volgende keer kun je dit ff in Feedback in VBL melden, staat bovenaan. Maar post het dan in het Ajaxtopic, daar heb je alle geintresseerden bij elkaar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:08 schreef jurvanleeuwen het volgende:
heey rubbereend, kan je die enquete er even op laten staan? Het is voor school namelijk..Sorry dat ik het niet gemeld heb, ik ben nieuw hier dus wist het niet...excuse me
Tromgeroffel....quote:Op zondag 13 november 2005 10:40 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
dan verander ik mijn antwoorden in:
1.Lella Lombardi
2.De familie Fittipaldi (Emerson, Wilson en Christian)
3.Het zal wel Schumi intussen wel wezen
Midlandquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef Rory78 het volgende:
Midland krijgt inderdaad best vette kleuren. Dat oranje-rood is echt heel mooi fel fluoriscerend!
Die helm van Chris zal er mooi bij passen. Trouwens, deed Johnny Herbert niet wat bij Jordan/Midland? Die had toch ook een helm met die kleuren...
Zelf heeft 'ie hopen commentaar op Button maar voorlopig doet 'ie weinig om in de F1 te blijven. Je kunt zeggen wat je wilt maar anti-held Button vecht er wel voor. Ook voor het beste team.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef HPoi het volgende:
Moet BMW Villeneuve behouden?
Bedankt voor je stem. Je stem is zojuist verwerkt in de uitslag van de poll.
Nee - 73% (32 Stemmen)
Ja - 27% (12 Stemmen)
Bron: F1Racing.nl
![]()
Het is lastig om goede vragen te verzinnen maar ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef multatuli het volgende:
[..]
Tromgeroffel....
De uitslag van de meest succesvolle quiz ooit op Fok en de winnaar is .....
niemand.
1)Lella Lombardi (met een halve punt onder krankzinnige omstandigheden, maar snel was ze)
2) inderdaad de Fittipaldi family
3) Luca Badoer (negen jaar testrijden voor het team dat sowieso het meeste test en met jaren waarin hij 45.000 km maakte, dat overtreft iedereen)
Desalniettemin gaat de troostprijs naar de enige deelnemer PogueMahone en aan hem de eer zelf drie vragen te bedenken. Ik beloof dat ik iig naar de antwoorden zal zoeken en wie weet krijgen we nog iemand zo gek
bron : http://www.formula1.nl/in(...)_deze_winter_update/quote:Wie test waar deze winter?
Ook de laatste teams hebben ons laten weten wanneer ze gaan testen op de verschillende circuits in Europa. Om jullie toch nog even de laatste stand van zaken te geven zien jullie hieronder per dag wie waar test de komende winter.
19 november Sakhir
- Ferrari
20 november Sakhir
- Ferrari
21 november Sakhir
- Ferrari
Vallelunga
- Minardi
22 november Sakhir
- Ferrari
Vallelunga
- Minardi
23 november Vallelunga
- Minardi
24 november Vallelunga
- Minardi
28 november Barcelona
- BMW
- McLaren
29 november Barcelona
- Redbull
- Williams
- Toyota
- BMW
- McLaren
30 november Barcelona
- Renault
- RedBull
- Williams
- Toyota
- BMW
- Honda (BAR)
1 december Barcelona
- RedBull
- Toyota
- Williams
- McLaren
- Honda (BAR)
- McLaren
2 december Barcelona
- Toyota
- McLaren
- Honda (BAR)
7 december Jerez
- Renault
- Toyota
- Midland
- Williams
- McLaren
- Honda (BAR)
- Ferrari
8 december Jerez
- Renault
- Toyota
- BMW-Sauber
- Midland
- Williams
- McLaren
- Honda (BAR)
- Ferrari
9 december Jerez
- Toyota
- BMW-Sauber
- Midland
- Williams
- McLaren
- Honda (BAR)
- Renault ??
- Ferrari
10 december Jerez
- Toyota
- BMW-Sauber
- Midland
- McLaren
12 december Jerez
- BMW-Sauber
13 december Jerez
- Toyota
- BMW-Sauber
- McLaren
- Ferrari
14 december Jerez
- Renault
- Toyota
- BMW-Sauber
- Williams
- McLaren
- Honda (BAR)
- Ferrari
15 december Jerez
- Renault
- Toyota
- BMW-Sauber
- Williams
- McLaren
- Honda (BAR)
- Ferrari
16 december Jerez
- Renault
- Mclaren
- BAR
11 januari 2006 Silverstone
- Midland
12 januari 2006 Silverstone
- Midland
13 januari 2006 Silverstone
- Midland
Ja, die zullen ze wel voor de testrijders gaan gebruiken. De nieuwe wagen is nog in de maak.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef nightfall het volgende:
[..]
mooie gele auto's daar op de achtergrond,. moeten zeker nog overgespoten worden?..![]()
1. Van de laatste jaren? Als ik moet gokken Barichello..quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef PogueMahone het volgende:
Eerste poging:
1.Welke coureur viel het vaakst uit in zijn carriere?
2.Jan Lammers teste midden jaren '90 een Formule 1-auto van een team dat uiteindelijk nooit deelnam aan Formule 1, welk team?
3.Wie is dit guitige kereltje?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |