abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33888694
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef WebForce het volgende:

Nooit alle aanbiedingen staan op de site of in een folder, je zou dus echt langs een winkel moeten, is toch geen ramp?
Nou... hoewel ik Ikea een geweldig concept vind, ga ik er vreselijk onder gebukt om er langs te moeten. Troosteloze omgeving, idiote indeling, altijd loopt er iemand in de weg, gericht zoeken is er amper bij en de kassa bereiken betekent ook een helse speurtocht. Een soort Hema in het kwadraat dus.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_33889145
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou... hoewel ik Ikea een geweldig concept vind, ga ik er vreselijk onder gebukt om er langs te moeten. Troosteloze omgeving, idiote indeling, altijd loopt er iemand in de weg, gericht zoeken is er amper bij en de kassa bereiken betekent ook een helse speurtocht. Een soort Hema in het kwadraat dus.
Veel oefenen, dan gaat het vanzelf beter
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_33908178
Op de site kan ik niet zo gemakkelijk vinden welke bedden in 2.10 of 2.20 lengte leverbaar zijn. Kan een van de medewerkers me dat vertellen? Kan dat bijvoorbeeld bij de ASPELUND?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_33918354
Bij dat bed staat alleen 140x200 en 160x200. Niet in 210 of 220 dus. Gewoon even op het bed klikken in het overzicht en je ziet de mogelijke afmetingen.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:46:57 #230
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_33924199
quote:

[..]

Er betsaan plattegronden hoor . En ga niet om 10 uur 'sochtends (vaak wordt er dan nog gevuld), niet op zaterdag, feestdagen, maar gewoon op een doordeweekse dag in de middag. Dan is het heel prettig winkelen lijkt me
pi_33936883
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef ATB. het volgende:
Bij dat bed staat alleen 140x200 en 160x200. Niet in 210 of 220 dus. Gewoon even op het bed klikken in het overzicht en je ziet de mogelijke afmetingen.
Ik had gehoopt dat er nog andere maten leverbaar waren die niet online stonden. Ik kan eigenlijk geen bed vinden die extra lang is, maar zoek nog wel even verder.

Webforce, heb je die plattegrond van die vreselijke Ikea in groningen al gezien
Ik vind er iig echt geen pijl op te trekken, hoe onoverzichtelijk kan je een winkel indelen hehe. Nouja, zo ontdek je nog eens wat nieuws elke keer
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:03:17 #232
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_33937262
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:50 schreef Étoile het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat er nog andere maten leverbaar waren die niet online stonden. Ik kan eigenlijk geen bed vinden die extra lang is, maar zoek nog wel even verder.

Webforce, heb je die plattegrond van die vreselijke Ikea in groningen al gezien
Ik vind er iig echt geen pijl op te trekken, hoe onoverzichtelijk kan je een winkel indelen hehe. Nouja, zo ontdek je nog eens wat nieuws elke keer
Oooow,. Groningen, dan heb ik niets gezegd idd! Ze hebben tussendoorgangen daar net zo breed gemaakt als de hoofdpaden die we in Duiven kennen
pi_33945050
hoi
zeg, ik vroeg me af wat de bezorgkosten zijn van de ikea.
ik heb helaas een auto zonder trekhaak, dus aanhangwagen is geen optie
stel nou dat ik een kast en bankstel koop bij ikea haarlem (of delft) wat ben ik dan ongeveer kwijt
(woon zelf in centrum leiden)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:13:23 #234
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_33965520
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
zeg, ik vroeg me af wat de bezorgkosten zijn van de ikea.
ik heb helaas een auto zonder trekhaak, dus aanhangwagen is geen optie
stel nou dat ik een kast en bankstel koop bij ikea haarlem (of delft) wat ben ik dan ongeveer kwijt
(woon zelf in centrum leiden)
't is volgens mij rond de 20 euro als je een beetje in de buurt woont.. (ik woon in Rotterdam en bestel bij Ikea Delft)
Ze brengen t alleen niet op etages zonder lift geloof ik!

Beetje zonde van je geld, maar soms kun je niet anders
Ik moet van 't weekend ook nog ff langs om mn bank en stoel te laten thuisbezorgen.
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
pi_33965922
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:13 schreef M_M het volgende:

[..]

't is volgens mij rond de 20 euro als je een beetje in de buurt woont.. (ik woon in Rotterdam en bestel bij Ikea Delft)
ze hebben het hier toen wel boven gebracht, maar koste volgens mij dan ook meer dan bezorgen tot aan de trap.
pi_33965950
inderdaad, zonde geld
zit dan ook erg te twijfelen.
of een ikea bank, of hier in leiden kijken.
alsnog wel een probleem emt vervoer, maarja, het is dan een stuk dichterbij dan delft of haarlem.
pi_33967997
ik vroeg me af of er duidelijk gezegd kan worden of belgie of nederland goedkoper is (qua Ikea natuurlijk)
Iemand hier ervaring mee?
Triumph - The most fun you can have between your legs in public.
pi_33968408
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:13 schreef Polleke83 het volgende:
ik vroeg me af of er duidelijk gezegd kan worden of belgie of nederland goedkoper is (qua Ikea natuurlijk)
Iemand hier ervaring mee?
Meestal, als er al een prijsverschil bestaat, is Nederland goedkoper dan België wat IKEA betreft. Met name w.b. keukens en zitbanken kan dit een behoorlijk bedrag schelen.
pi_33982816
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:13 schreef M_M het volgende:

Echt? .
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:46:14 #240
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33982981
quote:

[..]

Hier precies hetzelfde.. 't is echt een jungle out there, super onoverzichtelijk, mensen die niet d-o-o-r-l-o-p-e-n en ze dwingen je overal langs te moeten lopen
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33992835
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:46 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde.. 't is echt een jungle out there, super onoverzichtelijk, mensen die niet d-o-o-r-l-o-p-e-n en ze dwingen je overal langs te moeten lopen
plat·te·grond (de ~ (m.))
1 projectie op schaal van een stad of terrein, een opstelling e.d. => plan
2 grondtekening van een gebouw => situatieplan

door·steek (de ~ (m.))
1 plaats waar een dijk enz. doorgestoken is => doorbraak
2 weg die een rechtstreekse verbinding vormt, kortste weg
3 het afsnijden van een rivierbocht

pi_33993394
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:46 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

er zijn ook paadjes waar je een stuk af kunt snijden hoor
pi_33994849
En daarbij, in (het nieuwe) Groningen zijn schijnbaar zoveel shortcuts dat je op een gegeven moment het spoor bijster raakt, en zie eens hoeveel mensen DAAR verdwalen! In andere vestigingen valt dat heus wel mee dan
pi_34005541
op het gegeven moment ken je je Ikea bij jou in de buurt toch wel en daarmee alle tussendoorwegen. Of banjer gewoon overal tussen door.
pi_34023160
Heeft iemand enig idee hoeveel die afbeelding kost van geloof ik New York zwart wit maar dan met die gele taxi erop Hij staat niet op de site namelijk.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:36:29 #246
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34026208
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef _Boo_ het volgende:
Heeft iemand enig idee hoeveel die afbeelding kost van geloof ik New York zwart wit maar dan met die gele taxi erop Hij staat niet op de site namelijk.
€55, Alleby taxi 100X105 dacht ik (prijs weet ik zeker)
pi_34026644
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef WebForce het volgende:

[..]

€55, Alleby taxi 100X105 dacht ik (prijs weet ik zeker)
Thanks!
pi_34028852
Which reminds me, ik vind het nog altijd onzettend jammer dat die poster van 'Central Park' (zwart/wit, met die boom) uit het assortiment is gehaald. Had ongetwijfeld ontzettend mooi gehangen hier
pi_34029734
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef _Boo_ het volgende:
Bij de IKEA Delft hadden ze vorige week een poster in de nieuwe collectie met een NY yellow cab erop. Die was goedkoper dan de 55 euro van die andere. Ik ga er morgen denk ik nog even langs, moet nog iets groots voor aan de muur hebben...

Iemand hier die kan vertellen wat die poster uit de nieuwe collectie kost?
pi_34034653
hi ik hoop dat iemand me kan helpen (met een foto?) van de volgende stoel. ik heb geen foto op de site kunnen vinden. een jaar of wat geleden of zo hadden ze hem wel in de collectie. het was een rode stoel op poten. maar de zitting was breder (geen armleuningen) waardoor je er in kleermakerszit in kon zitten. of met je lover. hij was iig vuurrood. mijn vriend begrijpt maar niet wat ik bedoel. weet iemand welke ik bedoel? thanks!
Let's check out that wave, before it checks out us!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')