1. Van de laatste jaren? Als ik moet gokken Barichello..quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef PogueMahone het volgende:
Eerste poging:
1.Welke coureur viel het vaakst uit in zijn carriere?
2.Jan Lammers teste midden jaren '90 een Formule 1-auto van een team dat uiteindelijk nooit deelnam aan Formule 1, welk team?
3.Wie is dit guitige kereltje?
[afbeelding]
Ik denk dat dat ijsblokje vaker is uitgevallenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
1. Van de laatste jaren? Als ik moet gokken Barichello..
2. March
3. Wurz?
Laat ie gewoon zijn manager rijden.. Briatore .. aan de slag!quote:Op zondag 20 november 2005 22:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fisichella kan ook een chauffeur gaan inhuren
bronquote:POLL: Combinatie Midland en Albers word niks!
Christijan Albers heeft een contract getekend bij Midland. Maar de bezoekers van 4MULE1.NET denken dat die combinatie niks word.33% van de stemmen denkt dat het wel wat word. 61% denkt het tegenovergestelde. Albers en Midland word niks. Misschien had de Nederlander beter een contract kunnen tekenen bij Williams... 6% heeft geen idee en wacht het nieuwe seizoen af.
Albers + Midland = Wordt dat wat?
Stemmen: 227
Ja 33 %
Nee 61 %
Geen idee 6 %
2 antwoorden goedquote:Op zondag 20 november 2005 23:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
1 Andrea de Cesaris
2 DAMS
3 Räikkönen
Paar dagen later...quote:
Fisichella voert campagne tegen straatraces
Giancarlo Fisichella voert campagne tegen illegale straatraces. Afgelopen zaterdag viel er bij een illegale straatrace in Rome een dode en raakten twee jonge mannen zwaargewond. Fisichella, geboren in de Italiaanse hoofdstad, schreef een brief naar de Italiaanse krant La Gazetta dello Sport.
In de brief stond: "Wat zaterdagavond op een weg in Rome is voorgevallen, heeft iedereen aangegrepen. Het is moeilijk om te bevatten dat een jongen van zestien zijn leven kan verliezen door zo'n stom spel. Deze tragedie heeft diepe indruk op mij gemaakt, ook al oefen ik al jaren een risicovol beroep uit achter het stuur van een racewagen. Het is een droevige gebeurtenis, maar geen verrassing. Deze races vinden al jaren plaats."
De Italiaan schrijft verder: "De kart is veel aantrekkelijker en veiliger. De kart is ideaal om je behoefte aan snelheid te bevredigen en om je kwaliteiten als racer te laten zien. Ik wil jonge mensen die zich met straatraces bezighouden, zeggen dat het maken van een spin door aan de handrem te trekken absoluut niets bewijst. Gebruik je intelligentie, we hebben nu gezien dat een kleine fout al fatale gevolgen kan hebben."
quote:Fisichella moet rijbewijs inleveren
Renault-rijder Giancarlo Fisichella is volgens persbureau Ansa zondagochtend om 6.00 uur in Rome door de politie aan de kant gezet. De Italiaan reed 148 kilometer per uur waar 60 is toegestaan. Hierop is het rijbewijs van de F1-rijder tijdelijk ingenomen.
Fisichella zei tegen het Italiaanse persbureau dat hij haast had om naar zijn kind te gaan. "Ik was met mijn vrouw op bezoek bij vrienden. De oppas belde ons op met de mededeling dat een van onze kinderen hoge koorts had en om zijn moeder riep. We zijn direct op huis aangegaan. Ik weet dat ik mij ook in dit soort situaties aan de snelheidslimiet moet houden en zal de consequenties van mijn fout dan ook accepteren."
Fisichella heeft een zoon en een dochter.
Tjah je moet wel weten als coureur zijnde waar je over praatquote:
Bedoel je bij vraag 1 in zijn F1 carriere of in zijn hele race loopbaan? En verder neem ik aan dat je het absolute aantal bedoelt en niet procentueel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef PogueMahone het volgende:
Eerste poging:
2.Jan Lammers teste midden jaren '90 een Formule 1-auto van een team dat uiteindelijk nooit deelnam aan Formule 1, welk team?
[afbeelding]
Heya, ik had ook geantwoord hoor!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef multatuli het volgende:
[..]
1)Lella Lombardi (met een halve punt onder krankzinnige omstandigheden, maar snel was ze)
2) inderdaad de Fittipaldi family
3) Luca Badoer (negen jaar testrijden voor het team dat sowieso het meeste test en met jaren waarin hij 45.000 km maakte, dat overtreft iedereen)
Desalniettemin gaat de troostprijs naar de enige deelnemer PogueMahone en aan hem de eer zelf drie vragen te bedenken. Ik beloof dat ik iig naar de antwoorden zal zoeken en wie weet krijgen we nog iemand zo gek
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef PogueMahone het volgende:
Eerste poging:
[afbeelding]
Volgens mij is het Ralf Schumacherquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:16 schreef PogueMahone het volgende:
Die foto is een knelpunt, de jongen rijd volgend jaar nog steeds formule 1
We hebben ook al discussies gevoerd over Albers/Doornbos, de nieuwe regels van de Fia etc. Moeten die er dan ook uit? Zo'n stormloop topic is dit in de winter toch al niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:30 schreef mbn het volgende:
Kunnen jullie straks bij een nieuw topic niet twee topics maken. Eén voor de nieuwtjes en één voor jullie spelletje. Ik als volger van F1-nieuws zou dat erg waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |