abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 november 2005 @ 22:23:46 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32550367
ik denk dat dat laatste zitje er zo bijna tegen opbod uitgaat
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32552987
* Walter_Sobchak checkt portefeuille
Calmer than you are
pi_32557126
Als je 1:21.176 in een Minardi op Vallelunga weet te verbeteren ben je iig beter dan een meisje. Kom je niet verder dan evenaren dan prefereer ik toch Katherine Legge vrees ik , maar ja jij hebt je je avatar dan ook niet mee....
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32557356
Overigens bespottelijk nieuws:

Daarnaast mocht Chinach Nissany, Katherine Legge, Juan Caceres, Roldan Rodriguez, Luca Filippi, en Davide Rigon allen in de Minardi PS05 rijden. Beschamend was daarbij dat de vaste testcoureur van Minardi, de Israëliër Chanoch Nissany, geen enkele debutant voor kon blijven.

Testsessie Vallelunga
1. J. Caceras 1.21.019
2. L.. Filippi 1.21.092
3. K. Legge 1.21.176
4. D. Riggon 1.22.571
5. R. Rodriquez 1.23.140
6. C. Nissany 1.23.272

De tijd van meneer Stoddart is maar niet gepubliceerd, maar die gaf op voorhand al aan het circuit nitet goed te kennen
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32558804
Hoe goed is die Roesinov eigenlijk? En is dat niet die A1GP-coureur?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 november 2005 @ 11:54:07 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32562204
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:19 schreef Rory78 het volgende:
Hoe goed is die Roesinov eigenlijk? En is dat niet die A1GP-coureur?
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:53 schreef multatuli het volgende:
LONDEN - Mogelijk wordt de Russische autocoureur Roman Roesinov volgend seizoen teamgenoot van Christijan Albers in de formule 1 bij Midland. Roesinov is voorgesteld op 10 december in Jerez de la Frontera testritten te rijden. "Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik hier mijn hele carrière op heb gewacht", zei de kandidaat.

"Het worden in Jerez mijn eerste kilometers in de formule 1. Ze zijn cruciaal." Roesinov is momenteel voor Rusland actief in de nieuwe Grand Prix des Nations A1. De renstal Midland is sinds enige tijd Russisch eigendom na het opheffen van de renstal Jordan-Toyota.

Albers heeft al getekend als eerste rijder voor het seizoen 2006. Behalve Roesinov is ook de Portugees Tiago Monteiro kandidaat voor het tweede stoeltje. Monteiro heeft één seizoen ervaring in de formule 1, bij Jordan. "

Ik vreesde al voor zo'n ontwikkeling toen Kolles zinspeelde op een mogelijke 'verrassing' Ben bang dat hij om Albers te krijgen zijn baas heeft moeten toezeggen dat die rus mocht testen en bij redelijke tijden het stoeltje krijgt. Kolles wil een goede rijder, die eigenaar zal de Russische markt interessanter vinden.
volgens mij dus wel
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32587138
knip
Calm down, please!
pi_32591302
quote:
Richard Burns overleden

Voormalig wereldkampioen Rally Richard Burns is vrijdag overleden. Hij was 34 jaar en bezweek aan de gevolgen van een hersentumor.

Burns werd in 2001 wereldkampioen Rally, tot nog toe de enige Brit die in die opdracht slaagde. In 2003 zag hij zich gedwongen te stoppen met racen door een hersentumor. Hij lag op dat moment aan de leiding in het kampioenschap, met negen zeges.

Hij stierf exact 4 jaar nadat hij wereldkampioen werd.
Ode aan een groot kampioen SALUT!
mijn leeftijd, verdomme...

bron: http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8049_0_1_0
Calm down, please!
pi_32595009
quote:
Doornbos tekent bij Red Bull Racing

F1world.be heeft uit een wel ingelichte buitenlandse bron vernomen dat Robert Doornbos een overeenkomst heeft met het eerste team van Red Bull, Red Bull Racing. De overeenkomst tussen de Nederlander en Red Bull Racing zal publiekelijk bekend worden gemaakt op een persconferentie aanstaande dinsdag.

Afgelopen woensdag meldden wij u reeds dat Doornbos had laten weten dat hij bijna rond was met een team voor 2006. Hij zei toen ook dat hij nog voor Kerstmis zijn toekomst ging verduidelijken. Ondertussen waren er volop speculaties over Doornbos zijn mogelijkheden voor 2006. De Nederlander werd gelinkt aan Williams als derde rijder, maar ook een racezitje bij Midland F1 Racing behoorde tot de mogelijkheden. Uiteindelijk blijkt het dus een plaatsje bij Red Bull Racing te zijn geworden en krijgen we geen double-dutch bij Midland F1 Racing. Aanstaande dinsdag volgt op de persconferentie ongetwijfeld meer informatie ...
bron: http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=12379_0_2_0_C

Imo gewoon een gegokte conclusie nu dat Williams Doornbos heeft uitgesloten.
Ik wacht het officiële neiuws van RD wel af
Calm down, please!
pi_32599585
Er hebben eerder vrouwen in de F1 meegedaan.. maar er is maar 1 die punten heeft gehaald.. In totaal ½ punten

Wie kan er meer vertellen over de onderste twee teams uit de OP?
pi_32600099
quote:
Albers vond het jammer dat Doornbos kwam

Christijan Albers heeft zijn oude teamgenoot Patrick Friesacher een hart onder de riem gestoken. Friesacher moest tijdens het seizoen zijn positie afstaan aan Robert Doornbos omdat hij zijn sponsorverplichtingen niet kon nakomen.

Albers vond het jammer dat Friesacher plaats moest maken voor Robert Doornbos. Friesacher het namelijk een betere feedback dan Doornbos, "Friesacher en ik konden goed samenwerken. Zijn feedback was goed, en dat kwam in voordeel uit voor de ontwikkeling van de wagen. ik vind het jammer dat hij het seizoen niet kon uitrijden." aldus Albers over zijn oude teamgenoot.

Rondom Friesacher is het erg stil wat hij gaat doen volgend jaar. Albers is inmiddels verzekerd van een stoeltje, hij zal uitkomen voor Midland.
Dit is dus de woorden in de mond leggen. Albers heeft het niet één keer over Doornbos gehad in dat interview, voor zover ik weet. Toch is de titel van dit nieuwsbericht "Albers vond het jammer dat Doornbos kwam". Natuurlijk heeft Albers (door Doornbos z'n naam "kundig" te omzeilen) Doornbos wel weer zwart gemaakt maar dit riekt naar sensatie-pers.

bron: http://www.4mule1.net/pits.php?subaction=showfull&id=1133022519&archive=&start_from=&ucat=&
Calm down, please!
pi_32600263
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Er hebben eerder vrouwen in de F1 meegedaan.. maar er is maar 1 die punten heeft gehaald.. In totaal ½ punten

Wie kan er meer vertellen over de onderste twee teams uit de OP?
Super Aguri F1 = (het 11de team) een nieuw team dat zich onder de vleugel van Honda zou gaan scharen (technologische data delen). Het wordt in de volksmond het Honda B-team genoemd. Mogelijke rijders zijn o.a. Takuma Sato, om zo Honda te beschermen tegen de negatieve publiciteit die ze in Japan hebben vergaard enigzins teniet te doen. Het team zou mogelijk gebruik kunnen gaan maken van het oude Arrows chassis, dat nu in bezit is van Stoddart. Dit moeten ze haast wel want er is geen tijd om een nieuw chassis te ontwikkelen.

Squadra Toro Rosso = Het oude Minardi dat opgekocht is door Red Bull Racing. De letterlijke vertaling mag dan ook duidelijk zijn : Het team van de Rode Stier. Dit team is duidelijk het Red Bull B-team. Hier hoopt Red Bull jong talent te kunnen verwerven (en z.s.m. de eerste Amerikaan sinds lang als het aan hun ligt), technische data uit te wisselen en ik geloof dat ze ook op verschillende banden gaan rijden. Christian Klien, Vitantonio Liuzzi, Scott Speed en Neel Jani worden als mogelijke rijders genoemd.
Calm down, please!
pi_32600722
ik heb een jaartje Race Reports (Formule 1 blad) weg te geven (jun 2004 - maa 2005) weg te geven.

NIET te koop dus maar gewoon voor de eerste die ze zou willen hebben en ophalen.

MSN me op walter punt wacha dot nl als het je wat lijkt
Calm down, please!
pi_32605341
Doornbos test voor Red Bull

Afgelopen woensdag heeft Robert Doornbos een stoeltje gepast bij Red Bull Racing, volgens betrouwbare bronnen van F1Racing.nl. Aankomende week mag hij zijn eerste rondjes voor zijn nieuwe team rijden. Woensdag zal Doornbos in Barcelona testen. Mocht hij deze winter indruk maken op het team, behoort zelfs een racestoeltje tot de mogelijkheden.

Doornbos' sponsor Muermans zou het mogelijk hebben gemaakt. Het doorlopende contract met Minardi zou moeten worden afgekocht door Red Bull. Muermans wilde echter geen geld zien maar een stoeltje voor Doornbos.

Doornbos was afgelopen seizoen derde rijder bij Jordan, tot de Grand Prix van Hockenheim. Vanaf toen reed hij voor Minardi, als vervanger van Patrick Friesacher.

In zijn seizoen voor de F1 kwam hij in actie voor het Arden F3000-team, waar Christian Horner de teambaas was. Nu is hij teambaas bij Red Bull.

Bron: www.f1racing.nl
pi_32609477
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef HPoi het volgende:
Doornbos test voor Red Bull

Afgelopen woensdag heeft Robert Doornbos een stoeltje gepast bij Red Bull Racing, volgens betrouwbare bronnen van F1Racing.nl. Aankomende week mag hij zijn eerste rondjes voor zijn nieuwe team rijden. Woensdag zal Doornbos in Barcelona testen. Mocht hij deze winter indruk maken op het team, behoort zelfs een racestoeltje tot de mogelijkheden.

Doornbos' sponsor Muermans zou het mogelijk hebben gemaakt. Het doorlopende contract met Minardi zou moeten worden afgekocht door Red Bull. Muermans wilde echter geen geld zien maar een stoeltje voor Doornbos.

Doornbos was afgelopen seizoen derde rijder bij Jordan, tot de Grand Prix van Hockenheim. Vanaf toen reed hij voor Minardi, als vervanger van Patrick Friesacher.

In zijn seizoen voor de F1 kwam hij in actie voor het Arden F3000-team, waar Christian Horner de teambaas was. Nu is hij teambaas bij Red Bull.

Bron: www.f1racing.nl
Dit komt aardig in de buurt van wat ik zelf ook geloof.
Calm down, please!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 november 2005 @ 03:47:12 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32611628
doorlopend contract bij Minardi?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32613846
quote:
Op zondag 27 november 2005 03:47 schreef rubbereend het volgende:
doorlopend contract bij Minardi?
Iets vergelijkbaars als Villeneuve ... zou kunnen.
Calm down, please!
pi_32614015
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:40 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Iets vergelijkbaars als Villeneuve ... zou kunnen.
Het gaat dus om het sponsorcontract van Muermans volgens dit bericht. Als het idd zo is heeft muermans het goed gedaan voor Doornbos. Als hij bij Squadra Torro Rosso mag testen of zelfs bij Red Bull, zie ik hem nog wel een race rijden volgend jaar. Williams was leuker geweest, maar het blijft toch pakken wat je pakken kan.
pi_32614301
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:50 schreef mbn het volgende:

[..]

Het gaat dus om het sponsorcontract van Muermans volgens dit bericht. Als het idd zo is heeft muermans het goed gedaan voor Doornbos. Als hij bij Squadra Torro Rosso mag testen of zelfs bij Red Bull, zie ik hem nog wel een race rijden volgend jaar. Williams was leuker geweest, maar het blijft toch pakken wat je pakken kan.
En als we dan Doornbos z'n eigen woorden er naast leggen:
quote:
“Binnenkort zullen we gaan testen. Het zal voor mij een grote stap vooruit zijn, want het gaat om de rol als vrijdagcoureur binnen een topteam,” aldus Doornbos.
dan kunnen we bijna al concluderen dat het RBR wordt

maargoed ... nog maar effe in zijn eigen woorden horen voordat we zoiets aannemen.
Calm down, please!
pi_32617238
Ik dacht dat renault, Ferrari en mc laren de topteams zijn. Ik wist niet dat RB daar ook al bij hoorde.
pi_32617406
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef kriele het volgende:
Ik dacht dat renault, Ferrari en mc laren de topteams zijn. Ik wist niet dat RB daar ook al bij hoorde.
RBR gaat volgend jaar met een Ferrari motor (en de daarbij horende ondersteuning) rijden EN Red Bull is één van de rijkere teams in het veld (zo niet het rijkste). Red Bull neemt de sport erg serieus.

Bovendien reken ik Williams, Honda en Toyota ook wel tot de top-teams (als je linea recta van Minardi vandaan komty is alles een top-team )
quote:
Clever marketing helped Dietrich Mateschitz turn a so-so beverage into a billion-dollar brand.
Red Bull, the "energy" drink created by Austrian Dietrich Mateschitz, doesn't taste very good. Nor does it sound very appealing: The berry-flavored beverage is spiked with mysterious additives like taurine and glucuronolactone. And at $2 for an 8.3-ounce can, Red Bull's retail price is at least double what you'd pay for a 12-ounce can of Coke. But it does pack some energy. Red Bull, with 80 milligrams of caffeine, has more than double the dose found in the larger Coke serving, and it has 110 calories per serving versus Coke's 140.

Consumers downed 1.9 billion cans of Mateschitz's potion last year, generating just about $2 billion in revenue. By our reckoning Mateschitz's 49% share of the business is worth $2 billion.
...
bron : forbes

[ Bericht 26% gewijzigd door Googolplexian op 27-11-2005 14:29:31 ]
Calm down, please!
  zondag 27 november 2005 @ 15:49:00 #62
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_32619751
Daarnaast hebben ze Adrian Newey vanaf 1 Januari als ontwerper. Niet dat de nieuwe auto dan effect heeft maar de doorontwikkeling ervan wel.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_32620925
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:24 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

RBR gaat volgend jaar met een Ferrari motor (en de daarbij horende ondersteuning) rijden EN Red Bull is één van de rijkere teams in het veld (zo niet het rijkste). Red Bull neemt de sport erg serieus.

Bovendien reken ik Williams, Honda en Toyota ook wel tot de top-teams (als je linea recta van Minardi vandaan komty is alles een top-team )
[..]

bron : forbes
Zolang ze geen exclusieve motor hebben worden ze geen echt topteam. Dat zal Ferrari niet toestaan. De financiele middelen lijken ze wel te hebben.
In dat opzicht snap ik ook niet goed waarom de met RB1 niet verder gegaan met Cosworth. Als ze toch zoveel geld hebben had ik Cosworth extra ondersteund en hadden ze een exclusieve motor gehad.

[ Bericht 10% gewijzigd door kriele op 27-11-2005 16:39:33 ]
pi_32639311
quote:
Mateschitz bevestigt komst Doornbos

De Oostenrijkse teameigenaar en directeur van Red Bull, Dietrich Mateschitz, heeft gisteravond de komst van Robert Doornbos als vrijdagrijder bij het team bevestigd.

Daarmee is de cirkel rond en kunnen we ons gaan opmaken voor een zeer interessant seizoen met Robert Doornbos, Nicky Pastorelli en Christijan Albers die elk Grand Prix weekend aanwezig zullen zijn als coureur of testcoureur bij de teams van MidlandF1 en Red Bull.

Vandaag vliegt Robert Doornbos richting Barcelona alwaar de laatste details rondom zijn nieuwe contract besproken zullen worden en het uiteindelijke contract ondertekend kan worden. Daarmee komt hij onder leiding van Christian Horner te staan. Geen onbekende voor de Rotterdammer. Horner werkte al eerder samen met Doornbos in zijn Formule-3000-periode.

Als alles meezit gaan we Robert dinsdag of woensdag voor het eerst in de Red Bull wagen van het team zien. Wanneer Doornbos officieel gepresenteerd gaat worden is nog niet bekend.

bron: http://www.formula1.nl/in(...)tigd_komst_doornbos/

edit: op de officiele sites nog niets te vinden trouwens RBR en RD, that is

[ Bericht 6% gewijzigd door Googolplexian op 28-11-2005 10:27:08 ]
Calm down, please!
pi_32639482
en deze voor alle Jensen-Fans: http://www.celebritymessages.com/productList.aspx?cid=11

how low can you go
Calm down, please!
pi_32641293
De nieuwe TOYOTA!!!!!!!!!!!!!!

[ Bericht 8% gewijzigd door HPoi op 28-11-2005 12:03:36 ]
pi_32642252
http://www.toyota-f1.com/public/en/news/index.html

EN

Toyota stelt nieuwe F1-wagen voor

Uitgegeven: 28 november 2005 11:10
Laatst gewijzigd: 28 november 2005 11:20

BARCELONA - Toyota stelde maandag als eerste team hun nieuwe F1-wagen voor 2006 voor. De nieuwe TF106 maakt dinsdag zijn debuut tijdens de gezamenlijke testsessie in Barcelona. Het team hoopt op deze manier een voordeel op de andere teams te krijgen.
"Net als vorig jaar willen we snel met onze nieuwe wagen testen. Op die manier kunnen we de wagen betrouwbaar maken en de aërodynamica nog bijsturen voor de eerste race. De TF106 die we in Barcelona gebruiken is dus nog maar de eerste stap van ons uitgebreide ontwikkelingsprogramma", verklaart technisch dirceteur Mike Gascoyne het vroege debuut van de TF106. "Deze strategie zorgde ervoor dat we bij de start in 2005 heel competitief waren en we zijn er zeker van dat dit ook nu weer het geval zal zijn."
Dat net Toyota als eerste F1-team hun nieuwe wagen presenteert is geen toeval. Het team begon eind 2004 namelijk al aan het ontwerp van de wagen. Het resultaat werd een wagen die er vooraan zoals zijn voorganger uitziet, maar de achterkant van de wagen is compleet nieuw.

"De achterkant van de wagen moest compleet hertekend worden om de nieuwe V8-motor optimaal in te passen."

Die nieuwe motor moet in 2006 de troef van het team worden. In 2005 moest het team slechts één keer opgeven met motorpech en dat willen ze volgend seizoen graag herhalen. De nieuwe motor werd de voorbije maanden al uitgebreid getest in de fabriek en wordt vanaf dinsdag op het circuit klaargestoomd voor zijn racedebuut in maart.

Bron: nu.nl
  maandag 28 november 2005 @ 13:18:16 #68
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_32643179
die sidepots.. nice
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_32643235
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:18 schreef TimoBasso het volgende:
die sidepots.. nice
Klein, ivm V8. Maar mooie wagen van Toyota!
pi_32646955
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=104102

Morgen (dinsdag) zal Robert Doornbos voor Red Bull testen.
Het team is in Barcelona bezig met de voorbereiding en stelt de auto af voor de voormalig Minardi-coureur.
Naast de Nederlander komt ook Christian Klien in actie.
De tests die Doornbos voor Red Bull gaat rijden kunnen van groot belang zijn voor het verdere verloop van zijn F1-carrière.
Wanneer hij het goed doet, behoort ook racen tot de opties.

Edit:
Zie ik daar een Nederlandsche vlag naast zijn naam op de auto ?
Ik dacht dat ie met een Monegaskische licentie reed
Die vlag zag je afglopen seizoen ook steeds bij zijn naam op de ranking staan (toch?)
Burnt to the core but not broken
pi_32647943
ja dat klopt maar op de minardi zat ook een NL sticker en RD heeft de NL licentie aangevraagd dus gewoon het volkslied als hij per ongeluk keer winnen
pi_32648737
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:18 schreef TJDoornbos het volgende:
ja dat klopt maar op de minardi zat ook een NL sticker en RD heeft de NL licentie aangevraagd dus gewoon het volkslied als hij per ongeluk keer winnen
Hoezo per ongeluk
Burnt to the core but not broken
  maandag 28 november 2005 @ 17:03:08 #73
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_32649003
Ik vind de nieuwe Toyota weer erg mooi, zeker nu de airbox volgens mij wat kleiner is geworden.

Even ter vergelijking:

2005

2006

Ja, ik heb de 2006 auto even gespiegeld, zodat het makkelijker vergelijken is.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  maandag 28 november 2005 @ 17:11:16 #74
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_32649191

Layout van de nieuwe Williams

Kwa kleurenstelling nu al de mooiste bak
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 november 2005 @ 17:13:44 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32649249
Williams gave kleurtje die bak
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32649345
Vindt het mooi, nu ie meer rood is. (en dat is niet alleen omdat ik Ferrari-fan ben)
pi_32649370
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:11 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Layout van de nieuwe Williams

Kwa kleurenstelling nu al de mooiste bak
Prost Peugeot.
pi_32649531
het autonummer doet me denken aan hoe de autonummers in de jaren '60 op de auto's stonden
  maandag 28 november 2005 @ 17:27:07 #79
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_32649621
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef HPoi het volgende:

[..]

Prost Peugeot.
Prost,Jaguar

mooie wagens
pi_32650098
Hmm ze maken ons wel erg lekker met al die nieuwe gave wagens! En het duurt nog zoooo lang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')