Het is wel goedkoop (10 euro voor 2,4 m2) alleen het kost je echt veel moeite om te leggen. Verder breken de hoeken makkelijk af, maar voor zover ik kan beoordelen is ie wel goed bestand tegen krassen en deuken. De kleur vind ik wel mooier dan andere laminaten bij ikea. Als ik nog eens zou mogen kiezen, dan zou ik toch voor kliklaminaat gaan (hemse of tundra). Het kost je 4 euro meer per pakket en het scheelt je echt uren qua werk.quote:Op maandag 28 november 2005 16:27 schreef rotterdamse het volgende:
Wat is trouwens je verdere oordeel over het Span laminaat? (heb nl. ook nog wat vloeren die aan nieuwe 'bedekking' toe zijn.
Ja belachelijk en wij hebben zondag gewoon gewerktquote:Op maandag 28 november 2005 21:01 schreef Allan24 het volgende:
Geen productnieuws, maar wel IKEA: afgelopen zaterdag is IKEA Hengelo een uur eerder dicht gegaan dan normaal (19:00 in plaats van 20:00 uur). De gemeente en de brandweer hebben voor diverse bedrijfspanden besloten dat verband met de hevige sneeuwval op de platte daken het zekere voor het onzekere genomen moest worden, dus omwille van veiligheid is dat zo gegaan. Maandagochtend was het probleem niet voorbij en is (ook weer om veiligheidsredenen) IKEA Hengelo niet om 10:00 open gegaan; pas om 14:30 uur zijn de deuren van het slot gehaald en was de situatie weer normaal
dus als je in Hengelo voor een dichte deur hebt gestaan, dan weet je nu waarom![]()
erg goede keus!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:37 schreef Blik het volgende:
ik ga ook een mysinge bank kopen, in het bruin en gewoon 2-persoons, hebben niet zoveel ruimte
Een vriend van me wilde er wel een, geloof ik. Hij heeft ook zo'n bank en vond het jammer dat je geen tafel bij kon bestellen. Ik zal het eens navragen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:05 schreef Remco_h het volgende:
mijn bank![]()
[afbeelding]
ik heb alleen een enkele chaise longue ipv de dubbele op de foto...
erg fijne bank!!! beetje jammer van die duffe tafeltjes (die ik er ook niet op heb en als iemand ze wil moeten ze maar ff mailen)
Er zit inderdaad maar 1 plank bij las ik op de site? Beetje de plank misgeslagen Ikea!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom je bij de Malm garderobekast niet wat extra planken kan bestellen. Er zitten gaten in de hele zijwand. En ik vind die kast mooi, hij past goed bij de rest wat ik wil en hij is niet te breed. Alleen, ik wil geen hangkast maar een legkast. Waarom werkt Ikea niet mee..?
Ja, één plank en de rest van de kast is voor hangdingen. Dat is voor mij gewoon veel te veel. Dat ze niet veel extra moeite gaan doen om de kast half-half uit te voeren snap ik nog wel, maar een paar extra planken plus vier van die busjes verkopen lijkt me toch niet al te moeilijk. Zeker omdat de gaatjes er nota bene al in zitten..quote:Op woensdag 7 december 2005 17:11 schreef ROG het volgende:
[..]
Er zit inderdaad maar 1 plank bij las ik op de site? Beetje de plank misgeslagen Ikea!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:21 schreef ROG het volgende:Ik gok zo maar dat ik dat geintje geen drie keer kan uithalen. En twee planken is toch wat inefficientSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:21 schreef ROG het volgende:
Hmmm, inderdaad. Overigens moet ik mijn Malm kast nog kopen, ding is nergens op voorraad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mensen die dat doen, verpesten het voor de rest. Sowieso, sturen er eentje na? Not, kom dat zelf maar halen; je kassabon wordt aangetekend dus 2x zit er al helemaal niet in.
Trouwens, IKEA oplichten voor een plank
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
Ik wil Ikea helemaal niet oplichten. Ik wil best tegen een meerprijs planken bestellen. Alleen Ikea werkt niet mee...quote:Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Trouwens, IKEA oplichten voor een plank![]()
Euuhh niemand licht Ikea op hier..?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
mensen die dat doen, verpesten het voor de rest. Sowieso, sturen er eentje na? Not, kom dat zelf maar halen; je kassabon wordt aangetekend dus 2x zit er al helemaal niet in.
Trouwens, IKEA oplichten voor een plank![]()
Dat idee opper ik ook altijd wanneer mensen daarom vragenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef De_Hertog het volgende:
Het antwoord van Ikea is dat ik maar gewoon bij de Gamma wat planken moet kopen en op maat laten zagen. Tsja. Aangezien ik geen andere geschikte kast heb kunnen vinden..
Maarja, ergens in Zweden worden die mooie die-erbij-horen planken gezaagd en gemaakt.. dat lonkt toch.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat idee opper ik ook altijd wanneer mensen daarom vragen
Ik denk dat iedereen een SMSje krijgt... Het kan natuurlijk ook zijn dat iemand die voor het eerst bij IKEA die kast koopt en er dus nog maar 9 zijn...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef ROG het volgende:
Nice, thanks. Ik had me opgegeven voor de SMSjes van Haarlem (10) en Delft ("meer dan Haarlem"), dinsdag of woensdagochtend gelijk SMS. Maarja, werk he.. Volgende week aanvallen!
(Btw, als er maar tien kasten binnenkomen krijgen maar tien mensen een SMS he? Krijg je daar nooit boze lui mee?)
Van de klantenservice begreep ik dat het aantal SMSjes (= geSMSde mensen die als eersten aangemeld zijn) gelijk is aan het aantal binnengekomen artikelen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen een SMSje krijgt... Het kan natuurlijk ook zijn dat iemand die voor het eerst bij IKEA die kast koopt en er dus nog maar 9 zijn...
Als je volgende week gaat zou ik dus even eerst bellen!
Ik heb 'm vorige week geprobeerd en er zijn ook verschillende stoeltjes van deze serie. Maar ik kan ze niet aanraden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:12 schreef kruimel_20 het volgende:
[afbeelding]
KLOBO
2-zitsbank
¤ 119.00
Dat is nog goedkoper dan de Klippan! (hoewel ik de klippan toch iets mooier vind)
Binnenkort toch maar even in de ikea op gaan zitten dan![]()
Komt ie ook nog in meerdere kleuren?
Hoe krijgen ze het zo goedkoop he...
Oké, vind ik het raar vindenquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:09 schreef ROG het volgende:
[..]
Van de klantenservice begreep ik dat het aantal SMSjes (= geSMSde mensen die als eersten aangemeld zijn) gelijk is aan het aantal binnengekomen artikelen.
Idem, stel je meldt jezelf aan en je bent zonder het te weten nummer 11 in rij (wat ze je niet vertellen), er komen 10 items binnen, en van de tien geSMSden besluit er maar de helft uiteindelijk te kopen zit jij nog mooi te wachten op je SMS..quote:
Spuitbus en je sjabloon goed en ruim afplakken?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:03 schreef Fiorenza het volgende:
Sjabloonverven is geen succes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |