abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:26:37 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_32494759
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

speciale openingstijden:

• maandag 5 december Sinterklaas 10 - 17 uur
  • zaterdag 24 december Kerstavond 9 - 17 uur
  • maandag 26 december 2de Kerstdag 10 - 17 uur
  • zaterdag 31 december Oudjaarsdag 9 - 17 uur

Bovendien blijft het elke laatste woensdag van de maand Woonsdag bij IKEA, de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant! Iedere woonsdag na 17:00 uur: tweede maaltijd, één euro!

voorgaande topics:
    IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
    IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
    IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
    IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
    IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
    IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
    IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
    IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
    IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
    IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
    IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
    IKEA [Centraal topic]

er is ook een topic beschikbaar in CUL
    Culinaire toppers van IKEA

*** NIEUW VANAF 1 SEPTEMBER 2005 - IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT ***

vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!
  • "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      dinsdag 22 november 2005 @ 23:28:41 #2
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_32494823
    laatste folder met cadeauideëen voor sint en kerst:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_32495526
    IKEA! En dat op de 22ste, leukste IKEA dag voor mij
    pi_32496383
    *meldt*
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_32497256
    Bah!
    De Malm garderobekast (middenbruin) is al 4 weken niet op voorraad in A'dam en Haarlem (rest van NL trouwens ook niet)
    Weet misschien iemand of deze kast binnenkort nog binnenkomt? Had 4 weken terug gevraagd aan een medewerker ter plekke en die kon me vertellen dat het nog 2 weken zou duren.. niet dus.
    Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
    If you must know, ACID!
    Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
    *-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
    pi_32498447
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 01:00 schreef Syndicate het volgende:
    Bah!
    De Malm garderobekast (middenbruin) is al 4 weken niet op voorraad in A'dam en Haarlem (rest van NL trouwens ook niet)
    Weet misschien iemand of deze kast binnenkort nog binnenkomt? Had 4 weken terug gevraagd aan een medewerker ter plekke en die kon me vertellen dat het nog 2 weken zou duren.. niet dus.
    Je hebt één woord gemist... 'waarschijnlijk'! Wanneer een artikel niet leverbaar is, bijvoorbeeld door een kwaliteitscontrole, productievertraging of een distributieprobleem, dan wordt vaak een prognose doorgegeven wanneer het er wel weer is. Dat is echter een indicatie en kan nog wijzigen (ten gunste of ten nadeel).

Anders gebruik de tip die Adelante al gaf: bel de klantenservice @ 0900-2354532 en laat je GSM-nummer achter (artikelnummer MALM garderobekast middenbruin: 500-902-01), dan krijg je een sms op het moment dat de kast weer voorradig is
    pi_32500534
    Zou iemand nog even voor mij naar de maten van een Pax hoekkast kunnen kijken? We kwamen er niet helemaal uit met hoe die op de website stond...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_32501465
    wat is er niet duidelijk aan, ze zijn er in twee maten:
    Breedte: 52.2 cm
    Diepte: 47.5 cm
    Hoogte: 236.4 cm

en
    Breedte: 52.2 cm
    Diepte: 47.5 cm
    Hoogte: 201.2 cm

voor zover ik het zie, zijn ze niet geschik voor PAX delen die 35cm diep zijn, alleen de 58cm
    pi_32502224
    nieuw deel alweer...gaat snel
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_32503324
    Ja, maar die moet je dus schijnbaar aan een gewone kast zetten, en die heeft dan als diepte 58 cm...

Dus dan heb je een kast om de hoek die niet overal even diep is?
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_32506608
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 11:45 schreef teigan het volgende:
    Ja, maar die moet je dus schijnbaar aan een gewone kast zetten, en die heeft dan als diepte 58 cm...

Dus dan heb je een kast om de hoek die niet overal even diep is?
    Op zich wel. wanneer je vanaf de voorzijde (deur) van de kast tot aan de achterkant meet, parallel aan de zijkant, dan heb je dezelfde diepte aan de linker- en rechterkant van de hoek. Alleen, het hoekpunt is dieper vanwege de 'loze ruimte' die je krijgt omdat de kast wel de hele hoek van je kamer opvult. (Maar dat is weer extra opbergruimte, misschien juist wel handig.)

Hmm... misschien kun je net zo goed eens gaan kijken in de winkel
      woensdag 23 november 2005 @ 14:02:19 #12
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_32506700
    Ik heb zin in volgende week
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 23 november 2005 @ 14:11:18 #13
    53167 Ri-Klain
    klein zwart schaapje
    pi_32506924
    Even een vraagje voor de Ikea medewerkers hier

De hoezen van de klippan, hebben ze die ook in het grijs of donkerblauw? En heb je ook lederen hoezen, maar dat niet die met die vakjes? (die je dus los van de bank kan kopen)

En hoeveel kosten deze hoezen? Het gaat om de 2 zits.

Ik kon er in de Ikea gids en op de site niet echt iets over vinden. Als ik niet goed kijk geef me dan de link maar maar anders wacht ik hier even op antwoord

[ Bericht 14% gewijzigd door Ri-Klain op 23-11-2005 14:25:11 ]
    Of niet soms?
    pi_32507388
    Hij is er in geel, naturel, oranje, rood, wit, donkerblauw en zwart. (Ook is ie er in spijkerstof, maar ik weet niet zeker of die nog in het assortiment zit.) Ze zijn over het algemeen ¤50 per stuk (de bank kost ¤139 en de hoezen ¤50, vandaar de prijs van ¤189 op de site).

Losse leren hoezen zijn er niet, de bank is wel in leer verkrijgbaar maar dan issie compleet, dus zonder losse hoes (¤499).

woensdag 23 november 2005 @ 21:24:21 #15
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_32519721
    Klippan heeft ook een nieuwe knalblauw satijnen hoes sinds deze week, je moet er van houden
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_32531322
    mijn vraag over de ophanghaken van de index gordijnroedes is nog niet beantwoord: kan je die echt aan het plafond hangen? het lijkt mij dat de haken daar niet ver genoeg voor doorlopen, of is het schroefje dat je door de gordijnroede moet doen genoeg om de boel stevig vast te houden?
    pi_32536309
    ohw. ik wil die klippanspijkerstofhoes nog hebben
    pi_32548871
    quote:
    Op donderdag 24 november 2005 10:55 schreef SilverStar het volgende:
    mijn vraag over de ophanghaken van de index gordijnroedes is nog niet beantwoord: kan je die echt aan het plafond hangen? het lijkt mij dat de haken daar niet ver genoeg voor doorlopen, of is het schroefje dat je door de gordijnroede moet doen genoeg om de boel stevig vast te houden?
    Volgens mij moet je die met beugels aan de muur hangen, maar da's niet echt mijn vakgebied moet ik zeggen... voor dergelijke vragen stuur ik mensen gewoon door naar Textiel
    pi_32549625
    . en hebben we IKEA Textiel experts in de zaal? ik vind die dingen er ook meer uitzien voor de muur, maar op de site staat
    quote:
    Kies schroeven/beslag dat geschikt is voor de wand/het plafond waar ze in gemonteerd moeten worden.
    het lijkt er dus op dat ze ook aan het plafond kunnen, maar het staat er niet nog net iets specifieker bij dat dat daadwerkelijk kan
    pi_32561043
    He een nieuw topic
    Binnenkort naar de IKEA voor de LACK tafeltjes te halen....
      vrijdag 25 november 2005 @ 17:49:32 #21
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_32572731
    quote:
    Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Volgens mij moet je die met beugels aan de muur hangen, maar da's niet echt mijn vakgebied moet ik zeggen... voor dergelijke vragen stuur ik mensen gewoon door naar Textiel
    !
    Die beugels kan je zeker ook aan het plaffond maken!
      vrijdag 25 november 2005 @ 18:02:55 #22
    102698 rotterdamse
    De enige echte..
    pi_32573144
    Bij mij hangen ze ook aan het plafond !!!! Gaat prima.
    pi_32577334
    dank jullie wel, ik ben gerustgesteld . nu afwachten tot de roedes van 210-385 weer op voorraad zijn. en dan kunnen we eindelijk gordijnen gaan ophangen
    pi_32582552
    Heeft iemand ervaring met het leggen van SPÅN laminaat van IKEA. Het is geen kliklaminaat maar zogenaamde locklaminaat. Je moet dus met een hamer tegen een blok aanslaan om het laminaat tegen elkaar te krijgen. In verticale richting gaat het wel aardig maar in de breedte lukt het echt voor geen meter, help! Achteraf gezien had ik beter kliklaminaat moeten kopen:S
      vrijdag 25 november 2005 @ 23:22:35 #25
    73888 DIA
    die ja .....
      zaterdag 26 november 2005 @ 21:18:25 #26
    102698 rotterdamse
    De enige echte..
    pi_32604104
    Ik zie het verschil niet tussen klik en lock laminaat. Klik laminaat sla je ook aan met een blok en voor de zijkanten gebruik je de haak om hem aan te slaan. Wat is volgens jou het verschil?
      zondag 27 november 2005 @ 13:49:57 #27
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32616469
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 01:00 schreef Syndicate het volgende:
    Bah!
    Hm, die wil ik ook deze week gaan halen..
    pi_32630338
    quote:
    Op zaterdag 26 november 2005 21:18 schreef rotterdamse het volgende:
    Ik zie het verschil niet tussen klik en lock laminaat. Klik laminaat sla je ook aan met een blok en voor de zijkanten gebruik je de haak om hem aan te slaan. Wat is volgens jou het verschil?
    Bij lock moet je 2 keer slaan zowel in de lengte- als in de breedterichting en je moet een voor een doen. Bij click sla je idd alleen in de lengte richting en dan de hele rij in een keer eraan vastklikken. Maar het probleem is grotendeels opgelost. Die gleuven zijn niet breed genoeg (dat krijg je als ze zo goedkoop zijn). Ff een schroevendraaier erdoor heen raggen en het is opgelost.
      maandag 28 november 2005 @ 16:27:17 #29
    102698 rotterdamse
    De enige echte..
    pi_32648126
    Hhmm...ik heb toch klik laminaat (bij een speciaalzaak gekocht) wat op ik op dezelfde manier heb gelegd als jij het lock laminaat. De manier van leggen van kliklaminaat zoals jij beschrijft ken ik helemaal niet. Krijg het idee dat ikea het beestje gewoon een andere naam heeft gegeven. Wat is trouwens je verdere oordeel over het Span laminaat? (heb nl. ook nog wat vloeren die aan nieuwe 'bedekking' toe zijn.
      maandag 28 november 2005 @ 16:36:30 #30
    102698 rotterdamse
    De enige echte..
    pi_32648330
    Vraagje trouwens voor klippan bezitters. Ik heb 2 maanden geleden nieuwe hoezen gekocht. Leuk hoor weer eens een ander kleurtje, maar kreuken dat die dingen doen!!! Ze lubberen ook helemaal uit waar je gezeten hebt, het is werkelijk geen gezicht. Elke dag sta ik alles weer helemaal in te stoppen en regelmatig moet ik er met een strijkijzer over heen omdat ze eruit ziet als een bed waar je na een nachtmerrie zo uitgerold bent. Alleen als ze gewassen zijn zijn ze 'strak'.
    Nu ben ik niet erg pietluttig, een kreukje hier en daar prima, maar dit is echt te verschrikkelijk voor woorden. Iemand hier een oplossing voor?
      maandag 28 november 2005 @ 16:47:57 #31
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32648645
    Heb je die plastic buizen wel bewaard en in de gleuven gestopt? Die moeten het een beetje tegengaan?
      maandag 28 november 2005 @ 18:28:41 #32
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_32651023
    vond die klippan helemaal niet lekker zitten, wel lekker goedkoop
      maandag 28 november 2005 @ 19:32:41 #33
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32652426
    Een lage rugleuning maar dat geeft wel een lekker ruimtelijk idee, paar lekkere kussens erop en perfect voor starters vanwege de prijs inderdaad. Én de handige hoezen!
      maandag 28 november 2005 @ 20:06:44 #34
    102698 rotterdamse
    De enige echte..
    pi_32653306
    Yep...de plastic buizen zitten erin, zowel aan de achter als aan de zijkanten.
      maandag 28 november 2005 @ 20:58:16 #35
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32654784
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 20:06 schreef rotterdamse het volgende:
    Yep...de plastic buizen zitten erin, zowel aan de achter als aan de zijkanten.
    Hm, een stuk koperen pijp van de bouwmarkt erin ipv de plastic buizen? (-> zwaarder gewicht)
    pi_32654884
    Geen productnieuws, maar wel IKEA: afgelopen zaterdag is IKEA Hengelo een uur eerder dicht gegaan dan normaal (19:00 in plaats van 20:00 uur). De gemeente en de brandweer hebben voor diverse bedrijfspanden besloten dat verband met de hevige sneeuwval op de platte daken het zekere voor het onzekere genomen moest worden, dus omwille van veiligheid is dat zo gegaan. Maandagochtend was het probleem niet voorbij en is (ook weer om veiligheidsredenen) IKEA Hengelo niet om 10:00 open gegaan; pas om 14:30 uur zijn de deuren van het slot gehaald en was de situatie weer normaal

dus als je in Hengelo voor een dichte deur hebt gestaan, dan weet je nu waarom
    pi_32655437
    vandaag na vier weken stond eindelijk op de site dat de Index gordijnroedes weer op voorraad waren... ik helemaal blij, vandaag eindelijk gordijnen. en ja hoor, de gordijnroedes waren er. van die mooie merete gordijnen erbij gemaakt. oh ja, en nog even de ophanghaken. waren ze op . kan ik nog weer een week gaan wachten tot ik gordijnen heb hangen
      maandag 28 november 2005 @ 21:44:56 #38
    102698 rotterdamse
    De enige echte..
    pi_32656101
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 20:58 schreef ROG het volgende:

[..]

Hm, een stuk koperen pijp van de bouwmarkt erin ipv de plastic buizen? (-> zwaarder gewicht)
    Hij is leuk , maar dat zit er in de zijkanten er al in. (alleen de achterkant is de originele plastic pijp)Het is trouwens niet zo dat de stof 'schuift' waardoor ik hele berglandschappen in mijn bank krijgt, de stof zelf kreukt en lubbert gewoon vreselijk, ook als de hele hoes verder nog netjes op zijn plek zit.
      maandag 28 november 2005 @ 23:15:46 #39
    53167 Ri-Klain
    klein zwart schaapje
    pi_32658845
    Is dat lubberen/kreuken ook met de officele stof van de klippan (dus met de orginele hoes eromheen)? Of alleen bij de losse hoezen die je kan kopen?

* Ri-Klain graag een klippan wilt maar niet van uitgelubberde banken houdt
    Of niet soms?
    pi_32658968
    Ik moet toch echt eens de tram pakken naar Ikea Utrecht...
      maandag 28 november 2005 @ 23:23:37 #41
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_32659052
    Ik zou nog een half jaartje wachten op IKEA Amersfoort Utrecht
      maandag 28 november 2005 @ 23:30:53 #42
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32659279
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef Ri-Klain het volgende:
    Is dat lubberen/kreuken ook met de officele stof van de klippan (dus met de orginele hoes eromheen)? Of alleen bij de losse hoezen die je kan kopen?

* Ri-Klain graag een klippan wilt maar niet van uitgelubberde banken houdt
    Zelf heb ik twee Klippans maar heb ze nog niet zo lang dat ik dergelijke dingen ben tegengekomen. Overigens koop je je Klippan 'kaal' en is dus iedere hoes een losse hoes.
      maandag 28 november 2005 @ 23:34:16 #43
    53167 Ri-Klain
    klein zwart schaapje
    pi_32659400
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef ROG het volgende:

[..]

Zelf heb ik twee Klippans maar heb ze nog niet zo lang dat ik dergelijke dingen ben tegengekomen. Overigens koop je je Klippan 'kaal' en is dus iedere hoes een losse hoes.
    O dus kaal is ie altijd wit ofzo of kan je die ook in verschillende kleuren nemen?
    Of niet soms?
      maandag 28 november 2005 @ 23:35:35 #44
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_32659448
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 23:34 schreef Ri-Klain het volgende:

O dus kaal is ie altijd wit ofzo of kan je die ook in verschillende kleuren nemen?
    kaal is zonder bekleding en dat is dan wit schuimrubber
      maandag 28 november 2005 @ 23:38:16 #45
    53167 Ri-Klain
    klein zwart schaapje
    pi_32659538
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 23:35 schreef Adelante het volgende:

[..]

kaal is zonder bekleding en dat is dan wit schuimrubber
    Ok dank je

Ik wil denk ik toch maar een klippan , dan maar hopen dat ie niet uitrekt
    Of niet soms?
      maandag 28 november 2005 @ 23:41:05 #46
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_32659624
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef Ri-Klain het volgende:

Ok dank je

Ik wil denk ik toch maar een klippan , dan maar hopen dat ie niet uitrekt
    je hebt 3 maanden omruilgarantie en 2 jaar volledige garantie op alle meubelen...
      dinsdag 29 november 2005 @ 14:17:15 #47
    99606 kruimel_20
    Doe wat je wilt!
    pi_32670833
    Hoor van veel mensen "koop geen Ikea bank ".
    Wil er zelf ook een gaan kopen...om mee te starten lijkt het me een goede bank.

Zijn er meer mensen met ervaring met de Klippan bank?
    the journey is more important than the end or the start
    and what it meant to me will eventually be
    a memory of the time when i tried so hard
    pi_32673387
    quote:
    Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef kruimel_20 het volgende:

Mijn schoonzusje heeft een zwarte leren Klippan en ook een stoel erbij.
    Nooit over horen klagen en hij zit prima
      dinsdag 29 november 2005 @ 17:39:31 #49
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_32675840
    Waarom zou je geen IKEA bank kopen om mee te beginnen? Als jij het er leuk uit vindt zien en als jij zelf ook nog eens vindt dat ie goed zit.... Plus het feit dat IKEA op de meeste banken 10 jaar garantie biedt

Doen dus
      dinsdag 29 november 2005 @ 22:53:29 #50
    102698 rotterdamse
    De enige echte..
    pi_32683839
    quote:
    Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef kruimel_20 het volgende:

Mijn klippans (2 banken en de originel stoel die een blauwe maandag in de handel is geweest) zijn nu ruim 16 jaar oud en worden zeer intensief gebruikt. De stof van de stoel is gescheurd (een grand foullard doet wonderen ), maar de banken zijn nog steeds helemaal heel.
    Niets mis met een klippan zou ik dus zeggen.
    pi_32686249
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 16:27 schreef rotterdamse het volgende:
    Wat is trouwens je verdere oordeel over het Span laminaat? (heb nl. ook nog wat vloeren die aan nieuwe 'bedekking' toe zijn.
    Het is wel goedkoop (10 euro voor 2,4 m2) alleen het kost je echt veel moeite om te leggen. Verder breken de hoeken makkelijk af, maar voor zover ik kan beoordelen is ie wel goed bestand tegen krassen en deuken. De kleur vind ik wel mooier dan andere laminaten bij ikea. Als ik nog eens zou mogen kiezen, dan zou ik toch voor kliklaminaat gaan (hemse of tundra). Het kost je 4 euro meer per pakket en het scheelt je echt uren qua werk.
      donderdag 1 december 2005 @ 09:33:55 #52
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_32719511
    Waarom heeft Pax geen deuren in Magiker-stijl? Die vind ik zo mooi, en ik wil mijn nieuwe inrichting natuurlijk wel zo veel mogelijk in één stijl doen
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_32722254
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 21:01 schreef Allan24 het volgende:
    Geen productnieuws, maar wel IKEA: afgelopen zaterdag is IKEA Hengelo een uur eerder dicht gegaan dan normaal (19:00 in plaats van 20:00 uur). De gemeente en de brandweer hebben voor diverse bedrijfspanden besloten dat verband met de hevige sneeuwval op de platte daken het zekere voor het onzekere genomen moest worden, dus omwille van veiligheid is dat zo gegaan. Maandagochtend was het probleem niet voorbij en is (ook weer om veiligheidsredenen) IKEA Hengelo niet om 10:00 open gegaan; pas om 14:30 uur zijn de deuren van het slot gehaald en was de situatie weer normaal

dus als je in Hengelo voor een dichte deur hebt gestaan, dan weet je nu waarom
    Ja belachelijk en wij hebben zondag gewoon gewerkt
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
      vrijdag 2 december 2005 @ 17:17:14 #54
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_32759563
    Nieuwe Besteed-wat-je-eet-actie voor de maand december!

Zou dat zijn omdat het succes van de Woonsdagen van afgelopen jaar gemist wordt?
    Only the good die young.
      zaterdag 3 december 2005 @ 12:07:58 #55
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_32777176
    Ben vorige week zondag weer geweest, dit keer bij Delft en ik moet zeggen, Delft is leuk !
    In me Burberry......
      zaterdag 3 december 2005 @ 19:24:14 #56
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32787170
    Mén, nog steeds nergens de Malm (middenbruin) garderobekast op voorraad.. Hmpf.
    pi_32856062
    mijn gordijnen zijn zoooooooooo mooi!!
    pi_32858998
    mijn bank

ik heb alleen een enkele chaise longue ipv de dubbele op de foto...
    erg fijne bank!!! beetje jammer van die duffe tafeltjes (die ik er ook niet op heb en als iemand ze wil moeten ze maar ff mailen )

zonder ikea zou mijn huis akelig leeg zijn
    suck my asshole taco bender
      dinsdag 6 december 2005 @ 18:37:48 #60
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_32868753
    ik ga ook een mysinge bank kopen, in het bruin en gewoon 2-persoons, hebben niet zoveel ruimte
    pi_32870113
    quote:
    Op dinsdag 6 december 2005 18:37 schreef Blik het volgende:
    ik ga ook een mysinge bank kopen, in het bruin en gewoon 2-persoons, hebben niet zoveel ruimte
    erg goede keus!!!
      dinsdag 6 december 2005 @ 20:59:54 #62
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_32872603
    Mijn bank is één van de weinige meubelstukken die niet van IKEA komen thuis
    pi_32875484
    Haha, dito
      woensdag 7 december 2005 @ 14:02:54 #64
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_32890232
    quote:
    Op dinsdag 6 december 2005 12:05 schreef Remco_h het volgende:
    mijn bank
    [afbeelding]

ik heb alleen een enkele chaise longue ipv de dubbele op de foto...
    erg fijne bank!!! beetje jammer van die duffe tafeltjes (die ik er ook niet op heb en als iemand ze wil moeten ze maar ff mailen )
    Een vriend van me wilde er wel een, geloof ik. Hij heeft ook zo'n bank en vond het jammer dat je geen tafel bij kon bestellen. Ik zal het eens navragen..

Ik vraag me trouwens af waarom je bij de Malm garderobekast niet wat extra planken kan bestellen. Er zitten gaten in de hele zijwand. En ik vind die kast mooi, hij past goed bij de rest wat ik wil en hij is niet te breed. Alleen, ik wil geen hangkast maar een legkast. Waarom werkt Ikea niet mee..?
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      woensdag 7 december 2005 @ 17:11:12 #65
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32895651
    quote:
    Op woensdag 7 december 2005 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
    Ik vraag me trouwens af waarom je bij de Malm garderobekast niet wat extra planken kan bestellen. Er zitten gaten in de hele zijwand. En ik vind die kast mooi, hij past goed bij de rest wat ik wil en hij is niet te breed. Alleen, ik wil geen hangkast maar een legkast. Waarom werkt Ikea niet mee..?
    Er zit inderdaad maar 1 plank bij las ik op de site? Beetje de plank misgeslagen Ikea!
      woensdag 7 december 2005 @ 17:14:22 #66
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_32895726
    quote:
    Op woensdag 7 december 2005 17:11 schreef ROG het volgende:

[..]

Er zit inderdaad maar 1 plank bij las ik op de site? Beetje de plank misgeslagen Ikea!
    Ja, één plank en de rest van de kast is voor hangdingen. Dat is voor mij gewoon veel te veel. Dat ze niet veel extra moeite gaan doen om de kast half-half uit te voeren snap ik nog wel, maar een paar extra planken plus vier van die busjes verkopen lijkt me toch niet al te moeilijk. Zeker omdat de gaatjes er nota bene al in zitten..
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      woensdag 7 december 2005 @ 17:21:01 #67
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32895892
    Hmmm, inderdaad. Overigens moet ik mijn Malm kast nog kopen, ding is nergens op voorraad.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      woensdag 7 december 2005 @ 17:26:58 #68
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_32896021
    quote:
    Op woensdag 7 december 2005 17:21 schreef ROG het volgende:
    SPOILER
    Ik gok zo maar dat ik dat geintje geen drie keer kan uithalen. En twee planken is toch wat inefficient
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      woensdag 7 december 2005 @ 17:38:03 #69
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32896302
    Ach, het is een begin..
    pi_32898332
    quote:
    Op woensdag 7 december 2005 17:21 schreef ROG het volgende:
    Hmmm, inderdaad. Overigens moet ik mijn Malm kast nog kopen, ding is nergens op voorraad.
    SPOILER
    mensen die dat doen, verpesten het voor de rest. Sowieso, sturen er eentje na? Not, kom dat zelf maar halen; je kassabon wordt aangetekend dus 2x zit er al helemaal niet in.

Trouwens, IKEA oplichten voor een plank
      woensdag 7 december 2005 @ 19:44:22 #71
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_32899352
    quote:
    Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik wil Ikea helemaal niet oplichten. Ik wil best tegen een meerprijs planken bestellen. Alleen Ikea werkt niet mee...
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      woensdag 7 december 2005 @ 20:37:20 #72
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32900648
    quote:
    Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef Allan24 het volgende:

[..]

mensen die dat doen, verpesten het voor de rest. Sowieso, sturen er eentje na? Not, kom dat zelf maar halen; je kassabon wordt aangetekend dus 2x zit er al helemaal niet in.

Euuhh niemand licht Ikea op hier..?
    Mijn écht ontbrekende Klippan poten zijn toch echt nagestuurd.. maar dat had waarschijnlijk te maken met de hoogte van mijn bon en pittige telefoongesprek nadat er niet op een email werd gereageerd. En aangezien je niks kan en hoeft aan te tonen is het in dergelijke gevallen (waarin er misbruik van wordt gemaakt) toch een foutje van het systeem, Ikea dus.

Verder wat Hertog zegt, als er planken kunnen worden bijbesteld zou je dergelijke praktijken al verhelpen?
    pi_32905830
    Dat zeg ik ook niet, maar d'r zijn er zat waarvan ik als ikeaklantenservicemedewerker soms echt het idee heb van, yea... right...

Anyhow, de service gaat best ver bij IKEA kan ik zeggen, als er echt iets niet bij zit dan hoef je doorgaans niet te gaan lopen stampvoeten en schreeuwen om iets compleet te krijgen. En tja, de vraag naar onderdelen als losse planken e.d. komt wel voor, alleen het ontwerp van zo'n Malm garderobekast is nou eenmaal niet anders, als je veel legplankruimte wilt is daar weer een andere serie voor, Pax bijvoorbeeld...

Oh ja, en het opsturen van kleine pootjes gaat iets makkelijker dan een grote kastplank dat zal denk ik de reden zijn dat die zijn opgestuurd

[ Bericht 36% gewijzigd door Allan24 op 07-12-2005 23:24:00 ]
      woensdag 7 december 2005 @ 23:23:58 #74
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32905969
    Pax is er niet in (Malm-achtig) middenbruin?
    pi_32906002
    Nee. (Nog niet?)
      woensdag 7 december 2005 @ 23:33:41 #76
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32906253
    Helaas. Maar het wordt een Malm, direct naast een ladenkast van Malm. Alleen nog even wachten tot ie binnen is. Het állerlaatste item wat ik nog nodig heb (voor m'n hele studiootje/appartementje).

(over een maandje foto's in K&W kamer/huis show topic!)
      vrijdag 9 december 2005 @ 18:26:18 #77
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_32950627
    Het antwoord van Ikea is dat ik maar gewoon bij de Gamma wat planken moet kopen en op maat laten zagen. Tsja. Aangezien ik geen andere geschikte kast heb kunnen vinden..
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_32951230
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef De_Hertog het volgende:
    Het antwoord van Ikea is dat ik maar gewoon bij de Gamma wat planken moet kopen en op maat laten zagen. Tsja. Aangezien ik geen andere geschikte kast heb kunnen vinden..
    Dat idee opper ik ook altijd wanneer mensen daarom vragen
      vrijdag 9 december 2005 @ 19:02:47 #79
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32951453
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat idee opper ik ook altijd wanneer mensen daarom vragen
    Maarja, ergens in Zweden worden die mooie die-erbij-horen planken gezaagd en gemaakt.. dat lonkt toch.

Besides zijn diepe gefineerde planken ook wat moeilijker te vinden?
    pi_32960298
    Denkt iedereen nog steeds dat er ergens in Zweden een IKEA fabriek staat?
      zaterdag 10 december 2005 @ 06:08:47 #81
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32964832
    Figuratively speaking..
    pi_32975259
    ROG, je Malm garderobekast in middenbruin is weer langzaamaan in voorraad aan 't komen. Vanmorgen waren er enkele (1-5 stuks) van het artikel beschikbaar in vrijwel elke IKEA, alleen Delft heeft er een stuk meer (30 ofzo)
      zaterdag 10 december 2005 @ 21:39:19 #83
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32979938
    Nice, thanks. Ik had me opgegeven voor de SMSjes van Haarlem (10) en Delft ("meer dan Haarlem"), dinsdag of woensdagochtend gelijk SMS. Maarja, werk he.. Volgende week aanvallen!

(Btw, als er maar tien kasten binnenkomen krijgen maar tien mensen een SMS he? Krijg je daar nooit boze lui mee?)
    pi_33016860
    Ik heb even een vraagje. Sinterklaas heeft voor mij een deel met dichte deurtjes voor mijn IVAR stellingkast gekocht. Nu wilde ik hem in elkaar zetten, maar de gaten lijken niet op de goede plaats te zitten. Komt dit vaker voor, of doe ik heel raar? Volgens mij volg ik echt de gebruiksaanwijzing, maar als er nog goede tips zijn, dan hoor ik die graag. Ik ga er denk ik mee terug naar IKEA, maar voor ik een auto heb geleend en dat loodzware pakket terugbrengen wil ik natuurlijk even de andere mogelijkheden bekijken.
    Everything which is not impossible, will eventually happen
      maandag 12 december 2005 @ 17:19:17 #85
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33019121
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef ROG het volgende:
    Nice, thanks. Ik had me opgegeven voor de SMSjes van Haarlem (10) en Delft ("meer dan Haarlem"), dinsdag of woensdagochtend gelijk SMS. Maarja, werk he.. Volgende week aanvallen!

(Btw, als er maar tien kasten binnenkomen krijgen maar tien mensen een SMS he? Krijg je daar nooit boze lui mee?)
    Ik denk dat iedereen een SMSje krijgt... Het kan natuurlijk ook zijn dat iemand die voor het eerst bij IKEA die kast koopt en er dus nog maar 9 zijn...
    Als je volgende week gaat zou ik dus even eerst bellen!
      maandag 12 december 2005 @ 22:33:25 #86
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_33029543
    IKEA is de beste winkel!

Wisten we hier natuurlijk al lang...
    Only the good die young.
    pi_33033807
    !!! WOEI !!
      dinsdag 13 december 2005 @ 10:31:28 #88
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33037598
    taart/gebak/vlaai
      dinsdag 13 december 2005 @ 11:12:30 #89
    99606 kruimel_20
    Doe wat je wilt!
    pi_33038463

KLOBO
    2-zitsbank
    ¤ 119.00

Dat is nog goedkoper dan de Klippan! (hoewel ik de klippan toch iets mooier vind)
    Binnenkort toch maar even in de ikea op gaan zitten dan
    Komt ie ook nog in meerdere kleuren?

Hoe krijgen ze het zo goedkoop he...
    the journey is more important than the end or the start
    and what it meant to me will eventually be
    a memory of the time when i tried so hard
      dinsdag 13 december 2005 @ 15:09:17 #90
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_33044172
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen een SMSje krijgt... Het kan natuurlijk ook zijn dat iemand die voor het eerst bij IKEA die kast koopt en er dus nog maar 9 zijn...
    Als je volgende week gaat zou ik dus even eerst bellen!
    Van de klantenservice begreep ik dat het aantal SMSjes (= geSMSde mensen die als eersten aangemeld zijn) gelijk is aan het aantal binnengekomen artikelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door ROG op 13-12-2005 15:19:16 ]
      dinsdag 13 december 2005 @ 16:26:56 #91
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_33046437
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 11:12 schreef kruimel_20 het volgende:
    [afbeelding]
    KLOBO
    2-zitsbank
    ¤ 119.00

Dat is nog goedkoper dan de Klippan! (hoewel ik de klippan toch iets mooier vind)
    Binnenkort toch maar even in de ikea op gaan zitten dan
    Komt ie ook nog in meerdere kleuren?

Hoe krijgen ze het zo goedkoop he...
    Ik heb 'm vorige week geprobeerd en er zijn ook verschillende stoeltjes van deze serie. Maar ik kan ze niet aanraden. Het zit behoorlijk hard en de afmetingen zijn ook nogal beperkt. Lijkt alsof je op een kabouterbankje/stoeltje zit. Ik ben er niet enthousiast over, maar misschien kleinere mensen wel.

Wel goedkoop idd...
    Only the good die young.
      dinsdag 13 december 2005 @ 22:36:58 #92
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33057260
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 15:09 schreef ROG het volgende:

[..]

Van de klantenservice begreep ik dat het aantal SMSjes (= geSMSde mensen die als eersten aangemeld zijn) gelijk is aan het aantal binnengekomen artikelen.
    Oké, vind ik het raar vinden . Maar wel handige service, het is een indicatie...
      dinsdag 13 december 2005 @ 23:57:49 #93
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_33059814
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 22:36 schreef WebForce het volgende:

[..]

Oké, vind ik het raar vinden
    Idem, stel je meldt jezelf aan en je bent zonder het te weten nummer 11 in rij (wat ze je niet vertellen), er komen 10 items binnen, en van de tien geSMSden besluit er maar de helft uiteindelijk te kopen zit jij nog mooi te wachten op je SMS.. Waarschijnlijk ga je dan wel mee in de volgende levering?

Maar "mijn" Malm kast is op voorraad, binnenkort tijd maken!
    pi_33067736
    gisteren nog weer wezen schoppen:

Tweemaal de "BENNO"
    Een pisvaaslamp "MYLONIT"

en nog wat kleine meuk, je komt altijd met meer thuis van verwacht
    pi_33069368

Kheb deze opgepimpt ! Helemaal leuk geworden!
    pi_33069640
    dat vraagt om foto's
    pi_33069766
    helaas ff geen camera hier, maar hij is wit met 2 limegroene laatjes.

Nu zoek ik nog leuke patroonstickers maar die heeft IKEA niet
    Ga maar ff naar Praxis ofzo.. Sjabloonverven is geen succes...
      woensdag 14 december 2005 @ 14:31:11 #98
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_33072064
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 13:03 schreef Fiorenza het volgende:
    Sjabloonverven is geen succes...
    Spuitbus en je sjabloon goed en ruim afplakken?
    pi_33073136
    Hoi allemaal,

Ik wil a.s. zaterdag mijn 1e 2persoonsbed kopen
    Maar nu had ik vanmiddag lunch met de ladies en kreeg een hoop negatief commentaar.

Ikeabedden zouden slecht zijn, en dan met name de bed(latten) bodems en de matrassen.

Iemand een bed uit de huidige collectie staan of nog tips?
      woensdag 14 december 2005 @ 15:21:40 #100
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_33073375
    Ik dacht dat een aantal ikeamatrassen juist beste uit de test kwamen?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_33073417
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef Troel het volgende:
    Ik dacht dat een aantal ikeamatrassen juist beste uit de test kwamen?
    Bron?

Ik hoop t, begin nu een beetje te twijfelen namelijk.
    Zit natuurlijk het liefste voor een dubbeltje op de eerste rij.
    Maar als goedkoop duurkoop is...
    pi_33073493
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef ROG het volgende:

[..]

Spuitbus en je sjabloon goed en ruim afplakken?
    Het is een sjabloon met allemaal kleine ouderwetse vormpjes en kringeltjes (dat je nu vaak op behang en gordijnen ziet) Ik duf het niet aan om het met spuitbus te proberen...
    pi_33073601
    ledikanten vind ik meevallen, heb zelf de SUNDNES Maar die kraakt niet Wel heb ik er een exra midden steun onder gezet en bodems en matrassen bij een beddenzaak gekocht.

Matrassen van Ikea heb ik geen ervaringen mee, de laten bodems die ze destijds in het asortiment hebben vond ik tegen vallen.
    pi_33074371
    ik heb een matras van Ikea, de forsbacka meen ik.. wij hebben er absoluut geen klachten over, en zeker vriendje is wel kritisch wat betreft z'n slaapcomfort.
    pi_33074589

zou dan deze moeten zijn, bedankt voor je post
    pi_33074910
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 15:23 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

Bron?

Consumentenbond.
    quote:
    Volkskrant:
    Uit een recent onderzoek van de Consumentenbond kwam de Sultan Forsbacka van Ikea als beste uit de bus.
      woensdag 14 december 2005 @ 16:29:36 #107
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_33074952
    Je koopt een los bedframe, een losse bodem en een los matras, in tal van verschillende prijsklassen verkrijgbaar. Het kan dus compleet aan jezelf liggen of je zooi of goed spul koopt.
    pi_33077123
    Dankje voor de bron Alpeko!
      woensdag 14 december 2005 @ 21:41:00 #109
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33084096
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 15:23 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

Bron?

Ik weet het wel zeker! Ook kan je bij ons (volgens mij als enige) het matras zelfs terugbrengen als je hem niet goed vind!
      woensdag 14 december 2005 @ 21:40:59 #110
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33084100
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef ROG het volgende:

[..]

Idem, stel je meldt jezelf aan en je bent zonder het te weten nummer 11 in rij (wat ze je niet vertellen), er komen 10 items binnen, en van de tien geSMSden besluit er maar de helft uiteindelijk te kopen zit jij nog mooi te wachten op je SMS.. Waarschijnlijk ga je dan wel mee in de volgende levering?

Maar "mijn" Malm kast is op voorraad, binnenkort tijd maken!
    Malm? Die verkopen best goed, grote kans dat die al weg is dan! Rare service! Klantenservicemerdewerker die de boel even ophelderd?
    pi_33087215
    IKEA matrassen zijn zo slecht, dat IKEA er 10 tot 25 jaar garantie op geeft (afhankelijk van het type)

Daar bovenop bestaat de matras-omruilgarantie: als je SULTAN matras met witte of lichtgrijze tijk om wat voor reden dan ook niet bevalt, dan kun je deze (eenmalig) binnen 90 dagen na aankoop omruilen voor een ander SULTAN slaapcomfort (met kassabon, bij de klantenservice).

Hoezo overtuigd van de kwaliteit?
    pi_33087342
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 21:40 schreef WebForce het volgende:

[..]

Malm? Die verkopen best goed, grote kans dat die al weg is dan! Rare service! Klantenservicemerdewerker die de boel even ophelderd?
    Ik ga het navragen, er heeft pas iets over in het weekbericht van service gestaan... meer info volgt
    pi_33087694
    quote:
    Ruim 90.000 mensen hebben hun stem uitgebracht.* We zijn blij met de hoogste waardering, een 7.6! En natuurlijk halen we alles uit de kast om je ook in 2006 weer te blijven verassen. Met ons assortiment, onze lage prijzen,de sfeer in de winkel en onze ruime openingstijden. Wij blijven streven naar verbeteringen. Jouw ideeën en tips zijn ook altijd welkom.

We trakteren iedereen die op ons gestemd heeft én iedereen die op ons had willen stemmen. In alle vestigingen is er van donderdag 15 t/m zondag 18 december** gratis appelgebak met koffie of thee voor elke bezoeker (maximaal 1 per persoon).

* Bron: Elsevier/Q&A
    ** Zondag open: IKEA Amsterdam, Delft, Duiven, Eindhoven, Groningen, Haarlem en Utrecht.
    pi_33088293
    Die bank Zó mooi! Zaterdag toch maar ff nr kijken
      woensdag 14 december 2005 @ 23:48:44 #115
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33089197
    Djeez, gelijk iedereen gratis gebak, toe maar!
    quote:
    én iedereen die op ons had willen stemmen
      donderdag 15 december 2005 @ 14:50:50 #116
    63358 Radyhyn
    Melodramatic fool
    pi_33102489
    Heeft er hier iemand ervaring met/ verstand van het kliklaminaat LAKT?

Wij gaan in februari verhuizen naar ons eerste huisje en we kwamen dit lamineerparket/laminaat tegen bij Ikea.
    Als ik het goed begrijp is het dus hardboard met een laagje hout.
    Wij willen graag de eiken-houten variant.. maar alleen de berken staat op internet:

Het is goedkoop en toch voelt het als hout en ziet het er ook uit als hout.

Heeft iemand dit laminaat ook? Bevalt het goed?
    Ik las dat ikea laminaat wel gevoelig was met het aflopen van hoekjes e.d. Geld dit ook voor dit laminaat? Want de toplaag is natuurlijk gewoon hout.
    Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
    Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
    pi_33108567
    Ik woon tegenwoordig op 5 minuten van de IKEA. Dat gaat niet goed zijn voor mijn bankrekening.
    For great justice!
      vrijdag 16 december 2005 @ 00:56:50 #118
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33121916
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef QyRoZ het volgende:
    Ik woon tegenwoordig op 5 minuten van de IKEA. Dat gaat niet goed zijn voor mijn bankrekening.
    juist wel, want we hebben onwaarschijnlijk lage prijzen
    pi_33127014
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 00:56 schreef Adelante het volgende:

[..]

juist wel, want we hebben onwaarschijnlijk lage prijzen
    echt niet, je komt alijd met meer dan je wil hebben thuis.
    pi_33135951
    Waar vindt je de producten die op Woonsdag in de aanbieding zijn? Op een speciale plek (in de buurt van de kassa?) of op de plek waar het normaal ook staat?
      vrijdag 16 december 2005 @ 21:17:07 #121
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33145333
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef _Boo_ het volgende:
    Waar vindt je de producten die op Woonsdag in de aanbieding zijn? Op een speciale plek (in de buurt van de kassa?) of op de plek waar het normaal ook staat?
    plein in het zelfbedieningsmagazijn voor de kassa's meestal
      vrijdag 16 december 2005 @ 21:18:24 #122
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33145366
    Kerstcadeau IKEA FY06

pi_33149130
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 21:18 schreef Adelante het volgende:
    Kerstcadeau IKEA FY06

Wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het !!!!
      zaterdag 17 december 2005 @ 19:36:32 #124
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33168388
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef Allan24 het volgende:

Wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het wat is het !!!!
    Stap op de fiets en kom naar Heerlen, mag je de mijne gratis meenemen
    pi_33168778

Nou dit is em geworden

Met deze nachtkastjes

Ik vond t echt super leuk, was in geen jaren weer bij ikea geweest
      zaterdag 17 december 2005 @ 19:50:05 #126
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33168810
    leuk bed HOPEN

en IKEA is nog leuker als je niet op zaterdag gaat
    pi_33168947
    We waren de eerste ongeveer toen ie open ging. Het werd pas druk toen wij de auto al aan t inladen waren.
    pi_33169588
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 19:36 schreef Adelante het volgende:

[..]

Stap op de fiets en kom naar Heerlen, mag je de mijne gratis meenemen
    Ik was gisteren in Zuid-Limburg, had da gezegd!! wat is het dan?
      zaterdag 17 december 2005 @ 20:13:07 #129
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33169609
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 20:12 schreef Allan24 het volgende:

Ik was gisteren in Zuid-Limburg, had da gezegd!! wat is het dan?
    weet je het echt nog niet dan?
    pi_33169645
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 20:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

weet je het echt nog niet dan?
    nee! Mijn antennes staan niet zo scherp afgesteld dus verteeeeeeeeeeel
      zaterdag 17 december 2005 @ 20:18:43 #131
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33169816
    ook nog geen kerstfeest gehad in Breda dan?

maar goed, het kerstcadeau dat IKEA Nederland dit jaar aan alle 3500 medewerkers schenkt is een:
    SPOILER
    pi_33169925
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef Adelante het volgende:
    ook nog geen kerstfeest gehad in Breda dan?

maar goed, het kerstcadeau dat IKEA Nederland dit jaar aan alle 3500 medewerkers schenkt is een:
    SPOILER
    Wij hebben met z'n allen HEEL hard zitten lachen in de kantine van de week omdat dat een van de geruchten was die rondgingen... deze vonden we 't minst waarschijnlijk

Breda heeft 't kerstfeest morgenavond
      zaterdag 17 december 2005 @ 20:24:47 #133
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33169994
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef Allan24 het volgende:

Wij hebben met z'n allen HEEL hard zitten lachen in de kantine van de week omdat dat een van de geruchten was die rondgingen... deze vonden we 't minst waarschijnlijk

Breda heeft 't kerstfeest morgenavond
    wacht maar tot je de inhoud ziet, dat maakt het nóg onwaarschijnlijker en zal zeker aanleiding zijn voor nog meer gesprek over het cadeau

en is Breda niet open morgen dan?
      zaterdag 17 december 2005 @ 20:53:38 #134
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33171042
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 20:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

wacht maar tot je de inhoud ziet, dat maakt het nóg onwaarschijnlijker en zal zeker aanleiding zijn voor nog meer gesprek over het cadeau

!

Ik vind het ook een beetje raar . Het kerstpakket is van hetzelfde bedrijf die ze maakt als vorig jaar. Een beetje makkelijk gedacht ook nogges..
    pi_33171243
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 21:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

plein in het zelfbedieningsmagazijn voor de kassa's meestal
    Plein
    pi_33172669
    plein (het ~, ~en)
    1 open, onbebouwde ruimte bij of tussen bouwwerken => plaats, plaza

pi_33172776
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef Allan24 het volgende:
    plein (het ~, ~en)
    1 open, onbebouwde ruimte bij of tussen bouwwerken => plaats, plaza

bij·de·hand·je (het ~, ~s)
    1 iem. die schrander is
    pi_33184006
    Ik heb een kast gekocht bij IKEA, en nu ik heb in elkaar wil zetten, zijn de planken helemaal krom getrokken. Ik ben van plan om vanmiddag terug te gaan naar IKEA, maar wat kan ik dan verwachten? Een nieuwe kast, of sturen ze het op om te onderzoek of......?
    pi_33186515
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 09:48 schreef Quinazoline het volgende:
    Ik heb een kast gekocht bij IKEA, en nu ik heb in elkaar wil zetten, zijn de planken helemaal krom getrokken. Ik ben van plan om vanmiddag terug te gaan naar IKEA, maar wat kan ik dan verwachten? Een nieuwe kast, of sturen ze het op om te onderzoek of......?
    Je krijgt gewoon nieuwe planken of nieuwe kast mee

Wij hebben gister ons kerstfeest gehad. Was gezellig
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
    pi_33186766
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 12:24 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Je krijgt gewoon nieuwe planken of nieuwe kast mee

Wij hebben gister ons kerstfeest gehad. Was gezellig
    Dat is helemaal mooi!
    Dankjewel voor je reactie!

Kga ook maar meteen een aantal fotolijsten halen denk ik, als ik er dan toch ben.
    pi_33212611
    Gisteren een nieuwe eettafel gekocht:

We noemen hem maar Björna, tenslotte was ie al gewend aan die naam. Aangezien ik niet meteen allerlei kringen erin wil hebben vroeg ik mij af of het raadzaam is hem te behandela-en. Waar moet ik op letten als ik dat doe, en veranderd de kleur daar niet van?
    pi_33212850
    Ik heb nete en ontzettende kutervaring met de ikea gehad qua levering. Ik woon op de Albert Cuyp en dat levert uiteraard problemen op qua levering ivm markt etc.

Keurig direct gemeld bij bestelling en bij het transportbedrijf en iedereen deed er erg makkelijk over, ondanks herhaaldelijk aan dringen. Maar goed, uiteindelijk bleek het dus toch een probleem. 4 keer feen levering of verkeerde levering gehad plus 3 weken vertraging.

Maar goed, het staat nu in elkaar en ziet er supermooi uit moet ik zeggen.

We hebben ( net als half nederland) de witte expedit tegen de muur staan (dus niet als room divider)

Verder een mella tafel:

En een pax lomen kledingkast (wit hoogglans)

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_33227224
    Ik kom gewoon even zeggen dat ik heel erg fan ben van IKEA .
    pi_33255333
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 20:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

Het kerstcadeau, , , . *mompelt iets over een gegeven paard*
      woensdag 21 december 2005 @ 00:39:09 #145
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33263733
    whehehe

Vraag & Aanbod

pi_33282733
    Vraagje aan een Ikea-expert
    Kun je op het BITS magneetbord ook schrijven met van die speciale viltstiften, of is het alleen voor magneten? Op 't plaatje staat nl wel een tekening erop, maar bij productomschrijving staat er niks over, terwijl bij magneetbord KLUDD wel staat dat je erop kan schrijven (die is dan ook duurder).
    Ik woon niet dicht bij een Ikea in de buurt dus ik vroeg me af of iemand hier dat misschien weet, dan hoef ik er niet voorde kat z'n k** heen
    Tap tap tap
      woensdag 21 december 2005 @ 19:01:45 #147
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_33283142
    De BITS hangt hier in 't zilver (mén ik sterf van de Ikea spullen ), in de schappen liggen de speciale stiften er gewoon naast.. Dus gewoon maar een pakje meegenomen en werkt probleemloos tot nu toe.
    pi_33287200
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Het kerstcadeau, , , . *mompelt iets over een gegeven paard*
    Pics?
    pi_33289456
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 19:01 schreef ROG het volgende:
    De BITS hangt hier in 't zilver (mén ik sterf van de Ikea spullen ), in de schappen liggen de speciale stiften er gewoon naast.. Dus gewoon maar een pakje meegenomen en werkt probleemloos tot nu toe.
    Bedankt voor 't snelle antwoord
    Tap tap tap
      donderdag 22 december 2005 @ 00:16:50 #150
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33295003
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef Alfisti het volgende:

Pics?
    http://www.cyclobag.com/
    pi_33302270
    Wat een tegenvallend kerstpakket dit jaar onnie?
    Zo'n stomme cyclobag, hij staat hier al onder in de kast, wat moet ik hiermee

Maar idd, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken natuurlijk
    pi_33302458
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 19:01 schreef ROG het volgende:
    Niet te lang een tekstje laten staan, dan wordt het wat lastiger, we konden het bord weggooien.
      donderdag 22 december 2005 @ 12:27:00 #153
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_33304446
    Zo, mijn nieuwe bank is binnen. Heel gedoe, maar hij zit heerlijk Ik zit hier met mn laptop aan een kabel en weet nu al: hier gaat iets draadloos komen
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_33307708
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef Ke2v2in het volgende:

[..]

Niet te lang een tekstje laten staan, dan wordt het wat lastiger, we konden het bord weggooien.
    ow
    Tap tap tap
    pi_33308006
    Wij hadden deze gekocht voor in de badkamer:

maar de zuignappen laten steeds los.
    Ja, die met de ballen in de bek.
      donderdag 22 december 2005 @ 14:53:32 #156
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_33309473
    Kun je er op een of andere manier achter komen welke kleur, bijvoorbeeld, de achterwand van de Magiker-serie is? Ik wil namelijk van een ander kastje de wand in dezelfde kleur schilderen.
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_33327409
    * Coastertommm morgen naar Ikea voor een nieuwe slaapkamer gaat
    Heb er zin in! Natuurlijk ook even Daim enzo meenemen
      donderdag 22 december 2005 @ 23:28:00 #158
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_33328487
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef Ke2v2in het volgende:

[..]

Hm, zo lang heb ik hem nog niet..
    pi_33337878
    Weet iemand van de ikea medewerkers hier wat het goedkoopste hoekbankje is wat jullie hebben?
    Ik heb gekeken op de site maar zag als goedkoopste de fagelbo maar die was 479. Voor mij is dat te duur. Zijn er goedkopere oplossingen?

(Ik wil graag een hoekbankje ivm vorm van mijn kamer.)
      vrijdag 23 december 2005 @ 20:48:40 #160
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33353842
    Fagelbo is de goedkoopste hoekbank die IKEA voert, van Mysinge en Tylösund zijn wat hoekcombinaties mogelijk, maar die vallen al weer duurder uit. Fagelbo is wel ideaal, omdat je ook meteen een logeerbed hebt
      zaterdag 24 december 2005 @ 03:57:39 #161
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_33363501
    Vandaag MALM tijd!! Wiiiii!
      dinsdag 27 december 2005 @ 20:31:21 #162
    5097 Mass
    Back in town
    pi_33450975
    Weet iemand wat het kost om iets thuis te laten bezorgen door de IKEA? Ik heb het idee dat mijn nieuwe bed niet in mijn Corsa past
    Tomorrow will come,
    to cancel the future,
    Tomorrow's a gun,
    loaded confusion.
    pi_33451489
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 20:31 schreef Mass het volgende:
    Weet iemand wat het kost om iets thuis te laten bezorgen door de IKEA? Ik heb het idee dat mijn nieuwe bed niet in mijn Corsa past
    Volgens mij rond de 20 euro.
    pi_33457049
    Even een vraag aan de Ikea experts: wij willen de expedit kasten kopen, deze bedoel ik:

Maar er staat bij dat de draagkracht 13 kg is??? Dat is toch per plankje of kan ik die kast niet volduwen met boeken (op elke plank)?
    pi_33461788
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 23:37 schreef snoekiesnoek het volgende:
    Even een vraag aan de Ikea experts: wij willen de expedit kasten kopen, deze bedoel ik:
    [afbeelding]

Maar er staat bij dat de draagkracht 13 kg is??? Dat is toch per plankje of kan ik die kast niet volduwen met boeken (op elke plank)?
    wij hebben hem hier als speelgoed kast en staat hier goed vol met lego, blokken en andere troep, de bovensteplanken helemaal vol met dvd's en helemaal bovenop een behoorlijke rij boeken. zoonlief van rond de 10 kilo zit regelmatig in de kast en dochterlief van 13 kilo kruipt er nog wel eens naast. Maar hij staat nog steeds en we proppen hem steeds voller. Dus die 13 kilo zullen wel per plankje zijn.
    pi_33463629
    quote:
    Op woensdag 28 december 2005 07:36 schreef knorretje het volgende:
    zoonlief van rond de 10 kilo zit regelmatig in de kast
    Dit geeft een nieuwe dimensie aan het spreekwoord "iemand op de kast jagen"
      woensdag 28 december 2005 @ 17:53:09 #167
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_33476191
    Je krijgt bij besteding van 25 euro een kaartje met gelukkig nieuwjaar, wat is dat precies?

WIj hadden vandaag minder dan 25 euro en kregen dus niets, maar er stond ook nergens aangegeven dat je iets zou krijgen bij 25 euro
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 28 december 2005 @ 18:04:43 #168
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_33476470
    quote:
    Op woensdag 28 december 2005 17:53 schreef Troel het volgende:
    Je krijgt bij besteding van 25 euro een kaartje met gelukkig nieuwjaar, wat is dat precies?

WIj hadden vandaag minder dan 25 euro en kregen dus niets, maar er stond ook nergens aangegeven dat je iets zou krijgen bij 25 euro
    Hmm, ik heb bij twee verschillende Ikea's vandaag twee keer fors meer dan 25 euro uitgegeven maar niets gehad. Maar ach, ik heb een mooie Magiker kast en een mooie Pax/Nexus garderobekast Morgen maar eens gaan bouwen
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      Hoofdredactie Fotografie woensdag 28 december 2005 @ 20:36:29 #169
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_33481600
    Mijn Expedit staat van boven tot onder helemaal volgestouwd met boeken en leeft nog steeds prima

Ik heb 'm wel voor de zekerheid vastgemaakt aan de muur.
    pi_33483158
    Zo, mn bed is geleverd. Maar dan wel zonder monteerinstructie manual.
    2x de helpdesk gebeld, die me naar 2 verschillende emailadressen me de manual zou mailen.

Nu is de helpdesk dicht en heb ik 0 manuals ontvangen.

Iemand een tip waar ik op dit moment een manual zou kunnen vinden. (googlen lukte me niet.)

Ik heb trouwens bed Hopen.
    pi_33483776
    Bedankt voor de info over de expedit, ik wilde er 4 kopen , maar begon heel erg te twijfelen toen ik het zag, maar nu mag het geld gaan rollen! Kan ik eindelijk de zolder afmaken.
    quote:
    Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef Ingridh007 het volgende:
    Iemand een tip waar ik op dit moment een manual zou kunnen vinden. (googlen lukte me niet.)
    Misschien een handige buurjongen vragen? Ik gebruik nooit een manual voor iets en volgens mij is 99% van de mannen zo?

[ Bericht 56% gewijzigd door snoekiesnoek op 28-12-2005 21:37:17 ]
    pi_33486813
    Wij krijgen heel makkelijk en snel een handleiding uitgeprint aan de helpdesk van de Ikea. Maarja dan moet je er dus wel weer naar toe .
    pi_33491240
    quote:
    Op woensdag 28 december 2005 17:53 schreef Troel het volgende:

Geen idee. Misschien een locale actie, bij welke IKEA was je?
    Ik weet wel dat op 2e Kerstdag bij alle IKEA's (behalve Utrecht (deed niet mee) en Delft en Heerlen (gesloten)) bij besteding van ¤25 of meer een Cadeaupas werd uitgegeven waar een prijs op kan vallen. Tijdens de aanstaande PLUNDRA (sale) staat er dan een bedrag op tussen nul en X euro wat je als cadeaupas kunt gebruiken
    pi_33491366
    quote:
    Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef Ingridh007 het volgende:
    Zo, mn bed is geleverd. Maar dan wel zonder monteerinstructie manual.
    2x de helpdesk gebeld, die me naar 2 verschillende emailadressen me de manual zou mailen.

Nu is de helpdesk dicht en heb ik 0 manuals ontvangen.

Ik heb trouwens bed Hopen.
    Stuur even het artikelnummer van je bed (of de maat, is ook goed) + je mailadres naar <username> @xs4all.nl - stuur ik je morgen de handleiding wel effe met de mail op
    pi_33521017
    Bij de verpakkingsmaat van de Klippan bank zag ik dan dat de hoogte het halve aantal centimeters was van de normale hoogte, dus ik neem aan dat je deze uit elkaar kunt halen. Weet iemand hoe dit precies zit? Kun je de achterkant eraf halen ofzo? en de leuningen? en schroef je dit dan aan elkaar ofzo? Kun je hem ook weer uit elkaar halen nadat hij in elkaar is gezet
      donderdag 29 december 2005 @ 23:07:15 #176
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33523514
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 22:12 schreef _Boo_ het volgende:
    Bij de verpakkingsmaat van de Klippan bank zag ik dan dat de hoogte het halve aantal centimeters was van de normale hoogte, dus ik neem aan dat je deze uit elkaar kunt halen. Weet iemand hoe dit precies zit? Kun je de achterkant eraf halen ofzo? en de leuningen? en schroef je dit dan aan elkaar ofzo? Kun je hem ook weer uit elkaar halen nadat hij in elkaar is gezet
    Zit idd ingeklapt oid... Ik heb em nooit in elkaar gezet, maar ik weet wel dat wat je in elkaar moet zetten je ook weer uit elkaar kan halen
    pi_33530316
    Jaaa, afgelopen woensdag weer geweest.
    Eindelijk mijn rode LACK tafeltjes gekocht:

Er staan geen rode op de site. Verder:

Voor ¤ 2,50. Ben benieuwd of het was is.

Voor onder mijn LACK tafeltjes.

vrijdag 30 december 2005 @ 09:01:55 #178
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_33530319
    Ik ga vanavond naar de Ikea voor een leuke, hopelijk goedkope salontafel
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
    pi_33531386
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 09:01 schreef HAL9000S het volgende:
    Ik ga vanavond naar de Ikea voor een leuke, hopelijk goedkope salontafel
    welke ga je nemen??
      vrijdag 30 december 2005 @ 12:53:21 #180
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_33536238
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef De_Hertog het volgende:
    Kun je er op een of andere manier achter komen welke kleur, bijvoorbeeld, de achterwand van de Magiker-serie is? Ik wil namelijk van een ander kastje de wand in dezelfde kleur schilderen.
    Iemand die me kan helpen?
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      vrijdag 30 december 2005 @ 19:12:59 #181
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33551021
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 12:53 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Iemand die me kan helpen?
    Even langs een vestiging gaan
      vrijdag 30 december 2005 @ 19:18:07 #182
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_33551239
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 19:12 schreef WebForce het volgende:

[..]

Even langs een vestiging gaan
    Mja, ik heb al kleurkaartjes bij de Gamma gehaald, maar niet echt de goede. Morgen maar meer kaartjes halen
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_33560756
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Mja, ik heb al kleurkaartjes bij de Gamma gehaald, maar niet echt de goede. Morgen maar meer kaartjes halen
    Tip: vraag bij de Gamma of je een kleurenwaaier mag lenen. Eventueel tegen een borgsom (die dingen zijn schijnbaar nog best duur). Hoef je ook niet 10x op en neer naar de IKEA.

Wel elke keer even een rondje over de marketplace hè? En dan zo'n gele tas winkelwagen goed volstouwen
      vrijdag 30 december 2005 @ 22:49:36 #184
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_33560895
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Tip: vraag bij de Gamma of je een kleurenwaaier mag lenen. Eventueel tegen een borgsom (die dingen zijn schijnbaar nog best duur). Hoef je ook niet 10x op en neer naar de IKEA.
    Ik heb de kast al thuis staan. Nu de bijpassende kleur nog. Kleurenwaaier lenen is inderdaad een goed idee. Beter dan 50 kaartjes meenemen in ieder geval.
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_33585890
    aan de ikea crew:

Zijn er ook boxsprings bij jullie verkrijgbaar met ombouw of zijn deze in de normale ombouwen te plaatsen?
    alleen zo'n boxspring staat zo kaal, en bedden zoals de malm en de hopen bevallen me wel.
    pi_33701977
    1st of all: Gott Nytt År!
    quote:
    Op zaterdag 31 december 2005 17:29 schreef goudvarken het volgende:
    aan de ikea crew:

Zijn er ook boxsprings bij jullie verkrijgbaar met ombouw of zijn deze in de normale ombouwen te plaatsen?
    alleen zo'n boxspring staat zo kaal, en bedden zoals de malm en de hopen bevallen me wel.
    Volgens mij niet. Hopen en Malm zijn voor zover ik weet alleen te gebruiken in combinatie met (een) lattenbodem(s) en matras(sen)
    pi_33706932
    Jahoor, heb mn bed een week en ben zojuist door mn lattenbodem gegaan
    Ik ging op mn bed zitten *krak*, deed niet eens lomp oid.

Mn vader gaat em nu maken
      woensdag 4 januari 2006 @ 20:46:42 #188
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_33706988
    Net 2 lampen gekocht bij de IKEA:

en

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_33707401
    quote:
    Op woensdag 4 januari 2006 20:44 schreef Ingridh007 het volgende:
    Jahoor, heb mn bed een week en ben zojuist door mn lattenbodem gegaan
    Ik ging op mn bed zitten *krak*, deed niet eens lomp oid.

Mn vader gaat em nu maken
    Heb je de montagehandleiding gevolgd dan? Ik weet dat 'ie er niet bij zat (heb ook niks meer gehoord op eerdere post met aanbod 'm op te sturen), maar mijn ervaring is dat een doorzakkende lattenbodem 9 vd 10 keer het gevolg is van een montagefout...

Tip voor als het een 2-persoonsbed is: trek de kruissteunen tussen de middenbalk en de dragers van de lattenbodems (die aan de bedzijkanten zijn gemonteerd) stevig aan. Niet zo stevig dat je de zijkanten kromtrekt, maar wel zodat ze stug genoeg zijn en niet 'wijken' wanneer je de lattenbodem erin doet. Daarnaast moet je ervoor zorgen dat de hoeken van het bed in 90° staan voor je 'm definitief afmonteert, dat voorkomt ook een boel problemen.

Succes
    pi_33743627
    vraagje

ik heb zo'n SKRUVSTA-stoel en daar heb je een kussen in zitten. Nou wilde ik de hoes van dat kussen even uitwassen maar nu blijkt dat je het niet in de wasmachine mag doen en ook niet met de handwas
    Hoe krijg je dat ding dan schoon of moet ik gewoon maar een nieuwe kopen?
    How rude!
      vrijdag 6 januari 2006 @ 13:15:14 #191
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_33762735
    Ik ga nu naar de Ikea Eindhoven om deze salontafel te halen:

en deze lamp:

Cop killer
    Kill them, cop killer
    pi_33770901
    De Fagelbo, is dat ook echt wat voor 'fulltime-gebruik'? Dus echt als bed te gebruiken, of is hij daarvoor te hard? (Ouders van een kameraad hebben hem, daar heb ik wel een keer opgeslapen, toen niks geen last gehad, maar voor 'altijd'... Ik heb mn twijfels).

De Fagebelbo is dus deze bank:

edit: en dit is wat ikea erover zegt:
    quote:
    Zitbank, chaise-longue en tweepersoonsbed in één.
    Extra opbergruimte onder de zitting van het hoekelement; praktisch voor het opbergen van beddengoed e.d.
    Het uittrekbare gedeelte is bekleed met dezelfde stof als de bank; trek uit en je hebt een ruime chaise-longue.
    nVuilafstotend - hierdoor is het mogelijk het gemorste met een doekje op te nemen, voordat het in de stof dringt.
    De binnenveringsmatras biedt een goed ligcomfort.
      † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 17:01:36 #193
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_33771235
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef blaaatkipje het volgende:
    vraagje

ik heb zo'n SKRUVSTA-stoel en daar heb je een kussen in zitten. Nou wilde ik de hoes van dat kussen even uitwassen maar nu blijkt dat je het niet in de wasmachine mag doen en ook niet met de handwas
    Hoe krijg je dat ding dan schoon of moet ik gewoon maar een nieuwe kopen?
    gewoon proberen, nieuw kopen kan altijd nog
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_33780810
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 17:01 schreef moussy het volgende:

[..]

gewoon proberen, nieuw kopen kan altijd nog
    kun je een losse hoes kopen daarvoor dan?
    How rude!
    pi_33781349
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 21:54 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

kun je een losse hoes kopen daarvoor dan?
    Nee.
    pi_33781536
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 22:09 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Nee.
    Wat anders bedenken dus
    How rude!
      vrijdag 6 januari 2006 @ 22:36:09 #197
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33782423
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 16:52 schreef heinl het volgende:
    De Fagelbo, is dat ook echt wat voor 'fulltime-gebruik'? Dus echt als bed te gebruiken, of is hij daarvoor te hard? (Ouders van een kameraad hebben hem, daar heb ik wel een keer opgeslapen, toen niks geen last gehad, maar voor 'altijd'... Ik heb mn twijfels).

De Fagebelbo is dus deze bank:
    [afbeelding]

edit: en dit is wat ikea erover zegt:
    ik gebruik 'm als bank in de logeerkamer/gameroom, er blijven wel eens mensen op slapen, maar het comfort is niet dermate goed dat je dat iedere avond moet doen volgens mij. hangt er natuurlijk ook van af hoe hard of zacht je graag slaapt
      vrijdag 6 januari 2006 @ 22:44:11 #198
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33782705
    die nieuwe commercials weer

die hebben we echt zitten in Heerlen
    pi_33785877
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 22:44 schreef Adelante het volgende:
    die nieuwe commercials weer

[afbeelding]

die hebben we echt zitten in Heerlen
    Die commercial is leuk!! Die andere niet... maja servicemedewerkers zijn ook niet leuk
      zaterdag 7 januari 2006 @ 13:32:28 #200
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33796455
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 00:15 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Die commercial is leuk!! Die andere niet... maja servicemedewerkers zijn ook niet leuk
    Is opgenomen in Hengelo, daar hebben ze niets anders te doen...
    pi_33799345
    Pff.. koop nooit de staalkabels met knijpertjes van IKEA, wat een rotklus om dat ding op te hangen.
    pi_33799824
    ik heb niet echt een ikea in de buurt, vandaar een wat lastige vraag hier:

ik wil graag de galant bureau's kopen. Zijn die er uberhaupt in de maat 140 cm breed?

Zo niet, dan wil ik er 1 van 120cm breed kopen en 1 van 160cm breed, die zie ik wel op de site staan. Maar nu het probleem. Ik wil ze in een ruimte van 180 cm breed naast elkaar zetten, alleen is er maar 178 cm op de grond beschikbaar (ivm kabelgoten). Zitten de poten gelijk op de rand of zitten ze 1 cm van het blad af naar binnen toe zodat ik op de grond 178 cm breed of minder nodig heb?

Ik moet helaas 150 km of meer rijden naar een ikea om het zelf te zien, dat is niet echt een idee omdat ik ook nog voor die dingen moet sparen. Misschien iemand die hier bij ikea werkt en het antwoord weet?
      zaterdag 7 januari 2006 @ 17:45:40 #203
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_33804584
    eentje van 120 en eentje van 160 naast elkaar in een ruimte van 180?

volgens mij zitten die poten wel iets van de rand van het blad af, maar hoe ver dat precies is moet ik voor je nakijken
    woon je trouwens in Nederland, want 150 km rijden tot de eerste IKEA vestiging is nogal een eindje. als je trouwens nog even doorspaart, kun je straks ook via internet bestellen en laten bezorgen (homeshopping wordt binnenkort gelanceerd!)....
    pi_33807503
    Ikea
    pi_33832179
    Heeft iemand ervaringen met de Mysinge-bank? Is het wat?

-Edit- Ik zie nu dat er in dit topic al wat ervaringen staan. Heel fijn! Ik heb de bank zelf nog niet uitgeprobeerd, maar alleen op de site zien staan. Zijn bv. kattenharen er makkelijk van te verwijderen?
    I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
    pi_33852032
    Geen antwoord op je vragen, maar ik ben van plan die over een half jaar te kopen
    pi_33860028
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef Adelante het volgende:

als je trouwens nog even doorspaart, kun je straks ook via internet bestellen en laten bezorgen (homeshopping wordt binnenkort gelanceerd!)....
    Meen je dat serieus Dat zou wel een hele verbetering zijn, Al is het natuurlijk veel leuker om naar de winkels zelf te gaan. Maar dan ga je gewoon eerst kijken in de winkel en daarna bestellen via internet natuurlijk
    da`s toch voor niemand leuk!?
    http://awoltering.blogspot.com
    pi_33863317
    Plundra is weer terug!!!

En een vraagje:

Die wil ik aanschaffen, maar op de website staat naast de afmetingen ook de maximale belasting: 3 kg. Wil dat zeggen dat ik alleen maar tot 3 kg aan spulletjes mag inleggen of die kast weegt maar 3 kg?

[ Bericht 87% gewijzigd door Stratus op 09-01-2006 13:21:32 ]
    5 jaar FOK! Weblog
    pi_33863345
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Syytön het volgende:
    Geen antwoord op je vragen, maar ik ben van plan die over een half jaar te kopen
    Heb je hem al getest in de winkel? Wat voor kleur ga je nemen? En ook dezelfde combinatie?
    pi_33863434
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 13:32 schreef WebForce het volgende:

[..]

Is opgenomen in Hengelo, daar hebben ze niets anders te doen...
    Tis altijd wel druk in Hengelo, veel Duitsers
    Hebt u een oorlog in Irak besteld?
    Onie da?!
    pi_33867929
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:16 schreef Stratus het volgende:
    Plundra is weer terug!!!

En een vraagje:

[afbeelding]

Die wil ik aanschaffen, maar op de website staat naast de afmetingen ook de maximale belasting: 3 kg. Wil dat zeggen dat ik alleen maar tot 3 kg aan spulletjes mag inleggen of die kast weegt maar 3 kg?
    Die kast weegt echt wel meer dan 3kg.
    Wat het betekend, is dat de kast maximaal 3kg kan verdragen naast zijn huidige gewicht.
      maandag 9 januari 2006 @ 15:45:38 #212
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_33868070
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 15:41 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Die kast weegt echt wel meer dan 3kg.
    Wat het betekend, is dat de kast maximaal 3kg kan verdragen naast zijn huidige gewicht.
    lijkt mij dat de maximale belasting per plankje ongeveer 3 kilo is, anders kun je er nog niet eens een paar boeken inzetten ofzo
    pi_33868241
    En als de schroeven die er bij geleverd worden niet meer dan 20kg aankunnen?
    Een vitrine is nou ook niet echt iets waar je boeken in zet.
    pi_33869064
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je hem al getest in de winkel? Wat voor kleur ga je nemen? En ook dezelfde combinatie?
    Ik wil 'm in die combinatie, zoals 'ie in de Ikea catalogus staat, pag. 69.
    MYSINGE 2-zitbank met zitelement, 609,- Wasbare bekleding Ingebo donkerbruin en lichtbeige
    (zitbank met één armleuding (waarom o waarom mag die duurder zijn dan de versie met twee armleuningen??) & zitelement).

Ik heb er in de winkel op gezeten, ik vind 'm wel goed zitten - het zitelement heb ik overigens niet 'getest'. Ik moet er wel bij zeggen dat een bank met een hogere rugleuning wel veel comfortabeler is. Maar zo is het ook wel te doen, hoop kussentjes

Waar kan je trouwens de Plundra aanbiedingen per vestiging op de site bekijken?

[ Bericht 3% gewijzigd door Syytön op 09-01-2006 16:23:27 ]
    pi_33873088
    quote:
    Ik weet het niet zeker, maar dacht vanaf 11 of 12 januari
    5 jaar FOK! Weblog
      maandag 9 januari 2006 @ 18:49:30 #216
    38039 Katana
    Snoekduiker
    pi_33874286
    Iemand ervaring met de volgende slaapbank -->

[img] [url=http://www.ikea.com/PIAimages/54319_PE155537_S3.jpg[/img]]http://www.ikea.com/PIAimages/54319_PE155537_S3.jpg[/img][/url]

Slaapbank 2-zits
    SOLSTA
    ¤ 99.00 / stuk

Breedte: 137 cm
    Diepte: 78 cm
    Hoogte: 72 cm
    Zitdiepte: 55 cm
    Zithoogte: 39 cm
    Bedbreedte: 118 cm
    Bedlengte: 205 cm

Ik zie dat de bedbreedte 118 cm is, is dit te doen om met zn 2en in te slapen?
    -Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
    -Landskampioen 2005-2008
    pi_33874827
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 18:49 schreef Katana het volgende:

Ik zie dat de bedbreedte 118 cm is, is dit te doen om met zn 2en in te slapen?
    118 cm bedbreedte om met z'n tweeën in te slapen, dan moet je die andere persoon wel héél lief vinden 59 cm per persoon is écht niet veel
    pi_33875953
    Plus dat het echt een niet-zo-heel-erg comfortabel ding is, niet om te zitten en al helemaal niet om (regelmatig) op te slapen.
    pi_33877005
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 16:14 schreef Syytön het volgende:

Ik wil 'm in die combinatie, zoals 'ie in de Ikea catalogus staat, pag. 69.
    Als ik hem zo zie, dan smelt ik weer. Ik twijfel nog, vooral ook om wat je zegt over de niet zo comfortabele rugleuning. Ik wil (nog) niet een te dure bank, maar ik wil wél lekker kunnen hangen, lezen, slapen. De Ruijtermeubel heeft nu een opruiming waarin een bank die ik ook heel mooi vind (maar zonder chaise longue) afgeprijsd is voor 549 euro. Die lijkt me comfortabeler. Zie http://www.de-ruijtermeubel.nl/media/dRm_01-06_totaal.pdf.
    quote:
    Dat vroeg ik me ook af. Bij het filiaal in Haarlem stond gister wel een link, maar die deed het niet.
    pi_33878859
    Ik kan je zo wel vertellen dat die bank van Ruijtermeubel comfortabeler zit. Mijn ouders hebben precies zo'n soort bank, zelfde soort bekleding, alleen dan donkerrood. Hele sfeervolle bank en zit heerlijk! Hou er wel rekening mee dat dit wel zo'n 'uitzakbank' zou kunnen zijn > de zitkussens gaan bij intensief hanggebruik naar voren schuiven.
    Maarja die Mysingen combinatie, daar ben ik gewoon weg van.
    - Bekleding (kleur, wasbare bekleding (vervangbaar?) (handig met mijn kat)
    - Sfeervol, heeft meer dan 1 losse tweezitsbank. Sowieso vind ik het model leuker dan 2 losse banken
    - Als logeerbed te gebruiken (naar het schijnt dan....)
    - Leuk tafeltje eraan

De bank zit op zich prima, vooral met wat kussens erop is het goed te doen. Een hogere bank zoals die van Ruijtermeubel heeft wel meer steun voor je bovenrug (schouderbladen) en heeft een natuurlijker model naar je rug. Het is ook niet echt een onderuitzakbank...Het zitgedeelte is tamelijk hard.
    Wat ik verder een nadeel vind, zijn de zijleuningen. Ik vond ze een beetje gammel in de winkel. Ik weet niet of dit voor eigen gebruik minder is, maarik had wel zoiets van "jeetje, een keer je uitrekken terwijl je tegen de zijleunig ligt/zit, en je krakt zo naar achter! ".
    Op Marktplaats zag ik trouwens ook een blauwe Mysinge met een beetje lubberige en kreukelige hoes, ik zie dit wel vaker bij de Ikea banken met vervangbare hoes, als dat bij mijn bank gebeurtm breekt de hel los
    Wellicht kunnen mensen die de bank in gebruik hebben daar meer over vertellen

Over een half jaar kan ik je er in ieder geval alles over vertellen (eerst sparen (ahum, IB lening opzij zetten) en verhuizen - damnit, ik wil NU!)

Ik zou als ik jou was naar een Ikea filiaal gaan en de Mysinge uittesten, misschien vind je 'm prima zitten!
    pi_33884184
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef Adelante het volgende:
    eentje van 120 en eentje van 160 naast elkaar in een ruimte van 180?

volgens mij zitten die poten wel iets van de rand van het blad af, maar hoe ver dat precies is moet ik voor je nakijken
    woon je trouwens in Nederland, want 150 km rijden tot de eerste IKEA vestiging is nogal een eindje. als je trouwens nog even doorspaart, kun je straks ook via internet bestellen en laten bezorgen (homeshopping wordt binnenkort gelanceerd!)....
    280 cm bedoel ik
    Wanneer komt homeshopping? Ik woon zelf in Harlingen, dus kan naar Amsterdam of Groningen, die 150 km was heen en terug

Zat een beetje te slapen kennelijk. Maar als je meer info over home shopping hebt? Dat is echt precies wat ik nodig heb. En als je er werkt en even wilt kijken, dat zou super zijn!
      maandag 9 januari 2006 @ 23:40:05 #222
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33888095
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef snoekiesnoek het volgende:

[..]

280 cm bedoel ik
    Wanneer komt homeshopping? Ik woon zelf in Harlingen, dus kan naar Amsterdam of Groningen, die 150 km was heen en terug

Zat een beetje te slapen kennelijk. Maar als je meer info over home shopping hebt? Dat is echt precies wat ik nodig heb. En als je er werkt en even wilt kijken, dat zou super zijn!
    Binnenkort duurt nog wel een aantal maanden lijkt mij??
      maandag 9 januari 2006 @ 23:41:30 #223
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33888145
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:20 schreef mindflick het volgende:

[..]

Tis altijd wel druk in Hengelo, veel Duitsers
    In week 52 en 1 wel misschien, maar dat zijn de drukste dagen van het jaar, voor de rest van het jaar is er echt, in verelijking met andere stores, niets te doen
      maandag 9 januari 2006 @ 23:42:41 #224
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33888181
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als ik hem zo zie, dan smelt ik weer. Ik twijfel nog, vooral ook om wat je zegt over de niet zo comfortabele rugleuning. Ik wil (nog) niet een te dure bank, maar ik wil wél lekker kunnen hangen, lezen, slapen. De Ruijtermeubel heeft nu een opruiming waarin een bank die ik ook heel mooi vind (maar zonder chaise longue) afgeprijsd is voor 549 euro. Die lijkt me comfortabeler. Zie http://www.de-ruijtermeubel.nl/media/dRm_01-06_totaal.pdf.
    [..]

Dat vroeg ik me ook af. Bij het filiaal in Haarlem stond gister wel een link, maar die deed het niet.
    Nooit alle aanbiedingen staan op de site of in een folder, je zou dus echt langs een winkel moeten, is toch geen ramp?
    pi_33888610
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef Syytön het volgende:
    Ik zou als ik jou was naar een Ikea filiaal gaan en de Mysinge uittesten, misschien vind je 'm prima zitten!
    Fijn dat je zoveel moeite neemt om me te informeren. Het wordt gewaardeerd! Ik vind een bank het belangrijkste stuk meubilair in een huis, maar ik ben er niet aan toe een heel dure bank te kopen. Ik heb het nog niet zo breed (eveneens student, zij het niet lang meer) en ik ben bang voor de gedragingen van mijn kat. Ze is niet zo voorspelbaar wat het bijwerken van haar nagels betreft. Ik zal de Mysinge zeker in de winkel uitproberen, en ik zal ook bij De Ruijtermeubel langsgaan. Binnen een paar maanden komt er hoe dan ook een nieuwe bank in huis, dus ik laat je mijn ervaringen nog weten.
    pi_33888694
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef WebForce het volgende:

Nooit alle aanbiedingen staan op de site of in een folder, je zou dus echt langs een winkel moeten, is toch geen ramp?
    Nou... hoewel ik Ikea een geweldig concept vind, ga ik er vreselijk onder gebukt om er langs te moeten. Troosteloze omgeving, idiote indeling, altijd loopt er iemand in de weg, gericht zoeken is er amper bij en de kassa bereiken betekent ook een helse speurtocht. Een soort Hema in het kwadraat dus.
    pi_33889145
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou... hoewel ik Ikea een geweldig concept vind, ga ik er vreselijk onder gebukt om er langs te moeten. Troosteloze omgeving, idiote indeling, altijd loopt er iemand in de weg, gericht zoeken is er amper bij en de kassa bereiken betekent ook een helse speurtocht. Een soort Hema in het kwadraat dus.
    Veel oefenen, dan gaat het vanzelf beter
    pi_33908178
    Op de site kan ik niet zo gemakkelijk vinden welke bedden in 2.10 of 2.20 lengte leverbaar zijn. Kan een van de medewerkers me dat vertellen? Kan dat bijvoorbeeld bij de ASPELUND?
    One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
    pi_33918354
    Bij dat bed staat alleen 140x200 en 160x200. Niet in 210 of 220 dus. Gewoon even op het bed klikken in het overzicht en je ziet de mogelijke afmetingen.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 23:46:57 #230
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33924199
    quote:

[..]

Er betsaan plattegronden hoor . En ga niet om 10 uur 'sochtends (vaak wordt er dan nog gevuld), niet op zaterdag, feestdagen, maar gewoon op een doordeweekse dag in de middag. Dan is het heel prettig winkelen lijkt me
    pi_33936883
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef ATB. het volgende:
    Bij dat bed staat alleen 140x200 en 160x200. Niet in 210 of 220 dus. Gewoon even op het bed klikken in het overzicht en je ziet de mogelijke afmetingen.
    Ik had gehoopt dat er nog andere maten leverbaar waren die niet online stonden. Ik kan eigenlijk geen bed vinden die extra lang is, maar zoek nog wel even verder.

Webforce, heb je die plattegrond van die vreselijke Ikea in groningen al gezien
    Ik vind er iig echt geen pijl op te trekken, hoe onoverzichtelijk kan je een winkel indelen hehe. Nouja, zo ontdek je nog eens wat nieuws elke keer
    One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
      woensdag 11 januari 2006 @ 14:03:17 #232
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_33937262
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:50 schreef Étoile het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat er nog andere maten leverbaar waren die niet online stonden. Ik kan eigenlijk geen bed vinden die extra lang is, maar zoek nog wel even verder.

Webforce, heb je die plattegrond van die vreselijke Ikea in groningen al gezien
    Ik vind er iig echt geen pijl op te trekken, hoe onoverzichtelijk kan je een winkel indelen hehe. Nouja, zo ontdek je nog eens wat nieuws elke keer
    Oooow,. Groningen, dan heb ik niets gezegd idd! Ze hebben tussendoorgangen daar net zo breed gemaakt als de hoofdpaden die we in Duiven kennen
    pi_33945050
    hoi
    zeg, ik vroeg me af wat de bezorgkosten zijn van de ikea.
    ik heb helaas een auto zonder trekhaak, dus aanhangwagen is geen optie
    stel nou dat ik een kast en bankstel koop bij ikea haarlem (of delft) wat ben ik dan ongeveer kwijt
    (woon zelf in centrum leiden)
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      donderdag 12 januari 2006 @ 09:13:23 #234
    61413 M_M
    BEN EEN MEISJE!!!!!!
    pi_33965520
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 18:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
    hoi
    zeg, ik vroeg me af wat de bezorgkosten zijn van de ikea.
    ik heb helaas een auto zonder trekhaak, dus aanhangwagen is geen optie
    stel nou dat ik een kast en bankstel koop bij ikea haarlem (of delft) wat ben ik dan ongeveer kwijt
    (woon zelf in centrum leiden)
    't is volgens mij rond de 20 euro als je een beetje in de buurt woont.. (ik woon in Rotterdam en bestel bij Ikea Delft)
    Ze brengen t alleen niet op etages zonder lift geloof ik!

Beetje zonde van je geld, maar soms kun je niet anders
    Ik moet van 't weekend ook nog ff langs om mn bank en stoel te laten thuisbezorgen.
    dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
    en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
    pi_33965922
    quote:
    Op donderdag 12 januari 2006 09:13 schreef M_M het volgende:

[..]

't is volgens mij rond de 20 euro als je een beetje in de buurt woont.. (ik woon in Rotterdam en bestel bij Ikea Delft)
    ze hebben het hier toen wel boven gebracht, maar koste volgens mij dan ook meer dan bezorgen tot aan de trap.
    pi_33965950
    inderdaad, zonde geld
    zit dan ook erg te twijfelen.
    of een ikea bank, of hier in leiden kijken.
    alsnog wel een probleem emt vervoer, maarja, het is dan een stuk dichterbij dan delft of haarlem.
    pi_33967997
    ik vroeg me af of er duidelijk gezegd kan worden of belgie of nederland goedkoper is (qua Ikea natuurlijk)
    Iemand hier ervaring mee?
    Triumph - The most fun you can have between your legs in public.
    pi_33968408
    quote:
    Op donderdag 12 januari 2006 11:13 schreef Polleke83 het volgende:
    ik vroeg me af of er duidelijk gezegd kan worden of belgie of nederland goedkoper is (qua Ikea natuurlijk)
    Iemand hier ervaring mee?
    Meestal, als er al een prijsverschil bestaat, is Nederland goedkoper dan België wat IKEA betreft. Met name w.b. keukens en zitbanken kan dit een behoorlijk bedrag schelen.
    pi_33982816
    quote:
    Op donderdag 12 januari 2006 09:13 schreef M_M het volgende:

Echt? .
      donderdag 12 januari 2006 @ 18:46:14 #240
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_33982981
    quote:

[..]

Hier precies hetzelfde.. 't is echt een jungle out there, super onoverzichtelijk, mensen die niet d-o-o-r-l-o-p-e-n en ze dwingen je overal langs te moeten lopen
    Cop killer
    Kill them, cop killer
    pi_33992835
    quote:
    Op donderdag 12 januari 2006 18:46 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde.. 't is echt een jungle out there, super onoverzichtelijk, mensen die niet d-o-o-r-l-o-p-e-n en ze dwingen je overal langs te moeten lopen
    plat·te·grond (de ~ (m.))
    1 projectie op schaal van een stad of terrein, een opstelling e.d. => plan
    2 grondtekening van een gebouw => situatieplan

door·steek (de ~ (m.))
    1 plaats waar een dijk enz. doorgestoken is => doorbraak
    2 weg die een rechtstreekse verbinding vormt, kortste weg
    3 het afsnijden van een rivierbocht

pi_33993394
    quote:
    Op donderdag 12 januari 2006 18:46 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

er zijn ook paadjes waar je een stuk af kunt snijden hoor
    pi_33994849
    En daarbij, in (het nieuwe) Groningen zijn schijnbaar zoveel shortcuts dat je op een gegeven moment het spoor bijster raakt, en zie eens hoeveel mensen DAAR verdwalen! In andere vestigingen valt dat heus wel mee dan
    pi_34005541
    op het gegeven moment ken je je Ikea bij jou in de buurt toch wel en daarmee alle tussendoorwegen. Of banjer gewoon overal tussen door.
    pi_34023160
    Heeft iemand enig idee hoeveel die afbeelding kost van geloof ik New York zwart wit maar dan met die gele taxi erop Hij staat niet op de site namelijk.
      vrijdag 13 januari 2006 @ 20:36:29 #246
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_34026208
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef _Boo_ het volgende:
    Heeft iemand enig idee hoeveel die afbeelding kost van geloof ik New York zwart wit maar dan met die gele taxi erop Hij staat niet op de site namelijk.
    ¤55, Alleby taxi 100X105 dacht ik (prijs weet ik zeker)
    pi_34026644
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef WebForce het volgende:

[..]

¤55, Alleby taxi 100X105 dacht ik (prijs weet ik zeker)
    Thanks!
    pi_34028852
    Which reminds me, ik vind het nog altijd onzettend jammer dat die poster van 'Central Park' (zwart/wit, met die boom) uit het assortiment is gehaald. Had ongetwijfeld ontzettend mooi gehangen hier
    pi_34029734
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef _Boo_ het volgende:
    Bij de IKEA Delft hadden ze vorige week een poster in de nieuwe collectie met een NY yellow cab erop. Die was goedkoper dan de 55 euro van die andere. Ik ga er morgen denk ik nog even langs, moet nog iets groots voor aan de muur hebben...

Iemand hier die kan vertellen wat die poster uit de nieuwe collectie kost?
    pi_34034653
    hi ik hoop dat iemand me kan helpen (met een foto?) van de volgende stoel. ik heb geen foto op de site kunnen vinden. een jaar of wat geleden of zo hadden ze hem wel in de collectie. het was een rode stoel op poten. maar de zitting was breder (geen armleuningen) waardoor je er in kleermakerszit in kon zitten. of met je lover. hij was iig vuurrood. mijn vriend begrijpt maar niet wat ik bedoel. weet iemand welke ik bedoel? thanks!
    Let's check out that wave, before it checks out us!
    pi_34042631
    Om mezelf maar te antwoorden

dit is de NYC foto uit de nieuwe collectie

Er is er ook nog één geheel in zwart wit met een jaren 50 taxi erop, maar die is denk ik niet gemaakt in NYC.

Beiden heten Brattby zijn 118x78 en kosten slechts 19,95

Die met de yellow cab op TimesSq is niet meer te krijgen
    pi_34046057
    Ik wil deze ooit nog een keer:

Hij kost alleen een beetje 50 euro

Hadden ze ooit niet ook een afbeelding met aardbeien? Die kan ik niet meer vinden.
    Tap tap tap
      zaterdag 14 januari 2006 @ 19:08:32 #253
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_34056535
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 11:50 schreef DutchTrain het volgende:

[afbeelding]

Er is er ook nog één geheel in zwart wit met een jaren 50 taxi erop, maar die is denk ik niet gemaakt in NYC.

Beiden heten Brattby zijn 118x78 en kosten slechts 19,95

Alleby taxi komt gewoon binnen hoor! In Duiven in week 3, volgende week dus!!!
      zaterdag 14 januari 2006 @ 19:09:32 #254
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_34056578
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 13:48 schreef CherryLips het volgende:
    Ik wil deze ooit nog een keer:
    [afbeelding]
    Hij kost alleen een beetje 50 euro

Hadden ze ooit niet ook een afbeelding met aardbeien? Die kan ik niet meer vinden.
    Aardbeien zijn posters van 50x70 die zijn nog wel te verkrijgen (Nyttja poster 50X70 is de omschrijving). In Duiven is deze vandaag binnengekomen weer
    pi_34056812
    is de hedsta eettafel nog te verkrijgen? Kan m nergens meer vinden?!
    pi_34066436
    quote:
    Die heb ik!!
    pi_34100212
    Mijn ikea bed is net kapot gegaan Weet iemand toevallig of ze daar garantie op geven en hoelang?
    pi_34102158
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 21:22 schreef -Yuna- het volgende:
    Mijn ikea bed is net kapot gegaan Weet iemand toevallig of ze daar garantie op geven en hoelang?
    Drie jaar op de constructie van meubels (link = PDF bestand). Maar een bed gaat niet zomaar 'kapot' lijkt me? Wat is er gebeurd dan?
    pi_34102667
    Beetje moeilijk uit te leggen, maar aan de binnenkant zit zo'n metalen gedeelte waar mijn lattenbodem op rust. Nu was de voorste schroef al eens losgescheurd ofzo (ook zo gek) maar die had ik toen weer vastgemaakt en toen ging het weer. Nu ik vanavond ging zitten hoorde ik een gek geluid en toen ik ging kijken, was heel dat stalen gedeelte van de zijkant afgescheurd aan 1 kant van het bed. Ik spring nooit op mijn bed en ik weeg niet extreem zwaar ofzo. Heb nu dat metaal maar een standje lager vastgemaakt maar ik had het bed juist omdat het matras zo hoog kon.
    pi_34104583
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
    Heeft iemand ervaringen met de Mysinge-bank? Is het wat?

[afbeelding]

-Edit- Ik zie nu dat er in dit topic al wat ervaringen staan. Heel fijn! Ik heb de bank zelf nog niet uitgeprobeerd, maar alleen op de site zien staan. Zijn bv. kattenharen er makkelijk van te verwijderen?
    ik heb dezelfde bank, ik ben er heel erg blij mee, (ik heb alleen de enkele chaisse lounge er aan)
    de tafeltjes heb ik eraf gehaald want dat vond ik niks.
    Postief vind ik dat de rugleuning kussen los zitten en je deze dus onder een iets andere hoek kan zetten, rechtop zitten of hangen kan alle twee...

in t foldertje zeggen ze ook dat je er eventueel op kan slapen, toen ik ziek was sliep hij idd heerlijk en t bezoek van dit weekend vond m ook lekker slapen.

qua katten haren kan ik je niet verder helpen want ik heb geen katten
    t ligt er denk ik een beetje aan welke stof je neemt, ik heb de brijn grijzige stof die heeft iets profiel en die zal niet echt kat vriendelijk zijn, wat ik van bevriende kat eigenaren hoor zijn de ikea bankstoffen (de gladde) erg kat vriendelijk zijn!
      zondag 15 januari 2006 @ 23:47:30 #261
    14896 Gumtree
     Rubberboom?
    pi_34106553
    in ons nieuwe huisje willen we graag de Kramfors bank met chaise lounge functie. wie heeft er ervaring met deze bank en vooral de kwaliteit van het leer, is het een beetje kat bestendig?

pi_34110145
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef -Yuna- het volgende:
    Beetje moeilijk uit te leggen, maar aan de binnenkant zit zo'n metalen gedeelte waar mijn lattenbodem op rust. Nu was de voorste schroef al eens losgescheurd ofzo (ook zo gek) maar die had ik toen weer vastgemaakt en toen ging het weer. Nu ik vanavond ging zitten hoorde ik een gek geluid en toen ik ging kijken, was heel dat stalen gedeelte van de zijkant afgescheurd aan 1 kant van het bed. Ik spring nooit op mijn bed en ik weeg niet extreem zwaar ofzo. Heb nu dat metaal maar een standje lager vastgemaakt maar ik had het bed juist omdat het matras zo hoog kon.
    ik heb exact hetzelfde
    heb regelmatig als ik me in mijn slaap omdraai dat het bed doorzakt en ik wakker schrik!
    pi_34115783
    Op de website staat bij bepaalde bedden: "Bij het gebruik van twee lattenbodems in een bedframe heb je de middenbalk HAMAR nodig."
    Kan iemand me vertellen hoe duur die middenbalk is?
      maandag 16 januari 2006 @ 12:22:50 #264
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_34116946
    middenbalk kost een tientje
      maandag 16 januari 2006 @ 12:24:04 #265
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_34116985
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Gumtree het volgende:
    in ons nieuwe huisje willen we graag de Kramfors bank met chaise lounge functie. wie heeft er ervaring met deze bank en vooral de kwaliteit van het leer, is het een beetje kat bestendig?

[afbeelding]
    ik zou het je afraden met katten je krijgt allemaal krassen op het leer, die je dan wel weer kunt behandelen met 'n onderhoudssetje, maar je blijft het zien
    pi_34117232
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Remco_h het volgende:

ik heb dezelfde bank, ik ben er heel erg blij mee (...)
    Dankjewel voor je ervaring! Ik ga de bank woensdag maar eens zelf uitproberen.

Ik heb nog een vraagje over de stof: kun je behalve kleur ook type stof kiezen, of is aan een bepaalde kleur automatisch een bepaalde stof verbonden? Het is me uit de informatie op de site niet opgevallen dat er sprake was van een 'gladde' stof en een stof met 'profiel'.
    pi_34117277
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Adelante het volgende:

ik zou het je afraden met katten je krijgt allemaal krassen op het leer, die je dan wel weer kunt behandelen met 'n onderhoudssetje, maar je blijft het zien
    Mijn kat heeft onlangs bij mijn moeder gelogeerd die een leren bank heeft. De bank is vrij glad en hierdoor komen de nageltjes er wel eens uit, ookal is mijn kat er verder heel voorzichtig mee. Ik zou een leren bank niet aandurven, maar ik heb geen ervaring met het leer van die ikea-bank in het bijzonder.
    pi_34117362
    Merci Adelante!
    We gaan waarschijnlijk voor bed Malm ( vindt middenbruin het mooiste, ik twijfel nog over eikenfineer) , maar hebben een beetje een probleem met de lattenbodems. Lillsele is niet in 220, maar die Lovene lijkt mij niet echt geweldig. Zelfde probleem met de matrassen. Misschien moeten we dat maar ergens anders kopen. Maarja, das ook weer zo onhandig
      maandag 16 januari 2006 @ 12:39:03 #269
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_34117421
    je hebt keuze uit twee stofsoorten (INGEBO en MÖLLEBO), waarbij de eerste een gladde stof is en de tweede er een met profiel. INGEBO is er in 4 kleuren, MÖLLEBO in een kleur.
    pi_34119069
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dankjewel voor je ervaring! Ik ga de bank woensdag maar eens zelf uitproberen.

Ik heb nog een vraagje over de stof: kun je behalve kleur ook type stof kiezen, of is aan een bepaalde kleur automatisch een bepaalde stof verbonden? Het is me uit de informatie op de site niet opgevallen dat er sprake was van een 'gladde' stof en een stof met 'profiel'.
    ehm volgens mij wat Adelante zei
    die kleur die ik heb heeft een profieltje, de andere niet...zoals jij m in je post had afgebeeld is t een gladde stof
      maandag 16 januari 2006 @ 20:03:49 #271
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_34133330
    quote:

[afbeelding]

Die wil ik!
    Die wil ik!
    Die wil ik!

Niet eens gezien net in de IKEA.
    For great justice!
    pi_34138067
    ik ben op zoek naar een kledingkast met alleen maar planken, dus zónder hang gedeelte, ik heb namelijk veel te veel kleding
    wie o wie weet iets voor mij?
    kasten zonder hanggedeelte schijnen niet zo gangbaar te zijn, ik heb er nog geen gevonden
    tevens ben ik op zoek naar meer opbergmogelijkheden voor een erg kleine slaapkamer.
    pi_34138330
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 20:03 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Die wil ik!
    Die wil ik!
    Die wil ik!

Psst, kopen... ?

Ik ga er wel een andere plek voor zoeken, want op de muur waar die nu hangt staat ie niet zo....
      maandag 16 januari 2006 @ 21:50:32 #274
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_34138468
    Ik ga morgen wel weer ff langs de IKEA, is toch 5 minuten hier vandaan.
    Heb ook niet zo goed opgelet vandaag.
    For great justice!
    pi_34140110
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
    ik ben op zoek naar een kledingkast met alleen maar planken, dus zónder hang gedeelte, ik heb namelijk veel te veel kleding
    wie o wie weet iets voor mij?
    kasten zonder hanggedeelte schijnen niet zo gangbaar te zijn, ik heb er nog geen gevonden
    tevens ben ik op zoek naar meer opbergmogelijkheden voor een erg kleine slaapkamer.
    PAX, met KOMPLEMENT inrichting Breedte 50 of 100 cm, hoogte 201 of 236 cm, diepte 35 of 58 cm. En dat in alle mogelijke combi's. Helemaal flexibel in te delen, zie de PAX Planner op de website.
    Klik!
    pi_34140212
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Allan24 het volgende:

[..]

PAX, met KOMPLEMENT inrichting Breedte 50 of 100 cm, hoogte 201 of 236 cm, diepte 35 of 58 cm. En dat in alle mogelijke combi's. Helemaal flexibel in te delen, zie de PAX Planner op de website.
    Klik!
    ah, dank u!
    zie ik het goed dat die pax brevik inderdaad alleen een legkast is?
    of kan je hem naar believenz elf inrichten?
    de rest ziet er ook wel aardig uit, maar ik heb maar een beperkt budget..
    pi_34141592
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 21:50 schreef QyRoZ het volgende:
    Ik ga morgen wel weer ff langs de IKEA, is toch 5 minuten hier vandaan.
    Heb ook niet zo goed opgelet vandaag.
    verslavend he
    het is net Lush maar dan met duurdere meubels die ik niet kwijt kan ipv dure zeepjes die ik niet opmaak.
    Tap tap tap
      maandag 16 januari 2006 @ 23:05:07 #278
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_34141919
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ah, dank u!
    zie ik het goed dat die pax brevik inderdaad alleen een legkast is?
    of kan je hem naar believenz elf inrichten?
    de rest ziet er ook wel aardig uit, maar ik heb maar een beperkt budget..
    Je koopt los een ombouw (de kast), de deuren en de (jn jouw geval) planken. Je kan ervan maken wat je wilt, probeer die PAX planner eens!
      maandag 16 januari 2006 @ 23:06:20 #279
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_34141979
    quote:

[..]

Die wil ik!
    Die wil ik!
    Die wil ik!

Deze zit gemixt op een pallet met andere afbeeldingen (waaronder 3 verschillende bloemen oid en nog een afbeelding van New York).
    Ik zal overmorgen eens een plaatje ervan proberen te zoeken
    pi_34141980
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef CherryLips het volgende:
    verslavend he
    het is net Lush maar dan met duurdere meubels die ik niet kwijt kan ipv dure zeepjes die ik niet opmaak.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 18:01:06 #281
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_34167211
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

verslavend he
    Veel nuttiger dus.
    For great justice!
    pi_34168342
    Ik ben vanmiddag weer eens bij Ikea Utrecht geweest, en ik kwam daar een bijzonder mooi bed tegen.

De Hopen. Nu is mijn vraag, zijn er mensen die dit bedje ook bezitten?
    En zo ja, hoe bevalt ie? Geen gekraak etc?

Verder doe ik er een Sultan Fängebo van 140 x 200 bij.
    Met 2 cheapo ¤7,95 lattenbodems.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 19:43:46 #283
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_34171434
    quote:

[..]

Die wil ik!
    Die wil ik!
    Die wil ik!

Got it. Meteen nog wat ander speelgoed meegenomen. Evil winkel. Elke keer als ik er ben is mn portemonnee weer leeg.
    For great justice!
    pi_34171449
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Mr.Graveheart het volgende:
    Ik ben vanmiddag weer eens bij Ikea Utrecht geweest, en ik kwam daar een bijzonder mooi bed tegen.

Check wel even het comfort van de Fängebo i.c.m. de Lade lattenbodem. Die laatste is namelijk letterlijk zo hard als een plank en veert dus helemaal NIET, terwijl een deel van je slaapcomfort toch ook door je lattenbodem bepaald wordt. Bedenk jezelf dat je gemiddeld 1/4 tot 1/3 van je dag slapend doorbrengt - bezuinig niet te veel op je bed want je krijgt geheid last van je lijf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Allan24 op 18-01-2006 01:00:34 ]
    pi_34175056
    De lattenbodem raad ik je af. Die valt al uit elkaar als je er alleen al naar kijkt.

Het Hopen bed bevalt goed, alleen is er laatst een zijkant gebroken, dat schijnt wel vaker voor te komen heb ik inmiddels vernomen. Tja, en wat de matrassen betreft....dat blijft een persoonlijke voorkeur. Wij hebben de horninge.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 21:22:17 #286
    14896 Gumtree
     Rubberboom?
    pi_34176009
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

bedankt voor je reactie, toch eens kijken hoe we dit gaan oplossen, we vinden de bank namelijk schitterend. Helaas is een stoffen bank ook niet aan de heren besteed hier blijft werkelijk niets van over.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 21:40:35 #287
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_34176838
    Vraagje voor een 'verlichtings-ikea'er' ..
    Zijn er voor de Norrsken halogeenrail ook nog andere spots dan alleen de Stratosfar?

Ik wil graag die halogeenkabels met 7 spots op zolder, maar ik zag alleen nog maar die stratosfar-spots liggen. "vroegah" had ikea volgens mij veel meer losse spots (ik heb hier beneden bijv. hanglampjes eraan).
    Maar die stratosfar vind ik dus niet mooi en ik wil dus eigenlijk andere als die er zijn..

Anders wordt de termosfar een goed alternatief denk ik ..
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_34178107
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 18:01 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Veel nuttiger dus.
    Ik ruik iig lekker
    Tap tap tap
      dinsdag 17 januari 2006 @ 22:16:09 #289
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_34178575
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ruik iig lekker
    Ik zou het niet weten.
    For great justice!
    pi_34179894
    WebForce je moet hier geld voor gaan vragen .
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:03:55 #291
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_34183801
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef karoltje het volgende:
    WebForce je moet hier geld voor gaan vragen .
    , ik ben niet de enige he!
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:09:26 #292
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_34184036
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 21:40 schreef E.T. het volgende:
    Vraagje voor een 'verlichtings-ikea'er' ..
    Zijn er voor de Norrsken halogeenrail ook nog andere spots dan alleen de Stratosfar?

Ik wil graag die halogeenkabels met 7 spots op zolder, maar ik zag alleen nog maar die stratosfar-spots liggen. "vroegah" had ikea volgens mij veel meer losse spots (ik heb hier beneden bijv. hanglampjes eraan).
    Maar die stratosfar vind ik dus niet mooi en ik wil dus eigenlijk andere als die er zijn..

Anders wordt de termosfar een goed alternatief denk ik ..
    vroeger ( ) had je idd keuze uit veel meer soorten spots voor de NORRSKEN serie, maar in de tussentijd zijn er goedkopere varianten ontwikkeld en is de NORRSKEN serie alleen nog maar verkrijgbaar met de STRATOSFÄR spots
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:10:46 #293
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_34184093
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Mr.Graveheart het volgende:

geef ajb iets meer geld uit voor je lattenbodems je rug is je er over 5 jaar dankbaar voor
    pi_34184194
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef -Yuna- het volgende:
    Dit hebben wij ook gehad met onze middenbalk en we zakten erdoor toen mijn lief zijn sokken aantrok.. Je had de blik moeten zien van de jongen bij de klantenservice.. "we zijn door het bed gezakt toen mijn vriend zijn sokken aantrok" "euh, ja, euh, dat kan gebeuren he"

Wel nieuwe achterkant meegekregen omdat we de schroeven er dus niet meer inkregen
    Ga je mee buiten spelen?
    Soms verdwaal ik in een draak
    101 doelen omdat het kan
    en iets met een loodgieter..
    pi_34185458
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef WebForce het volgende:

[..]

, ik ben niet de enige he!
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

geef ajb iets meer geld uit voor je lattenbodems je rug is je er over 5 jaar dankbaar voor
    Dat zeg ik!
    pi_34185522
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:13 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Dit hebben wij ook gehad met onze middenbalk en we zakten erdoor toen mijn lief zijn sokken aantrok.. Je had de blik moeten zien van de jongen bij de klantenservice.. "we zijn door het bed gezakt toen mijn vriend zijn sokken aantrok" "euh, ja, euh, dat kan gebeuren he"

Wel nieuwe achterkant meegekregen omdat we de schroeven er dus niet meer inkregen
    Ik moet daar ook altijd wel om lachen hoor, "We hebben echt niks raars gedaan op dat bed!"

Of nog zo'n giller: "Mijn deuren zijn blauw!" "Nee mevrouw, de deur is wit, dat blauwe is beschermfolie." En dan 80 km gereden hebben om ze te ruilen voor witte
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:52:04 #297
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_34185558
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef Allan24 het volgende:

Dat zeg ik!
    met meer woorden alleen
      woensdag 18 januari 2006 @ 01:03:53 #298
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_34185998
    Nu we het toch over doorzakkingen hebben enz... Mijn vriendin heeft een tweepersoonsbed ANEBODA, maar dat ding kraaakt ontzettend! Als je aan je zak krabt maakt die al geluid! Is dit normaal of is het de moeite waard om terug te gaan. Of is het een veelkomend probleem en is er iets verkeerds gedaan met in elkaar zetten (dat heb ik dus niet gedaan ).

Allan brand los!
      woensdag 18 januari 2006 @ 01:07:10 #299
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_34186114
    Uhm... heb je de ANEBODA serie wel eens gezien in de winkel?
      woensdag 18 januari 2006 @ 01:07:49 #300
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_34186135
    soort van ALLEBY bed, van de woonsdag aanbieding, maar dan met nog meer plastic
      woensdag 18 januari 2006 @ 08:17:03 #301
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_34190078
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 01:07 schreef Adelante het volgende:
    soort van ALLEBY bed, van de woonsdag aanbieding, maar dan met nog meer plastic
    Ja ik weet het eigen ook wel, ik had gehoopt dat...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')