Niet gemodellleerd naar MS, maar op basis van 30 jaar F1 kijken. Met inzicht bedoelde ik het meer simpele rij-inzicht en met punt b) het 'out of the box' denken. Alain Prost is daar ook een prima voorbeeld van. Overigens scoren alle ware legendes minstens op alle aspecten een 9 of meer.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik denk dat iedereen die in F1 komt een goede coureur moet zijn. Het zijn hele goede aspecten, maar volgens mij ook een beetje gemodelleerd naar ene Michael Schumacher. Ik zou a) en b) samenvoegen, want inzicht zonder creativiteit en durf lijkt me ook een beetje nutteloos: ' ik zie het wel maar ik weet niet hoe en ik durf niet'
![]()
Vroeger was er nog een trucje om durf te beoordelen; kijken of het gaspedaaltje omhoog ging bij Eau Rouge, Blanchimont of 130R.
Niet iedereen. Je hebt ook altijd nog de paydrivers. En helaas en dat pleit niet voor Albers is hij uiteindelijk ook een paydriver.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik denk dat iedereen die in F1 komt een goede coureur moet zijn. Het zijn hele goede aspecten, maar volgens mij ook een beetje gemodelleerd naar ene Michael Schumacher.
MS was een paydriverquote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Je hebt ook altijd nog de paydrivers. En helaas en dat pleit niet voor Albers is hij uiteindelijk ook een paydriver.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook nog geen dingen van hem heb gezien dat ik nou denk van dat is een topper. Ik krijg toch meer de indruk dat het een harde werker is en slim is buiten de baan dan dat hij echt talent heeft.
En geloof me bij echte talenten zie je het vrij snel dat het toppers gaan worden.
Het zou me verbazen.quote:
quote:Op whenever schreef multatuli het volgende:
MS was een paydriver, in zoverre dat Mercedes in 1991 Jordan betaalde voor de rit in Spa. Daarna is ie gelijk overgenomen door Benetton en was ie paydriver af.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:48 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Het zou me verbazen.
Maar goed ik zie niks in Albers. Persoonlijk niet omdat ik het een verwend rijkeluis kindje vindt en ook niet omdat ik nog niks spectaculairs van hem heb gezien. Ook niet in de DTM trouwens.
Dat was Rosset in zijn Tyrrelquote:Op donderdag 17 november 2005 09:53 schreef Tarado het volgende:
Diniz, over paydrivers gesproken, dat heeft z'n papa heel wat centjes gekost om van zoonlief een soort Ayrton Senna te maken, niet gelukt uiteraard en papa heeft nog meer dan genoeg centjes over. Weet je nog dat ongeluk in Spa dat hij op de hele boel inreed als een blinde?
Zoals ik hierboven al betoogde scoorde Alesi op c en d slecht en dat nekte hem. Hard rijden kon hij heus wel, maar het is het package dat de rijder maakt.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:20 schreef PogueMahone het volgende:
Alesi heeft het niet waar gemaakt <knip> Overigens heb ik ook weleens gelezen dat hij zijn auto totaal niet kon afstellen en dat is natuurlijk een behoorlijk minpunt.
Zeker, prima middenmotorquote:Op donderdag 17 november 2005 11:38 schreef rubbereend het volgende:
zeker in de laatste seizoenen van Diniz was hij gewoon een redelijke F1 coureur.
De overgang naar SBS heeft er ook wat mee te maken; Olav en Allard waren voor mij echt prima tijden maar dat lompe SBS volk met het gezamenlijke IQ van een kinderschoen moet op een andere manier tevreden gehouden worden. Dan maar zo'n zaaddodende hapsnuker als Plooy en belspelletjes erbij en dat volk is ook weer blij. Zo'n mislukte bal als Coronel kan wat mij betreft ook bij het grof vuil.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:24 schreef multatuli het volgende:
[..]
Zeker, prima middenmotorEn die Olav maar bliijven foeteren zonder naar de echte resultaten te kijken, maar ja Olav...
Heb ik net betoogd dat ik van niemand een afkeer heb, had ik er bij moeten zetten 'van de F1 coureurs'. Olav Mol en Tom Coronel zijn er samen verantwoordelijk voor dat F1 over petjes, meeknallen en ploffen gaat in plaats van over techniek en talent.
van formule1.infoquote:,,Binnenkort kan ik meer vertellen’’
Karthikeyan: ’Ik rijd ook in 2006 Formule 1’
17-11 - ,,Het tweede Midland-stoeltje kan ik wel vergeten”, verklaarde Narain Karthikeyan pakweg een week geleden al. Maar dat betekent niet dat de Indiër in 2006 geen Formule 1 rijdt. ,,Binnenkort kan ik meer vertellen”, zo laat hij vandaag optekenen.
Daarbij moet gedacht worden aan een testrol. Waarschijnlijk bij Williams of BMW (ex-Sauber). (,,Als testcoureur bij een topteam ben ik misschien wel beter in staat om mijn kwaliteiten te tonen.”) Beide teams mogen komend jaar een derde coureur inzetten op de vrijdagen, en ook BAR (Honda) heeft nog geen vrijdagrijder aangesteld. Karthikeyan, die dit jaar zijn Grand Prix-debuut maakte voor Jordan-Midland, noemt geen teamnaam. ,,Maar de bekendmaking zal niet al te lang meer op zich laten wachten.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |