Wel, het is daar prachtig weer. Het lijkt me echt een hele gave stad. Alles is natuurlijk dichtbij. Het is ook een hele rijke stad, dus heel veel dure auto's.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:06 schreef errrrr het volgende:
tsja, alles is daar nogal duur denk
En wat wil je daar allemaal doen, leuk om er is te zijn, maar om er lang te zijn, denk het niet...
En heb je er niet een visum voor nodig ofzo, omdat het anders veel te druk werd ?
Ik dacht dat je niet meer binnen Europa wou? Of nu toch opeens weer wel?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wel, het is daar prachtig weer. Het lijkt me echt een hele gave stad. Alles is natuurlijk dichtbij. Het is ook een hele rijke stad, dus heel veel dure auto's.Oh en dicht bij het strand natuurlijk. Ticket naar Nice kost 100 euro en dan moet je nog 20 min. met de trein voordat je in Monaco bent. Dus.
Retour, dat is dan ergens in de zomer. Het maakt nogal uit of je bijv. in het weekend of doordeweeks vliegt. Woensdag is meestal het goedkoopst. Het staat gewoon op je identiteitskaart, dus geen visum nodig. Het lijkt mij wel tof.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:21 schreef errrrr het volgende:
retour of enkeltje?
rijke stad -> dure autos -> dure rest
en ja, tuurlijk is het er mooi... maar dat laatste punt, visum, is dat niet zo?
Verder is gewoon zuid-frankrijk (middellandse zee) verder niet zo'n slecht idee, daar treinen / strand ofzo, heb je ook mooie steden en mooie natuur, en het is lekker weer...
Helaas speelt geld toch wel een aardig grote rol, dus het wordt waarschijnlijk wel binnen Europa. Als er dan één stad is waar ik graag nog eens heen zou willen, is het Monaco wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer binnen Europa wou? Of nu toch opeens weer wel?
Trouwens, voor dit soort afstanden hebben we dan de beschikking over een aantal rijbewijzen.
hey, vliegen op zo'n afstand, ts... en dan kan je niks, zit je daar vast in monaco... nee, lijkt me niksquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Retour, dat is dan ergens in de zomer. Het maakt nogal uit of je bijv. in het weekend of doordeweeks vliegt. Woensdag is meestal het goedkoopst. Het staat gewoon op je identiteitskaart, dus geen visum nodig. Het lijkt mij wel tof.
Het is 1500 km.. dat lijkt me niet echt om de hoek. Het was ook niet bedoeld als vakantie voor 3 weken. Hoogstens voor 5 dagen tot een week ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
hey, vliegen op zo'n afstand, ts... en dan kan je niks, zit je daar vast in monaco... nee, lijkt me niks
Verassend, maar ook een goed nummer vind ik...quote:
ehm, iig een stuk minder ver dan griekenland, en dat ging ook prima... en ik zou wil opzich wel wat langer op vakantie... alleen een stad vind ik eigenlijk te weinig in de zomer... een beetje touren door zuid-frankrijk lijkt me wel wat...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is 1500 km.. dat lijkt me niet echt om de hoek. Het was ook niet bedoeld als vakantie voor 3 weken. Hoogstens voor 5 dagen tot een week ofzo.
Buiten Europa hoef je niet per se meer geld kwijt te zijn, hangt er heel erg vanaf hoe je het aanpakt. Het voordeel van Europa is wel dat je veel met de auto kan doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Helaas speelt geld toch wel een aardig grote rol, dus het wordt waarschijnlijk wel binnen Europa. Als er dan één stad is waar ik graag nog eens heen zou willen, is het Monaco wel.
Juist, daarom moet je dus met de auto, heb je alle vrijheid, je kan gaan en staan waar je wil.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
hey, vliegen op zo'n afstand, ts... en dan kan je niks, zit je daar vast in monaco... nee, lijkt me niks
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Die computergestuurde bus is een beetje gecrasht.
[afbeelding]
Gewoon eerst met de auto richting het zuiden, het zuiden van Frankrijk idd, vervolgens kan je ook nog wel naar Barcelona, wat costa's meepikken voor de liefhebbers..etc. Of je kan richting Italië,quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:18 schreef errrrr het volgende:
[..]
ehm, iig een stuk minder ver dan griekenland, en dat ging ook prima... en ik zou wil opzich wel wat langer op vakantie... alleen een stad vind ik eigenlijk te weinig in de zomer... een beetje touren door zuid-frankrijk lijkt me wel wat...
Ja maar dan moet je wel een paar mensen die kunnen autorijden hebben (en idd een auto)... vooral die auto is het probleem denkquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gewoon eerst met de auto richting het zuiden, het zuiden van Frankrijk idd, vervolgens kan je ook nog wel naar Barcelona, wat costa's meepikken voor de liefhebbers..etc. Of je kan richting Italië,. Kortom, dat zie je dan wel.
Het grootste probleem zal zijn, waar haal je goedkoop een goede auto vandaan...
Een paar rijbewijzen is het probleem niet denk ik zo, ik ben er mee bezig, Leon heeft een rijbewijs, Erwin heeft een rijbewijs. Jij bent voor die tijd jarig, Niels is voor die tijd jarig en had ook grote plannen. En dan heb ik het nog niet eens over iedereen van Cel 4 gehad. Dus vast nog wel wat, en het is dan allemaal heel kort, dat weet ik, maar je moet toch ergens beginnen. Anders kan je nooit zoiets doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel een paar mensen die kunnen autorijden hebben (en idd een auto)... vooral die auto is het probleem denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |