abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32398969
Laten we het hopen, er zijn aardig wat teams die een sprong voorwaarts willen maken. Denk toch dat de geveistgde orde voornamelijk de punten gaat pakken. maar misschien is er een team dat gaat verrassen. Zou leuk zijn als dat Midland kan zijn
pi_32401449
ik heb echt goede hoop dat ie punten gaat pakken volgend seizoen,. aan de motor zal het niet liggen gok ik zo,. nou maar hopen dat het ontwerp allemaal een beetje klopt, zit echt vol spanning omdat je met die minardi gewoon weet dat je achteraan rijdt,. dit is nog afwachten wat er gaat gebeuren,. kijk maar naar red bull dit jaar
pi_32403328
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef PogueMahone het volgende:
Eerste poging:

1.Welke coureur viel het vaakst uit in zijn carriere?
2.Jan Lammers teste midden jaren '90 een Formule 1-auto van een team dat uiteindelijk nooit deelnam aan Formule 1, welk team?
3.Wie is dit guitige kereltje?
[afbeelding]
1. Van de laatste jaren? Als ik moet gokken Barichello..
2. March
3. Wurz?
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 19 november 2005 @ 20:26:00 #274
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_32407351
nee. allemaal fout.
De Narcis van Gabon
  zondag 20 november 2005 @ 09:44:16 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_32419330
1 en 2 vergeet ik maar3 Jacques Villeneuve?
  zondag 20 november 2005 @ 10:04:59 #276
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32419451
2 is DAMS
pi_32419763
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:08 schreef Atreidez het volgende:

[..]

1. Van de laatste jaren? Als ik moet gokken Barichello..
2. March
3. Wurz?
Ik denk dat dat ijsblokje vaker is uitgevallen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_32438532
Fisichella kan ook een chauffeur gaan inhuren
Calmer than you are
pi_32439139
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fisichella kan ook een chauffeur gaan inhuren
Laat ie gewoon zijn manager rijden.. Briatore .. aan de slag!
  zondag 20 november 2005 @ 23:33:42 #280
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_32440460
1 Andrea de Cesaris
2 DAMS
3 Räikkönen
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_32442727
quote:
POLL: Combinatie Midland en Albers word niks!

Christijan Albers heeft een contract getekend bij Midland. Maar de bezoekers van 4MULE1.NET denken dat die combinatie niks word.

• 33% van de stemmen denkt dat het wel wat word.
  • 61% denkt het tegenovergestelde. Albers en Midland word niks. Misschien had de Nederlander beter een contract kunnen tekenen bij Williams...
  • 6% heeft geen idee en wacht het nieuwe seizoen af.

Albers + Midland = Wordt dat wat?
    Stemmen: 227
    Ja 33 %
    Nee 61 %
    Geen idee 6 %
  • bron
    Calm down, please!
      maandag 21 november 2005 @ 10:52:01 #282
    49901 PogueMahone
    Yapo N'Guema - Honé
    pi_32447325
    quote:
    Op zondag 20 november 2005 23:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
    1 Andrea de Cesaris
    2 DAMS
    3 Räikkönen
    2 antwoorden goed
    De Narcis van Gabon
    pi_32449919
    quote:

Fisichella voert campagne tegen straatraces

Giancarlo Fisichella voert campagne tegen illegale straatraces. Afgelopen zaterdag viel er bij een illegale straatrace in Rome een dode en raakten twee jonge mannen zwaargewond. Fisichella, geboren in de Italiaanse hoofdstad, schreef een brief naar de Italiaanse krant La Gazetta dello Sport.

In de brief stond: "Wat zaterdagavond op een weg in Rome is voorgevallen, heeft iedereen aangegrepen. Het is moeilijk om te bevatten dat een jongen van zestien zijn leven kan verliezen door zo'n stom spel. Deze tragedie heeft diepe indruk op mij gemaakt, ook al oefen ik al jaren een risicovol beroep uit achter het stuur van een racewagen. Het is een droevige gebeurtenis, maar geen verrassing. Deze races vinden al jaren plaats."

De Italiaan schrijft verder: "De kart is veel aantrekkelijker en veiliger. De kart is ideaal om je behoefte aan snelheid te bevredigen en om je kwaliteiten als racer te laten zien. Ik wil jonge mensen die zich met straatraces bezighouden, zeggen dat het maken van een spin door aan de handrem te trekken absoluut niets bewijst. Gebruik je intelligentie, we hebben nu gezien dat een kleine fout al fatale gevolgen kan hebben."
    Paar dagen later...
    quote:
    Fisichella moet rijbewijs inleveren

Renault-rijder Giancarlo Fisichella is volgens persbureau Ansa zondagochtend om 6.00 uur in Rome door de politie aan de kant gezet. De Italiaan reed 148 kilometer per uur waar 60 is toegestaan. Hierop is het rijbewijs van de F1-rijder tijdelijk ingenomen.

Fisichella zei tegen het Italiaanse persbureau dat hij haast had om naar zijn kind te gaan. "Ik was met mijn vrouw op bezoek bij vrienden. De oppas belde ons op met de mededeling dat een van onze kinderen hoge koorts had en om zijn moeder riep. We zijn direct op huis aangegaan. Ik weet dat ik mij ook in dit soort situaties aan de snelheidslimiet moet houden en zal de consequenties van mijn fout dan ook accepteren."

Fisichella heeft een zoon en een dochter.
      maandag 21 november 2005 @ 13:50:15 #284
    82396 nils7
    De forumkrokodil
    pi_32451670
    quote:
    Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef Murray het volgende:

[..]

Paar dagen later...
    [..]
    Tjah je moet wel weten als coureur zijnde waar je over praat
    N/A
    Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
    pi_32451889
    quote:
    Eerste poging:

2.Jan Lammers teste midden jaren '90 een Formule 1-auto van een team dat uiteindelijk nooit deelnam aan Formule 1, welk team?
    [afbeelding]
    Bedoel je bij vraag 1 in zijn F1 carriere of in zijn hele race loopbaan? En verder neem ik aan dat je het absolute aantal bedoelt en niet procentueel?
    'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
      maandag 21 november 2005 @ 14:13:14 #286
    49901 PogueMahone
    Yapo N'Guema - Honé
    pi_32452235
    F1 en absoluut (aantal races)
    De Narcis van Gabon
    pi_32453394
    1 Andrea de Cesaris (134)
    2 DAMS
    3 Schumacher
    'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
      maandag 21 november 2005 @ 15:36:02 #288
    49901 PogueMahone
    Yapo N'Guema - Honé
    pi_32454222
    2 antwoorden goed
    De Narcis van Gabon
    pi_32454719
    Is die foto wel van een F1 coureur eigenlijk?
    pi_32454814
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef multatuli het volgende:

[..]

1)Lella Lombardi (met een halve punt onder krankzinnige omstandigheden, maar snel was ze)
    2) inderdaad de Fittipaldi family
    3) Luca Badoer (negen jaar testrijden voor het team dat sowieso het meeste test en met jaren waarin hij 45.000 km maakte, dat overtreft iedereen)

Desalniettemin gaat de troostprijs naar de enige deelnemer PogueMahone en aan hem de eer zelf drie vragen te bedenken. Ik beloof dat ik iig naar de antwoorden zal zoeken en wie weet krijgen we nog iemand zo gek
    Heya, ik had ook geantwoord hoor!

Mijn antwoorden waren:
    1) Lella Lombardi (buiten kijf)
    2) Villeneuve (omdat voornoemde al de familie Fittipaldi noemde; 1x Gilles, 2x Jacques)
    3) Olivier Panis (zou na Badoer wel een goede tweede zijn met meer jaren race-ervaring en Toyota heeft ook een niet mis te verstaan testprogramma, dus.... bewijs het maar!)
      maandag 21 november 2005 @ 15:58:36 #291
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_32454859
    1.Andrea de Cesaris (134)
    2.DAMS
    3.Fisichella ?
    SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
    MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
    Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
    pi_32454988
    quote:
    Eerste poging:

[afbeelding]
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen:

1) Andrea de Cesaris
    2) DAMS
    3) Heinz-Harald Frentzen
    pi_32456252
    Sorry Rory78 dat ik je vergeten was Er waren ook zoveel bijdrages..

Jje antwoord op vraag twee was fout, want Jacques sr lukte het niet om te kwalificeren. Panis was best een aardige gok maar er is geen vergelik met Badoer. Om te beginnen test Ferrari veeeel meer want ze lappen al jaren alle overeenkomsten aan hun laars. Ten tweede heeft Panis maar drie jaar getest, waarvan een bij McLaren ipv negen voor Badoer. Daar kunnen die ongeveer 100 extra GP weekenden niet tegenop.

Verder vind ik mijn regeltje hierboven toch beter, want nu weet iedereen dat de foto het openstaande probleem is.

[ Bericht 15% gewijzigd door multatuli op 21-11-2005 18:24:19 ]
    pi_32456287
    dubbel
      dinsdag 22 november 2005 @ 09:16:04 #295
    49901 PogueMahone
    Yapo N'Guema - Honé
    pi_32472954
    Die foto is een knelpunt, de jongen rijd volgend jaar nog steeds formule 1
    De Narcis van Gabon
    pi_32473184
    Kunnen jullie straks bij een nieuw topic niet twee topics maken. Eén voor de nieuwtjes en één voor jullie spelletje. Ik als volger van F1-nieuws zou dat erg waarderen.
    pi_32473976
    quote:
    Op dinsdag 22 november 2005 09:16 schreef PogueMahone het volgende:
    Die foto is een knelpunt, de jongen rijd volgend jaar nog steeds formule 1
    Volgens mij is het Ralf Schumacher
    Calmer than you are
    pi_32475510
    Dat dacht ik ook Walter, want ik heb een jeugdfotootje waar hij behoorlijk op dit knaapje lijkt, maar toen ik slinks 'schumacher' invulde kreeg ik geen commentaar.
    pi_32475544
    quote:
    Op dinsdag 22 november 2005 09:30 schreef mbn het volgende:
    Kunnen jullie straks bij een nieuw topic niet twee topics maken. Eén voor de nieuwtjes en één voor jullie spelletje. Ik als volger van F1-nieuws zou dat erg waarderen.
    We hebben ook al discussies gevoerd over Albers/Doornbos, de nieuwe regels van de Fia etc. Moeten die er dan ook uit? Zo'n stormloop topic is dit in de winter toch al niet.
    pi_32475637
    Ik gooi er gelijjk een nieuwtje tegenaan:

R/C Minardi '05

Artikelnummer: Minf114

Beschrijving:

R/C Minardi F1 2005 model van de coureur C. Albers. Dit model is door Nikko geproduceerd in de schaal 1:14. Zowel voor links- als rechtshandige gebruikers. Topsnelheid is 32 km/h, wordt compleet geleverd en is ready to go

Onze prijs: ¤ 79.95

Speciaal voor Fokkers is deze ook te bestellen als artikelnummer: Minf114-RD
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')