Dat idee opper ik ook altijd wanneer mensen daarom vragenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef De_Hertog het volgende:
Het antwoord van Ikea is dat ik maar gewoon bij de Gamma wat planken moet kopen en op maat laten zagen. Tsja. Aangezien ik geen andere geschikte kast heb kunnen vinden..
Maarja, ergens in Zweden worden die mooie die-erbij-horen planken gezaagd en gemaakt.. dat lonkt toch.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat idee opper ik ook altijd wanneer mensen daarom vragen
Ik denk dat iedereen een SMSje krijgt... Het kan natuurlijk ook zijn dat iemand die voor het eerst bij IKEA die kast koopt en er dus nog maar 9 zijn...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef ROG het volgende:
Nice, thanks. Ik had me opgegeven voor de SMSjes van Haarlem (10) en Delft ("meer dan Haarlem"), dinsdag of woensdagochtend gelijk SMS. Maarja, werk he.. Volgende week aanvallen!
(Btw, als er maar tien kasten binnenkomen krijgen maar tien mensen een SMS he? Krijg je daar nooit boze lui mee?)
Van de klantenservice begreep ik dat het aantal SMSjes (= geSMSde mensen die als eersten aangemeld zijn) gelijk is aan het aantal binnengekomen artikelen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen een SMSje krijgt... Het kan natuurlijk ook zijn dat iemand die voor het eerst bij IKEA die kast koopt en er dus nog maar 9 zijn...
Als je volgende week gaat zou ik dus even eerst bellen!
Ik heb 'm vorige week geprobeerd en er zijn ook verschillende stoeltjes van deze serie. Maar ik kan ze niet aanraden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:12 schreef kruimel_20 het volgende:
[afbeelding]
KLOBO
2-zitsbank
¤ 119.00
Dat is nog goedkoper dan de Klippan! (hoewel ik de klippan toch iets mooier vind)
Binnenkort toch maar even in de ikea op gaan zitten dan![]()
Komt ie ook nog in meerdere kleuren?
Hoe krijgen ze het zo goedkoop he...
Oké, vind ik het raar vindenquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:09 schreef ROG het volgende:
[..]
Van de klantenservice begreep ik dat het aantal SMSjes (= geSMSde mensen die als eersten aangemeld zijn) gelijk is aan het aantal binnengekomen artikelen.
Idem, stel je meldt jezelf aan en je bent zonder het te weten nummer 11 in rij (wat ze je niet vertellen), er komen 10 items binnen, en van de tien geSMSden besluit er maar de helft uiteindelijk te kopen zit jij nog mooi te wachten op je SMS..quote:
Spuitbus en je sjabloon goed en ruim afplakken?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:03 schreef Fiorenza het volgende:
Sjabloonverven is geen succes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |