Nou... hoewel ik Ikea een geweldig concept vind, ga ik er vreselijk onder gebukt om er langs te moeten. Troosteloze omgeving, idiote indeling, altijd loopt er iemand in de weg, gericht zoeken is er amper bij en de kassa bereiken betekent ook een helse speurtocht. Een soort Hema in het kwadraat dus.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef WebForce het volgende:
Nooit alle aanbiedingen staan op de site of in een folder, je zou dus echt langs een winkel moeten, is toch geen ramp?![]()
Veel oefenen, dan gaat het vanzelf beterquote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou... hoewel ik Ikea een geweldig concept vind, ga ik er vreselijk onder gebukt om er langs te moeten. Troosteloze omgeving, idiote indeling, altijd loopt er iemand in de weg, gericht zoeken is er amper bij en de kassa bereiken betekent ook een helse speurtocht. Een soort Hema in het kwadraat dus.
Er betsaan plattegronden hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou... hoewel ik Ikea een geweldig concept vind, ga ik er vreselijk onder gebukt om er langs te moeten. Troosteloze omgeving, idiote indeling, altijd loopt er iemand in de weg, gericht zoeken is er amper bij en de kassa bereiken betekent ook een helse speurtocht. Een soort Hema in het kwadraat dus.
Ik had gehoopt dat er nog andere maten leverbaar waren die niet online stonden. Ik kan eigenlijk geen bed vinden die extra lang is, maar zoek nog wel even verder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef ATB. het volgende:
Bij dat bed staat alleen 140x200 en 160x200. Niet in 210 of 220 dus. Gewoon even op het bed klikken in het overzicht en je ziet de mogelijke afmetingen.
Oooow,. Groningen, dan heb ik niets gezegd idd! Ze hebben tussendoorgangen daar net zo breed gemaakt als de hoofdpaden die we in Duiven kennenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:50 schreef Étoile het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er nog andere maten leverbaar waren die niet online stonden. Ik kan eigenlijk geen bed vinden die extra lang is, maar zoek nog wel even verder.
Webforce, heb je die plattegrond van die vreselijke Ikea in groningen al gezien![]()
Ik vind er iig echt geen pijl op te trekken, hoe onoverzichtelijk kan je een winkel indelen hehe. Nouja, zo ontdek je nog eens wat nieuws elke keer![]()
't is volgens mij rond de 20 euro als je een beetje in de buurt woont.. (ik woon in Rotterdam en bestel bij Ikea Delft)quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
zeg, ik vroeg me af wat de bezorgkosten zijn van de ikea.
ik heb helaas een auto zonder trekhaak, dus aanhangwagen is geen optie
stel nou dat ik een kast en bankstel koop bij ikea haarlem (of delft) wat ben ik dan ongeveer kwijt
(woon zelf in centrum leiden)
ze hebben het hier toen wel boven gebracht, maar koste volgens mij dan ook meer dan bezorgen tot aan de trap.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:13 schreef M_M het volgende:
[..]
't is volgens mij rond de 20 euro als je een beetje in de buurt woont.. (ik woon in Rotterdam en bestel bij Ikea Delft)
Ze brengen t alleen niet op etages zonder lift geloof ik!
Meestal, als er al een prijsverschil bestaat, is Nederland goedkoper dan België wat IKEA betreft. Met name w.b. keukens en zitbanken kan dit een behoorlijk bedrag schelen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:13 schreef Polleke83 het volgende:
ik vroeg me af of er duidelijk gezegd kan worden of belgie of nederland goedkoper is (qua Ikea natuurlijk)
Iemand hier ervaring mee?
Echt?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:13 schreef M_M het volgende:
Ze brengen t alleen niet op etages zonder lift geloof ik!
Hier precies hetzelfde.. 't is echt een jungle out there, super onoverzichtelijk, mensen die niet d-o-o-r-l-o-p-e-n en ze dwingen je overal langs te moeten lopenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
plat·te·grond (de ~ (m.))quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.. 't is echt een jungle out there, super onoverzichtelijk, mensen die niet d-o-o-r-l-o-p-e-n en ze dwingen je overal langs te moeten lopen
er zijn ook paadjes waar je een stuk af kunt snijden hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.. 't is echt een jungle out there, super onoverzichtelijk, mensen die niet d-o-o-r-l-o-p-e-n en ze dwingen je overal langs te moeten lopen
€55, Alleby taxi 100X105 dacht ik (prijs weet ik zeker)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef _Boo_ het volgende:
Heeft iemand enig idee hoeveel die afbeelding kost van geloof ik New York zwart wit maar dan met die gele taxi eropHij staat niet op de site namelijk.
Thanks!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
€55, Alleby taxi 100X105 dacht ik (prijs weet ik zeker)
Bij de IKEA Delft hadden ze vorige week een poster in de nieuwe collectie met een NY yellow cab erop. Die was goedkoper dan de 55 euro van die andere. Ik ga er morgen denk ik nog even langs, moet nog iets groots voor aan de muur hebben...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef _Boo_ het volgende:
Heeft iemand enig idee hoeveel die afbeelding kost van geloof ik New York zwart wit maar dan met die gele taxi eropHij staat niet op de site namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |