abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32475951
Hier verder

Vorige deel: F1 2005/2006 Nieuwtjes [deel 9]


F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL

Onze boyz:
- Doornbos
- Albers
- Verstappen
- Pastorelli

Official F1/A1GP Sites:
- Formula1
- A1GP
- FIA

Teams:
- Renault
- McLaren
- Ferrari
- Toyota
- Williams *
- Honda *
- RedBull Racing
- BMW Sauber *
- Midland
- Scuderia Toro Rosso *
- Super Aguri F1

* = kan door teamnaamwijziging veranderen

[PDF] 2006 sporting regulations - F1

[ Bericht 43% gewijzigd door Googolplexian op 23-11-2005 19:33:26 ]
Calm down, please!
pi_32476051
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:31 schreef multatuli het volgende:

[..]

We hebben ook al discussies gevoerd over Albers/Doornbos, de nieuwe regels van de Fia etc. Moeten die er dan ook uit? Zo'n stormloop topic is dit in de winter toch al niet.
Herhaal ik de vraag dan maar even.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:05:53 #3
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_32476261
Ik vind een quiz-topic best maar ik vrees dat dat al snel dood zou vallen...

De goede coureur is nog niet genoemd, ik zal zo het antwoord wel geven, dan kan iemand anders (als die dat wil) vragen verzinnen
De Narcis van Gabon
pi_32476427
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:54 schreef multatuli het volgende:

[..]

Herhaal ik de vraag dan maar even.
Herhaal ik m'n antwoord maar even
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:30 schreef mbn het volgende:
Kunnen jullie straks bij een nieuw topic niet twee topics maken. Eén voor de nieuwtjes en één voor jullie spelletje. Ik als volger van F1-nieuws zou dat erg waarderen.
* Googol mee eensch is

Discussieren over nieuws, ala... maar pagina na pagina aan quizzes

anders verzin ik gewoon effe 3 F1 vragen waar niemand het antwoord op weet
Calm down, please!
pi_32476653
Nette OP
Where facts are few, experts are many.
pi_32476672
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:22 schreef Atreidez het volgende:
Nette OP
dank hopelijk wordt ie na verloop van tijd aangevuld
Calm down, please!
pi_32477003
Nou Googolplexian, geef het goede antwoord en je hebt je kans op de drie onmogelijke vragen. PogueMahone laat hem nog maar even open. Ik zoek iig echt nog. Het is alleen jammer dat je 2 goed zei etc. zodat het nu heel makkelijk is om door gokken de laatste in te vullen. Anyway ik rust niet voordat ik die afbeelding zelf gevonden heb
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32480794
pi_32480995
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:54 schreef multatuli het volgende:

[..]

Herhaal ik de vraag dan maar even.
Ik lees graag nieuws en discussies over Formule 1, maar niet hele stukken met antwoorden en gokjes op vragen. Een quiz vind ik leuk, ik heb zelf die op de F1manager een jaar geregeld, maar in dit geval begint het wat te storen, dus daarom de vraag of jullie ervoor een nieuw topic willen openen.

Gewoon een simpele vraag, zodat iedereen zijn pleziertje kan hebben. Overigens mogen wat mij betreft sowieso de berichten met meer discussiewaarde in nieuwe topics, omdat dat meestal de discussies wat interessanter maakt.
pi_32482119
Oke, eigen topic voor gemaakt. Vrees dat het dood zal bloeden, maar we zien.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32482255
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef multatuli het volgende:
Oke, eigen topic voor gemaakt. Vrees dat het dood zal bloeden, maar we zien.
Zoveel F1 topics zijn er niet dus een regelmatige kick kan geen kwaad aldaar.
Calm down, please!
pi_32482436
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef multatuli het volgende:
Oke, eigen topic voor gemaakt. Vrees dat het dood zal bloeden, maar we zien.
Thanks .
pi_32487861
Calmer than you are
pi_32488962
Britain's Legge said: "It was great driving a F1 car for the first time, even if I did end up learning about traction control the hard way.

pi_32490104


Kende d'r nog niet. Vrouwen in de F1
Where facts are few, experts are many.
pi_32491030
In het algemeen wel ja...maar deze is toch redelijk zaaddodend.
Calmer than you are
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 november 2005 @ 02:52:41 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32498428
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
In het algemeen wel ja...maar deze is toch redelijk zaaddodend.
heb dr net op tv gezien, niet onaardig hoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32499817
quote:
Op woensdag 23 november 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

heb dr net op tv gezien, niet onaardig hoor
zaaddodend

Calm down, please!
  woensdag 23 november 2005 @ 09:19:38 #19
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_32500264
Oud-teambaas waarschuwt Massa
Adriano Morini was in 2001 de teambaas van Felipe Massa, bij het F3000-team Draco. Later werd hij ook zijn manager. Aankomend seizoen zal de Braziliaan voor Ferrari rijden, maar volgens Morini ligt er een gevaar op de loer. Ook ziet hij de volgende maand voor Midland testende Marcus Winkelhock als de beste coureur waar hij ooit mee gewerkt heeft.

"Wat talent betreft is Felipe de beste," vertelde hij aan F1Racing.nl. "Als zijn auto goed afgesteld is, laat hij iedereen achter zich. Maar alleen talent is niet genoeg in de F1. Je hebt ook technische kennis nodig. En dat is altijd zijn probleem geweest. Ik heb geprobeerd hem er enthousiast voor te maken. Natuurlijk is hij er wel op vooruit gegaan in de afgelopen jaren, maar het was wel zijn zwakke punt."

Ook Rubens Barrichello reed ooit voor het Draco-team. Nu vertrekt hij van Ferrari naar Honda. Veel mensen zeggen dat Michael Schumacher altijd meer steun van Ferrari heeft gehad, maar Morini deelt die mening niet. "Ik vind dat onzin," zei hij. "Ik zou natuurlijk Rubens moeten steunen, maar ik ben een eerlijk mens. Ik heb vijf jaar met Ignazio Lunetta gewerkt, die een tijd de engineer van Schumacher is geweest. Ook ken ik de manier van werken van Schumacher en Barrichello. Voor Rubens geldt hetzelfde als wat ik over Massa zei. De kracht van Michael is niet alleen zijn talent, maar ook zijn technische kennis. Veel coureurs houden van rijden, maar niet van auto's."

Volgende maand zal nog een andere coureur die Morini goed kent, zijn debuut maken. Marcus Winkelhock test dan voor Midland. "Voor mijn gevoel is Winkelhock de beste coureur die ooit voor mij gereden heeft," zegt de teambaas. "Hij is zelfs beter dan Barrichello en Massa. Ik hoop dat hij het gaat maken in de F1. Dat heeft hij verdiend."


Bron F1Racing.nl
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_32504607
Het moet toch niet gekker worden:
Super Aguri denkt aan oude Arrows
Het Super Aguri F1 team van Aguri Suzuki moet zich haasten wil het in maart aan de start van het wereldkampioenschap 2006 verschijnen. Om dat doel te bereiken, is men aan het onderhandelen met Paul Stoddart om de oude Arrows-chassis over te kopen.

“We praten met hen”, bevestigt Stoddart aan Reuters. “Rijden met de oude Arrows-wagens is perfect mogelijk. Tot Imola 2005 hebben we met de wagens van 2002 gereden zonder er veel op aan te passen.”

Minardi kocht in 2003 bijna de hele oude Arrows-inboedel op. Het A23-chassis, van de hand van Mike Coughlan, werd echter nooit in races ingezet.

Super Aguri denkt als motorleverancier aan Honda. Stoddart raadt een gelimiteerde V10 aan: “Dat kan het chassis compenseren en tegelijkertijd hebben ze een jaar de tijd om hun eigen wagen te bouwen.”
  woensdag 23 november 2005 @ 13:24:46 #21
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_32505678
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:40 schreef kriele het volgende:
Het moet toch niet gekker worden:
Super Aguri denkt aan oude Arrows
blabla...
Ik las het net!! dit is dan toch pure geldverspilling of ligt dat aan mij
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_32506554
Een goed chassis bouwen in een paar maanden is helemaal onmogelijk, dus ach zo gek is het nog niet. Bovendien waren ze dacht ik van plan de oude Arrows fabriek te gaan gebruiken. Scharrel nog wat personeel uit die tijd op en je hebt in ieder geval een team met wat samenhang. Dat ze in 2006 achteraan rijden is toch wel zeker.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  woensdag 23 november 2005 @ 13:57:57 #23
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32506594
kunnen ze dan niet beter een jaartje wachten en zelf een auto bouwen
The line is a dot to you!
pi_32507004
Waarom zouden ze een jaartje wachten? M.i. is er geen betere test dan het tijdens het echte werk (de GP-weekends) te gaan proberen. 2006 zou toch al een overgangsjaar zijn en iedereen weet dat toch ook wel. Bovendien is een nieuw team erbij altijd heel leuk en kan het een mooie leerschool zijn voor jonge coureurs.
pi_32507073
quote:
woensdag 23 november 2005 om 13:36
- Robert Doornbos heeft in Vallelunga verklaard dat hij dicht bij een overeenkomst voor 2006 zit.

Dat verklaarde de geboren Rotterdammer in gesprek met de collega's van Crash.net. Om welk team het gaat wilde Doornbos niet zeggen, maar de keuzes lijken beperkt: in de praktijk hebben alleen BMW en Williams nog een plekje vrij.

"Ik heb een idee van wat ik komend jaar ga doen", weet Doornbos. "Ik zou het graag willen vertellen maar ik mag geen details vrijgeven. Het is bijna rond en ik hoop dat ik snel achter het stuur kan kruipen om de wagen aan de tand te voelen. Het is een investering in mijn carrière. Ik ben nog steeds erg jong en ik denk dat ik een goede carrière kan hebben in de Formule 1."

Zonder een team expliciet te noemen lijkt het tussen de regels door om een overeenkomst te gaan waarbij het om een jaar testen gaat, waarna de Minardi-coureur kan promoveren naar de functie als racecoureur. "Ik hoop dat de bekendmaking voor de Kerst al plaatsvindt. Vorig jaar waren de kerstdagen namelijk erg gestresst. Deze keer zou ik het graag iets meer relaxed willen vieren! We zullen zien!"

Mocht Doornbos inderdaad als derde coureur instappen bij Williams of BMW, dan betekent dat dat er volgend jaar drie Nederlanders actief zullen zijn tijdens een grand-prixweekeinde. Eerder al tekenden Nicky Pastoorelli en Christijan Albers een contract bij Midland. Het is nog niet eerder voorgekomen dat de Nederlandse inbreng een dergelijke omvang heeft.

Tegenover RaceFreaks.nl verklaart een woordvoerder dat "het inderdaad zo is dat we - met de partijen waarmee we in gesprek zijn - verwachten dat we binnen afzienbare tijd uitsluitsel hebben. Maar omdat onder een overeenkomst natuurlijk ook de handtekening van het desbetreffende team moet komen, kunnen we nooit 100% zekerheid afgeven."

De woordvoerder besluit door te melden dat het absoluut de goede kant op gaat. Doornbos lijkt hiermee nog meerdere opties open te houden. Voorlopig resteren er nog 32 dagen tot de Kerst. De tijd zal het leren of Doornbos inderdaad zijn handtekening, samen met die van een Formule 1-team onder een geldig contract voor 2006 zal terugvinden.
bron
Calm down, please!
pi_32507328
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef multatuli het volgende:
Een goed chassis bouwen in een paar maanden is helemaal onmogelijk, dus ach zo gek is het nog niet. Bovendien waren ze dacht ik van plan de oude Arrows fabriek te gaan gebruiken. Scharrel nog wat personeel uit die tijd op en je hebt in ieder geval een team met wat samenhang. Dat ze in 2006 achteraan rijden is toch wel zeker.
Bovendien was het Arrows-chassis best goed. Het is niet voor niks dat sponsoren van Jos meebetaalden aan de aankoop van dat chassis, in de hoop dat Minardi nog wat extra naar voren kon komen. Een jaartje achteraan zal het met het chassis echter wel worden, maar wie weet kunnen ze soms nog dichtbij Scuderia Torro Rosso of Midland komen.

Over Doornbos. Als ik zo zijn woorden lees denk ik niet dat hij in de F1 gaat rijden of testen. ik denk dat hij bezig is met een zitje in de GP2, in de hoop dan in 2007 terug te kunnen komen in de Formule 1.

edit: en meteen daarna lees ik:
quote:
Doornbos zegt dat de onderhandelingen met zijn nieuwe werkgever rond zijn en dat hij een contract gaat tekenen. "Als alles goed gaat komt er snel een bekendmaking, maar voor de inkt op het contract droog is kan ik niet zeggen waar het is," aldus de Nederlander. "Maar het is een topteam en het is een grote stap vooruit. Ik word vrijdagcoureur en ga alle testwerk doen."
  woensdag 23 november 2005 @ 14:24:44 #27
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_32507350
Doornbos heeft nu verklaard dat hij rond is met een team als vrijdagtester. Geen races dus voor hem komend jaar.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:30:34 #28
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32507513
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:14 schreef Rory78 het volgende:
Waarom zouden ze een jaartje wachten? M.i. is er geen betere test dan het tijdens het echte werk (de GP-weekends) te gaan proberen. 2006 zou toch al een overgangsjaar zijn en iedereen weet dat toch ook wel. Bovendien is een nieuw team erbij altijd heel leuk en kan het een mooie leerschool zijn voor jonge coureurs.
tja, het kost een hele hoop geld en ze krijgen er niks voor terug. Als ze elke keer als laatste eindigen op 10 ronden achterstand dan worden de sponsoren hier ook niet blij van....
The line is a dot to you!
pi_32510345
"De ervaring die Doornbos bij Jordan en Minardi heeft opgedaan zou voor RBR van grote waarde kunnen zijn. “Ervaring betekent in de Formule 1 alles. Ik ben al enkele jaren actief in de F1, ik ben een heel andere coureur."

Die is echt leuk. Dus naast een man als Coulthard komt Doornbos nog wat ervaring inbrengen na zijn 'vele jaren' in de F1 Wat zal Adrian Newey blij zijn met die extra input van een ervaren kerel die de ontwikkeling van Jordan en Minardi gezien heeft; die arme man stond natuurlijk met zijn handen in het haar. Zo'n formule 1 auto ontwikkelen is best moeilijk en Newey begint nog maar net

Als Albers dit gezegd had waren alle F1 forums weer een paar dagen moeilijk bereikbaar, maar goed met zekerheid uit zijn verband gerukt en verkeerd geschreven door de redacteur want ook Doornbos weet wel dat dat kul zou zijn. Toch komisch wat een nonsens mensen op F1 nieuws sites plaatsen.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32516188
2006 F1 regelement toegevoegd in de OP

alles dat ge-highlight is is gewijzigd.
Calm down, please!
pi_32516504
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:09 schreef multatuli het volgende:
"De ervaring die Doornbos bij Jordan en Minardi heeft opgedaan zou voor RBR van grote waarde kunnen zijn. “Ervaring betekent in de Formule 1 alles. Ik ben al enkele jaren actief in de F1, ik ben een heel andere coureur."
Ik denk eerder dat Doornbos doelde op Rosberg en aast op Williams.

Dit vind ik wel een beetje gek : http://www.hln.be/hln/cch/det/art_136000.html
Calm down, please!
pi_32528761
Om het lacherige sexisme in de f1 community wat te counteren:

"23-11 - Na een desastreus verlopen eerste testdag, verging het Katherine Legge vanochtend een stuk beter. De Britse reed achter het stuur van de Minardi PS05 in totaal 27 ronden in Vallelunga (Italië). En niet geheel onverdienstelijk ook.


Met een beste rondetijd van 1:21.176 was ze ruim drie seconden sneller dan Chanoch Nissany, die dit jaar als testcoureur actief was voor Minardi. De Israëliër kwam na vijftig omwentelingen niet verder dan een 1:24.650. ,,Ze reed een van de snelste tijden van de afgelopen drie dagen, waarmee ze wel bewezen heeft dat ze de Formule 1 aankan”, weet Paul Stoddart.

Overigens was het Juan Caceres die de baan nabij Rome vandaag (woensdag) als snelste rondde: 1:21.019. De coureur uit Uruguay was dus nét ietsje sneller dan de 25-jarige Legge. Toch lacht ze naderhand. ,,Het was fantastisch”, straalt de Britse.

,,Ik wil Paul Stoddart en alle Minardi-jongens bedanken voor hun steun gedurende de afgelopen twee dagen. Het was echt een geweldige ervaring en ik ben tevreden met mijn prestatie. Maar er is een klein probleempje: ik kan niet wachten tot ik weer mag!”

Chanoch Nissany als testcoureur is jezelf pas echt belachelijk maken...
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32528770
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:44 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Doornbos doelde op Rosberg en aast op Williams.

Dit vind ik wel een beetje gek : http://www.hln.be/hln/cch/det/art_136000.html
Nee hoor, het stuk ging over hem en de redactie dacht, zoals velen, dat er een deal met RBR aan zit te komen omdat iemand bij Ferrari (de nieuwe motorleverancier van RBR) dat gelekt zou hebben.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32528792
IJdel ventje trouwens:

24-11 - Paul Stoddart zal de boeken ingaan als de laatste coureur* die achter het stuur van een Minardi zit. De Australiër zal later vandaag op Vallelunga plaatsnemen in de PS05 om enkele ronden te rijden alvorens het echt afgelopen is met het Italiaanse team.


De 50-jarige Australiër, die in België bekendmaakte het Minardi-team te hebben verkocht aan Red Bull, houdt de eer dus aan zichzelf. Het is bij lange na niet de eerste keer dat hij in een Formule 1-bolide stapt. Zo had hij tot verschillende veilingen vele oud-Formule 1-bolides in zijn bezit. Ook heeft hij achter het stuur gezeten van alle Minardi’s die onder zijn bewind zijn gebouwd, maar dit wordt de eerste keer dat hij in de PS05 stapt.

,,Ik zal de laatste persoon worden die een Minardi bestuurt. Al te moeilijk zal het niet worden verwacht ik, ook al heb ik nog niet eerder in deze auto gezeten", meent Stoddart. ,,Het wordt geen al te serieuze test, hooguit een rondje of vijf. Het zal zeker iets bijzonders worden. Te snel zal ik niet gaan, daar ken ik het circuit niet goed genoeg voor."

Dat is toch een belediging voor Minardi. Zo'n oude knakker met nul race ervaring en veel centjes die zich altijd al te veel bemoeide met het team en dan nu ook nog eens de 'geschiedenis in willen rijden'. Had dan Minardi zelf gevraagd of een van de vele beroemde coureurs die ooit Minardi reden. Gelukkig gaat bij Midland die rus niet doen alsof hij er verstand van heeft en laat het werk door een ander doen.
Geld is mooi, maar verstand van racen beter en een wat kleiner ego helpt dan erg.

*cursivering door mij, had beter door Stoddart gedaan kunnen worden.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32529065
Je bedoelt wellicht Fisichella of de enige uit Minardi 'voortgekomen' WDC Alonso, die bij het afscheidsfeest van Minardi in China ook schitterde door algehele afwezigheid?

Dan geef ik Stoddart groot gelijk.
Calmer than you are
pi_32530142
quote:
Op donderdag 24 november 2005 07:08 schreef multatuli het volgende:

[..]

Nee hoor, het stuk ging over hem en de redactie dacht, zoals velen, dat er een deal met RBR aan zit te komen omdat iemand bij Ferrari (de nieuwe motorleverancier van RBR) dat gelekt zou hebben.
Het wordt geen RBR denk ik ... Williams (omdat Ecklestone dt graag wil en cash neerlegt) of zelfs nog hoger
Calm down, please!
pi_32530739
quote:
Contract verlengd tot en met 2009
Petronas hoofdsponsor BMW Sauber F1


24-11 - Petronas, al sinds 1995 sponsor van Sauber, blijft de komende vier seizoenen aan als hoofdsponsor van BMW Sauber. Dat hebben de betrokken partijen vandaag bekend gemaakt.

Petronas blijft ook de komende vier jaar bij de renstal uit Hinwil financieel ondersteunen, ook nu het als BMW Sauber verder gaat. ,,We zijn erg blij met deze overeenkomst’’, aldus BMW Motorsport directeur Mario Theissen. ,,Petronas is een grote marktspeler in Azië, wat voor ons ook in toenemende mate een belangrijke markt wordt.’’

Peter Sauber, in 2006 nog slechts als adviseur bij zijn oude renstal betrokken, was vandaag in een soort erefunctie bij de contractondertekening aanwezig.
bron: http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=7957
Calm down, please!
pi_32532002
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:30 schreef kepler het volgende:

[..]

tja, het kost een hele hoop geld en ze krijgen er niks voor terug. Als ze elke keer als laatste eindigen op 10 ronden achterstand dan worden de sponsoren hier ook niet blij van....
Ik vraag me af of die sponsoren wel blij zouden zijn met nietzeggende testresultaten op eenzame en grauwe testcircuits. Tevens blijf ik erbij dat dit veel en veel beter is voor Super Aguri. Het is niet alleen zo dat de sponsoren telkens hun wagen op de voorste rij willen zien. Erbij zijn is alleen al een doel. Immers we hadden ooit al eens een team dat alleen hierom meedeed, en gisteren werd duidelijk dat Petronas (al tien jaar tevreden met die 'geweldige' prestaties die Sauber ieder jaar weer neerzette) het contract verlengt, ook al riekt het overduidelijk naar een zwaar overgangsjaar voor BMW. Bovendien twijfel ik eraan of die chassis ECHT zo slecht zijn als wordt beweerd, onder het motto 'beter goed gejat, dan slecht verzonnen'.
pi_32538610
Populaire man, die Doornbos.



Als 'ie bij Williams gaat testen is z'n bijnaam natuurlijk allang duidenlijk

ROBBIE WILLIAMS
Calm down, please!
pi_32541009
LONDEN - Mogelijk wordt de Russische autocoureur Roman Roesinov volgend seizoen teamgenoot van Christijan Albers in de formule 1 bij Midland. Roesinov is voorgesteld op 10 december in Jerez de la Frontera testritten te rijden. "Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik hier mijn hele carrière op heb gewacht", zei de kandidaat.

"Het worden in Jerez mijn eerste kilometers in de formule 1. Ze zijn cruciaal." Roesinov is momenteel voor Rusland actief in de nieuwe Grand Prix des Nations A1. De renstal Midland is sinds enige tijd Russisch eigendom na het opheffen van de renstal Jordan-Toyota.


Albers heeft al getekend als eerste rijder voor het seizoen 2006. Behalve Roesinov is ook de Portugees Tiago Monteiro kandidaat voor het tweede stoeltje. Monteiro heeft één seizoen ervaring in de formule 1, bij Jordan. "

Ik vreesde al voor zo'n ontwikkeling toen Kolles zinspeelde op een mogelijke 'verrassing' Ben bang dat hij om Albers te krijgen zijn baas heeft moeten toezeggen dat die rus mocht testen en bij redelijke tijden het stoeltje krijgt. Kolles wil een goede rijder, die eigenaar zal de Russische markt interessanter vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door multatuli op 25-11-2005 03:23:27 ]
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 november 2005 @ 22:23:46 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32550367
ik denk dat dat laatste zitje er zo bijna tegen opbod uitgaat
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32552987
* Walter_Sobchak checkt portefeuille
Calmer than you are
pi_32557126
Als je 1:21.176 in een Minardi op Vallelunga weet te verbeteren ben je iig beter dan een meisje. Kom je niet verder dan evenaren dan prefereer ik toch Katherine Legge vrees ik , maar ja jij hebt je je avatar dan ook niet mee....
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32557356
Overigens bespottelijk nieuws:

Daarnaast mocht Chinach Nissany, Katherine Legge, Juan Caceres, Roldan Rodriguez, Luca Filippi, en Davide Rigon allen in de Minardi PS05 rijden. Beschamend was daarbij dat de vaste testcoureur van Minardi, de Israëliër Chanoch Nissany, geen enkele debutant voor kon blijven.

Testsessie Vallelunga
1. J. Caceras 1.21.019
2. L.. Filippi 1.21.092
3. K. Legge 1.21.176
4. D. Riggon 1.22.571
5. R. Rodriquez 1.23.140
6. C. Nissany 1.23.272

De tijd van meneer Stoddart is maar niet gepubliceerd, maar die gaf op voorhand al aan het circuit nitet goed te kennen
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32558804
Hoe goed is die Roesinov eigenlijk? En is dat niet die A1GP-coureur?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 november 2005 @ 11:54:07 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32562204
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:19 schreef Rory78 het volgende:
Hoe goed is die Roesinov eigenlijk? En is dat niet die A1GP-coureur?
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:53 schreef multatuli het volgende:
LONDEN - Mogelijk wordt de Russische autocoureur Roman Roesinov volgend seizoen teamgenoot van Christijan Albers in de formule 1 bij Midland. Roesinov is voorgesteld op 10 december in Jerez de la Frontera testritten te rijden. "Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik hier mijn hele carrière op heb gewacht", zei de kandidaat.

"Het worden in Jerez mijn eerste kilometers in de formule 1. Ze zijn cruciaal." Roesinov is momenteel voor Rusland actief in de nieuwe Grand Prix des Nations A1. De renstal Midland is sinds enige tijd Russisch eigendom na het opheffen van de renstal Jordan-Toyota.


Albers heeft al getekend als eerste rijder voor het seizoen 2006. Behalve Roesinov is ook de Portugees Tiago Monteiro kandidaat voor het tweede stoeltje. Monteiro heeft één seizoen ervaring in de formule 1, bij Jordan. "

Ik vreesde al voor zo'n ontwikkeling toen Kolles zinspeelde op een mogelijke 'verrassing' Ben bang dat hij om Albers te krijgen zijn baas heeft moeten toezeggen dat die rus mocht testen en bij redelijke tijden het stoeltje krijgt. Kolles wil een goede rijder, die eigenaar zal de Russische markt interessanter vinden.
volgens mij dus wel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32587138
knip
Calm down, please!
pi_32591302
quote:
Richard Burns overleden

Voormalig wereldkampioen Rally Richard Burns is vrijdag overleden. Hij was 34 jaar en bezweek aan de gevolgen van een hersentumor.

Burns werd in 2001 wereldkampioen Rally, tot nog toe de enige Brit die in die opdracht slaagde. In 2003 zag hij zich gedwongen te stoppen met racen door een hersentumor. Hij lag op dat moment aan de leiding in het kampioenschap, met negen zeges.

Hij stierf exact 4 jaar nadat hij wereldkampioen werd.
Ode aan een groot kampioen SALUT!
mijn leeftijd, verdomme...

bron: http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8049_0_1_0
Calm down, please!
pi_32595009
quote:
Doornbos tekent bij Red Bull Racing

F1world.be heeft uit een wel ingelichte buitenlandse bron vernomen dat Robert Doornbos een overeenkomst heeft met het eerste team van Red Bull, Red Bull Racing. De overeenkomst tussen de Nederlander en Red Bull Racing zal publiekelijk bekend worden gemaakt op een persconferentie aanstaande dinsdag.

Afgelopen woensdag meldden wij u reeds dat Doornbos had laten weten dat hij bijna rond was met een team voor 2006. Hij zei toen ook dat hij nog voor Kerstmis zijn toekomst ging verduidelijken. Ondertussen waren er volop speculaties over Doornbos zijn mogelijkheden voor 2006. De Nederlander werd gelinkt aan Williams als derde rijder, maar ook een racezitje bij Midland F1 Racing behoorde tot de mogelijkheden. Uiteindelijk blijkt het dus een plaatsje bij Red Bull Racing te zijn geworden en krijgen we geen double-dutch bij Midland F1 Racing. Aanstaande dinsdag volgt op de persconferentie ongetwijfeld meer informatie ...
bron: http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=12379_0_2_0_C

Imo gewoon een gegokte conclusie nu dat Williams Doornbos heeft uitgesloten.
Ik wacht het officiële neiuws van RD wel af
Calm down, please!
pi_32599585
Er hebben eerder vrouwen in de F1 meegedaan.. maar er is maar 1 die punten heeft gehaald.. In totaal ½ punten

Wie kan er meer vertellen over de onderste twee teams uit de OP?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')