quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Iiiiiiiiiiiiieeeh! Ik ben door!!! Ik ga naar het buitenland!
Nogmaals gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:26 schreef SuUz2ko het volgende:
USA!
HERE I COME!
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Iiiiiiiiiiiiieeeh! Ik ben door!!! Ik ga naar het buitenland!
Gefeliciteerd Suuz en Esmé!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:26 schreef SuUz2ko het volgende:
USA!
HERE I COME!
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee!quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd Suuz en Esmé!![]()
Gaan jullie allebei naar de USA?
Heb je ook al een idee waar ergens in de USA?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:21 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Nee!
Suuz gaat naar de USA als het goed is![]()
Time to partyIk ben zo blij!
Frans Canada of Mexico of Ecuador en anders Zwitserland.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Heb je ook al een idee waar ergens in de USA?
Waar wil jij eigenlijk heen, Esmé?
Genoeg keuze dus. Wel gaaf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Frans Canada of Mexico of Ecuador en anders Zwitserland.
Uhuh!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Genoeg keuze dus. Wel gaaf.
Wanneer hoor je waar je heen gaat? En is het al zeker dat je gaat? Of hangt dat nou nog weer af van andere uitwisselingsstudenten uit die andere landen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Frans Canada of Mexico of Ecuador en anders Zwitserland.
in februari hebben we een soort van weekend waar we ons dan vooral gaan richten op de keuze van onze landenkeus zeg maar. Daarna weet ik het wel zeker waar ik heen ga. Denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wanneer hoor je waar je heen gaat? En is het al zeker dat je gaat? Of hangt dat nou nog weer af van andere uitwisselingsstudenten uit die andere landen?
In Januari, Esméquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
in februari hebben we een soort van weekend waar we ons dan vooral gaan richten op de keuze van onze landenkeus zeg maar. Daarna weet ik het wel zeker waar ik heen ga. Denk ik.
Ik mag iig naar het buitenland ja. Maar het kan idd alsnog fout gaan als er iets mis gaat met het uitzenden enzo.
Oohja.. januari dan. Nog sneller! Whiiiii!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:16 schreef SuUz2ko het volgende:
s
[..]
In Januari, Esmé
Oooh, geen idee waar in de USA. Ik moet eerst maar eens afwachten of ze me daar willen hebben!![]()
En we zijn zo blij...
Ik ben net bij je thuis geweest!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:56 schreef errrrr het volgende:
Leuk, ben wel jaloers hoor
En Niels, is goed, krijg je vanavond wel denk... 7 uur ben ik er... ga nu maar 's hard aan het dichten
Ja, wat een weer was het in NL zeg... 800 km file op de top, ochtendspits liep door in avondspits, om 11 uur nog driehonderd kilometer file, laatste file's pas om 5 uur 's nachts opgelost, door legerjeeps dekens uitgedeeldquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi uit Grijpskerk!.
Geen sneeuw hier, helaas, gister alleen wat natte sneeuw in de stad, maar verder alles nog groen, wel koud, maar daar heb ik Katrien voor.
we gaan zo Zuidhorn/Grijpskerk (dorpjes in de buurt) onveilig maken, jeeej.
.
Het was wel gezellig, waren ongeveer met 20 man. Paar colleges en practica gevolgd en 's avonds de stad in geweest. Veel studenten gesproken ook, over vanalles en nog wat. De studie lijkt me zeker interessant, alleen er komen wat vreemde types op af. Niet onaardig ofzo, daar niet van. Nouja, het zij zo. Groningen wordt het trouwens sowieso niet, eerder Amsterdam.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:54 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, wat een weer was het in NL zeg... 800 km file op de top, ochtendspits liep door in avondspits, om 11 uur nog driehonderd kilometer file, laatste file's pas om 5 uur 's nachts opgelost, door legerjeeps dekens uitgedeeld
Wat ik gehoord heb dan, best extreem
Trouwens best lekker gegeten bij Anneke (trainster) gisteren. Was ook gezellig
Kees, hoe was het trouwens in Greuningen?
Er zit nog genoeg in de pot Nielsje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:30 schreef NerdoNielso het volgende:
want er zijn geen stoute kinderen bij.
Suuz / Hans: 7 euro voor de lekkere maaltijd & bier + fris
Ali: Moet even kijken, je eet niet mee (toch?) dan moet 't maar ff goedkoper worden...
Er wordt nog een klein dingetje verwacht van ons voor het gebruiken van het lokaal culinair, dus ik dacht nog maar even een bosje bloemen te halen.
Warme chocomel met slagroom 8)
whoohoo!
Mijn cadeau is trouwens wel "relaxed" om het zo maar even te omschrijven
Allejezus, intelligent of nietquote:
Jelle:
Een man die een vrachtwagenchauffeur wiens vrachtwagen geschaard was probeerde te helpen kreeg stank voor dank toen hij van de Lekbrug in de rivier sprong. Toen de vrachtwagen schaarde stopte de automobilist die uit tegenovergestelde richting kwam om de vrachtwagenchaffeur uit zijn beknelde positie te helpen. De man wilde over de vangrail naar de andere kant van de baan springen maar realiseerde n
Jelle:
realiseerde niet dat beide rijbanen los van elkaar over de rivier lopen. De man is nog niet gevonden omdat de brandweer wordt gehinderd door het slechte weer.
ah leuk... tsja, groningen zelf is toch ook een uithoek?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het was wel gezellig, waren ongeveer met 20 man. Paar colleges en practica gevolgd en 's avonds de stad in geweest. Veel studenten gesproken ook, over vanalles en nog wat. De studie lijkt me zeker interessant, alleen er komen wat vreemde types op af. Niet onaardig ofzo, daar niet van. Nouja, het zij zo. Groningen wordt het trouwens sowieso niet, eerder Amsterdam.
Ben trouwens nog langs Grijpskerk gekomen met de trein. Niet echt een metropool, of wel?
Geef ik nooit antwoord?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Er zit nog genoeg in de pot Nielsje.![]()
En ik ben er dus na m'n werk ja, en omdat jij dus nooit antwoord geef als ik je iets vraag heb ik een betrouwbare Niels gevonden die dat ding van mij mee wil nemen.
*Eensch is met bovenstaand berichtquote:
zelfgemaakte speculaas van petra ook.quote:Op maandag 28 november 2005 11:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zelfgebakken pepernoten zijn okay.
Dat wordt volgens mij van hetzelfde deeg gemaakt. Althans, dat kan wel. Wel leuk om te maken.quote:Op maandag 28 november 2005 15:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
zelfgemaakte speculaas van petra ook.
quote:Hurn says:
Oh trouwens, waarschijnlijk had je het al gehoord, maar zoniet: er hadden zich maar 28 mensen van de 45 aangemeld voor Praag
Touch` [N]iels says:
met 5V mee (hopelijk)
Hurn says:
Ja nou denk t niet.. Dat hadden we dan vrijdag moeten regelen
Hurn says:
Aangezien ze vrijdag voor 5V de doorslag gaven en dus de reisleidster al hebben gesproken
Tips, suggesties, nieuwjes, post ze op http://praag.ouwesunder.nlquote:Patrick says:
maar Ben praat vanmiddag met Hans F en Henk van A
Ja, van Berit hoorde ik idd dat ze nog zouden kijken of we samen met 5v konden gaan, maar dat de kosten dan van zowel 5v als 6v hoger zouden worden. Nou van mij mag het! Hmpf!quote:
Alsof het erg is als de groep opeens wat groter wordt.quote:
Ah, dat was dus een van die vergaderingen waar Ben het over had.quote:[..]
Als het maar geen 100 eurie per persoon meer is vind ik het ook niet erg. Anders is het voor jullie wel ontzettend lullig.quote:Op maandag 28 november 2005 17:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, van Berit hoorde ik idd dat ze nog zouden kijken of we samen met 5v konden gaan, maar dat de kosten dan van zowel 5v als 6v hoger zouden worden. Nou van mij mag het! Hmpf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |