebruik 'm als bank in de logeerkamer/gameroom, er blijven wel eens mensen op slapen, maar het comfort is niet dermate goed dat je dat iedere avond moet doen volgens mij. hangt er natuurlijk ook van af hoe hard of zacht je graag slaaptquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:52 schreef heinl het volgende:
De Fagelbo, is dat ook echt wat voor 'fulltime-gebruik'? Dus echt als bed te gebruiken, of is hij daarvoor te hard? (Ouders van een kameraad hebben hem, daar heb ik wel een keer opgeslapen, toen niks geen last gehad, maar voor 'altijd'... Ik heb mn twijfels).
De Fagebelbo is dus deze bank:
[afbeelding]
edit: en dit is wat ikea erover zegt:
Die commercial is leuk!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:44 schreef Adelante het volgende:
die nieuwe commercials weer
[afbeelding]
die hebben we echt zitten in Heerlen
Is opgenomen in Hengelo, daar hebben ze niets anders te doen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:15 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Die commercial is leuk!!![]()
![]()
Die andere niet... maja servicemedewerkers zijn ook niet leuk
Meen je dat serieusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef Adelante het volgende:
als je trouwens nog even doorspaart, kun je straks ook via internet bestellen en laten bezorgen (homeshopping wordt binnenkort gelanceerd!)....
Heb je hem al getest in de winkel? Wat voor kleur ga je nemen? En ook dezelfde combinatie?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Syytön het volgende:
Geen antwoord op je vragen, maar ik ben van plan die over een half jaar te kopen![]()
Tis altijd wel druk in Hengelo, veel Duitsersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:32 schreef WebForce het volgende:
[..]
Is opgenomen in Hengelo, daar hebben ze niets anders te doen...
Die kast weegt echt wel meer dan 3kg.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:16 schreef Stratus het volgende:
Plundra is weer terug!!!
En een vraagje:
[afbeelding]
Die wil ik aanschaffen, maar op de website staat naast de afmetingen ook de maximale belasting: 3 kg. Wil dat zeggen dat ik alleen maar tot 3 kg aan spulletjes mag inleggen of die kast weegt maar 3 kg?
lijkt mij dat de maximale belasting per plankje ongeveer 3 kilo is, anders kun je er nog niet eens een paar boeken inzetten ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 15:41 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Die kast weegt echt wel meer dan 3kg.
Wat het betekend, is dat de kast maximaal 3kg kan verdragen naast zijn huidige gewicht.
Ik wil 'm in die combinatie, zoals 'ie in de Ikea catalogus staat, pag. 69.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je hem al getest in de winkel? Wat voor kleur ga je nemen? En ook dezelfde combinatie?
Ik weet het niet zeker, maar dacht vanaf 11 of 12 januariquote:Waar kan je trouwens de Plundra aanbiedingen per vestiging op de site bekijken?
118 cm bedbreedte om met z'n tweeën in te slapen, dan moet je die andere persoon wel héél lief vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:49 schreef Katana het volgende:
Ik zie dat de bedbreedte 118 cm is, is dit te doen om met zn 2en in te slapen?
Als ik hem zo zie, dan smelt ik weer. Ik twijfel nog, vooral ook om wat je zegt over de niet zo comfortabele rugleuning. Ik wil (nog) niet een te dure bank, maar ik wil wél lekker kunnen hangen, lezen, slapen. De Ruijtermeubel heeft nu een opruiming waarin een bank die ik ook heel mooi vind (maar zonder chaise longue) afgeprijsd is voor 549 euro. Die lijkt me comfortabeler. Zie http://www.de-ruijtermeubel.nl/media/dRm_01-06_totaal.pdf.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:14 schreef Syytön het volgende:
Ik wil 'm in die combinatie, zoals 'ie in de Ikea catalogus staat, pag. 69.
Dat vroeg ik me ook af. Bij het filiaal in Haarlem stond gister wel een link, maar die deed het niet.quote:Waar kan je trouwens de Plundra aanbiedingen per vestiging op de site bekijken?![]()
280 cm bedoel ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef Adelante het volgende:
eentje van 120 en eentje van 160 naast elkaar in een ruimte van 180?
volgens mij zitten die poten wel iets van de rand van het blad af, maar hoe ver dat precies is moet ik voor je nakijken
woon je trouwens in Nederland, want 150 km rijden tot de eerste IKEA vestiging is nogal een eindje. als je trouwens nog even doorspaart, kun je straks ook via internet bestellen en laten bezorgen (homeshopping wordt binnenkort gelanceerd!)....
Binnenkort duurt nog wel een aantal maanden lijkt mij??quote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
280 cm bedoel ik![]()
Wanneer komt homeshopping? Ik woon zelf in Harlingen, dus kan naar Amsterdam of Groningen, die 150 km was heen en terug![]()
Zat een beetje te slapen kennelijk. Maar als je meer info over home shopping hebt? Dat is echt precies wat ik nodig heb. En als je er werkt en even wilt kijken, dat zou super zijn!
In week 52 en 1 wel misschien, maar dat zijn de drukste dagen van het jaar, voor de rest van het jaar is er echt, in verelijking met andere stores, niets te doenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:20 schreef mindflick het volgende:
[..]
Tis altijd wel druk in Hengelo, veel Duitsers![]()
Nooit alle aanbiedingen staan op de site of in een folder, je zou dus echt langs een winkel moeten, is toch geen ramp?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik hem zo zie, dan smelt ik weer. Ik twijfel nog, vooral ook om wat je zegt over de niet zo comfortabele rugleuning. Ik wil (nog) niet een te dure bank, maar ik wil wél lekker kunnen hangen, lezen, slapen. De Ruijtermeubel heeft nu een opruiming waarin een bank die ik ook heel mooi vind (maar zonder chaise longue) afgeprijsd is voor 549 euro. Die lijkt me comfortabeler. Zie http://www.de-ruijtermeubel.nl/media/dRm_01-06_totaal.pdf.
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Bij het filiaal in Haarlem stond gister wel een link, maar die deed het niet.
Fijn dat je zoveel moeite neemt om me te informeren. Het wordt gewaardeerd! Ik vind een bank het belangrijkste stuk meubilair in een huis, maar ik ben er niet aan toe een heel dure bank te kopen. Ik heb het nog niet zo breed (eveneens student, zij het niet lang meer) en ik ben bang voor de gedragingen van mijn kat. Ze is niet zo voorspelbaar wat het bijwerken van haar nagels betreft. Ik zal de Mysinge zeker in de winkel uitproberen, en ik zal ook bij De Ruijtermeubel langsgaan. Binnen een paar maanden komt er hoe dan ook een nieuwe bank in huis, dus ik laat je mijn ervaringen nog weten.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef Syytön het volgende:
Ik zou als ik jou was naar een Ikea filiaal gaan en de Mysinge uittesten, misschien vind je 'm prima zitten!
Nou... hoewel ik Ikea een geweldig concept vind, ga ik er vreselijk onder gebukt om er langs te moeten. Troosteloze omgeving, idiote indeling, altijd loopt er iemand in de weg, gericht zoeken is er amper bij en de kassa bereiken betekent ook een helse speurtocht. Een soort Hema in het kwadraat dus.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef WebForce het volgende:
Nooit alle aanbiedingen staan op de site of in een folder, je zou dus echt langs een winkel moeten, is toch geen ramp?![]()
Veel oefenen, dan gaat het vanzelf beterquote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou... hoewel ik Ikea een geweldig concept vind, ga ik er vreselijk onder gebukt om er langs te moeten. Troosteloze omgeving, idiote indeling, altijd loopt er iemand in de weg, gericht zoeken is er amper bij en de kassa bereiken betekent ook een helse speurtocht. Een soort Hema in het kwadraat dus.
Er betsaan plattegronden hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou... hoewel ik Ikea een geweldig concept vind, ga ik er vreselijk onder gebukt om er langs te moeten. Troosteloze omgeving, idiote indeling, altijd loopt er iemand in de weg, gericht zoeken is er amper bij en de kassa bereiken betekent ook een helse speurtocht. Een soort Hema in het kwadraat dus.
Ik had gehoopt dat er nog andere maten leverbaar waren die niet online stonden. Ik kan eigenlijk geen bed vinden die extra lang is, maar zoek nog wel even verder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef ATB. het volgende:
Bij dat bed staat alleen 140x200 en 160x200. Niet in 210 of 220 dus. Gewoon even op het bed klikken in het overzicht en je ziet de mogelijke afmetingen.
Oooow,. Groningen, dan heb ik niets gezegd idd! Ze hebben tussendoorgangen daar net zo breed gemaakt als de hoofdpaden die we in Duiven kennenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:50 schreef Étoile het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er nog andere maten leverbaar waren die niet online stonden. Ik kan eigenlijk geen bed vinden die extra lang is, maar zoek nog wel even verder.
Webforce, heb je die plattegrond van die vreselijke Ikea in groningen al gezien![]()
Ik vind er iig echt geen pijl op te trekken, hoe onoverzichtelijk kan je een winkel indelen hehe. Nouja, zo ontdek je nog eens wat nieuws elke keer![]()
't is volgens mij rond de 20 euro als je een beetje in de buurt woont.. (ik woon in Rotterdam en bestel bij Ikea Delft)quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
zeg, ik vroeg me af wat de bezorgkosten zijn van de ikea.
ik heb helaas een auto zonder trekhaak, dus aanhangwagen is geen optie
stel nou dat ik een kast en bankstel koop bij ikea haarlem (of delft) wat ben ik dan ongeveer kwijt
(woon zelf in centrum leiden)
ze hebben het hier toen wel boven gebracht, maar koste volgens mij dan ook meer dan bezorgen tot aan de trap.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:13 schreef M_M het volgende:
[..]
't is volgens mij rond de 20 euro als je een beetje in de buurt woont.. (ik woon in Rotterdam en bestel bij Ikea Delft)
Ze brengen t alleen niet op etages zonder lift geloof ik!
Meestal, als er al een prijsverschil bestaat, is Nederland goedkoper dan België wat IKEA betreft. Met name w.b. keukens en zitbanken kan dit een behoorlijk bedrag schelen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:13 schreef Polleke83 het volgende:
ik vroeg me af of er duidelijk gezegd kan worden of belgie of nederland goedkoper is (qua Ikea natuurlijk)
Iemand hier ervaring mee?
Echt?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:13 schreef M_M het volgende:
Ze brengen t alleen niet op etages zonder lift geloof ik!
Hier precies hetzelfde.. 't is echt een jungle out there, super onoverzichtelijk, mensen die niet d-o-o-r-l-o-p-e-n en ze dwingen je overal langs te moeten lopenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
plat·te·grond (de ~ (m.))quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.. 't is echt een jungle out there, super onoverzichtelijk, mensen die niet d-o-o-r-l-o-p-e-n en ze dwingen je overal langs te moeten lopen
er zijn ook paadjes waar je een stuk af kunt snijden hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.. 't is echt een jungle out there, super onoverzichtelijk, mensen die niet d-o-o-r-l-o-p-e-n en ze dwingen je overal langs te moeten lopen
¤55, Alleby taxi 100X105 dacht ik (prijs weet ik zeker)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef _Boo_ het volgende:
Heeft iemand enig idee hoeveel die afbeelding kost van geloof ik New York zwart wit maar dan met die gele taxi eropHij staat niet op de site namelijk.
Thanks!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
¤55, Alleby taxi 100X105 dacht ik (prijs weet ik zeker)
Bij de IKEA Delft hadden ze vorige week een poster in de nieuwe collectie met een NY yellow cab erop. Die was goedkoper dan de 55 euro van die andere. Ik ga er morgen denk ik nog even langs, moet nog iets groots voor aan de muur hebben...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef _Boo_ het volgende:
Heeft iemand enig idee hoeveel die afbeelding kost van geloof ik New York zwart wit maar dan met die gele taxi eropHij staat niet op de site namelijk.
Alleby taxi komt gewoon binnen hoor! In Duiven in week 3, volgende week dus!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:50 schreef DutchTrain het volgende:
Om mezelf maar te antwoorden
dit is de NYC foto uit de nieuwe collectie
[afbeelding]
Er is er ook nog één geheel in zwart wit met een jaren 50 taxi erop, maar die is denk ik niet gemaakt in NYC.
Beiden heten Brattby zijn 118x78 en kosten slechts 19,95
Die met de yellow cab op TimesSq is niet meer te krijgen![]()
Aardbeien zijn posters van 50x70 die zijn nog wel te verkrijgen (Nyttja poster 50X70 is de omschrijving). In Duiven is deze vandaag binnengekomen weerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze ooit nog een keer:
[afbeelding]
Hij kost alleen een beetje 50 euro
Hadden ze ooit niet ook een afbeelding met aardbeien? Die kan ik niet meer vinden.
Die heb ik!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:50 schreef DutchTrain het volgende:
Die met de yellow cab op TimesSq is niet meer te krijgen![]()
Drie jaar op de constructie van meubels (link = PDF bestand). Maar een bed gaat niet zomaar 'kapot' lijkt me? Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:22 schreef -Yuna- het volgende:
Mijn ikea bed is net kapot gegaanWeet iemand toevallig of ze daar garantie op geven en hoelang?
ik heb dezelfde bank, ik ben er heel erg blij mee, (ik heb alleen de enkele chaisse lounge er aan)quote:Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand ervaringen met de Mysinge-bank? Is het wat?
[afbeelding]
-Edit- Ik zie nu dat er in dit topic al wat ervaringen staan. Heel fijn! Ik heb de bank zelf nog niet uitgeprobeerd, maar alleen op de site zien staan. Zijn bv. kattenharen er makkelijk van te verwijderen?
ik heb exact hetzelfdequote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef -Yuna- het volgende:
Beetje moeilijk uit te leggen, maar aan de binnenkant zit zo'n metalen gedeelte waar mijn lattenbodem op rust. Nu was de voorste schroef al eens losgescheurd ofzo (ook zo gek) maar die had ik toen weer vastgemaakt en toen ging het weer. Nu ik vanavond ging zitten hoorde ik een gek geluid en toen ik ging kijken, was heel dat stalen gedeelte van de zijkant afgescheurd aan 1 kant van het bed. Ik spring nooit op mijn bed en ik weeg niet extreem zwaar ofzo. Heb nu dat metaal maar een standje lager vastgemaakt maar ik had het bed juist omdat het matras zo hoog kon.
ik zou het je afraden met kattenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Gumtree het volgende:
in ons nieuwe huisje willen we graag de Kramfors bank met chaise lounge functie. wie heeft er ervaring met deze bank en vooral de kwaliteit van het leer, is het een beetje kat bestendig?
[afbeelding]
Dankjewel voor je ervaring! Ik ga de bank woensdag maar eens zelf uitproberen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Remco_h het volgende:
ik heb dezelfde bank, ik ben er heel erg blij mee (...)
Mijn kat heeft onlangs bij mijn moeder gelogeerd die een leren bank heeft. De bank is vrij glad en hierdoor komen de nageltjes er wel eens uit, ookal is mijn kat er verder heel voorzichtig mee. Ik zou een leren bank niet aandurven, maar ik heb geen ervaring met het leer van die ikea-bank in het bijzonder.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Adelante het volgende:
ik zou het je afraden met kattenje krijgt allemaal krassen op het leer, die je dan wel weer kunt behandelen met 'n onderhoudssetje, maar je blijft het zien
ehm volgens mij wat Adelante zeiquote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dankjewel voor je ervaring! Ik ga de bank woensdag maar eens zelf uitproberen.
Ik heb nog een vraagje over de stof: kun je behalve kleur ook type stof kiezen, of is aan een bepaalde kleur automatisch een bepaalde stof verbonden? Het is me uit de informatie op de site niet opgevallen dat er sprake was van een 'gladde' stof en een stof met 'profiel'.
Die wil ik!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:50 schreef DutchTrain het volgende:
Om mezelf maar te antwoorden
dit is de NYC foto uit de nieuwe collectie
[afbeelding]
Er is er ook nog één geheel in zwart wit met een jaren 50 taxi erop, maar die is denk ik niet gemaakt in NYC.
Psst, kopen... ?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die wil ik!
Die wil ik!
Die wil ik!
Niet eens gezien net in de IKEA.
PAX, met KOMPLEMENT inrichtingquote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben op zoek naar een kledingkast met alleen maar planken, dus zónder hang gedeelte, ik heb namelijk veel te veel kleding
wie o wie weet iets voor mij?
kasten zonder hanggedeelte schijnen niet zo gangbaar te zijn, ik heb er nog geen gevonden
tevens ben ik op zoek naar meer opbergmogelijkheden voor een erg kleine slaapkamer.
ah, dank u!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Allan24 het volgende:
[..]
PAX, met KOMPLEMENT inrichtingBreedte 50 of 100 cm, hoogte 201 of 236 cm, diepte 35 of 58 cm. En dat in alle mogelijke combi's. Helemaal flexibel in te delen, zie de PAX Planner op de website.
Klik!
verslavend hequote:Op maandag 16 januari 2006 21:50 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga morgen wel weer ff langs de IKEA, is toch 5 minuten hier vandaan.
Heb ook niet zo goed opgelet vandaag.
Je koopt los een ombouw (de kast), de deuren en de (jn jouw geval) planken. Je kan ervan maken wat je wilt, probeer die PAX planner eens!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ah, dank u!
zie ik het goed dat die pax brevik inderdaad alleen een legkast is?
of kan je hem naar believenz elf inrichten?
de rest ziet er ook wel aardig uit, maar ik heb maar een beperkt budget..
Deze zit gemixt op een pallet met andere afbeeldingen (waaronder 3 verschillende bloemen oid en nog een afbeelding van New York).quote:Op maandag 16 januari 2006 20:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die wil ik!
Die wil ik!
Die wil ik!
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef CherryLips het volgende:
verslavend he![]()
het is net Lush maar dan met duurdere meubels die ik niet kwijt kan ipv dure zeepjes die ik niet opmaak.
Veel nuttiger dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
verslavend he![]()
het is net Lush maar dan met duurdere meubels die ik niet kwijt kan ipv dure zeepjes die ik niet opmaak.
Got it. Meteen nog wat ander speelgoed meegenomen. Evil winkel. Elke keer als ik er ben is mn portemonnee weer leeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die wil ik!
Die wil ik!
Die wil ik!
Check wel even het comfort van de Fängebo i.c.m. de Lade lattenbodem. Die laatste is namelijk letterlijk zo hard als een plank en veert dus helemaal NIET, terwijl een deel van je slaapcomfort toch ook door je lattenbodem bepaald wordt. Bedenk jezelf dat je gemiddeld 1/4 tot 1/3 van je dag slapend doorbrengt - bezuinig niet te veel op je bed want je krijgt geheid last van je lijf.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Mr.Graveheart het volgende:
Ik ben vanmiddag weer eens bij Ikea Utrecht geweest, en ik kwam daar een bijzonder mooi bed tegen.
De Hopen. Nu is mijn vraag, zijn er mensen die dit bedje ook bezitten?
En zo ja, hoe bevalt ie? Geen gekraak etc?
Verder doe ik er een Sultan Fängebo van 140 x 200 bij.
Met 2 cheapo ¤7,95 lattenbodems.
bedankt voor je reactie, toch eens kijken hoe we dit gaan oplossen, we vinden de bank namelijk schitterend. Helaas is een stoffen bank ook niet aan de heren besteed hier blijft werkelijk niets van over.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zou het je afraden met kattenje krijgt allemaal krassen op het leer, die je dan wel weer kunt behandelen met 'n onderhoudssetje, maar je blijft het zien
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef karoltje het volgende:
WebForce je moet hier geld voor gaan vragen.
vroeger (quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:40 schreef E.T. het volgende:
Vraagje voor een 'verlichtings-ikea'er' ..
Zijn er voor de Norrsken halogeenrail ook nog andere spots dan alleen de Stratosfar?
Ik wil graag die halogeenkabels met 7 spots op zolder, maar ik zag alleen nog maar die stratosfar-spots liggen. "vroegah" had ikea volgens mij veel meer losse spots (ik heb hier beneden bijv. hanglampjes eraan).
Maar die stratosfar vind ik dus niet mooien ik wil dus eigenlijk andere als die er zijn..
Anders wordt de termosfar een goed alternatief denk ik ..
geef ajb iets meer geld uit voor je lattenbodemsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Mr.Graveheart het volgende:
Ik ben vanmiddag weer eens bij Ikea Utrecht geweest, en ik kwam daar een bijzonder mooi bed tegen.
De Hopen. Nu is mijn vraag, zijn er mensen die dit bedje ook bezitten?
En zo ja, hoe bevalt ie? Geen gekraak etc?
Verder doe ik er een Sultan Fängebo van 140 x 200 bij.
Met 2 cheapo ¤7,95 lattenbodems.
Dit hebben wij ook gehad met onze middenbalk en we zakten erdoor toen mijn lief zijn sokken aantrok.. Je had de blik moeten zien van de jongen bij de klantenservice..quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef -Yuna- het volgende:
Beetje moeilijk uit te leggen, maar aan de binnenkant zit zo'n metalen gedeelte waar mijn lattenbodem op rust. Nu was de voorste schroef al eens losgescheurd ofzo (ook zo gek) maar die had ik toen weer vastgemaakt en toen ging het weer. Nu ik vanavond ging zitten hoorde ik een gek geluid en toen ik ging kijken, was heel dat stalen gedeelte van de zijkant afgescheurd aan 1 kant van het bed. Ik spring nooit op mijn bed en ik weeg niet extreem zwaar ofzo. Heb nu dat metaal maar een standje lager vastgemaakt maar ik had het bed juist omdat het matras zo hoog kon.
quote:
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
geef ajb iets meer geld uit voor je lattenbodemsje rug is je er over 5 jaar dankbaar voor
Ik moet daar ook altijd wel om lachen hoor, "We hebben echt niks raars gedaan op dat bed!"quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dit hebben wij ook gehad met onze middenbalk en we zakten erdoor toen mijn lief zijn sokken aantrok.. Je had de blik moeten zien van de jongen bij de klantenservice.."we zijn door het bed gezakt toen mijn vriend zijn sokken aantrok" "euh,
ja, euh, dat kan gebeuren he"
Wel nieuwe achterkant meegekregen omdat we de schroeven er dus niet meer inkregen![]()
met meer woorden alleenquote:
Ja ik weet het eigen ook wel, ik had gehoopt dat...quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:07 schreef Adelante het volgende:
soort van ALLEBY bed, van de woonsdag aanbieding, maar dan met nog meer plastic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |