Allejezus, intelligent of nietquote:
Jelle:
Een man die een vrachtwagenchauffeur wiens vrachtwagen geschaard was probeerde te helpen kreeg stank voor dank toen hij van de Lekbrug in de rivier sprong. Toen de vrachtwagen schaarde stopte de automobilist die uit tegenovergestelde richting kwam om de vrachtwagenchaffeur uit zijn beknelde positie te helpen. De man wilde over de vangrail naar de andere kant van de baan springen maar realiseerde n
Jelle:
realiseerde niet dat beide rijbanen los van elkaar over de rivier lopen. De man is nog niet gevonden omdat de brandweer wordt gehinderd door het slechte weer.
ah leuk... tsja, groningen zelf is toch ook een uithoek?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het was wel gezellig, waren ongeveer met 20 man. Paar colleges en practica gevolgd en 's avonds de stad in geweest. Veel studenten gesproken ook, over vanalles en nog wat. De studie lijkt me zeker interessant, alleen er komen wat vreemde types op af. Niet onaardig ofzo, daar niet van. Nouja, het zij zo. Groningen wordt het trouwens sowieso niet, eerder Amsterdam.
Ben trouwens nog langs Grijpskerk gekomen met de trein. Niet echt een metropool, of wel?
Geef ik nooit antwoord?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Er zit nog genoeg in de pot Nielsje.![]()
En ik ben er dus na m'n werk ja, en omdat jij dus nooit antwoord geef als ik je iets vraag heb ik een betrouwbare Niels gevonden die dat ding van mij mee wil nemen.
*Eensch is met bovenstaand berichtquote:
zelfgemaakte speculaas van petra ook.quote:Op maandag 28 november 2005 11:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zelfgebakken pepernoten zijn okay.
Dat wordt volgens mij van hetzelfde deeg gemaakt. Althans, dat kan wel. Wel leuk om te maken.quote:Op maandag 28 november 2005 15:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
zelfgemaakte speculaas van petra ook.
quote:Hurn says:
Oh trouwens, waarschijnlijk had je het al gehoord, maar zoniet: er hadden zich maar 28 mensen van de 45 aangemeld voor Praag
Touch` [N]iels says:
met 5V mee (hopelijk)
Hurn says:
Ja nou denk t niet.. Dat hadden we dan vrijdag moeten regelen
Hurn says:
Aangezien ze vrijdag voor 5V de doorslag gaven en dus de reisleidster al hebben gesproken
Tips, suggesties, nieuwjes, post ze op http://praag.ouwesunder.nlquote:Patrick says:
maar Ben praat vanmiddag met Hans F en Henk van A
Ja, van Berit hoorde ik idd dat ze nog zouden kijken of we samen met 5v konden gaan, maar dat de kosten dan van zowel 5v als 6v hoger zouden worden. Nou van mij mag het! Hmpf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |