Welke sprong voorwaarts?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:37 schreef erikh het volgende:
[..]
Eerder dankzij de nuttige input van Albers en Friesacher, die twee hebben naar mijn idee echt heel goed werk verricht m.b.t. de ontwikkeling van de PS05. Met alle respect naar Doornbos hoor maar yoen hij instapte was de grootste sprong voorwaarts al gemaakt door Minardi, daarna is nog weinig gewonnen maar kon het team echt gaan profiteren van het goede werk.
			
			
			
			quote:Midland maakt nieuwe kleurstelling bekend
De auto waar Christijan Albers volgend jaar in zal gaan racen, heeft een kleurrijk ontwerp. Midland heeft gekozen voor verschillende kleuren, zonder het design druk te laten worden. Het team presenteerde het nieuwe design tijdens een sponsorbijeenkomst. Ook onthulde Midland het nieuwe logo.
In december zal het team voor het eerst in actie komen, tijdens een test in het Spaanse Jerez. De nieuwe auto zal later debuteren. Het kleurenschema is niet duidelijk geïnspireerd door de Russische vlag, zoals eerder verondersteld werd.
De naam Jordan is nu definitief verdwenen uit de F1. Het team werd al eerder overgenomen door de Rus Alex Shnaider, maar de naam van het team werd afgelopen seizoen nog gebruikt. Vanaf nu is het MF1, oftewel Midland F1Racing.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			ja, volgens mij issie in de war met Frentzenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Albers sneller dan Alesi is natuurlijk de allergrootste kul die er is. Kolles heeft daadwerkelijk geen idee van F1 geschiedenis maar zit hier gewoon de boel een beetje voor de gek te houden.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Als jij prat gaat op F1 carriere en niet op prestaties in andere categorieen, dan zou ik het F1 debuut van Alesi en het debuut van Albers nog 's goed doorkijken. Alesi stond in zijn eerste jaar al op het podium, ging na 1 jaar van Tyrrel naar Ferrari (met een aanbieding van Williams op zak) en Albers mag gaan dokken voor een plek in Midland met een clausule dat die lastige andere Nederlander niet in zijn team mag.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:19 schreef multatuli het volgende:
Zijn blik is gericht op 2006, het jaar waarin hij met Midland F1 de racewereld wil verbazen. Een missie waarbij Kolles een belangrijke rol ziet weggelegd voor Christijan Albers.
?Voor mij is Chris één van de snelste rijders in het huidige F1-veld?, aldus de geboren Roemeen. ?Chris is snel en ervaren, dat wordt nog wel eens vergeten. In de F1-wereld weten weinig mensen hoeveel Chris in zijn autosportcarrière al heeft gepresteerd en daarom wordt hij nog wel eens onderschat. Maar ik ken hem al jaren en weet wat hij in zijn mars heeft.?
Dat de onderhandelingen tussen ?team-Albers? en Midland desondanks nog zo lang duurden, ligt volgens Kolles voor een belangrijk deel aan de advocaten. ?Die willen nu eenmaal zoveel mogelijk uren schrijven? In de Formule 1 is het noodzakelijk waterdichte contracten te hebben, waarbij alle details juist zijn ingevuld. Toch heb ik er nooit aan getwijfeld dat het goed zou komen. Christijan Albers en Midland waren elkaars doel en hebben elkaar dan ook gevonden.?
Over de nieuwe look van het Midland-team en zijn bolides wil Kolles kwijt dat er ?speciaal voor Christijan? een belangrijke rol is weggelegd voor de kleur oranje. Maar de vraag naar de nieuwe teamgenoot van Albers wordt teruggekaatst. ?Natuurlijk heb ik gehoord dat Tiago Monteiro (de Portugees die afgelopen seizoen voor het team van Kolles uitkwam, red.) heeft geroepen rond te zijn met ons. Maar ik roep dat er nog geen contract is getekend en vooralsnog alleen Chris zeker is van een racestoeltje bij Midland. In december werken we in Spanje met een aantal coureurs een test af en daar zou nog wel eens een verrassende invulling van de tweede bolide uit de bus kunnen rollen. Begrijp me goed, Tiago heeft bij ons een prima seizoen achter de rug, maar op dit moment hebben wij slechts een optie voor 2006 en is er nog niets vastgelegd.?
Wel maakt Kolles duidelijk dat bij Midland straks geen onderscheid wordt gemaakt tussen de twee racers. ?Christijan en zijn teamgenoot krijgen allebei hetzelfde materiaal, wij werken niet met een eerste en tweede rijder.?
aldus een deel uit de telegraaf.
Kolles heeft dus echt geloof in Albers want als het om het geld ging had hij Monteiro wel als eerste ingehuurd, die met ruim het dubbele aan komt zetten. De grote vraag is dus: weten Fokkers meer van racen dan de teambaas van Midland?
Aan het eind van het seizoen zullen we het weten want gelukkig krijgen beide coureurs een gelijke kans.
			
			
			
			
			
			
			
			Ik citeer een stuk uit de Telegraaf; het is mijn mening niet. Ik geloof dat ik al tien keer gezegd heb dat ik helemaal geen fan van Albers (noch iemand anders) ben. Ik ben alleen niet zijn tegenstander en dat ben jij en vele andere Nederlanders wel. Is je goed recht hoor, maar ik schat inderdaad Colin's kennis hoger in dan die van de gemiddelde fanboy.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als jij prat gaat op F1 carriere en niet op prestaties in andere categorieen, dan zou ik het F1 debuut van Alesi en het debuut van Albers nog 's goed doorkijken. Alesi stond in zijn eerste jaar al op het podium, ging na 1 jaar van Tyrrel naar Ferrari (met een aanbieding van Williams op zak) en Albers mag gaan dokken voor een plek in Midland met een clausule dat die lastige andere Nederlander niet in zijn team mag.
De grote vraag is dus: is Multatuli een grote Albers-fan, waardoor hij feiten en wensen niet meer uit elkaar kan houden?![]()
			
			
			
			Ok...ik kreeg zo'n vermoeden van wel.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef multatuli het volgende:
[..]
Ik citeer een stuk uit de Telegraaf; het is mijn mening niet. Ik geloof dat ik al tien keer gezegd heb dat ik helemaal geen fan van Albers (noch iemand anders) ben. Ik ben alleen niet zijn tegenstander en dat ben jij en vele andere Nederlanders wel. Is je goed recht hoor, maar ik schat inderdaad Colin's kennis hoger in dan die van de gemiddelde fanboy.
Moet je eens op de tribunes kijken dit jaar hoeveel Nederlanders plots in die potsierlijke Renault outfits stonden te juichen. Twee jaar geleden waren ze nog in het rood gekleed. De gemiddelde F1-fan heeft weinig verstand van de sport, vindt dat hollanders 'gewoon moeten blijven' (a la Doornbos) en zijn vooral fan van de winnaar.
De echte liefhebber kijkt en ziet de kwalteiten voordat coureurs het echt maken. Dat lukt mij ook niet altijd, ik heb net als Frank Williams Kimi's talent veel te laat gezien en Frentzen die ik in het begin hoog had zitten is nooit helemaal aan de top terecht gekomen. Maar fan zijn doe ik in ieder geval niet; noch haat ik iemand. Je bewondert hooguit iemands kwaliteiten of betreurt het dat hij nog mee mag rijden. Het verbaast me juist van jou dat je dat zo anders ziet, want je heb tenminste wel verstand van de F1.
			
			
			
			
			
			
			
			Ik schat Colin's kennis eerder lager in dan die van de gemiddelde fan. De man heeft nul komma nul ervaring in de F1. En daarnaast roept iedere teambaas die net een coureur heeft gecontracteerd dat deze coureur geweldig is dat lijkt me nogal logisch.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef multatuli het volgende:
[..]
Ik citeer een stuk uit de Telegraaf; het is mijn mening niet. Ik geloof dat ik al tien keer gezegd heb dat ik helemaal geen fan van Albers (noch iemand anders) ben. Ik ben alleen niet zijn tegenstander en dat ben jij en vele andere Nederlanders wel. Is je goed recht hoor, maar ik schat inderdaad Colin's kennis hoger in dan die van de gemiddelde fanboy.
			
			
			
			
			
			
			
			Tja...en Berger crashte drie keer zwaar tijdens de eerste tests met Benetton: die wagen was op hoge snelheid heel lastig te besturen. Alesi viel in Monaco 96 uit met motorproblemen, terwijl ie op de eerste plek lag. Dat kun je moeilijk Alesi aanrekenen. Verder maakte Alesi in 1990 gewoonweg een verpletterende indruk in zijn eerste races, waarschijnlijk nog meer dan de eerste races van MS.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:00 schreef multatuli het volgende:
Kolles heeft inderdaad geen ervaring met F1, maar heeft natuurlijk wel jarenlang een raceteam geleid, en de kans dat hij het beter doet dan Stoddart is heel groot
Zijn vergelijking met Alesi vind ik niet zo gek, maar dat komt omdat ik Alesi niet zo'n goede coureur vind. Hij was moeilijk om mee te werken en zijn carriere verliep bepaald niet vlekkeloos (en zwaar down the drain). Hij kwam snel want hard rijden onder goede condities kon hij wel, maar samenwerken met zijn monteurs en het team ging een stuk minder. Ferrari ging enorm vooruit toen ze hem inruilden voor ene Schumacher. Wat hij daarna bij Benetton deed was ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik zeg het maar weer een keer; een goede rijder moet:
a) hard kunnen rijden; dat is dus talent, inzicht en durf. Vroeger was daar een simpele test op: regenrijden, maar sinds de traction control helaas niet meer (remember Bellof!)
b) creatief zijn (andere lijn rijden dan de rest als dat een voordeel biedt, de regels snappen en (mis)bruiken, de zwaktes van je auto omzeilen (remember Schumacher die zijn auto nog even dwars op de baan zet na een crash waarbij hij in het gras stond zodat hij een herstart afdwingt)
c) je auto zo aanvoelen dat je je race engineer goede feedback kan leveren (dat kan Albers toevallig heel goed)
d) de relaties met je team op orde houden, ofwel je mak voordoen naar buiten (Kimi wel, ene Jos V. bijvoorbeeld niet)
Albers scoort op b en c heel goed, op a heel behoorlijk en op d belazerd. Het is dus geen top coureur, maar dat beweer ik ook echt nooit. Alesi kon a ook heel behoorlijk, b idem, maar c en d faalden.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Niet gemodellleerd naar MS, maar op basis van 30 jaar F1 kijken. Met inzicht bedoelde ik het meer simpele rij-inzicht en met punt b) het 'out of the box' denken. Alain Prost is daar ook een prima voorbeeld van. Overigens scoren alle ware legendes minstens op alle aspecten een 9 of meer.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik denk dat iedereen die in F1 komt een goede coureur moet zijn. Het zijn hele goede aspecten, maar volgens mij ook een beetje gemodelleerd naar ene Michael Schumacher. Ik zou a) en b) samenvoegen, want inzicht zonder creativiteit en durf lijkt me ook een beetje nutteloos: ' ik zie het wel maar ik weet niet hoe en ik durf niet'
![]()
Vroeger was er nog een trucje om durf te beoordelen; kijken of het gaspedaaltje omhoog ging bij Eau Rouge, Blanchimont of 130R.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Niet iedereen. Je hebt ook altijd nog de paydrivers. En helaas en dat pleit niet voor Albers is hij uiteindelijk ook een paydriver.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik denk dat iedereen die in F1 komt een goede coureur moet zijn. Het zijn hele goede aspecten, maar volgens mij ook een beetje gemodelleerd naar ene Michael Schumacher.
			
			
			
			
			
			
			
			MS was een paydriverquote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Je hebt ook altijd nog de paydrivers. En helaas en dat pleit niet voor Albers is hij uiteindelijk ook een paydriver.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook nog geen dingen van hem heb gezien dat ik nou denk van dat is een topper. Ik krijg toch meer de indruk dat het een harde werker is en slim is buiten de baan dan dat hij echt talent heeft.
En geloof me bij echte talenten zie je het vrij snel dat het toppers gaan worden.
			
			
			
			Het zou me verbazen.quote:
			
			
			
			quote:Op whenever schreef multatuli het volgende:
			
			
			
			MS was een paydriver, in zoverre dat Mercedes in 1991 Jordan betaalde voor de rit in Spa. Daarna is ie gelijk overgenomen door Benetton en was ie paydriver af.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:48 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Het zou me verbazen.
Maar goed ik zie niks in Albers. Persoonlijk niet omdat ik het een verwend rijkeluis kindje vindt en ook niet omdat ik nog niks spectaculairs van hem heb gezien. Ook niet in de DTM trouwens.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Dat was Rosset in zijn Tyrrelquote:Op donderdag 17 november 2005 09:53 schreef Tarado het volgende:
Diniz, over paydrivers gesproken, dat heeft z'n papa heel wat centjes gekost om van zoonlief een soort Ayrton Senna te maken, niet gelukt uiteraard en papa heeft nog meer dan genoeg centjes over. Weet je nog dat ongeluk in Spa dat hij op de hele boel inreed als een blinde?
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Zoals ik hierboven al betoogde scoorde Alesi op c en d slecht en dat nekte hem. Hard rijden kon hij heus wel, maar het is het package dat de rijder maakt.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:20 schreef PogueMahone het volgende:
Alesi heeft het niet waar gemaakt <knip> Overigens heb ik ook weleens gelezen dat hij zijn auto totaal niet kon afstellen en dat is natuurlijk een behoorlijk minpunt.
			
			
			
			Zeker, prima middenmotorquote:Op donderdag 17 november 2005 11:38 schreef rubbereend het volgende:
zeker in de laatste seizoenen van Diniz was hij gewoon een redelijke F1 coureur.
			
			
			
			De overgang naar SBS heeft er ook wat mee te maken; Olav en Allard waren voor mij echt prima tijden maar dat lompe SBS volk met het gezamenlijke IQ van een kinderschoen moet op een andere manier tevreden gehouden worden. Dan maar zo'n zaaddodende hapsnuker als Plooy en belspelletjes erbij en dat volk is ook weer blij. Zo'n mislukte bal als Coronel kan wat mij betreft ook bij het grof vuil.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:24 schreef multatuli het volgende:
[..]
Zeker, prima middenmotorEn die Olav maar bliijven foeteren zonder naar de echte resultaten te kijken, maar ja Olav...
Heb ik net betoogd dat ik van niemand een afkeer heb, had ik er bij moeten zetten 'van de F1 coureurs'. Olav Mol en Tom Coronel zijn er samen verantwoordelijk voor dat F1 over petjes, meeknallen en ploffen gaat in plaats van over techniek en talent.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			van formule1.infoquote:,,Binnenkort kan ik meer vertellen’’
Karthikeyan: ’Ik rijd ook in 2006 Formule 1’
17-11 - ,,Het tweede Midland-stoeltje kan ik wel vergeten”, verklaarde Narain Karthikeyan pakweg een week geleden al. Maar dat betekent niet dat de Indiër in 2006 geen Formule 1 rijdt. ,,Binnenkort kan ik meer vertellen”, zo laat hij vandaag optekenen.
Daarbij moet gedacht worden aan een testrol. Waarschijnlijk bij Williams of BMW (ex-Sauber). (,,Als testcoureur bij een topteam ben ik misschien wel beter in staat om mijn kwaliteiten te tonen.”) Beide teams mogen komend jaar een derde coureur inzetten op de vrijdagen, en ook BAR (Honda) heeft nog geen vrijdagrijder aangesteld. Karthikeyan, die dit jaar zijn Grand Prix-debuut maakte voor Jordan-Midland, noemt geen teamnaam. ,,Maar de bekendmaking zal niet al te lang meer op zich laten wachten.”
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			volgende keer kun je dit ff in Feedback in VBL melden, staat bovenaan. Maar post het dan in het Ajaxtopic, daar heb je alle geintresseerden bij elkaar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:08 schreef jurvanleeuwen het volgende:
heey rubbereend, kan je die enquete er even op laten staan? Het is voor school namelijk..Sorry dat ik het niet gemeld heb, ik ben nieuw hier dus wist het niet...excuse me
			
			
			
			Tromgeroffel....quote:Op zondag 13 november 2005 10:40 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
dan verander ik mijn antwoorden in:
1.Lella Lombardi
2.De familie Fittipaldi (Emerson, Wilson en Christian)
3.Het zal wel Schumi intussen wel wezen
			
			
			
			Midlandquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef Rory78 het volgende:
Midland krijgt inderdaad best vette kleuren. Dat oranje-rood is echt heel mooi fel fluoriscerend!
Die helm van Chris zal er mooi bij passen. Trouwens, deed Johnny Herbert niet wat bij Jordan/Midland? Die had toch ook een helm met die kleuren...
			
			
			
			
			
			
			
			Zelf heeft 'ie hopen commentaar op Button maar voorlopig doet 'ie weinig om in de F1 te blijven. Je kunt zeggen wat je wilt maar anti-held Button vecht er wel voor. Ook voor het beste team.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef HPoi het volgende:
Moet BMW Villeneuve behouden?
Bedankt voor je stem. Je stem is zojuist verwerkt in de uitslag van de poll.
Nee - 73% (32 Stemmen)
Ja - 27% (12 Stemmen)
Bron: F1Racing.nl
![]()
			
			
			
			
			
			
			
			Het is lastig om goede vragen te verzinnen maar ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef multatuli het volgende:
[..]
Tromgeroffel....
De uitslag van de meest succesvolle quiz ooit op Fok en de winnaar is .....
niemand.
1)Lella Lombardi (met een halve punt onder krankzinnige omstandigheden, maar snel was ze)
2) inderdaad de Fittipaldi family
3) Luca Badoer (negen jaar testrijden voor het team dat sowieso het meeste test en met jaren waarin hij 45.000 km maakte, dat overtreft iedereen)
Desalniettemin gaat de troostprijs naar de enige deelnemer PogueMahone en aan hem de eer zelf drie vragen te bedenken. Ik beloof dat ik iig naar de antwoorden zal zoeken en wie weet krijgen we nog iemand zo gek
			
			
			
			
			
			
			
			bron : http://www.formula1.nl/in(...)_deze_winter_update/quote:Wie test waar deze winter?
Ook de laatste teams hebben ons laten weten wanneer ze gaan testen op de verschillende circuits in Europa. Om jullie toch nog even de laatste stand van zaken te geven zien jullie hieronder per dag wie waar test de komende winter.
19 november Sakhir
- Ferrari
20 november Sakhir
- Ferrari
21 november Sakhir
- Ferrari
Vallelunga
- Minardi
22 november Sakhir
- Ferrari
Vallelunga
- Minardi
23 november Vallelunga
- Minardi
24 november Vallelunga
- Minardi
28 november Barcelona
- BMW
- McLaren
29 november Barcelona
- Redbull
- Williams
- Toyota
- BMW
- McLaren
30 november Barcelona
- Renault
- RedBull
- Williams
- Toyota
- BMW
- Honda (BAR)
1 december Barcelona
- RedBull
- Toyota
- Williams
- McLaren
- Honda (BAR)
- McLaren
2 december Barcelona
- Toyota
- McLaren
- Honda (BAR)
7 december Jerez
- Renault
- Toyota
- Midland
- Williams
- McLaren
- Honda (BAR)
- Ferrari
8 december Jerez
- Renault
- Toyota
- BMW-Sauber
- Midland
- Williams
- McLaren
- Honda (BAR)
- Ferrari
9 december Jerez
- Toyota
- BMW-Sauber
- Midland
- Williams
- McLaren
- Honda (BAR)
- Renault ??
- Ferrari
10 december Jerez
- Toyota
- BMW-Sauber
- Midland
- McLaren
12 december Jerez
- BMW-Sauber
13 december Jerez
- Toyota
- BMW-Sauber
- McLaren
- Ferrari
14 december Jerez
- Renault
- Toyota
- BMW-Sauber
- Williams
- McLaren
- Honda (BAR)
- Ferrari
15 december Jerez
- Renault
- Toyota
- BMW-Sauber
- Williams
- McLaren
- Honda (BAR)
- Ferrari
16 december Jerez
- Renault
- Mclaren
- BAR
11 januari 2006 Silverstone
- Midland
12 januari 2006 Silverstone
- Midland
13 januari 2006 Silverstone
- Midland
			
			
			
			Ja, die zullen ze wel voor de testrijders gaan gebruiken. De nieuwe wagen is nog in de maak.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef nightfall het volgende:
[..]
mooie gele auto's daar op de achtergrond,. moeten zeker nog overgespoten worden?..![]()
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			1. Van de laatste jaren? Als ik moet gokken Barichello..quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef PogueMahone het volgende:
Eerste poging:
1.Welke coureur viel het vaakst uit in zijn carriere?
2.Jan Lammers teste midden jaren '90 een Formule 1-auto van een team dat uiteindelijk nooit deelnam aan Formule 1, welk team?
3.Wie is dit guitige kereltje?
[afbeelding]
			
			
			
			Ik denk dat dat ijsblokje vaker is uitgevallenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
1. Van de laatste jaren? Als ik moet gokken Barichello..
2. March
3. Wurz?
			
			
			
			Laat ie gewoon zijn manager rijden.. Briatore .. aan de slag!quote:Op zondag 20 november 2005 22:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fisichella kan ook een chauffeur gaan inhuren
			
			
			
			bronquote:POLL: Combinatie Midland en Albers word niks!
Christijan Albers heeft een contract getekend bij Midland. Maar de bezoekers van 4MULE1.NET denken dat die combinatie niks word.33% van de stemmen denkt dat het wel wat word. 61% denkt het tegenovergestelde. Albers en Midland word niks. Misschien had de Nederlander beter een contract kunnen tekenen bij Williams... 6% heeft geen idee en wacht het nieuwe seizoen af. 
Albers + Midland = Wordt dat wat?
Stemmen: 227
Ja 33 %
Nee 61 %
Geen idee 6 %
			
			
			
			2 antwoorden goedquote:Op zondag 20 november 2005 23:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
1 Andrea de Cesaris
2 DAMS
3 Räikkönen
			
			
			
			Paar dagen later...quote:
Fisichella voert campagne tegen straatraces
Giancarlo Fisichella voert campagne tegen illegale straatraces. Afgelopen zaterdag viel er bij een illegale straatrace in Rome een dode en raakten twee jonge mannen zwaargewond. Fisichella, geboren in de Italiaanse hoofdstad, schreef een brief naar de Italiaanse krant La Gazetta dello Sport.
In de brief stond: "Wat zaterdagavond op een weg in Rome is voorgevallen, heeft iedereen aangegrepen. Het is moeilijk om te bevatten dat een jongen van zestien zijn leven kan verliezen door zo'n stom spel. Deze tragedie heeft diepe indruk op mij gemaakt, ook al oefen ik al jaren een risicovol beroep uit achter het stuur van een racewagen. Het is een droevige gebeurtenis, maar geen verrassing. Deze races vinden al jaren plaats."
De Italiaan schrijft verder: "De kart is veel aantrekkelijker en veiliger. De kart is ideaal om je behoefte aan snelheid te bevredigen en om je kwaliteiten als racer te laten zien. Ik wil jonge mensen die zich met straatraces bezighouden, zeggen dat het maken van een spin door aan de handrem te trekken absoluut niets bewijst. Gebruik je intelligentie, we hebben nu gezien dat een kleine fout al fatale gevolgen kan hebben."
quote:Fisichella moet rijbewijs inleveren
Renault-rijder Giancarlo Fisichella is volgens persbureau Ansa zondagochtend om 6.00 uur in Rome door de politie aan de kant gezet. De Italiaan reed 148 kilometer per uur waar 60 is toegestaan. Hierop is het rijbewijs van de F1-rijder tijdelijk ingenomen.
Fisichella zei tegen het Italiaanse persbureau dat hij haast had om naar zijn kind te gaan. "Ik was met mijn vrouw op bezoek bij vrienden. De oppas belde ons op met de mededeling dat een van onze kinderen hoge koorts had en om zijn moeder riep. We zijn direct op huis aangegaan. Ik weet dat ik mij ook in dit soort situaties aan de snelheidslimiet moet houden en zal de consequenties van mijn fout dan ook accepteren."
Fisichella heeft een zoon en een dochter.
			
			
			
			Tjah je moet wel weten als coureur zijnde waar je over praatquote:
			
			
			
			Bedoel je bij vraag 1 in zijn F1 carriere of in zijn hele race loopbaan? En verder neem ik aan dat je het absolute aantal bedoelt en niet procentueel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef PogueMahone het volgende:
Eerste poging:
1.Welke coureur viel het vaakst uit in zijn carriere?
2.Jan Lammers teste midden jaren '90 een Formule 1-auto van een team dat uiteindelijk nooit deelnam aan Formule 1, welk team?
3.Wie is dit guitige kereltje?
[afbeelding]
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Heya, ik had ook geantwoord hoor!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef multatuli het volgende:
[..]
1)Lella Lombardi (met een halve punt onder krankzinnige omstandigheden, maar snel was ze)
2) inderdaad de Fittipaldi family
3) Luca Badoer (negen jaar testrijden voor het team dat sowieso het meeste test en met jaren waarin hij 45.000 km maakte, dat overtreft iedereen)
Desalniettemin gaat de troostprijs naar de enige deelnemer PogueMahone en aan hem de eer zelf drie vragen te bedenken. Ik beloof dat ik iig naar de antwoorden zal zoeken en wie weet krijgen we nog iemand zo gek
			
			
			
			
			
			
			
			Nieuwe ronde, nieuwe kansen:quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef PogueMahone het volgende:
Eerste poging:
1.Welke coureur viel het vaakst uit in zijn carriere?
2.Jan Lammers teste midden jaren '90 een Formule 1-auto van een team dat uiteindelijk nooit deelnam aan Formule 1, welk team?
3.Wie is dit guitige kereltje?
[afbeelding]
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Volgens mij is het Ralf Schumacherquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:16 schreef PogueMahone het volgende:
Die foto is een knelpunt, de jongen rijd volgend jaar nog steeds formule 1
			
			
			
			
			
			
			
			We hebben ook al discussies gevoerd over Albers/Doornbos, de nieuwe regels van de Fia etc. Moeten die er dan ook uit? Zo'n stormloop topic is dit in de winter toch al niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:30 schreef mbn het volgende:
Kunnen jullie straks bij een nieuw topic niet twee topics maken. Eén voor de nieuwtjes en één voor jullie spelletje. Ik als volger van F1-nieuws zou dat erg waarderen.
			
			
			
			
			
			
			
			* Googol mee eensch isquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:30 schreef mbn het volgende:
Kunnen jullie straks bij een nieuw topic niet twee topics maken. Eén voor de nieuwtjes en één voor jullie spelletje. Ik als volger van F1-nieuws zou dat erg waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |