Herhaal ik de vraag dan maar even.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:31 schreef multatuli het volgende:
[..]
We hebben ook al discussies gevoerd over Albers/Doornbos, de nieuwe regels van de Fia etc. Moeten die er dan ook uit? Zo'n stormloop topic is dit in de winter toch al niet.
Herhaal ik m'n antwoord maar evenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:54 schreef multatuli het volgende:
[..]
Herhaal ik de vraag dan maar even.
* Googol mee eensch isquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:30 schreef mbn het volgende:
Kunnen jullie straks bij een nieuw topic niet twee topics maken. Eén voor de nieuwtjes en één voor jullie spelletje. Ik als volger van F1-nieuws zou dat erg waarderen.
Ik lees graag nieuws en discussies over Formule 1, maar niet hele stukken met antwoorden en gokjes op vragen. Een quiz vind ik leuk, ik heb zelf die op de F1manager een jaar geregeld, maar in dit geval begint het wat te storen, dus daarom de vraag of jullie ervoor een nieuw topic willen openen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:54 schreef multatuli het volgende:
[..]
Herhaal ik de vraag dan maar even.
Zoveel F1 topics zijn er niet dus een regelmatige kick kan geen kwaad aldaar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef multatuli het volgende:
Oke, eigen topic voor gemaakt. Vrees dat het dood zal bloeden, maar we zien.
Thanksquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef multatuli het volgende:
Oke, eigen topic voor gemaakt. Vrees dat het dood zal bloeden, maar we zien.
heb dr net op tv gezien, niet onaardig hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
In het algemeen wel ja...maar deze is toch redelijk zaaddodend.
zaaddodendquote:Op woensdag 23 november 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb dr net op tv gezien, niet onaardig hoor
Ik las het net!!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:40 schreef kriele het volgende:
Het moet toch niet gekker worden:
Super Aguri denkt aan oude Arrows
blabla...
bronquote:woensdag 23 november 2005 om 13:36
- Robert Doornbos heeft in Vallelunga verklaard dat hij dicht bij een overeenkomst voor 2006 zit.
Dat verklaarde de geboren Rotterdammer in gesprek met de collega's van Crash.net. Om welk team het gaat wilde Doornbos niet zeggen, maar de keuzes lijken beperkt: in de praktijk hebben alleen BMW en Williams nog een plekje vrij.
"Ik heb een idee van wat ik komend jaar ga doen", weet Doornbos. "Ik zou het graag willen vertellen maar ik mag geen details vrijgeven. Het is bijna rond en ik hoop dat ik snel achter het stuur kan kruipen om de wagen aan de tand te voelen. Het is een investering in mijn carrière. Ik ben nog steeds erg jong en ik denk dat ik een goede carrière kan hebben in de Formule 1."
Zonder een team expliciet te noemen lijkt het tussen de regels door om een overeenkomst te gaan waarbij het om een jaar testen gaat, waarna de Minardi-coureur kan promoveren naar de functie als racecoureur. "Ik hoop dat de bekendmaking voor de Kerst al plaatsvindt. Vorig jaar waren de kerstdagen namelijk erg gestresst. Deze keer zou ik het graag iets meer relaxed willen vieren! We zullen zien!"
Mocht Doornbos inderdaad als derde coureur instappen bij Williams of BMW, dan betekent dat dat er volgend jaar drie Nederlanders actief zullen zijn tijdens een grand-prixweekeinde. Eerder al tekenden Nicky Pastoorelli en Christijan Albers een contract bij Midland. Het is nog niet eerder voorgekomen dat de Nederlandse inbreng een dergelijke omvang heeft.
Tegenover RaceFreaks.nl verklaart een woordvoerder dat "het inderdaad zo is dat we - met de partijen waarmee we in gesprek zijn - verwachten dat we binnen afzienbare tijd uitsluitsel hebben. Maar omdat onder een overeenkomst natuurlijk ook de handtekening van het desbetreffende team moet komen, kunnen we nooit 100% zekerheid afgeven."
De woordvoerder besluit door te melden dat het absoluut de goede kant op gaat. Doornbos lijkt hiermee nog meerdere opties open te houden. Voorlopig resteren er nog 32 dagen tot de Kerst. De tijd zal het leren of Doornbos inderdaad zijn handtekening, samen met die van een Formule 1-team onder een geldig contract voor 2006 zal terugvinden.
Bovendien was het Arrows-chassis best goed. Het is niet voor niks dat sponsoren van Jos meebetaalden aan de aankoop van dat chassis, in de hoop dat Minardi nog wat extra naar voren kon komen. Een jaartje achteraan zal het met het chassis echter wel worden, maar wie weet kunnen ze soms nog dichtbij Scuderia Torro Rosso of Midland komen.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef multatuli het volgende:
Een goed chassis bouwen in een paar maanden is helemaal onmogelijk, dus ach zo gek is het nog niet. Bovendien waren ze dacht ik van plan de oude Arrows fabriek te gaan gebruiken. Scharrel nog wat personeel uit die tijd op en je hebt in ieder geval een team met wat samenhang. Dat ze in 2006 achteraan rijden is toch wel zeker.
quote:Doornbos zegt dat de onderhandelingen met zijn nieuwe werkgever rond zijn en dat hij een contract gaat tekenen. "Als alles goed gaat komt er snel een bekendmaking, maar voor de inkt op het contract droog is kan ik niet zeggen waar het is," aldus de Nederlander. "Maar het is een topteam en het is een grote stap vooruit. Ik word vrijdagcoureur en ga alle testwerk doen."
tja, het kost een hele hoop geld en ze krijgen er niks voor terug. Als ze elke keer als laatste eindigen op 10 ronden achterstand dan worden de sponsoren hier ook niet blij van....quote:Op woensdag 23 november 2005 14:14 schreef Rory78 het volgende:
Waarom zouden ze een jaartje wachten? M.i. is er geen betere test dan het tijdens het echte werk (de GP-weekends) te gaan proberen. 2006 zou toch al een overgangsjaar zijn en iedereen weet dat toch ook wel. Bovendien is een nieuw team erbij altijd heel leuk en kan het een mooie leerschool zijn voor jonge coureurs.
Ik denk eerder dat Doornbos doelde op Rosberg en aast op Williams.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:09 schreef multatuli het volgende:
"De ervaring die Doornbos bij Jordan en Minardi heeft opgedaan zou voor RBR van grote waarde kunnen zijn. “Ervaring betekent in de Formule 1 alles. Ik ben al enkele jaren actief in de F1, ik ben een heel andere coureur."
Nee hoor, het stuk ging over hem en de redactie dacht, zoals velen, dat er een deal met RBR aan zit te komen omdat iemand bij Ferrari (de nieuwe motorleverancier van RBR) dat gelekt zou hebben.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Doornbos doelde op Rosberg en aast op Williams.
Dit vind ik wel een beetje gek : http://www.hln.be/hln/cch/det/art_136000.html
Het wordt geen RBR denk ik ... Williams (omdat Ecklestone dt graag wil en cash neerlegt) of zelfs nog hogerquote:Op donderdag 24 november 2005 07:08 schreef multatuli het volgende:
[..]
Nee hoor, het stuk ging over hem en de redactie dacht, zoals velen, dat er een deal met RBR aan zit te komen omdat iemand bij Ferrari (de nieuwe motorleverancier van RBR) dat gelekt zou hebben.
bron: http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=7957quote:Contract verlengd tot en met 2009
Petronas hoofdsponsor BMW Sauber F1
24-11 - Petronas, al sinds 1995 sponsor van Sauber, blijft de komende vier seizoenen aan als hoofdsponsor van BMW Sauber. Dat hebben de betrokken partijen vandaag bekend gemaakt.
Petronas blijft ook de komende vier jaar bij de renstal uit Hinwil financieel ondersteunen, ook nu het als BMW Sauber verder gaat. ,,We zijn erg blij met deze overeenkomst’’, aldus BMW Motorsport directeur Mario Theissen. ,,Petronas is een grote marktspeler in Azië, wat voor ons ook in toenemende mate een belangrijke markt wordt.’’
Peter Sauber, in 2006 nog slechts als adviseur bij zijn oude renstal betrokken, was vandaag in een soort erefunctie bij de contractondertekening aanwezig.
Ik vraag me af of die sponsoren wel blij zouden zijn met nietzeggende testresultaten op eenzame en grauwe testcircuits. Tevens blijf ik erbij dat dit veel en veel beter is voor Super Aguri. Het is niet alleen zo dat de sponsoren telkens hun wagen op de voorste rij willen zien. Erbij zijn is alleen al een doel. Immers we hadden ooit al eens een team dat alleen hierom meedeed, en gisteren werd duidelijk dat Petronas (al tien jaar tevreden met die 'geweldige' prestaties die Sauber ieder jaar weer neerzette) het contract verlengt, ook al riekt het overduidelijk naar een zwaar overgangsjaar voor BMW. Bovendien twijfel ik eraan of die chassis ECHT zo slecht zijn als wordt beweerd, onder het motto 'beter goed gejat, dan slecht verzonnen'.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:30 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, het kost een hele hoop geld en ze krijgen er niks voor terug. Als ze elke keer als laatste eindigen op 10 ronden achterstand dan worden de sponsoren hier ook niet blij van....
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:19 schreef Rory78 het volgende:
Hoe goed is die Roesinov eigenlijk? En is dat niet die A1GP-coureur?
volgens mij dus welquote:Op donderdag 24 november 2005 16:53 schreef multatuli het volgende:
LONDEN - Mogelijk wordt de Russische autocoureur Roman Roesinov volgend seizoen teamgenoot van Christijan Albers in de formule 1 bij Midland. Roesinov is voorgesteld op 10 december in Jerez de la Frontera testritten te rijden. "Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik hier mijn hele carrière op heb gewacht", zei de kandidaat.
"Het worden in Jerez mijn eerste kilometers in de formule 1. Ze zijn cruciaal." Roesinov is momenteel voor Rusland actief in de nieuwe Grand Prix des Nations A1. De renstal Midland is sinds enige tijd Russisch eigendom na het opheffen van de renstal Jordan-Toyota.
Albers heeft al getekend als eerste rijder voor het seizoen 2006. Behalve Roesinov is ook de Portugees Tiago Monteiro kandidaat voor het tweede stoeltje. Monteiro heeft één seizoen ervaring in de formule 1, bij Jordan. "
Ik vreesde al voor zo'n ontwikkeling toen Kolles zinspeelde op een mogelijke 'verrassing' Ben bang dat hij om Albers te krijgen zijn baas heeft moeten toezeggen dat die rus mocht testen en bij redelijke tijden het stoeltje krijgt. Kolles wil een goede rijder, die eigenaar zal de Russische markt interessanter vinden.
quote:Richard Burns overleden
Voormalig wereldkampioen Rally Richard Burns is vrijdag overleden. Hij was 34 jaar en bezweek aan de gevolgen van een hersentumor.
Burns werd in 2001 wereldkampioen Rally, tot nog toe de enige Brit die in die opdracht slaagde. In 2003 zag hij zich gedwongen te stoppen met racen door een hersentumor. Hij lag op dat moment aan de leiding in het kampioenschap, met negen zeges.
Hij stierf exact 4 jaar nadat hij wereldkampioen werd.
bron: http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=12379_0_2_0_Cquote:Doornbos tekent bij Red Bull Racing
F1world.be heeft uit een wel ingelichte buitenlandse bron vernomen dat Robert Doornbos een overeenkomst heeft met het eerste team van Red Bull, Red Bull Racing. De overeenkomst tussen de Nederlander en Red Bull Racing zal publiekelijk bekend worden gemaakt op een persconferentie aanstaande dinsdag.
Afgelopen woensdag meldden wij u reeds dat Doornbos had laten weten dat hij bijna rond was met een team voor 2006. Hij zei toen ook dat hij nog voor Kerstmis zijn toekomst ging verduidelijken. Ondertussen waren er volop speculaties over Doornbos zijn mogelijkheden voor 2006. De Nederlander werd gelinkt aan Williams als derde rijder, maar ook een racezitje bij Midland F1 Racing behoorde tot de mogelijkheden. Uiteindelijk blijkt het dus een plaatsje bij Red Bull Racing te zijn geworden en krijgen we geen double-dutch bij Midland F1 Racing. Aanstaande dinsdag volgt op de persconferentie ongetwijfeld meer informatie ...
Dit is dus de woorden in de mond leggen. Albers heeft het niet één keer over Doornbos gehad in dat interview, voor zover ik weet. Toch is de titel van dit nieuwsbericht "Albers vond het jammer dat Doornbos kwam". Natuurlijk heeft Albers (door Doornbos z'n naam "kundig" te omzeilen) Doornbos wel weer zwart gemaakt maar dit riekt naar sensatie-pers.quote:Albers vond het jammer dat Doornbos kwam
Christijan Albers heeft zijn oude teamgenoot Patrick Friesacher een hart onder de riem gestoken. Friesacher moest tijdens het seizoen zijn positie afstaan aan Robert Doornbos omdat hij zijn sponsorverplichtingen niet kon nakomen.
Albers vond het jammer dat Friesacher plaats moest maken voor Robert Doornbos. Friesacher het namelijk een betere feedback dan Doornbos, "Friesacher en ik konden goed samenwerken. Zijn feedback was goed, en dat kwam in voordeel uit voor de ontwikkeling van de wagen. ik vind het jammer dat hij het seizoen niet kon uitrijden." aldus Albers over zijn oude teamgenoot.
Rondom Friesacher is het erg stil wat hij gaat doen volgend jaar. Albers is inmiddels verzekerd van een stoeltje, hij zal uitkomen voor Midland.
Super Aguri F1 = (het 11de team) een nieuw team dat zich onder de vleugel van Honda zou gaan scharen (technologische data delen). Het wordt in de volksmond het Honda B-team genoemd. Mogelijke rijders zijn o.a. Takuma Sato, om zo Honda te beschermen tegen de negatieve publiciteit die ze in Japan hebben vergaard enigzins teniet te doen. Het team zou mogelijk gebruik kunnen gaan maken van het oude Arrows chassis, dat nu in bezit is van Stoddart. Dit moeten ze haast wel want er is geen tijd om een nieuw chassis te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Er hebben eerder vrouwen in de F1 meegedaan.. maar er is maar 1 die punten heeft gehaald.. In totaal ½ punten
Wie kan er meer vertellen over de onderste twee teams uit de OP?
Dit komt aardig in de buurt van wat ik zelf ook geloof.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef HPoi het volgende:
Doornbos test voor Red Bull
Afgelopen woensdag heeft Robert Doornbos een stoeltje gepast bij Red Bull Racing, volgens betrouwbare bronnen van F1Racing.nl. Aankomende week mag hij zijn eerste rondjes voor zijn nieuwe team rijden. Woensdag zal Doornbos in Barcelona testen. Mocht hij deze winter indruk maken op het team, behoort zelfs een racestoeltje tot de mogelijkheden.
Doornbos' sponsor Muermans zou het mogelijk hebben gemaakt. Het doorlopende contract met Minardi zou moeten worden afgekocht door Red Bull. Muermans wilde echter geen geld zien maar een stoeltje voor Doornbos.
Doornbos was afgelopen seizoen derde rijder bij Jordan, tot de Grand Prix van Hockenheim. Vanaf toen reed hij voor Minardi, als vervanger van Patrick Friesacher.
In zijn seizoen voor de F1 kwam hij in actie voor het Arden F3000-team, waar Christian Horner de teambaas was. Nu is hij teambaas bij Red Bull.
Bron: www.f1racing.nl
Iets vergelijkbaars als Villeneuve ... zou kunnen.quote:Op zondag 27 november 2005 03:47 schreef rubbereend het volgende:
doorlopend contract bij Minardi?
Het gaat dus om het sponsorcontract van Muermans volgens dit bericht. Als het idd zo is heeft muermans het goed gedaan voor Doornbos. Als hij bij Squadra Torro Rosso mag testen of zelfs bij Red Bull, zie ik hem nog wel een race rijden volgend jaar. Williams was leuker geweest, maar het blijft toch pakken wat je pakken kan.quote:Op zondag 27 november 2005 11:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars als Villeneuve ... zou kunnen.
En als we dan Doornbos z'n eigen woorden er naast leggen:quote:Op zondag 27 november 2005 11:50 schreef mbn het volgende:
[..]
Het gaat dus om het sponsorcontract van Muermans volgens dit bericht. Als het idd zo is heeft muermans het goed gedaan voor Doornbos. Als hij bij Squadra Torro Rosso mag testen of zelfs bij Red Bull, zie ik hem nog wel een race rijden volgend jaar. Williams was leuker geweest, maar het blijft toch pakken wat je pakken kan.
dan kunnen we bijna al concluderen dat het RBR wordtquote:“Binnenkort zullen we gaan testen. Het zal voor mij een grote stap vooruit zijn, want het gaat om de rol als vrijdagcoureur binnen een topteam,” aldus Doornbos.
RBR gaat volgend jaar met een Ferrari motor (en de daarbij horende ondersteuning) rijden EN Red Bull is één van de rijkere teams in het veld (zo niet het rijkste). Red Bull neemt de sport erg serieus.quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef kriele het volgende:
Ik dacht dat renault, Ferrari en mc laren de topteams zijn. Ik wist niet dat RB daar ook al bij hoorde.
bron : forbesquote:Clever marketing helped Dietrich Mateschitz turn a so-so beverage into a billion-dollar brand.
Red Bull, the "energy" drink created by Austrian Dietrich Mateschitz, doesn't taste very good. Nor does it sound very appealing: The berry-flavored beverage is spiked with mysterious additives like taurine and glucuronolactone. And at $2 for an 8.3-ounce can, Red Bull's retail price is at least double what you'd pay for a 12-ounce can of Coke. But it does pack some energy. Red Bull, with 80 milligrams of caffeine, has more than double the dose found in the larger Coke serving, and it has 110 calories per serving versus Coke's 140.
Consumers downed 1.9 billion cans of Mateschitz's potion last year, generating just about $2 billion in revenue. By our reckoning Mateschitz's 49% share of the business is worth $2 billion.
...
Zolang ze geen exclusieve motor hebben worden ze geen echt topteam. Dat zal Ferrari niet toestaan. De financiele middelen lijken ze wel te hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 14:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
RBR gaat volgend jaar met een Ferrari motor (en de daarbij horende ondersteuning) rijden EN Red Bull is één van de rijkere teams in het veld (zo niet het rijkste). Red Bull neemt de sport erg serieus.
Bovendien reken ik Williams, Honda en Toyota ook wel tot de top-teams (als je linea recta van Minardi vandaan komty is alles een top-team)
[..]
bron : forbes
quote:Mateschitz bevestigt komst Doornbos
De Oostenrijkse teameigenaar en directeur van Red Bull, Dietrich Mateschitz, heeft gisteravond de komst van Robert Doornbos als vrijdagrijder bij het team bevestigd.
Daarmee is de cirkel rond en kunnen we ons gaan opmaken voor een zeer interessant seizoen met Robert Doornbos, Nicky Pastorelli en Christijan Albers die elk Grand Prix weekend aanwezig zullen zijn als coureur of testcoureur bij de teams van MidlandF1 en Red Bull.
Vandaag vliegt Robert Doornbos richting Barcelona alwaar de laatste details rondom zijn nieuwe contract besproken zullen worden en het uiteindelijke contract ondertekend kan worden. Daarmee komt hij onder leiding van Christian Horner te staan. Geen onbekende voor de Rotterdammer. Horner werkte al eerder samen met Doornbos in zijn Formule-3000-periode.
Als alles meezit gaan we Robert dinsdag of woensdag voor het eerst in de Red Bull wagen van het team zien. Wanneer Doornbos officieel gepresenteerd gaat worden is nog niet bekend.
Hoezo per ongelukquote:Op maandag 28 november 2005 16:18 schreef TJDoornbos het volgende:
ja dat klopt maar op de minardi zat ook een NL sticker en RD heeft de NL licentie aangevraagd dus gewoon het volkslied als hij per ongeluk keer winnen
Prost Peugeot.quote:Op maandag 28 november 2005 17:11 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Layout van de nieuwe Williams
Kwa kleurenstelling nu al de mooiste bak
Prost,Jaguarquote:
bron: http://www.formula1.nl/in(...)ans_op_racestoeltje/quote:Mol: "Doornbos maakt kans op racestoeltje"
Politieke spelletjes spelen bij Red Bull de boventoom. Nadat we Robert Doornbos gisteren over het circuit zagen lopen met kleding van Red Bull aan, wisten we genoeg. Het contract tussen beiden is getekend. Maar wat staat er precies in en hoe zullen we Robert Doornbos komend seizoen gaan zien in de Red Bull wagen.
Als we Olav Mol mogen geloven is Doornbos komend seizoen in principe testrijder. Maar...... mocht Robert komende winter nu veel indruk maken Christian Horner, dan zou hij wel eens kunnen promoveren tot 2e rijder naast David Coulthard. Dit alles schijnt weer met de verstandhouding te maken te hebben tussen Horner er Klien. De teambaas schijnt niet echt gecharmeerd te zijn van Klien en destemeer van onzer Robert. Dit liet Mol gisteren weten tegenover Rob van Someren op Radio Veronica.
Daarmee lijkt het een beetje op het verhaal “Liuzzi-Klien” te gaan lijken. Beide heren zouden afgelopen jaar evenveel kansen krijgen om te rijden in een Formule 1 wagen. Uiteindelijk mocht Liuzzi maar 4 races rijden tegenover 14 voor Klien.
Voorlopig heeft het team nog steeds officieel niets bekend gemaakt. Verwacht wordt dat vanochtend vroeg er meer duidelijkheid zal komen en dat Doorbos en Red Bull haar samenwerking bekend gaan maken. Naar alle waarschijnlijkheid krijgen we dan ook meer informatie over de rol van Doornbos in 2006.
ik weet niet wat ik daarvan moet geloven eerlijk gezegt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 05:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
bron: http://www.formula1.nl/in(...)ans_op_racestoeltje/
3 heb je, 2 kan je krijgen
quote:1 Alex Wurz (M) Mc Laren M 1'23.034 5 - 200.6 15
2 Jarno Trulli (B) TOYOTA B 1'20.399 17 +0.600 207.2 20
3 Pedro de la Rosa (M) Mc Laren M 1'20.474 18 +0.675 207.0 20
4 Robert Doornbos (M) RED BULL M 1'22.407 11 +2.373 202.1 13
5 Andy Priaulx (B) WILLIAMS B 1'25.055 5 +5.256 195.8 6
6 Christian Klien (M) RED BULL M 1'28.668 9 +8.869 187.9 10
7 Nick Heidfeld (M) Sauber BMW M 1'37.281 3 +17.482 171.2
Zeker een fraaie!quote:Op maandag 28 november 2005 17:11 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Layout van de nieuwe Williams
Kwa kleurenstelling nu al de mooiste bak
Tis trouwens alleen voor de winter tests .. dus u heeft nog hoopquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:46 schreef Atreidez het volgende:
Wat is er zo mooi aan de nieuwe williamsHij heeft maar 1 kleur.. Zit weinig spectaculairs aan op deze manier
Doornbos nog langzamer dan Liuzzi in de voormalige Minardi...quote:
Grapjasquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:03 schreef HPoi het volgende:
[..]
Doornbos nog langzamer dan Liuzzi in de voormalige Minardi...
Nee, albers gaat knallen volgend seizoen!!(niet in de muur, maar qua punten)
Maar Klien rijdt Doornbos op dik 4 seconden, dus in die RBR zit een stuk meer potentieel. Maar goed de oude Minardi is ook vet sneller dan de Williams voorlopig. Niet zo gek natuurlijk want aan die Minardi is niet veel meer gedaan dan wat motorknijpen terwijl de andere teams allemaal aan hun chassis hebben moeten frutten om die V8 erin te persen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:03 schreef HPoi het volgende:
[..]
Doornbos nog langzamer dan Liuzzi in de voormalige Minardi...
Nee, albers gaat knallen volgend seizoen!!(niet in de muur, maar qua punten)
Inderdaad. Testen en de bijbehorende tijden zeggen ook geen ruk. Maar dat willen velen niet accepteren. Want het is bijna schieronmogelijk dat een Klien zoveel sneller is. Dat kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:05 schreef Rory78 het volgende:
Je weet niet wat en hoe en met welk doel ze testen. Deze tijden zeggen geen ruk. Nog minder dan een vrijdagtraining. Het is alleen leuk om bovenaan te staan en het is zeker geen schande om onderaan te staan. Of worden die Willy's volgend jaar echt ingemaakt door die Toro's?
Red Bull schijnt pas per 1 december de beschikking te hebben over de Ferrari V8's. En ik geloof niet dat de Red Bull-auto zo goed is dat die met een V8 sneller is dan een McLaren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:34 schreef multatuli het volgende:
Volgens diverse sites waaronder het meestal zeer betrouwbare formula1.com rijdt Doornbos met een V8 net als Klien. Zie hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |