Ja, het is zo wel een heel saaie openingspost hoor.quote:Op maandag 21 november 2005 20:51 schreef NerdoNielso het volgende:
Mijn topicstartpost wil niet ge-edit worden
Dan niet hoor
Gewoon getekend op papier, foto van gemaakt en ingekleurd op de pc.quote:Op maandag 21 november 2005 21:45 schreef errrrr het volgende:
Netjes Esmé, hoe doe je dat (gewoon op papier, of op de pc?)
Dat met die wallen onder de ogen is wel jouw stijl he?quote:Op maandag 21 november 2005 21:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Gewoon getekend op papier, foto van gemaakt en ingekleurd op de pc.
Leuk gedaan.quote:
Tja, de vraag is OF 6V nog wel gaatquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:00 schreef MrAli het volgende:
Nou, ik zal dus niet meer hoeven zeuren bij Hans Frank, wat betreft Praag...
Go Kees!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik word echt elke keer weer kwaad als ik aan Praag denk. Als die gasten die te stom zijn om het jaar in één keer te halen nou eens even niet meegerekend worden. Evenals die lui van de havo. Die mogen in het vervolg ook wel daar blijven, kunnen wij tenminste naar Praag. Verdomme.
Tja, éen dagje niet op school en je mist meteen weer een hoop zie ik.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik word echt elke keer weer kwaad als ik aan Praag denk. Als die gasten die te stom zijn om het jaar in één keer te halen nou eens even niet meegerekend worden. Evenals die lui van de havo. Die mogen in het vervolg ook wel daar blijven, kunnen wij tenminste naar Praag. Verdomme.
Eerlijk gezegd had ik me er al op verheugd en dit ook totaal niet verwacht. Nu zit ik over het algemeen nog vrij ruim in de vakanties, maar als je dus echt nooit op vakantie gaat is zoiets echt een kans om nog eens wat meer van de wereld te zien dan Texel. Zo goedkoop kom je gewoon nooit meer in Praag. Er zijn maar een paar die echt een goede reden hebben. De rest geeft het geld blijkbaar liever aan uit aan dure kleding, mobieltjes en de verzekering van de auto.quote:
Nou, misschien.. hoogstwaarschijnlijk niet. Negentig procent van 6vwo moet meegaan, anders geeft de schoolleiding geen vrij. Nu zijn er al 11 van de 45 leerlingen die niet meegaan.. Als je dan een goede reden hebt, prima, maar dat is niet echt het geval bij de meesten. Ze verpesten het voor de rest. Vijf vwo gaat overigens wel gewoon.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:44 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Tja, éen dagje niet op school en je mist meteen weer een hoop zie ik.
Waarom gaan we misschien niet naar Praag?
![]()
C'est dommage!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, misschien.. hoogstwaarschijnlijk niet. Negentig procent van 6vwo moet meegaan, anders geeft de schoolleiding geen vrij. Nu zijn er al 11 van de 45 leerlingen die niet meegaan.. Als je dan een goede reden hebt, prima, maar dat is niet echt het geval bij de meesten. Ze verpesten het voor de rest. Vijf vwo gaat overigens wel gewoon.
Of 5vwo gaat is ook nog niet zeker hoor, want 5vb heeft de briefjes al gekregen en de meesten ook wel ingeleverd, maar 5va heeft de briefjes nog helemaal niet gekregen, en ik hoorde van een paar dat ze misschien ook niet mee zouden gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, misschien.. hoogstwaarschijnlijk niet. Negentig procent van 6vwo moet meegaan, anders geeft de schoolleiding geen vrij. Nu zijn er al 11 van de 45 leerlingen die niet meegaan.. Als je dan een goede reden hebt, prima, maar dat is niet echt het geval bij de meesten. Ze verpesten het voor de rest. Vijf vwo gaat overigens wel gewoon.
Gerco, Menno, Jakolien, Bart, Robert, Tim, Martijn, Bonnie, Jasper en Petra. Dat zijn er 10, maar er zijn er nog een stuk of wat die twijfelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Of 5vwo gaat is ook nog niet zeker hoor, want 5vb heeft de briefjes al gekregen en de meesten ook wel ingeleverd, maar 5va heeft de briefjes nog helemaal niet gekregen, en ik hoorde van een paar dat ze misschien ook niet mee zouden gaan.
Wie zijn die 11 mensen trouwens nou precies? Ruben heeft er een aantal opgenoemd in de pauze, maar later kwam ik niet verder dan 9 mensen. En toen ik richting uitgang liep hoorde ik in het voorbijgaan nog van een 6vwo'er dat ze misschien niet mee zou.
Het probleem is dat 90% mee moet gaan, anders krijg je geen vrij. Dus dat mag gewoon niet, maar van mij zou het best samen mogen.quote:Maar als er dus zegmaar een dikke 10 mensen van 6vwo niet gaan, en er gaan er van 5vwo ook nog een paar niet mee, dan heb je 45 (6vwo) + 39 (5vwo, dacht ik) - 15 (grofweg) = 69. En met 70 of minder kan het misschien toch wel samen, dacht ik zo. Maar misschien ook wel niet.
Bonnie, die was ik vergeten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Gerco, Menno, Jakolien, Bart, Robert, Tim, Martijn, Bonnie, Jasper en Petra. Dat zijn er 10, maar er zijn er nog een stuk of wat die twijfelen.
Daar valt best een uitzondering op te maken.quote:[..]
Het probleem is dat 90% mee moet gaan, anders krijg je geen vrij. Dus dat mag gewoon niet, maar van mij zou het best samen mogen.
Dat is voor zover ik weet ook zo.quote:Sowieso vind ik dat degenen die niet meegaan maar gewoon naar school moeten, daar kies je dan voor.
Juustem, ik wil graag dat er morgen ff een paar mensjes met mij mee gaan richting Henk de Vries. (HANS, jij hebt contactenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Gerco, Menno, Jakolien, Bart, Robert, Tim, Martijn, Bonnie, Jasper en Petra. Dat zijn er 10, maar er zijn er nog een stuk of wat die twijfelen.
[..]
Het probleem is dat 90% mee moet gaan, anders krijg je geen vrij. Dus dat mag gewoon niet, maar van mij zou het best samen mogen.
Sowieso vind ik dat degenen die niet meegaan maar gewoon naar school moeten, daar kies je dan voor.
Succes, en gooi het dan even op een reisje van 5V & 6V samen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Juustem, ik wil graag dat er morgen ff een paar mensjes met mij mee gaan richting Henk de Vries. (HANS, jij hebt contacten)
W.t.f. is Hans de Beurs?quote:Ik heb namelijk in de pause even met Hans de Beurs gepraat en die wist te vertellen dat het een regel/richtlijn was (wist ie niet zeker) om te polsen of er genoeg animo was zegmaar... Omdat de andere kids gewoon les moeten krijgen en dat wordt lastig als de leraren weg zijn.
Dat wij heen willen kunnen we vast wel aan Henk z'n verstand praten
Dat die andere les moeten: Werkstuk over Praag maken ofzo... Gezellig met leerkrachten in su's zitten enzo....![]()
quote:En als dat niet lukt hebben mijn ouders al toestemming gegeven voor een paar daagjes ziek zijn voor een trip naar Praag![]()
Dat kan je wel vergeten natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En misschien kunnen we nog wat met de cijfertjes spelen....
- De zittenblijvers horen niet meegeteld te worden omdat ze er al geweest zijn.
- Petra mag niet worden meegeteld vanwege "zondag"
etc. etc.
Bonnie kan misschien nog meegeluld worden...
En dan zitten we nog maar op ca. 7 mensjes => kunnen we de lijn niet ietwat vervagen![]()
Bij heel weinig animo kunnen we daar ook nog over denkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Succes, en gooi het dan even op een reisje van 5V & 6V samen.
Hans "lege cola flesjes haalt" Hansquote:W.t.f. is Hans de Beurs?
"Oeh wat ben ik ziek!"quote:
Ik laat m'n opties nog open Aliquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat kan je wel vergeten natuurlijk.
Ik heb slechts via via gehoord dat een enkeling @ 5V twijfelt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:25 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Bij heel weinig animo kunnen we daar ook nog over denken![]()
Ah, ok...quote:[..]
Hans "lege cola flesjes haalt" Hans![]()
Als je nou 18 zou zijn zou je er helemaal geen problemen mee hebben.quote:[..]
"Oeh wat ben ik ziek!"
"Och jochie toch"
"Doei ma, ik ga naar de boot, ben zondag weer terug *kuzz*"
Ja, ff linkjes van Patrick @ de Cel 4 site jatten he...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:32 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.dumpalink.com/(...)_Of_A_Parking_Garage
Ik wist niet dat jij je rijbewijs al had Ali 8)
En anders kijk je eerst op weblog.fok.nl voordat je die troep roeptquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja, ff linkjes van Patrick @ de Cel 4 site jatten he...
Ik lul geen troep, en op weblog.fok.nl kom ik (haast) nooit.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:55 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En anders kijk je eerst op weblog.fok.nl voordat je die troep roept![]()
Oh okeyquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik lul geen troep, en op weblog.fok.nl kom ik (haast) nooit.
Grrrr, ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:39 schreef DearPrudence het volgende:
Ik wil naar praag. Ik wil naar Praag. Ik Wil Naar Praag. IK wil naar Praag. Ik WIL naar Praag. Ik wil NAAR Praag. Ik wil naar PRAAG. IK WIL NAAR PRAAG. IK WIL NAAR PRAAG! IK WIL NAAR PRAAG!!!!! IK WIL NAAR PRAHAHAHAHAHAHAAAAG! IK WIL NAAR PRAAAAAAAAAAAAAG!
*gilt*
Anders hebben wij wel een mooi stuntonderwerp.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Volgens Marga is het laatste woord nog lang niet gesproken over Praag. De schoolleiding laat het niet zomaar afgelasten, schijnt. Er is dus nog hoop.
Met roze verf praag op de zijkant van de school verven, en op de ramen van de aula.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Anders hebben wij wel een mooi stuntonderwerp.
Geen praag, geen mooie school.
Het past wel in jouw stuntbeleid in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Met roze verf praag op de zijkant van de school verven, en op de ramen van de aula.
haha, dat zal ze leren!
Rellen met een doel, they will regret thisquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het past wel in jouw stuntbeleid in ieder geval.
Count me in!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Met roze verf praag op de zijkant van de school verven, en op de ramen van de aula.
haha, dat zal ze leren!
I'll seccond that!quote:
HF denkt ook niet dat we heenkunnen met schoolquote:Op woensdag 23 november 2005 13:12 schreef SuUz2ko het volgende:
Trouwens, er zijn nog veel meer die twijfelen hoor dan de 10 die al genoteerd staan!
Channah bijv. Tess en Mariek zijn er ook nog niet over uit.
Maar als er dus nog meer mensen afhaken wordt het nog duurder..
En dat vindt mijn moeder niet zo leuk
Henk Arendsen wilde ook wel met een kleine groep naar Parijsquote:Op woensdag 23 november 2005 13:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
HF denkt ook niet dat we heenkunnen met school
Maar hij wil eventueel WEL in de vakantie met ons naar Praag... (kost wel iets meer) En als het een kleine groep is kunnen we ook nog vliegen![]()
Is bij Erwin, moet je aan hem vragenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:45 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Henk Arendsen wilde ook wel met een kleine groep naar ParijsKlinkt ook wel leuk!
Maar Niels, hoe zit dat met boerenkool eten.. Mag ik niet mee eten?
zin zin zinquote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef Ponk het volgende:
Na 4 dagen constante sneeuwval in de alpen is het nu eindelijk weer wat opgeklaard en wat doen ze, ze zetten de sneeuwkannonen aan! Zo lang het maar niet gaat regenen is dan iig de onderste laag sneeuw wel goed, het is iig wel eens veel en veel slechter geweest met de alpen in eind november.Oja en dit weekend schijnt het alweer te gaan sneeuwen.
In dat geval kom ik morgen vast wel even buurten.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh ik heb trouwens 32 broodjes en 36 hotdog worstjes, dus be prepared morgen, mentorklas.
Om half 8 op, oven aan voor broodjes, en pan op het vuur voor de worstjes, hmm.
Nee, je "socket" unloaden duurt eventjes 8)quote:Op donderdag 24 november 2005 17:26 schreef MrAli het volgende:
Allang gedaan natuurlijk, maar mysql draait gewoon...
/etc/init.d/mysql stop
- stopping mysqld
/etc/init.d/mysql start
- warning: "mysqld" has already been started
Dat is ook vaaag.
Ja idd, nu je het zegt.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:28 schreef NerdoNielso het volgende:
Moet toch is in m'n bios aanzetten dat hij zonder keyboard mag booten & uncleanshutdown-errors mag overslaan... Dan gaat ie vanzelf (na een uitgebreide check) weer up
Trouwens; vannacht zou er een piek in het stroomnet geweest zijn en vandaag is de stroom een minuutje van het eiland af geweest.... Was tijdens mentoruur.
Wat noem je eventjes?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, je "socket" unloaden duurt eventjes 8)
Hier werkt het dus niet, grr, klopt niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:38 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zelf kan na een paar seconden mysql weer starten...
2 uur, 31 minuten.quote:[..]
Ja, klopt. Was ik juist net toevallig mijn Duits brief aan het typen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:28 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens; vannacht zou er een piek in het stroomnet geweest zijn en vandaag is de stroom een minuutje van het eiland af geweest.... Was tijdens mentoruur.
en ook nog betaald krijgen? chillquote:Op donderdag 24 november 2005 19:51 schreef DearPrudence het volgende:
Al uitgewerkt trouwens.
Geeneen gast, was helemaal dood in de Koog. Maar wel gezellig gekaart met de Griekse keukenhulp jongen.
Dat is wel relaxed idd, maar na meer dan 1 keer zou ik het echt spuugzat zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:51 schreef DearPrudence het volgende:
Al uitgewerkt trouwens.
Geeneen gast, was helemaal dood in de Koog. Maar wel gezellig gekaart met de Griekse keukenhulp jongen.
no problemo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef Renesite het volgende:
Om de topiclist van SES wat overzichtelijker te houden plaatsen we bij de (eerste lichting, wat zéker slowchat is) een [SC] aan het begin van het topic.
Bij de nieuwe topics zou het makkelijker zijn als dat dan ook gebeurt![]()
Okay![]()
(Pas na 112 delen)
Leraren doen het niet eens, hondenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:26 schreef NerdoNielso het volgende:
Esme, Esme, je hebt je gelijke gevonden
Renesite is ook "met een streepje op de E"
Ach gossie tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leraren doen het niet eens, honden![]()
![]()
René hequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:36 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach gossie toch
Op welke e moet trouwens een streepje![]()
Hey, ik ken nog een Renéquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
René he![]()
That my namoooo ia deooo
Die René personen die IK kenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hey, ik ken nog een René
da's trouwens geen compliment![]()
![]()
Maarja, jij bent vast wel en goede gozer![]()
zonder j aub.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:04 schreef NerdoNielso het volgende:
Wat jij wil Esméééj
Geen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:45 schreef DearPrudence het volgende:
[[url=http://img428.imageshack.us/img428/8956/bass9ah.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img428.imageshack.us/img428/1605/bass26cj.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img428.imageshack.us/img428/3376/bass38qx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jullie mening? Welke is der beste?
Oeh, geld verdienenquote:Hello,
Myfriendgive me your e-mail address. I thinkyou are from Nederland, soyou can helpme.
I am a programmer from Russia, I havesome clientsfrom Nederland that ready topay me sending
money by Bank transfer to aNederlandbank account, they dont haveWestern Union office near their place,
but I canreceive onlyWestern Union transfers here in Russia. So - I needto findsomebody who canreceive this
Bank transfer and re-send money to me bysending WesternUnion transfer.
If you help me -you will get 10%from transferred money (10% from 4000 EUR = 400 EUR to you
fromone transfer). If youare ready to help,please e-mail me to *******@AOL.COM.
Thank you for yourattention.
Contact e-mail: ******@AOL.COM
leukquote:
oeps, foutjequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:51 schreef il_mostro het volgende:
[..]
leuk![]()
(maar waarom haal je het email adres ene keer wel weg en in het berichtje niet ?)
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Iiiiiiiiiiiiieeeh! Ik ben door!!! Ik ga naar het buitenland!
Nogmaals gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:26 schreef SuUz2ko het volgende:
USA!
HERE I COME!
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Iiiiiiiiiiiiieeeh! Ik ben door!!! Ik ga naar het buitenland!
Gefeliciteerd Suuz en Esmé!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:26 schreef SuUz2ko het volgende:
USA!
HERE I COME!
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee!quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd Suuz en Esmé!![]()
Gaan jullie allebei naar de USA?
Heb je ook al een idee waar ergens in de USA?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:21 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Nee!
Suuz gaat naar de USA als het goed is![]()
Time to partyIk ben zo blij!
Frans Canada of Mexico of Ecuador en anders Zwitserland.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Heb je ook al een idee waar ergens in de USA?
Waar wil jij eigenlijk heen, Esmé?
Genoeg keuze dus. Wel gaaf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Frans Canada of Mexico of Ecuador en anders Zwitserland.
Uhuh!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Genoeg keuze dus. Wel gaaf.
Wanneer hoor je waar je heen gaat? En is het al zeker dat je gaat? Of hangt dat nou nog weer af van andere uitwisselingsstudenten uit die andere landen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Frans Canada of Mexico of Ecuador en anders Zwitserland.
in februari hebben we een soort van weekend waar we ons dan vooral gaan richten op de keuze van onze landenkeus zeg maar. Daarna weet ik het wel zeker waar ik heen ga. Denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wanneer hoor je waar je heen gaat? En is het al zeker dat je gaat? Of hangt dat nou nog weer af van andere uitwisselingsstudenten uit die andere landen?
In Januari, Esméquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
in februari hebben we een soort van weekend waar we ons dan vooral gaan richten op de keuze van onze landenkeus zeg maar. Daarna weet ik het wel zeker waar ik heen ga. Denk ik.
Ik mag iig naar het buitenland ja. Maar het kan idd alsnog fout gaan als er iets mis gaat met het uitzenden enzo.
Oohja.. januari dan. Nog sneller! Whiiiii!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:16 schreef SuUz2ko het volgende:
s
[..]
In Januari, Esmé
Oooh, geen idee waar in de USA. Ik moet eerst maar eens afwachten of ze me daar willen hebben!![]()
En we zijn zo blij...
Ik ben net bij je thuis geweest!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:56 schreef errrrr het volgende:
Leuk, ben wel jaloers hoor
En Niels, is goed, krijg je vanavond wel denk... 7 uur ben ik er... ga nu maar 's hard aan het dichten
Ja, wat een weer was het in NL zeg... 800 km file op de top, ochtendspits liep door in avondspits, om 11 uur nog driehonderd kilometer file, laatste file's pas om 5 uur 's nachts opgelost, door legerjeeps dekens uitgedeeldquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi uit Grijpskerk!.
Geen sneeuw hier, helaas, gister alleen wat natte sneeuw in de stad, maar verder alles nog groen, wel koud, maar daar heb ik Katrien voor.
we gaan zo Zuidhorn/Grijpskerk (dorpjes in de buurt) onveilig maken, jeeej.
.
Het was wel gezellig, waren ongeveer met 20 man. Paar colleges en practica gevolgd en 's avonds de stad in geweest. Veel studenten gesproken ook, over vanalles en nog wat. De studie lijkt me zeker interessant, alleen er komen wat vreemde types op af. Niet onaardig ofzo, daar niet van. Nouja, het zij zo. Groningen wordt het trouwens sowieso niet, eerder Amsterdam.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:54 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, wat een weer was het in NL zeg... 800 km file op de top, ochtendspits liep door in avondspits, om 11 uur nog driehonderd kilometer file, laatste file's pas om 5 uur 's nachts opgelost, door legerjeeps dekens uitgedeeld
Wat ik gehoord heb dan, best extreem
Trouwens best lekker gegeten bij Anneke (trainster) gisteren. Was ook gezellig
Kees, hoe was het trouwens in Greuningen?
Er zit nog genoeg in de pot Nielsje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:30 schreef NerdoNielso het volgende:
want er zijn geen stoute kinderen bij.
Suuz / Hans: 7 euro voor de lekkere maaltijd & bier + fris
Ali: Moet even kijken, je eet niet mee (toch?) dan moet 't maar ff goedkoper worden...
Er wordt nog een klein dingetje verwacht van ons voor het gebruiken van het lokaal culinair, dus ik dacht nog maar even een bosje bloemen te halen.
Warme chocomel met slagroom 8)
whoohoo!
Mijn cadeau is trouwens wel "relaxed" om het zo maar even te omschrijven
Allejezus, intelligent of nietquote:
Jelle:
Een man die een vrachtwagenchauffeur wiens vrachtwagen geschaard was probeerde te helpen kreeg stank voor dank toen hij van de Lekbrug in de rivier sprong. Toen de vrachtwagen schaarde stopte de automobilist die uit tegenovergestelde richting kwam om de vrachtwagenchaffeur uit zijn beknelde positie te helpen. De man wilde over de vangrail naar de andere kant van de baan springen maar realiseerde n
Jelle:
realiseerde niet dat beide rijbanen los van elkaar over de rivier lopen. De man is nog niet gevonden omdat de brandweer wordt gehinderd door het slechte weer.
ah leuk... tsja, groningen zelf is toch ook een uithoek?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het was wel gezellig, waren ongeveer met 20 man. Paar colleges en practica gevolgd en 's avonds de stad in geweest. Veel studenten gesproken ook, over vanalles en nog wat. De studie lijkt me zeker interessant, alleen er komen wat vreemde types op af. Niet onaardig ofzo, daar niet van. Nouja, het zij zo. Groningen wordt het trouwens sowieso niet, eerder Amsterdam.
Ben trouwens nog langs Grijpskerk gekomen met de trein. Niet echt een metropool, of wel?
Geef ik nooit antwoord?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Er zit nog genoeg in de pot Nielsje.![]()
En ik ben er dus na m'n werk ja, en omdat jij dus nooit antwoord geef als ik je iets vraag heb ik een betrouwbare Niels gevonden die dat ding van mij mee wil nemen.
*Eensch is met bovenstaand berichtquote:
zelfgemaakte speculaas van petra ook.quote:Op maandag 28 november 2005 11:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zelfgebakken pepernoten zijn okay.
Dat wordt volgens mij van hetzelfde deeg gemaakt. Althans, dat kan wel. Wel leuk om te maken.quote:Op maandag 28 november 2005 15:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
zelfgemaakte speculaas van petra ook.
quote:Hurn says:
Oh trouwens, waarschijnlijk had je het al gehoord, maar zoniet: er hadden zich maar 28 mensen van de 45 aangemeld voor Praag
Touch` [N]iels says:
met 5V mee (hopelijk)
Hurn says:
Ja nou denk t niet.. Dat hadden we dan vrijdag moeten regelen
Hurn says:
Aangezien ze vrijdag voor 5V de doorslag gaven en dus de reisleidster al hebben gesproken
Tips, suggesties, nieuwjes, post ze op http://praag.ouwesunder.nlquote:Patrick says:
maar Ben praat vanmiddag met Hans F en Henk van A
Ja, van Berit hoorde ik idd dat ze nog zouden kijken of we samen met 5v konden gaan, maar dat de kosten dan van zowel 5v als 6v hoger zouden worden. Nou van mij mag het! Hmpf!quote:
Alsof het erg is als de groep opeens wat groter wordt.quote:
Ah, dat was dus een van die vergaderingen waar Ben het over had.quote:[..]
Als het maar geen 100 eurie per persoon meer is vind ik het ook niet erg. Anders is het voor jullie wel ontzettend lullig.quote:Op maandag 28 november 2005 17:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, van Berit hoorde ik idd dat ze nog zouden kijken of we samen met 5v konden gaan, maar dat de kosten dan van zowel 5v als 6v hoger zouden worden. Nou van mij mag het! Hmpf!
Nee, ik vind het in de 'Linux FireFox' juist mooier, het is net een tikkie anders. Maar het is niet dat 'het niet klopt'.quote:Op maandag 28 november 2005 17:49 schreef errrrr het volgende:
ja ze zouden vanmiddag overleggen, ik hoop maar dat het doorgaat
ik wordt trouwens schijtziek van windows, crasht constant, nu dus linuxBen het van plan te blijven gebruiken
En Niels, in firefox, heb je dan ook bij fok enzo dat de lettertype's niet kloppen en daardoor de layout nergens op lijkt?
Nee, maar dat is dan ook wel absurd duur.quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als het maar geen 100 eurie per persoon meer is vind ik het ook niet erg.
quote:Je kan ook die lui die niet mee gaan voor de extra kosten laten opdraaien.
het is niet dat ik het lettertype niet fijn vind, maar het is nets iets groter, waardoor veel dingen niet passen ('zoeken' in het bovenste menu staat bijvoorbeeld een regel eronder)... op tweakers ook enzo...quote:Op maandag 28 november 2005 17:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nee, ik vind het in de 'Linux FireFox' juist mooier, het is net een tikkie anders. Maar het is niet dat 'het niet klopt'.En overstappen op Linux wil ik ook, alleen moet wel mijn 5.1 surround geluid het dan goed doen.
Owja, moet je ff wat fonts van windows jattenquote:Op maandag 28 november 2005 22:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
het is niet dat ik het lettertype niet fijn vind, maar het is nets iets groter, waardoor veel dingen niet passen ('zoeken' in het bovenste menu staat bijvoorbeeld een regel eronder)... op tweakers ook enzo...
quote:Op maandag 28 november 2005 23:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Ligt over 6 dagen op de deurmat, als het goed is,.
Pimpin'.
quote:Talpa
"Waar zit Talpa?"
"Eh... in Laren dacht ik."
"Neeeeeheeee, ik bedoel op welk kanaal!"
"Geen idee. Dat heb ik nog niet ingesteld."
"Hier staat dat het zit waar Nickelodeon vroeger zat. Waar was dat?"
"Lieverd, dat weet ik niet! Ik kijk alleen naar de BBC, dat weet je toch."
"Nickelodeon zat volgens mij op zeven. Hee... daar zit Veronica!"
"Bestaat dat nog, dan?"
"Kennelijk. Maar volgens de TV zit daar V8."
"Volgens de TV?"
"Ja, die groene lettertjes zeggen V8 maar ik zie die blauwe V van Veronica."
"Was dat niet hetzelfde? Dat ze de merknaam Veronica niet mogen gebruiken ofzo?"
"Geen idee."
"Wacht even, ik heb hier dat lijstje van Essent, met die frequenties. Kijk... oh wacht, Veronica is 's middags Fox Kids. En 's avonds V8. Kijk, 496 Megahertz. Dat is ook de frequentie van deze zender, dus V8 en Fox Kids zijn Veronica. Raadsel opgelost."
"Maar waar is Talpa dan?"
"Ik zal wel even zappen... Verrek, wat is dit? Is er nu ook al een RTL 7?"
"Ja, dat is ook nieuw. Dat was eerst RTL5, geloof ik."
"En wat is dan nu RTL5?"
"Dan kijk je. Je hebt de afstandsbediening in je handen."
"Welk kanaal?"
"Nou, wat zou je denken? VIJF natuurlijk!"
"Is dat niet Net 5?"
"Net 5 zit hier op kanaal 13."
"Uiteraaaaaard... Nou, dan is dit vijf. En ik zie het logo van RTL 51."
"Dat is geen 51, die 1 is een haakje. Dit is RTL 5. Maar waar is RTL7 dan nu?"
"Op zeven, kijk maar. Maar dan zijn we iets kwijt! Wat is er dan weg?! Oh, wacht... hier staat dat RTL 7 op de plek zit waar vroeger Yorin zat. RTL 5 blijft gewoon bestaan. Waar zat Yorin?"
"Yorin is Veronica, dus dat zat op zeven."
"Yorin is NIET Veronica. Dat was in de plaats van, toen Veronica failliet ging. Maar het is gebleven. Eerst zou Veronica ME gaan heten maar dat mocht niet van WE, van die klerewinkels. Toen werd het Yorin. Maar waar ZIT Yorin? Want als ik weet waar Yorin zat, weet ik waar RTL 7 zit!"
"Yorin zit op vijftien."
"Ik dacht dat op vijftien Jetix zat. Ook van die tekenfilmpjes."
"Jetix was vroeger Fox Kids. Jij hebt een oud lijstje van Essent gepakt."
"Dus Jetix was Fox Kids en dat was Yorin en dat was Veronica?"
"Ja. Maar Veronica is V8, dat weet ik zeker. Hier, op je lijstje staat geen Veronica. Oud lijstje. Zie je wel?"
"Van januari 2005!"
"Dat kan ik toch niet helpen! Maar goed, V8 is het failliete Veronica. Mooi zo. En waar is Talpa nu?"
"AAAAH! HOU OP OVER TALPA, MENS!"
"SCHREEUW NIET TEGEN ME. Ik wil gewoon Talpa zien! Kijk dan even op de site van Essent, die zullen toch wel weten waar ze die zender gelaten hebben?"
"Goed idee. Ben zo terug."
Vijf minuten later...
"Ik ben eruit hoor. Talpa zit nu waar Nickelodeon zat.
"En waar zit Nickelodeon?"
"Op 22. Want dat waren tekenfilmpjes. Kijk, 22.... Hoppa, Talpa! Probleem opgelost!"
"Kun je Talpa dan op negen zetten?"
"Waarom negen?"
"Nou, dan is het een mooi lijstje. Nederland 1, 2 en3, RTL 4, RTL 5, SBS 6, RTL 7,Veronica op 8, Talpa op 9."
"Ik heb BBC 1 altijd op 9. En BBC2 op 10. Al jaren. Op alle TV's hier in huis, op de videorecorders... overal."
"Ja maar, dan is het een net lijstje! Alle Nederlandse zenders op een rij. Dat is makkelijk voor mij!"
"Ja, maar niet voor mij. Ik wil BBC 1 op 9. Trouwens, Net 5 zat altijd al op 13, L1 op 18... Dus het was al nooit een rijtje."
"Oh? Nou, zet dan Net 5 op 9, dan kan Talpa op 10. Dat is goed te onthouden, TALpa op TIEN."
"Net zo handig als NET5 op NEGEN, zeker..."
"Ja!"
"Of... TALpa op TWEE-en-twintig. Is ook lekker te onthouden."
"Kom op zeg, dan zit Talpa tussen... hier, een of ander kanaal voor Chinezen en Tell Sell! Zet nou gewoon op negen."
"Maar BBC 1 is dus negen en BBC2 is dus tien. Al jaren."
"Die zijn toch niet Nederlandstalig?"
"Ja, en? We spreken allebei vloeiend Engels. Op de BBC is tenminste nog wat fatsoenlijks te zien. Van RTL 4 tot Net 5 is het toch allemaal maar hetzelfde. Stomme belspelletjes, Jouw Vrouw Verbouwt Mijn Huis, Actiefilms met Dolph Lundgren uit 1987 die dan ook nog in twee delen zijn geknipt... Wat héb je eraan?"
"Doe niet zo vervelend. Zet BBC 1 en 2 dan op 11 en 12, dat is ook logisch: dan zit er weer een 1 en een 2 in hun kanaal. En dan zet je BBC World op 13, in plaats van Net 5.
"Ik wilde Discovery Channel eigenlijk op negen gaan zetten. Tijdelijk, hoor."
"WAT? Waarom?!"
"Die hebben nu een actie: als je Discovery op 9 zet en ze komen thuis controleren, win je een Landrover Discovery."
"Wat moet jij met een Landrover?"
"Rijden. Heel lang en heel ver. Tot ik ergens ben waar ze geen TV hebben.....
Ik zie geen verschil eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:34 schreef errrrr het volgende:
Zo, net even gegeten, magnetenmaaltijden zijn eigenlijk niet te vreten, moet toch is leren koken
Ook nog naar de kapper geweest vandaag... ze hadden het zo gedaan, vond het niet echt mooi maarja, kwam mss ook door een gebrek aan inbrek van mij
[afbeelding]
Nouja, zelf wat gel gesmeerd en nu dus zo, vind het eigenlijk beter... maar wat vinden jullie?
[afbeelding]
En Kees, ik had een kwartier lang 200 ml bier laten koken, meer dan de helft was al verdampt. Zal dus best gaan lukken
Sportief hans!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:34 schreef errrrr het volgende:
Zo, net even gegeten, magnetenmaaltijden zijn eigenlijk niet te vreten, moet toch is leren koken
Ook nog naar de kapper geweest vandaag... ze hadden het zo gedaan, vond het niet echt mooi maarja, kwam mss ook door een gebrek aan inbrek van mij
[afbeelding]
Nouja, zelf wat gel gesmeerd en nu dus zo, vind het eigenlijk beter... maar wat vinden jullie?
[afbeelding]
En Kees, ik had een kwartier lang 200 ml bier laten koken, meer dan de helft was al verdampt. Zal dus best gaan lukken
Verfrissend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:34 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:34 schreef errrrr het volgende:
Dat zijn baggy pants,quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
daaronder lijkt opvallend veel op een rok.
[..]
tja..![]()
suuuure.. whatever you say ruub.quote:
sorry, daar gaat mijn hartje nou niet sneller van kloppen.quote:En check die witte,.
Alcohol verdampt bij 80 gradenquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:34 schreef errrrr het volgende:
maar 200 ml, en de rest opdrinkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:57 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Alcohol verdampt bij 80 graden
HANS WAT DOE JE MET M'N BIER
Daar kwam ik 2 jaar geleden achter, niet leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Om Kees achterna te gaan:
Helder moment:
afstand is frustrerend
Ubuntu!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:38 schreef errrrr het volgende:
Mijn PC is nu trouwens echt traag in ubuntu, snap er niks van...
Ga toch maar voor gentoo of debian, zal nog even nadenken en mss van het weekend ofzo 's installeren, dan moet ik toch leren
Hehequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Daar kwam ik 2 jaar geleden achter, niet leuk.
Ach, ik vind ze wel fleurig. Het is niet zo eenvoudig om in Amsterdam aan een kamer te komen. De meesten zitten voor 250 euro in de maand op een kamertje van 14 m², waarbij je ook nog eens douche, toilet en keuken met 8 man moet delen. Dat is echt niets voor mij. Dan kun je beter voor hetzelfde geld op een iets mindere locatie veel ruimer wonen met je eigen voorzieningen. Je kunt nou eenmaal niet alles hebben.. Oh en er gaat ook gewoon een bus over het IJ hoor, die doet er 10 min. over om naar het Centraal Station te komen. Dus dat lijkt me aardig centraal.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:50 schreef errrrr het volgende:
Kees, ik vind ze echt foeilelijk, sorry... en je wilt toch niet iedere keer met een pontje? Altijd wachten enzo, zit je in de grote stad, nog afgelegen
Wat is er fleurig aan vierkante dozen plaatstaal?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, ik vind ze wel fleurig. Het is niet zo eenvoudig om in Amsterdam aan een kamer te komen. De meesten zitten voor 250 euro in de maand op een kamertje van 14 m², waarbij je ook nog eens douche, toilet en keuken met 8 man moet delen. Dat is echt niets voor mij. Dan kun je beter voor hetzelfde geld op een iets mindere locatie veel ruimer wonen met je eigen voorzieningen. Je kunt nou eenmaal niet alles hebben.. Oh en er gaat ook gewoon een bus over het IJ hoor, die doet er 10 min. over om naar het Centraal Station te komen. Dus dat lijkt me aardig centraal.
Voor een stel containers vind ik het nog best fleurig, maar ik geef toe dat een schilderachtig pand in de binnenstad mooier is. Alleen behoort dat niet echt tot de mogelijkheden..quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat is er fleurig aan vierkante dozen plaatstaal?
En wat betaal je dan per maand voor zo'n kutwoning?.
Ze hebben airco, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef NerdoNielso het volgende:
Lijkt me niet vreselijk voor wat jij wil Kees
Denk dat het een redelijk goede deal is, al zou ik wel even informeren naar de verwarming in die dingen 8)
Gnome is qua looks iets strakker geloof ik, maarja wie wil er nou looks... Ieder wil prestatiesquote:Op woensdag 30 november 2005 17:37 schreef errrrr het volgende:
Zo, ook board gehuurd enzo, de 30ste ophalen... betaal 90 euro
ga nu gentoo installeren, dit is echt te traag... denk dat ik btw maar voor KDE ga... toch maar
Gebeukt en geslepenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef NerdoNielso het volgende:
gezaagd en geslaagd?
En hoi merkslet!
Nu al in de wax?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Merkslet!
Ja, merkslet...
En boardje weer mooi in de wax gezet..
Ik had vanmiddag tijd om naar Den Helder te gaan. En hoezo een verse laag, wordt die wax anders weer superslecht ofzo, dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:56 schreef Ponk het volgende:
[..]
Nu al in de wax?
Ik neem aan dat je dan vlak voor vertek er weer een verse laag overheen haalt?
Oh je hebt hem in den helder laten waxen...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag tijd om naar Den Helder te gaan. En hoezo een verse laag, wordt die wax anders weer superslecht ofzo, dat valt toch wel mee?
Ja, mam wil haar strijkijzer nog niet kwijt, maar misschien iets voor de volgende keer, want zo moeilijk moet het toch niet zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:12 schreef Ponk het volgende:
[..]
Oh je hebt hem in den helder laten waxen...
Wel is het een feit dat het supersnelle na 2-3 weken van een waxlaag afraakt, maar met die wax die er nu op zit merk je dat niet heel erg denk ik.
nee het is even werk - maar leuk werk dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 30 november 2005 20:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, mam wil haar strijkijzer nog niet kwijt, maar misschien iets voor de volgende keer, want zo moeilijk moet het toch niet zijn.
Maargoed, denk niet dat ik een groot verschil ga merken, als je hard wilt gaan rij je vrijwel toch alleen maar op de staalkant + klein stukje belag, dus of de wax dan nog zoveel uitmaakt.
Dang.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanaf morgen rijdt er in Rotterdam een bus zonder chauffeur rond, computergestuurd dus.
[afbeelding]
Filmpje Best gaaf.
Oh, das nou kunstmatige intelligentie overigens.
Doe mij (voorlopig) maar een bus met chauffeur.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanaf morgen rijdt er in Rotterdam een bus zonder chauffeur rond, computergestuurd dus.
[afbeelding]
Filmpje Best gaaf.
Oh, das nou kunstmatige intelligentie overigens.
idd. Kan je nog dingen aan vragen.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Doe mij (voorlopig) maar een bus met chauffeur.
Het moet wel een vrij slim systeem zijn, want anders zou ie óf voortdurend crashen als ie niet remt of juist voortdurend stilstaan omdat ie teveel remt.quote:
Ook dat.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
idd. Kan je nog dingen aan vragen.
Zeker wel, vorig jaar zijn er slechts 3 ofzo gefinisht maar dit jaar minstens de helft, als ik me niet sterk vergis.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar men is nog niet zover dat een computer even goed kan rijden als een mens. En ik vraag me af of dat binnen afzienbare tijd wel zal lukken. In de DARPA Grand Challange heeft ook nog nooit iemand de finish bereikt bij mijn weten.
Edit: Sorry, mijn informatie was ietwat veroudert, inmiddels is er wel een auto gefinished, 9 oktober jl., de makers hebben er 2 miljoen dollar mee verdient.
Toen ik het zei begon ik te twijfelen, in 2004, toen het voor het eerste georganiseerd werd is er niemand gefinished, maar in 2005 zijn er dus 4 auto's die de eindstreep hebben gehaald. Maar ik had dus al ge-edit.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zeker wel, vorig jaar zijn er slechts 3 ofzo gefinisht maar dit jaar minstens de helft, als ik me niet sterk vergis.
Moment, even opzoeken.
Inderdaad, nog niet echt de helft, maar het is in ieder geval een begin.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Toen ik het zei begon ik te twijfelen, in 2004, toen het voor het eerste georganiseerd werd is er niemand gefinished, maar in 2005 zijn er dus 4 auto's die de eindstreep hebben gehaald. Maar ik had dus al ge-edit.
http://tweakers.net/nieuws/39307
Aardige conversatie, beetje veel om helemaal te posten dus verder lezen kan op Fanatical Apathyquote:[The Grand Old Designer (GOD) is tinkering with his latest creation. Enter the Angel STAN, a close friend.]
STAN: Hey, I got your message. Wassup?
GOD: Oh, hi, Stan. Just finishing a thing…
STAN: Wow, is that Earth down there? It looks great!
GOD: Thanks.
STAN: Beasts and fishes and everything. You’ve really put a lot of work into that. And it shows.
GOD: Aw, it’s just this thing I’ve been doing, you know.
STAN: Well, it’s top-notch. So, what’s the four one one?
GOD: Just the crowning acheivement. They think, they talk, they’re all that and a bag of chips… Stan, behold…. Man.
[With a flourish, GOD displays his Creation.]
STAN: Okayyyy….
GOD: Pretty great, huh?
STAN: Yeah, super. [pause.] But -
GOD: What?
STAN: Well, I don’t know. You’re the omnipotent one, but…
GOD: Come on, what’s on your mind?
STAN: Well, it sort of looks like you copied some of the skeletal stuff from those “monkeys” down there.
GOD: Hey, if it ain’t broke… What’s your point?
Alle countdowns nog aan toequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:56 schreef MrAli het volgende:
2006 Nieuwjaar
Praag, 5V
Praag, 6V
2006 Voorjaar
Ik heb niets gejat, gewoon mijn eigen wintersportcountdownscript gepakt en de datum en tekst wat verandert, that's all, 2 minuten werk.quote:
volgende keer mag je ook eens iets minder serieus kijken als ik probeer een glimlachje op je mond te toveren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef MrAli het volgende:
Over een touwtje gesprongen dat op 2.5 meter hoogte hing, met de minitrampoline!
2.55 ging net fout, helaas. Maar wel zonder salto, en met salto kan je nog hoger komen, maar helaas was daar de tijd niet meer voor, bij 2.3 was het opruimen, de volgende keer maar eens wat meer tijd aan besteden.
Diep van binnen glimlach ik altijd al als ik je zie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
volgende keer mag je ook eens iets minder serieus kijken als ik probeer een glimlachje op je mond te toveren.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Diep van binnen glimlach ik altijd al als ik je zie.
Daarom probeerde ik je juist op te vrolijken.quote:Sorry, maar het moment was nogal ongelukkig gekozen, net de eerste keer gefaald op 2.55 meter. Maar uiteindelijk was het toch gelukt, toch?
Met voetballen net, was het andersomquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:31 schreef -Mzraki- het volgende:
3-1 verloren maar erg leuke wedstrijd.
Ik zal het eens doorlezen, na m'n werk, want daar moet ik nu heen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:39 schreef JDude het volgende:
Staat er inmiddels al een week... maar graag even jullie aandacht voor het volgende:
Aanpak Slowchats in SES... inspraak hier!
Alvast bedankt
Gereageerd,quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:39 schreef JDude het volgende:
Staat er inmiddels al een week... maar graag even jullie aandacht voor het volgende:
Alvast bedankt
Naja, ga ik ooit wel weer eens maken, tot die tijd werken al m'n sites niet meerquote:malherzero root # ping 82.151.40.222
PING 82.151.40.222 (82.151.40.222) 56(84) bytes of data.
From 192.168.2.11 icmp_seq=2 Destination Host Unreachable
From 192.168.2.11 icmp_seq=3 Destination Host Unreachable
From 192.168.2.11 icmp_seq=4 Destination Host Unreachable
Die had ik van Willem al gekregen ja.quote:Op zondag 4 december 2005 16:34 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.morpheme.co.uk/frenzy/
5.109.
4.453.
4.126, auw..
snik, ik kom niet onder de 5quote:Op zondag 4 december 2005 20:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Die had ik van Willem al gekregen ja.
4.093
quote:Op zondag 4 december 2005 20:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Die had ik van Willem al gekregen ja.
4.093
Dat helpt inderdaad. Net 3.84quote:
Top gear goed genoeg?quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad. Net 3.84
Ik had de eerste helft gemist, helemaal vergeten.quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Top gear goed genoeg?
En straks, mrrrrrr Bugatti Veyron!.
Ik vond hem erg goed iddquote:Op maandag 5 december 2005 10:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik had de eerste helft gemist, helemaal vergeten.Dus die ga ik zometeen kijken.
Het gedeelte dat ik gezien heb was wel echt geweldig trouwens.![]()
Gaat echt zo de foute kant op met jou Hans.quote:Op maandag 5 december 2005 15:21 schreef errrrr het volgende:
Ah fok doet het weer...
Inf stomme fout gemaakt, scheikunde ookMaar verder allebij wel goed denk
Daarvan is een aardige lading uit mijn nieuwe klas.quote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Ponk het volgende:
Mail gehad van Marcel en daaruit blijkt dat er zowieso 5 mensen gevorderden snowboard les willen krijgen. Dus Hans, je mag er van uit gaan dat de gevorderdenlessen gewoon doorgaan.
Zoals het er nu naar uit ziet word het de tweede en derde dag les van mij, en de vierde dag zelfs les van mij en van boite. Dit vanwege het grote aantal beginners - daar zijn zowel ik asl boite de eerste dag wel even zoet mee.
Uhmm, 1 van de 2 kerstdagen lijtk me wel handig aangezien ik alle andere dagen in de kerstvakantie waarschijnlijk nog zal werken...quote:Op maandag 5 december 2005 15:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daarvan is een aardige lading uit mijn nieuwe klas.
Trouwens..wanneer wou je ongeveer waxen?
Ok, lijkt me prima.quote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Ponk het volgende:
[..]
Uhmm, 1 van de 2 kerstdagen lijtk me wel handig aangezien ik alle andere dagen in de kerstvakantie waarschijnlijk nog zal werken...
Geen idee wie het allemaal zijn; ik herken ze allemaal niet meer aan de naam.
Je word oudquote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Ponk het volgende:
[..]
Uhmm, 1 van de 2 kerstdagen lijtk me wel handig aangezien ik alle andere dagen in de kerstvakantie waarschijnlijk nog zal werken...
Geen idee wie het allemaal zijn; ik herken ze allemaal niet meer aan de naam.
Mooi. Binnenkort eens kijken of ik nog genoeg wax heb dan.quote:
Inderdaad.quote:
Ik heb hier ook nog een blok(je) hoor (nog nooit gebruikt), alleen weet ik niet of dat topkwaliteit is of niet.quote:Op maandag 5 december 2005 16:11 schreef Ponk het volgende:
[..]
Mooi. Binnenkort eens kijken of ik nog genoeg wax heb dan.
[..]
Inderdaad.
Ah mooiquote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Ponk het volgende:
Mail gehad van Marcel en daaruit blijkt dat er zowieso 5 mensen gevorderden snowboard les willen krijgen. Dus Hans, je mag er van uit gaan dat de gevorderdenlessen gewoon doorgaan.
Zoals het er nu naar uit ziet word het de tweede en derde dag les van mij, en de vierde dag zelfs les van mij en van boite. Dit vanwege het grote aantal beginners - daar zijn zowel ik asl boite de eerste dag wel even zoet mee.
Uhu, even weer inkomen ontkom je niet aan.quote:Op maandag 5 december 2005 16:19 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah mooi
Ook wel goed, kan ik de eerste dag zelf weer een beetje inkomen zegmaar... hopen dat het nog een beetje wil
De Sint kwam hier vanochtend nog even langs.quote:
gezellig.quote:Op maandag 5 december 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
De Sint kwam hier vanochtend nog even langs.
Minder leuk en gezellig...quote:Op maandag 5 december 2005 18:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
gezellig.
Ik zag vanmiddag een sint en piet in een rode mini-auto voorbij
crossen.Zag er echt heel grappig uit.
Dat wordt een nieuwe pc kopen Hans..quote:Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef errrrr het volgende:
Ik word dus echt ziek van mijn pc... viel weer opeens uit, snap er niks van... filesystem naar de klote, kan dus weer opnieuwe installeren... nu debian maar, installeerd tenminste wel snel, hopelijk ook goed...
Maar het lag dus niet aan windows, maar ik vind linux nu toch wel chill
Das leuk.quote:Op maandag 5 december 2005 18:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Net even piet gespeeld bij neefje en nichtje, ze waren aan het zingen, broertje op achterdeur kloppen, ik snel 2 zakken neergelegd bij voordeur en ook kloppen op het voorraam.
Moest nog rennen, die kinderen staan op scherp hey!.
Thx, en ik was niet uitquote:Op maandag 5 december 2005 15:39 schreef MrAli het volgende:
Beterschap Niels.
Weer eens teveel gezopen van het weekend?
Alle zorgen om niks.quote:Op maandag 5 december 2005 19:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Pieten is geweldig leuk. Had gisteren alleen geen tijd om nog even bij iemand langs te gaan... Dus mensen, ik heb een feestdag overgeslagen met als maloot langs jullie deuren gaan![]()
[..]
Thx, en ik was niet uit
Maar het gaat al een stuk beter hoor(geleerd enzow)
-edit: ik zit te twijfelen. Kan als ik wil bij paal 28 achter de bar aan de slag, maar straks soliciteren bij de Wijsneus / piste ofzo lijkt me toch ook wel erg gezellig... paal 28 is misschien tijdens wat normalere uren. Nouja, eerst maar even proefwerkweek maken & opdracht van rubin afronden. money money money![]()
Ghehehe, gefeliciteerdquote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef -Mzraki- het volgende:
We zijn de overwinnaars!
Tja, 112 delen, dat zegt sowieso wel wat over de vitaliteit lijkt me zoquote:Op maandag 5 december 2005 23:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ghehehe, gefeliciteerd
Maar zo is het wel... dat topic was om te peilen hoe zeer de slowchats nog leven... en dat hebben jullie overtuigend weten te brengen
Alleen jammer van de mooie auto's.quote:Op maandag 5 december 2005 21:20 schreef Renesite het volgende:
Maar dat je een toffe auto hebt gezien op internet en die eventjes plemt is imho een beetje zinloos, dat doe je maar in PTA oid.
Das logisch!quote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef -Mzraki- het volgende:
We zijn de overwinnaars!
Nou, er was van het voorjaar een Stagiairs-reeks, die in no-time aan de bijna 250 delen zat... maar dat was op gegeven moment dusdanige bagger dat de stekker er evengoed uit gingquote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Tja, 112 delen, dat zegt sowieso wel wat over de vitaliteit lijkt me zo.
Franse tekstverklaring ging bij mij echt ontiegelijk slecht, ik snapte er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:23 schreef il_mostro het volgende:
Zo net Frans tekstverklarings proefwerk gehad, geloof dat het wel redelijk ging. Heb wel heel erg veel op moeten zoeken, maar dat had ik wel beetje verwacht.
jumm, ik heb er 2 van sinterklaas gehad.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net even vier chocoladeletters gehaald bij de Hema. Ze waren in de aanbieding.
eentje is nu alleen al op.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
jumm, ik heb er 2 van sinterklaas gehad.![]()
Bij mij ging het ook erg hard, maar nu kan ik weer even vooruit.quote:
Het is zo verleidelijk om steeds een stukje te nemen. Chocolade is verslavend.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:06 schreef MrAli het volgende:
Ik nu ook trek krijgen in chocoladeletters...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is zo verleidelijk om steeds een stukje te nemen. Chocolade is verslavend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |